Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL test på søndag så usikker på om jeg har IKM søndag eller mandag...

Har til nå hatt TR jevnt hver 4. uke (tror jeg... Skriver ikke opp på kalenderen dag jeg innbiller meg at jeg "er prøver på en avslappet måte..." -ikke helt men det er lov å innbille seg ;)  )

 

Når regner dere IKM etter positiv test? Har jo forstått at positiv test viser til at EL skjer innen 12-48 timer?

14 dagar ette første negative EL-test e mest vanlig.

 

Eg og prøve på ein avslappa måte. Men da e fordi da e første pp trur eg. Blir nok ikkje sånn ette kvart som tio går :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bestilt meg graviditetstester på billige-tester.no! Er på hyttetur og kommer hjem om en uke... Da regner jeg med de ligger i postkassa og jeg kan kanskje teste på dag 10 dpo (hvis jeg tør å utsette meg for en eventuelt skuffelse så tidlig). Uansett kan jeg ikke gjøre så mye mer nå da jeg er på hytta, jeg kan bare la ferien gå sin gang....

 

Dette skal feires med en joggetur tenker jeg, det bruker å få tankene over på litt andre ting! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mine tester blitt ganske svake i dag så da regner jeg er jeg vel i DPO land fra i morgen.. Måtte dagene gå fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er aksjane komme på plass. Å så ømmmm der nede. Når jeg setter meg brått får jeg vondt. Tenk om det er noe positiv ting med detta. Min 11 pp og aldri hatt så lang prøving før men alderen sier sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er aksjane komme på plass. Å så ømmmm der nede. Når jeg setter meg brått får jeg vondt. Tenk om det er noe positiv ting med detta. Min 11 pp og aldri hatt så lang prøving før men alderen sier sitt.

Håper det klaffer for oss alle denne gangen 😊 hvor gammel er du? (Hvis det er lov å spørre om sånt ;))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da er aksjane komme på plass. Å så ømmmm der nede. Når jeg setter meg brått får jeg vondt. Tenk om det er noe positiv ting med detta. Min 11 pp og aldri hatt så lang prøving før men alderen sier sitt.

Håper det klaffer for oss alle denne gangen hvor gammel er du? (Hvis det er lov å spørre om sånt ;))

Nærmer meg stygt 44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst et punktum lenger opp jeg ser jeg. Aha, blir det dårlige kvalitet på eggene da eller? Eller hvordan fungerer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst et punktum lenger opp jeg ser jeg. Aha, blir det dårlige kvalitet på eggene da eller? Eller hvordan fungerer dette?

Dårligar med egg og kvalitet på egga.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her. Muligens IKM et sted mellom 17 og 19 august hvis strimlene var riktige. Vært prøvere i over 2 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

 

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da reiser jeg den lille turen til mannen i kveld for å legge inn noen aksjer før helgen, da jeg ikke får møtt han på fredag. Så får vi legge noen aksjer i helgen og krysse fingrene.

Enda ikke hatt positiv test vertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Glemte visst et punktum lenger opp jeg ser jeg. Aha, blir det dårlige kvalitet på eggene da eller? Eller hvordan fungerer dette?

Dårligar med egg og kvalitet på egga.

Ok, skjønner. Så kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

 

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

Sånn jeg har forstått, så er det vel nesten litt bedre å legge inn aksjer litt før enn på selve dagen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

 

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

Sånn jeg har forstått, så er det vel nesten litt bedre å legge inn aksjer litt før enn på selve dagen 😊

Jepp. Tempen er stigende også, så mulig el kom i forbindelse med lh-toppen. Hvis det ikke klaffer, er det nok mest pga alderen min, ikke timingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svaaak positiv el test i dag (dvs da er den vel egentlig ikke positiv?) og det passer bra med forventet el på søndag. Så da er det bare å hoppe i høyet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

takk det samme Synnøve :) er ikke krise hvis det ikke går denne gangen. Skal få begynne på Pergo hvis celleprøvene mine er fine i september så er helt avslappa denne gangen :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

takk det samme Synnøve :) er ikke krise hvis det ikke går denne gangen. Skal få begynne på Pergo hvis celleprøvene mine er fine i september så er helt avslappa denne gangen :)

Isj ja, celleforandringer her også. Ny kontroll i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Lykke til froggi :) På tide det klaffer for dere nå!

Her er mannen bortreist på LH-toppen, så håper de forhåndsinnlagte aksjene holder. Skeptisk. Hadde trodd el skulle komme litt før...

takk det samme Synnøve :) er ikke krise hvis det ikke går denne gangen. Skal få begynne på Pergo hvis celleprøvene mine er fine i september så er helt avslappa denne gangen :)

Isj ja, celleforandringer her også. Ny kontroll i høst.

 

Var det lenge siden du ble operert? DPO land er alltid like rart her. De siste gangene (med unntak av sist) gikk det bare over til ny eggløsningsperiode uten TR mellom. Begynner som alltid med vondt i hodet rundt 2-3 dpo, høyere temperatur (et sted mellom 36,7 og 37- vanlig temperatur er 35,8), og rar i kroppen. Håper jo at det kan skje et lite mirakel denne gangen, men men. Må nok finne frem til noen paracet senere om det fortsetter i slik skala igjen

Endret av Froggi83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ein nydlig beskjed. Mitt tante barn er 9 uker på veg. Så detta blir gøy når oldemor blir tipoldemor.

 

Tempen er høy i dag så eggløsningen var i går. Da spørs om det hjalp med aksjer i går tidlig. Kan det ha blitt forseint, kva trur dokke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått ein nydlig beskjed. Mitt tante barn er 9 uker på veg. Så detta blir gøy når oldemor blir tipoldemor.

 

Tempen er høy i dag så eggløsningen var i går. Da spørs om det hjalp med aksjer i går tidlig. Kan det ha blitt forseint, kva trur dokke ?

Kan ha fungert det :) Da er det nok ventetid på deg også i 10-14 dager før test. Lange ventedager i DPO land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør kunne gå, Slurpå :) Ferske aksjer :)

 

Her er tempen steget. Den steg i løpet av formiddagen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer egentlig el i dag eller i morgen:) lagt inn masse aksjer den siste uken, er pp kjæresteferie;) legger nok inn ett par dager til, så vi er sikre :) tempen er iallefall fortsatt lav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...