Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Regner med jeg havner i denne uken og, mens har fortsatt ikke kommet, men alle tester er negative så 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med ikm 22 aug. Rekner med mensen kommer på lørdag.

 

Det er vel håp for deg destolengre mensen holder seg vekke. Gubben blir vel heime da til EL ? JuNi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men har mye mensvondt, så regner med den bare er forsinket. Og jeg har aldri fått negative tester men vært gravid alikevell tidligere, alltid fått positive tester en del dager før IKM, så har null forhåpninger om å være gravid. Jeg vet ikke enda, han er egentlig borte, så fremt han ikke får byttet vakt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med jeg skal være her :) Håper el kommer når den skal. Diverse tester på vei i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Putter meg inn i denne gruppa jeg. 1 PP etter ma, så aner ikke når El er, men pleier nå å få den ca 3 uker etter. Så ca 1 uke til nå. Flere som er prøver etter sa eller ma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har heldigvis sluppet det, jeg bare venter på at mens skal komme....noe den tydelegvis tar seg god tid med 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM 23. August muligens.. Kunne stille klokka etter syklusen tidligere, men de to siste har vært rare.. 22 dager og Sist nå på 43 dager..

 

Prøver Bidronninggele og wild yam denne perioden og håper det gjør ett eller annet positivt.

Pp 10-11 tror jeg

 

Vet jeg har for kort tid mellom el og mens og leste det skulle hjelpe med wild yam, og at det gjør det lettere for egget å feste seg, så verdt ett forsøk ☺️

 

Gjør dere noen kjærringråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde bidro, og det forsinket el noe veldig. Ved bruk av wildyam bør du tempe i tillegg slik at du vet at du har hatt el før du tar de, hvis ikke har det ikke noe virkning😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips!

 

er noe med det å ha prøvd ;-) hvis denne syklusen blir lang også så vet jeg hvertfall hva grunnen kan være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææ jeg er forløpig anonym, men vi er klare for å prøve oss på nummer 2! Hvordan er det med denne regningen igjen, guri så fort man glemmer. Mensen fikk jeg 26 juli, hvis jeg går ut i fra 28 dagers syklus, når vil jeg ha IKM da:P? Bestilt eltester fra ebay, så håper de kommer snart:-) Apropos kjerringråd, her drakk jeg grapefruktjuice da vi prøvde pp forrige mann:)

 

Anonymous poster hash: 1eb4b...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sannsynligvis IKM 23. eller 24. august. Litt rotete syklus etter SA i juni. Småblødning sist helg som jeg trodde var mensen, men nå kom helt klart "skikkelig" mensen 26.juli.

 

Har totalt holdt på snart ett år. Ble gravid først i sept.14, mistet i MA i januar, og så SA i uke 5 nå i juni... Det er tungt og vanskelig at det skal ta så lang tid! Jeg skulle egentlig hatt babyen min allerede! Og "alle" rundt meg blir gravid.

 

Men men, ny måned nye muligheter! Satser hardt på positiv test 23.aug.

 

(Beklager hvis det ble litt mye usaklig info her, jeg måtte bare klage litt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sannsynligvis IKM 23. eller 24. august. Litt rotete syklus etter SA i juni. Småblødning sist helg som jeg trodde var mensen, men nå kom helt klart "skikkelig" mensen 26.juli.

 

Har totalt holdt på snart ett år. Ble gravid først i sept.14, mistet i MA i januar, og så SA i uke 5 nå i juni... Det er tungt og vanskelig at det skal ta så lang tid! Jeg skulle egentlig hatt babyen min allerede! Og "alle" rundt meg blir gravid.

 

Men men, ny måned nye muligheter! Satser hardt på positiv test 23.aug.

 

(Beklager hvis det ble litt mye usaklig info her, jeg måtte bare klage litt!)

Masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sannsynligvis IKM 23. eller 24. august. Litt rotete syklus etter SA i juni. Småblødning sist helg som jeg trodde var mensen, men nå kom helt klart "skikkelig" mensen 26.juli.

Har totalt holdt på snart ett år. Ble gravid først i sept.14, mistet i MA i januar, og så SA i uke 5 nå i juni... Det er tungt og vanskelig at det skal ta så lang tid! Jeg skulle egentlig hatt babyen min allerede! Og "alle" rundt meg blir gravid.

Men men, ny måned nye muligheter! Satser hardt på positiv test 23.aug.

(Beklager hvis det ble litt mye usaklig info her, jeg måtte bare klage litt!)

Veldig lov te syns synd i seg sjøl når ein oppleve sånt <3

 

Eg har bare ein blødning å gå ut frå. Ikkje noko peiling på sykluslengde. Men eg har nok ikm anten 16.el17.august. Håpe eg. Krysse alt anna enn beino og håpe på spira på heile gjengen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg har fått att mens j nå, hurra!! Blir vel en uke etter dere, men pyttsann

Da blir vi i samme uke Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...