Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

takk det samme Synnøve :) er ikke krise hvis det ikke går denne gangen. Skal få begynne på Pergo hvis celleprøvene mine er fine i september så er helt avslappa denne gangen :)
Isj ja, celleforandringer her også. Ny kontroll i høst.

Var det lenge siden du ble operert? DPO land er alltid like rart her. De siste gangene (med unntak av sist) gikk det bare over til ny eggløsningsperiode uten TR mellom. Begynner som alltid med vondt i hodet rundt 2-3 dpo, høyere temperatur (et sted mellom 36,7 og 37- vanlig temperatur er 35,8), og rar i kroppen. Håper jo at det kan skje et lite mirakel denne gangen, men men. Må nok finne frem til noen paracet senere om det fortsetter i slik skala igjen

Ikke operert. Har ikke vært av alvorlig grad til nå. Håper det holder seg rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei dette er snodig. Hadde positiv el-test mandag 3, deretter roet den seg 4. Onsdag 5 hvor den ble sterkere igjen og i dag fredag er den jammen meg positiv igjen. Hva skjer? Har hatt sengekos alle de 3 dagene. Så da ut som jeg hadde el 3 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette er snodig. Hadde positiv el-test mandag 3, deretter roet den seg 4. Onsdag 5 hvor den ble sterkere igjen og i dag fredag er den jammen meg positiv igjen. Hva skjer? Har hatt sengekos alle de 3 dagene. Så da ut som jeg hadde el 3 august

Snodig. Har det variert veldig hvor konsentrert urin du har hatt? Temper du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt tester både morgen og kveld. Konsentrert urin hver gang. Ligger på mellom 36.7 og 37 hele døgnet (siden jeg begynte med temp mandag). Tok pause fra tempingen i ferien. vanlig temp 35,8/35,9.

 

Fant denne linken:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/142764708-metti-ang-positiv-el-test-flere-dager-pa-rad/

 

Jeg har riktignok noen dpo symtomer. Ekstrem luktesans (uff- sleit på jobb!), sliten/trøtt, hodepine, småuggen, luft og oppblåst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt tester både morgen og kveld. Konsentrert urin hver gang. Ligger på mellom 36.7 og 37 hele døgnet (siden jeg begynte med temp mandag). Tok pause fra tempingen i ferien. vanlig temp 35,8/35,9.

 

Fant denne linken:

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/142764708-metti-ang-positiv-el-test-flere-dager-pa-rad/

 

Jeg har riktignok noen dpo symtomer. Ekstrem luktesans (uff- sleit på jobb!), sliten/trøtt, hodepine, småuggen, luft og oppblåst.

Kanskje er det noe slikt, eller du bør ta en graviditetstest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare vente tålmodig her sammen med dere :) heller svi av tester om 1.5 uke eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får satse på at vi flyr gjennom dpo-land i en rasende fart :) Det er egentlig en litt deilig fase, null stress med hverken sex, temping eller el-testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at vi flyr gjennom dpo-land i en rasende fart :) Det er egentlig en litt deilig fase, null stress med hverken sex, temping eller el-testing.

Mannen min blir nok sjeleglad for å få kroppen sin for seg selv igjen :P vondt i ryggen han så hopp i sengehalmen blir begrenset. Ikke fortalt han at jeg har el denne gangen. Vil ikke skuffe han med at det ble nok en bom denne runden også. Blir det noe er det bedre å fortelle det da - vil bare være helt sikker. Ble begge knust da det ble sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi får satse på at vi flyr gjennom dpo-land i en rasende fart :) Det er egentlig en litt deilig fase, null stress med hverken sex, temping eller el-testing.

Mannen min blir nok sjeleglad for å få kroppen sin for seg selv igjen :P vondt i ryggen han så hopp i sengehalmen blir begrenset. Ikke fortalt han at jeg har el denne gangen. Vil ikke skuffe han med at det ble nok en bom denne runden også. Blir det noe er det bedre å fortelle det da - vil bare være helt sikker. Ble begge knust da det ble sa

Mannen her skjønte tegninga. Han dro rett rundt el, men mulig det holder med det vi fikk til på forhånd. Trist dere måtte oppleve sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi får satse på at vi flyr gjennom dpo-land i en rasende fart :) Det er egentlig en litt deilig fase, null stress med hverken sex, temping eller el-testing.

Mannen min blir nok sjeleglad for å få kroppen sin for seg selv igjen :P vondt i ryggen han så hopp i sengehalmen blir begrenset. Ikke fortalt han at jeg har el denne gangen. Vil ikke skuffe han med at det ble nok en bom denne runden også. Blir det noe er det bedre å fortelle det da - vil bare være helt sikker. Ble begge knust da det ble sa
Mannen her skjønte tegninga. Han dro rett rundt el, men mulig det holder med det vi fikk til på forhånd. Trist dere måtte oppleve sa.
Får krysse fingrene for at det gikk for dere denne gangen da :) i dag var testen svakere igjen så det er jo positivt. Vi får ro rundt i dpo land en stund nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Froggi. E du sikker på at du ska vera her me oss??

Hadde du vanlig mens sist?

