Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

God morgen, jenter :)

Tok en test som kom med svak rosa strek ganske raskt. Det er definitivt ikke noe skyggestrek. Men burde ikke streken være sterkere når det er ca to uker siden el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Urk- lei av blendahvite tester og altfor mange dpo symptomer :( Hodepine, varmebølger, hyppig (!) på do, sliten (nesten duppa av flere ganger), stikninger ned mot bekken, stikninger og vondt i magen (stikninger fra navlen og sidene), luft og oppblåst mage (takk og lov for vide/lange kjoler!) og "smågorping". Er det overhodet noen vits i å prøve noe annet enn billigtester? Er HELT sikker på at jeg traff eggløsningen denne gangen, men hvordan er egentlig sjansene for at det ble til noe mer denne gangen mon tro? Skal på fjelltur i helga, og gleder meg overhodet ikke slik som formen er nå.

Hvilken dpo er du på???

Ikke vits å prøve andre tester tror jeg da. Bare sjekk at d er graviditetstest du har kjøpt og ikke eggløsningstest. Jeg klarte å drite meg ut på d en gang :P

 

15 dpo'ish. Får bare vente til neste eventuelle eggløsning. Helt sikker på at det var HCG og ikke HL ja (blå/rosa) ;)

 

Gratulerer alle gravide og håper at flere får positive eller får positivt svar neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jenter :)

Tok en test som kom med svak rosa strek ganske raskt. Det er definitivt ikke noe skyggestrek. Men burde ikke streken være sterkere når det er ca to uker siden el?

Kanskje du produserer hcg sent, vent en dag eller to, så er den sikkert sterkere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått fulgt så godt med her som tidligere så har mistet litt oversikt. Så til alle gravide GRATULERER! Tok selv en digital CB I dag som viste gravid 2-3 uker. Så nå er det ikke tvil☺ håper det bare holder seg der.

 

Til dere andre, Lykke til neste pp😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

God morgen, jenter :)

Tok en test som kom med svak rosa strek ganske raskt. Det er definitivt ikke noe skyggestrek. Men burde ikke streken være sterkere når det er ca to uker siden el?

Kanskje du produserer hcg sent, vent en dag eller to, så er den sikkert sterkere 😊
Jeg ser andre som har sammenlignet blodprøve med en billigtest, og da kreves det litt hcg for å lage streken like sterk som kontrollstreken. Jeg vil si min var halvparten så sterk, men like bred. Krysser fingrene :)

 

Så kjekt at det går veien, Synne :)

 

Hvordan går det med deg Juni? Har du testet?

Endret av Synnøve_Solbakken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått fulgt så godt med her som tidligere så har mistet litt oversikt. Så til alle gravide GRATULERER! Tok selv en digital CB I dag som viste gravid 2-3 uker. Så nå er det ikke tvil☺ håper det bare holder seg der.

 

Til dere andre, Lykke til neste pp😊

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

God morgen, jenter :)

Tok en test som kom med svak rosa strek ganske raskt. Det er definitivt ikke noe skyggestrek. Men burde ikke streken være sterkere når det er ca to uker siden el?

Kanskje du produserer hcg sent, vent en dag eller to, så er den sikkert sterkere 😊
Jeg ser andre som har sammenlignet blodprøve med en billigtest, og da kreves det litt hcg for å lage streken like sterk som kontrollstreken. Jeg vil si min var halvparten så sterk, men like bred. Krysser fingrene :)

 

Så kjekt at det går veien, Synne :)

 

Hvordan går det med deg Juni? Har du testet?

Dette går nok vegen vet du 😊 skal teste på søndag tenker jeg, men har null håp. Har veldig ømme pupper og luft i magen, men alikevell, jeg har ikke troen....he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikke det nok ikke veien alikevel, begynte å blø i dag. Utrolig skuffa etter 3 positive CB, 2 av de med ukeindikator..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikke det nok ikke veien alikevel, begynte å blø i dag. Utrolig skuffa etter 3 positive CB, 2 av de med ukeindikator..

Uff så kjipt -skjønner godt at du er skuffet :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikke det nok ikke veien alikevel, begynte å blø i dag. Utrolig skuffa etter 3 positive CB, 2 av de med ukeindikator..

Så trist...

 

Her ble puppene brått ikke noe ømme. Fortsatt kvalm. Spent på om det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ikke vegen her heller. TR kom idag, akkurat en mnd siden sist, på dagen. Så da får vi prøve på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikke det nok ikke veien alikevel, begynte å blø i dag. Utrolig skuffa etter 3 positive CB, 2 av de med ukeindikator..

Ai, så kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Tok en test i dag, selvfølgelig blenda hvit, 1 uke til IKM

Det er lov å prøve seg

He he, ikke sant

 

 

Hei

 

jeg klikket meg inn på feil uke litt sånn tilfeldig. Men _JuNi_, hvis du har IKM om en uke, da burde vel du også vært på IKM uke 35? :)

 

Lykke til alle her inne uansett, jeg skal finne veien tilbake til rett tråd hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Tok en test i dag, selvfølgelig blenda hvit, 1 uke til IKM

Det er lov å prøve seg
He he, ikke sant

Hei

 

jeg klikket meg inn på feil uke litt sånn tilfeldig. Men _JuNi_, hvis du har IKM om en uke, da burde vel du også vært på IKM uke 35? :)

 

Lykke til alle her inne uansett, jeg skal finne veien tilbake til rett tråd hehe :)

Ja, jeg vet, men ble litt kluss i syklusen, men vil gjerne henge med dere damer skjønner du, men jeg er litt på begge forumene 😉 Endret av _JuNi_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har testet negativt før, og likevel vært gravid? Jeg skulle hatt mensen i går, men testet negativt med cb-digitalt i dag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt blendahvitt her, og har mange dpo symptomer. 17ish dpo nå. Fortsatt høy temperatur så lever fortsatt i håper bittelitt til. Er jo lov til å håpe at det blir som hos deg katta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt blendahvitt her, og har mange dpo symptomer. 17ish dpo nå. Fortsatt høy temperatur så lever fortsatt i håper bittelitt til. Er jo lov til å håpe at det blir som hos deg katta

Krysse fingrane!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venta og venta på legen skulle ringe men ingen ting til nå. Hatar leger som lover og lyger. Kommer nok aldri til GU spes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venta og venta på legen skulle ringe men ingen ting til nå. Hatar leger som lover og lyger. Kommer nok aldri til GU spes.

Noen leger klarer bare ikke å lagre alle arbeidsoppgaver... Utrolig irriterende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...