Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Jippi! Da blir det en tur på apoteket i morgen å hente ut blodfortynnende og hormonstøtte🙏🏻 så håper jeg det klorer seg fast til april! Det håper jeg det gjør for alle dere andre her også ❤️

Endret av Synne1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-) jeg hører egentlig til i termingruppe mars 2016, men titter litt innom her av og til. Husker veldig godt deg slurpå som jeg har vært i ikmgruppe med flere ganger. Jeg har hatt to aborter tidligere, og er nå gravid igjen. Grunnen til at jeg tenkte å skrive et innlegg er fordi jeg så dere nevnte lutinus. Jeg fikk nemlig dette nå av gynekologen jeg ble henvist til i tidlig ul i uke 6. Har fått beskjed om å gå på disse frem til uke 10 i hvert fall. Det går bra hittil. Er nå i uke 8, og har hatt en ny ultralyd her om dagen, og alt fint foreløpig :-) håper du får noe hjelp til å holde på spiren din slurpå! Lykke til alle andre! Og gratulerer til dere med positiv test :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe fast som er "typisk" mensen på vei? Eks kviser fast plass? Tror dere all " håp" er ute då!?

 

Anonymous poster hash: 138e0...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke. Tempen faller også etter at blødningen har begynt. Får ikke noe forvarsel. Hvert fall som jeg vet om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Gratulerer så mye til alle med positive tester! Dette går helt sikkert veien. Vi andre får beholde troa til det motsatte er bevist 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten 😉
Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)

Liker godt positiviteten din 😉 men du vet, denne magefølelsen da vettu 😉 jeg vet jeg blir fort gravid, men kan bare ikke se for meg at den spermen kan leve SÅ lenge der inne 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det folkens. Etter tre SA/MA er ikke jubelen helt sluppet ut ennå... + IKM er på mandag så det kan være kjemisk også.. Men, denne gangen skal jeg ihvertfall få noe medikamentell støtte så får vi håpe på det beste. Håper det kommer flere etter, uke 34 er fortsatt ikke over! Har aldri fått positiv så tidlig før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så menssmerter enda, så har på følelsen at EL har dratt ut, og da er det i hvertfall ikke noe håp når vi kun hadde oss på onsdag 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan festeblødningen være så tett opp mot ikm? Hvor mye/lite blør man? Smerter?

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har sett at da står 6-7daga ette eggløysing ein plass. Resten av plassane eg har sett står da anten siste veka før forventa mens eller 10-12daga etter eggløysing. Eg blødde lite denna gongen. Litt sånn blodtilblanda slim på ein måte. Sist blødde eg som vanlig mens, bare at den var litt svakare og varte ein dag kortare enn vanlig. Så trur da e individuelt. Når eg hadde menslignande blødning hadde eg menssmertene og. Denna gongen har da vore mensmurringar og stiklingar i livmora.

 

Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her må jeg ha truseinnlegg og har magesmerter og litt rygg. Hvor tett opp mot ikm hadde du blødning?

Tvitvi ja :-)

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en test med ukeindikator. Og den viste gravid 1-2 uker😀 så glad! 1 pp etter MA, trodde ikke det var mulig. Måtte denne spiren klamre seg fast til april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, her må jeg ha truseinnlegg og har magesmerter og litt rygg. Hvor tett opp mot ikm hadde du blødning?

Tvitvi ja :-)Anonymous poster hash: 40cd1...391

Hadde i går og dei to dagane før da. Ikm e 16.eller 17. Så omtrent sånn som deg då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en test med ukeindikator. Og den viste gravid 1-2 uker så glad! 1 pp etter MA, trodde ikke det var mulig. Måtte denne spiren klamre seg fast til april!

Ko gøy!! Gratulera så masse!!! Håpe på nattevåk i april/mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med positive teste -gratulerer :)

 

Tok en test i morges og fikk ikke noe utslag. Litt mer spotting i dag men håpet er ikke borte før tydelig TR kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB ukeindikator idag "ikke gravid". Ikm mandag men mista håpet, jaja får prøve neste mnd😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt en test med ukeindikator. Og den viste gravid 1-2 uker😀 så glad! 1 pp etter MA, trodde ikke det var mulig. Måtte denne spiren klamre seg fast til april!

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta82, når skal du teste?:-) blødde du mye?Anonymous poster hash: 40cd1...391

Testa positivt i går eg. Skreiv da her i 20tio i går :)

Så inntil da komme store blødningar så ser eg på meg som gravid. Ikkje så masse denna gongen, men som vanlig mens sist eg va gravid. Blødde jamnt og trutt heila svangerskapet då.. Fant aldri ut koffor.

Endret av Katta82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=wks32v&s=8#.Vc9s14ozeJI

 

Burde ha blitt sterkere etter 2 dager. Da

Blir det ny runde.

Det var veldig trist Slurpå! Er enig i at testen burde vise mer tydelig strek, men så har jeg erfaring med de billigtestene fra den gangen jeg ble gravid... da tok jeg flere tester for å være sikker (trodde ikke på den første), og alle viste forskjellig fargenyanse. Jeg har ikke sett bilde nr.1 som du sikkert har lagt ut her et sted og ikke vet jeg hvilpe dpo eller rd du er på... Men sånn utifra bildet og det faktum at du allerede har fått en positiv test, så virker det ikke så lovende  :(

 

Husk å spør om Lutinus da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...