Rimelig sikker ja. Avsluttet tr for litt over 3 uker siden. Var en helt vanlig tr- ingen smerter- vanlig mengde. Testet litt med el tester 1-2 august morgen og ettermiddag - negative. 3 aug ble den da positiv første gang. Har sjelden tr (1-2x i året) så jeg må gå etter temp og tester. Ser ut som jeg har el uten at tr kommer og går inn i nye perioder etter en stund.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Froggi. E du sikker på at du ska vera her me oss??

Hadde du vanlig mens sist?

Rimelig sikker ja. Avsluttet tr for litt over 3 uker siden. Var en helt vanlig tr- ingen smerter- vanlig mengde. Testet litt med el tester 1-2 august morgen og ettermiddag - negative. 3 aug ble den da positiv første gang. Har sjelden tr (1-2x i året) så jeg må gå etter temp og tester. Ser ut som jeg har el uten at tr kommer og går inn i nye perioder etter en stund.

Åhh. Kanskje du sku bedd om litt utredning?

Håpe da klaffe denna mnd så du ikkje trenge. Men likavel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Froggi. E du sikker på at du ska vera her me oss??

Hadde du vanlig mens sist?

Rimelig sikker ja. Avsluttet tr for litt over 3 uker siden. Var en helt vanlig tr- ingen smerter- vanlig mengde. Testet litt med el tester 1-2 august morgen og ettermiddag - negative. 3 aug ble den da positiv første gang. Har sjelden tr (1-2x i året) så jeg må gå etter temp og tester. Ser ut som jeg har el uten at tr kommer og går inn i nye perioder etter en stund.
Åhh. Kanskje du sku bedd om litt utredning?

Håpe da klaffe denna mnd så du ikkje trenge. Men likavel

Begynte utredningen, men de oppdaget alvorlige celleforandringer (grad3)&fikk komplikasjoner i etterkant. Har fortsettelse på utredningen i september hvis celleforandringene er borte. Om jeg blir gravid naturlig før enn i september går nok greit, men tviler på at det i det hele tatt går uten pergo.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok neppe noe barn denne pp heller, siden mannen er borte på jobb denne uken. Arg....er så fryktelig irriterendes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok neppe noe barn denne pp heller, siden mannen er borte på jobb denne uken. Arg....er så fryktelig irriterendes!!

Hvis det har blinket to dager og du har lagt inn aksjer de siste dagene, så kan det jo gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn aksjer på fredag, lørdag var flere av barna dårlige, så det fristet ikke, og i dag tro han tidlig, så regner ikke med det klaffer. Når det blinker så er det vel bare et varsel om at EL kommer snart, og den spermen overlever liksom ikke i evigheter der inne...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Froggi. E du sikker på at du ska vera her me oss??

Hadde du vanlig mens sist?

Rimelig sikker ja. Avsluttet tr for litt over 3 uker siden. Var en helt vanlig tr- ingen smerter- vanlig mengde. Testet litt med el tester 1-2 august morgen og ettermiddag - negative. 3 aug ble den da positiv første gang. Har sjelden tr (1-2x i året) så jeg må gå etter temp og tester. Ser ut som jeg har el uten at tr kommer og går inn i nye perioder etter en stund.
Åhh. Kanskje du sku bedd om litt utredning?

Håpe da klaffe denna mnd så du ikkje trenge. Men likavel

Begynte utredningen, men de oppdaget alvorlige celleforandringer (grad3)&fikk komplikasjoner i etterkant. Har fortsettelse på utredningen i september hvis celleforandringene er borte. Om jeg blir gravid naturlig før enn i september går nok greit, men tviler på at det i det hele tatt går uten pergo.

Uff! Håpe på da besta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E vel snakk om opp te 6døgn juni. Så da kan gå finfint :)

Hehe, sannsynligheten for at de spermiene som da lever etter 6 døgn, klarer å gjøre en stakkar gravid, de er nok små 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte billige EL-pinner og testet på morgenen denne perioden. Har ikke brukt disse før. Har testet siden dag 7, men har så langt ikke testet positiv. Etter utregning skulle jeg hatt eggløsning fredag/helgen, så nå lurer jeg på om kan ha hatt EL uten at testene slo ut. Krysser fingrene for det da jeg kun fikk lagt inn aksjer torsdag, lørdag, søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ha festeblødning før det har gått 7 dager etter EL?

Det hugget skikkelig til i magen fredag kveld, bare et sekund. Lørdag merket jeg rødt på papiret -ikke mer enn et par knappenålstore. Fikk positiv EL test søndag morgen uka før...

Eller er jeg bare i drømmeland... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ha festeblødning før det har gått 7 dager etter EL?

Det hugget skikkelig til i magen fredag kveld, bare et sekund. Lørdag merket jeg rødt på papiret -ikke mer enn et par knappenålstore. Fikk positiv EL test søndag morgen uka før...

Eller er jeg bare i drømmeland... ;)

Det kan gå kortere tid. De fleste steder står det 6 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte billige EL-pinner og testet på morgenen denne perioden. Har ikke brukt disse før. Har testet siden dag 7, men har så langt ikke testet positiv. Etter utregning skulle jeg hatt eggløsning fredag/helgen, så nå lurer jeg på om kan ha hatt EL uten at testene slo ut. Krysser fingrene for det da jeg kun fikk lagt inn aksjer torsdag, lørdag, søndag.

Trodde disse helst skulle brukes på ettermiddag/kveld. Men hos meg slår de også ut på morgenurin rundt el. Satser på at du traff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...