Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg testet på ny i dag. Sterkere strek på billigtest og "Gravid" på CB digital :)

Gratulerer

Tusen takk :) Ble det noe testing på deg i dag??
Begynte å blø nå, 5 dager før IKM, så regner egentlig bare med at det er mens som er tidlig ute

Festeblødning ?
Men det var ganske mye friskt blod, Og det kom rett etter samleie, men får se om det kommer noe mer i løpet av dagen.
Har ikke kommet noe mer blod foreløpig..
Festeblødning. Blir kul a slikt.
Men kommer det så sent da? Dessuten så kom det jo kun ut i forbindelse med at vi hadde oss. Var helt friskt blod, men veldig mye, såpass mye at jeg trodde mens hadde kommet

Nå kommer det mer blod, type gammelt brunt, så er nok bare mens som kom litt før 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er bare frustrerende :( hvite tester, hormoner i høyspenn, høy temp fortsatt, murringer og stikninger i mage og bekken, svartna for meg på lørdag og mista da ned et glass, svimmel i dag også, periodevis kvalme (spesielt i bil- jeg som aldri blir bilsyk), oppblåst, hovne bein og små-raper hele tiden. Har ikke prøvd annet enn billigtester, men det kan jo være kroppen som sier ifra om at den ikke har det bra. Har hatt små cyster på eggstokkene så kan jo være dem som lager kaos i kroppen mtp at ingen billigtester slår ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel bare være litt tidlig enda? Det er vel flere som melder om at de ikke fikk positiv test før litt senere i svangerskapet. Kanskje kroppen din bare produserer hormoner litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel bare være litt tidlig enda? Det er vel flere som melder om at de ikke fikk positiv test før litt senere i svangerskapet. Kanskje kroppen din bare produserer hormoner litt senere :)

Hormoner er det nok av akkurat nå- bare ikke de riktige :)

Glemte å liste opp de intense hodepinene og hyppig do-gåing. Får bare vente en uke og teste da med en CB hvis ikke TR har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen en dag etter ikm, så vi er over i neste 10 pp.

 

Gratulerer til dere som fikk positiv test, vi andre kommer etter etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Det kan vel bare være litt tidlig enda? Det er vel flere som melder om at de ikke fikk positiv test før litt senere i svangerskapet. Kanskje kroppen din bare produserer hormoner litt senere :)

Hormoner er det nok av akkurat nå- bare ikke de riktige :)

Glemte å liste opp de intense hodepinene og hyppig do-gåing. Får bare vente en uke og teste da med en CB hvis ikke TR har kommet.

Har negative tester selv. Tenker å vente noen dager før jeg tester igjen.

Det rare er at jeg ikke har noe særlig symptomer utenom megaømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke sånn at mens alltid kommer 14 dager etter EL?? For for 14 dager siden så hadde ikke jeg positive EL tester, de ble ikke positive før påfølgende onsdag-torsdag, men jeg fikk mens på lørdag nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det med 14 dager etter EL var ganske nøyaktig.. At EL alltid er 14 dager før mens

Men skjønner det bare ikke, for lørdag for 14 dager siden hadde jeg kun blink på CB, og billigtestene var ikke i nærheten av å

Være positiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sett. Og oftast e da sånn at EL e 14daga før mens. Men e jo såklart forskjell på folk. Kortare tid mellom EL og mens kan blant anna gjer da å bli gravid anten vanskelig eller umulig. Egget kan bli befrukta, men slimhinnenene tømmes (mensen komme) før egget får festa seg og blir då skylt ut med menstruasjonsblodet.

 

Viss dette er intervalla du JuNi og siot pleie ha mellom eggløysing og mens, og dåke har prøvd ei stund, ville eg bedd fastlegen min om å sjekke dette. Evt sende dåke til spesialist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg stemmer det ikke at TR kommer 14 dager etter EL. Kommer så tidlig som 10 dager etter,om ikke før...

Ikke meg heller da tydeligvis 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

For meg stemmer det ikke at TR kommer 14 dager etter EL. Kommer så tidlig som 10 dager etter,om ikke før...

Ikke meg heller da tydeligvis 😕

Men man kan stole på EL testene vel? To forskjellige kan vel ikke ta feil av flere dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mål temperatur i tillegg JuNi. Då vil du få et bedre svar!

Har prøvd, men får det ikke til

Ikkje til? Tidspunktet eller koss du gjere det sånn heilt praktisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ca 11 dager lutealfase.

Idag blinket det plutselig Gravid på CB!

Virkelig ikke forventet! Denne perioden har jeg vært skikkelig pessimist, så det var helt utrolig gøy at det viste seg å klaffe!!

Håper bare den sitter nå 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mål temperatur i tillegg JuNi. Då vil du få et bedre svar!

Har prøvd, men får det ikke til
Ikkje til? Tidspunktet eller koss du gjere det sånn heilt praktisk?
Tidspunkt, samt at den jeg følte ikke at tempen endret seg noe spesielt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ca 11 dager lutealfase.

Idag blinket det plutselig Gravid på CB!

Virkelig ikke forventet! Denne perioden har jeg vært skikkelig pessimist, så det var helt utrolig gøy at det viste seg å klaffe!!

Håper bare den sitter nå 😃

Gratulerer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Mål temperatur i tillegg JuNi. Då vil du få et bedre svar!

Har prøvd, men får det ikke til
Ikkje til? Tidspunktet eller koss du gjere det sånn heilt praktisk?
Tidspunkt, samt at den jeg følte ikke at tempen endret seg noe spesielt
Jeg fant et kickstarter prosjekt som het Yono fertility friend. Den skal måle tempen mens du sover slik at du slipper å bekymre deg for å måle selv til fastsatt tid. Den kosta 99$+20$ i frakt(i tillegg kommer fortolling). Den hørtes i alle fall super ut så jeg håper den fungerer som forventet :) kanskje noe slikt kunne være noe for deg også?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Mål temperatur i tillegg JuNi. Då vil du få et bedre svar!

Har prøvd, men får det ikke til

Ikkje til? Tidspunktet eller koss du gjere det sånn heilt praktisk?
Tidspunkt, samt at den jeg følte ikke at tempen endret seg noe spesielt

Hmm. Kanskje du skulle prøvd litt til? Dersom du ikkje har temperaturstigning kan det tyde på manglande eggløysing.. Men samtidig er du nøydd til å måle nokre syklusar for å få et overblikk på ka som e naturlige svingingar hos deg.

 

Gratulera så masse Tihil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh- fikk positiv eggløsningstest i stad - ingenting på hcg testen. Kan kroppen ha absorbert egget og at jeg har gått inn i en ny syklus igjen allerede? Fikk positiv eggløsningstest 3 august (og 5+7 aug). Rare greier. Får prøve å få mannen til sengs i kveld for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhhh- fikk positiv eggløsningstest i stad - ingenting på hcg testen. Kan kroppen ha absorbert egget og at jeg har gått inn i en ny syklus igjen allerede? Fikk positiv eggløsningstest 3 august (og 5+7 aug). Rare greier. Får prøve å få mannen til sengs i kveld for sikkerhetsskyld.

Ko ti du har/hadde ikm? Sist graviditet testa eg positivt på eggløysingstest i 12 dagar på rad før det var nok Hcg i urinen til å slå ut på graviditetstesten.. Testa først positiv når eg var 5+6.

Kan da gjelda deg og trur du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ehhhhh- fikk positiv eggløsningstest i stad - ingenting på hcg testen. Kan kroppen ha absorbert egget og at jeg har gått inn i en ny syklus igjen allerede? Fikk positiv eggløsningstest 3 august (og 5+7 aug). Rare greier. Får prøve å få mannen til sengs i kveld for sikkerhetsskyld.

Ko ti du har/hadde ikm? Sist graviditet testa eg positivt på eggløysingstest i 12 dagar på rad før det var nok Hcg i urinen til å slå ut på graviditetstesten.. Testa først positiv når eg var 5+6.

Kan da gjelda deg og trur du?

Jeg har tr 1-2 ganger i året, men har eggløsning mellom der. Legen sa at jeg skulle regne 14 dager fra el til IKM. Kjøpte en cb digital her for å sjekke i morgen, men er nok kanskje el som tar retur? Har hatt noen blanke el tester mellom el og IKM så de har ikke kontinuerlig sterke som nå. Tok en el test i går sammen med hcg og da var den ganske sterk, men i dag er den like sterk som kontrollstreken. Testet du i ule 4 or i begynnelsen av uke 5? Kan det være pcos som tuller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...