Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melder meg ut fra denne ikmgruppa da jeg har fått positiv digital cb. Hipp hurra. Måtte det klaffe for dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havner i denne uka jeg også vil jeg tro. TR fra 28. denne mnd, og ikm ca 22. Aug.

Etter noen runder med korte lutealfaser virker det som kroppen stabiliserer seg litt nå, etter 12 år på pillen er det kanskje ikke så rart. Dette blir PP4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

Jeg begynte testing etter el i dag. Vet jo at den ikke er ennå, men har tidligere blitt overrasket av el kun 4-5 dager etter mensen. Er nå akkurat ferdig med mensen. CD 6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ermet her denne rundenogså :)

Tipper ikm blir 17.08 men tar eltester også denne mnd.

Har begynt allerede og har testet negativt de siste to dagene. Skal ta en ny i ettermiddag.

Andre her som har erfaring med eltester? Har bestilt billigtester og syntes de var ok å bruke. Har kun fått en strek til nå men har forstått at de kommer til å ha to streker og at man må tyde ift hvor sterk teststreken blir. Når på dagen tar dere eltester? Flere ganger pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at jeg drar på årene, tester jeg med cb på morgenurin og billigtester på ettermiddagen. Når el er nærme, tester jeg nok to ganger daglig med billigtester. Temper også :) Når tempen stiger vet jeg at eggløsningen har vært (evt holder på).

Når billigtestene er positive hos meg, kommer streken raskt og blir mye sterkere enn ellers. Jeg har svake streker store deler av syklusen. Vi har jo alltid litt LH i kroppen.

Jeg har ikke testet mange ganger før. Håper syklusen min er normal denne måneden. Sist var den helt på styr etter cerazettebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sannsynligvis IKM 23. eller 24. august. Litt rotete syklus etter SA i juni. Småblødning sist helg som jeg trodde var mensen, men nå kom helt klart "skikkelig" mensen 26.juli.

 

Har totalt holdt på snart ett år. Ble gravid først i sept.14, mistet i MA i januar, og så SA i uke 5 nå i juni... Det er tungt og vanskelig at det skal ta så lang tid! Jeg skulle egentlig hatt babyen min allerede! Og "alle" rundt meg blir gravid.

 

Men men, ny måned nye muligheter! Satser hardt på positiv test 23.aug.

 

(Beklager hvis det ble litt mye usaklig info her, jeg måtte bare klage litt!)

Kjenner meg så godt igjen!!! Som om jeg skulle skrevet det selv! Har en følelse av at der er min tur neste! 26. Aug er det positiv test her! *Håper* Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med lilla cb i går og i dag. Hadde superutvannet urin etter nattevakt og hadde tisset et par timer før når jeg tester i går. Man får jo alltid en tom sirkel første dag, da dette er nullpunktet liksom. I dag hadde jeg konsentrert urin og fikk fast smil. Har nok ikke el før om ca 4 dager tidligst, men stigningen i LH var nok såpass stor at jeg fikk fast smil. Da kan jo ikke den testen brukes mer denne pp. Nå står det faste smilet i 48 timer. Veldig glad jeg har en bunke billigtester liggende nå :)

Pluss nytt tempmål med to desimaler.

Prøver å få med mannen på hyppige aksjer. Ikke lett med store barn i hus som sovner sent og vi voksne skal tidlig opp på jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er blit ømt der nede så får sjekke om El slimet er på veg. Ventar ikkje El slim før på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg inn her etter en MA i uke 13 i juni. Foreløpig IKM 20 august, så håper jeg at syklusen er i rute.

 

Tok 9 pp før den spiren satt, håper ikke denne tar like lang tid.

 

Noen som har hatt en MA/SA og blitt raskt gravid igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en slik jeg😊 rett opp eller fyll på!💜

 

17.mandag: MaryM

18.tirsdag

19.onsdag

20.torsdag: Snutteplutt

21.fredag: Baremeg1

22.lørdag: Slurpå, Tihil

23.søndag: Drømmekroppen, TPK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mest sannsynlig el 5 august. Hadde slim igår så jeg passer godt på ifra igår til den 7. Håper det går rette veien nå.... :-)

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter meg inn i denne gruppa jeg. 1 PP etter ma, så aner ikke når El er, men pleier nå å få den ca 3 uker etter. Så ca 1 uke til nå. Flere som er prøver etter sa eller ma?

 

Jeg er i 1 pp etter MA i mai.  Mistet i SA i januar. I tillegg sliter vi med å i det hele tatt bli gravide. Jeg fikk tilbake mensen 54 dager etter aborten. Har litt troen på denne gangen. Hadde "peak" på EL i går og i dag så jobben er gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mandag: MaryM, Synne1983
18.tirsdag
19.onsdag
20.torsdag: Snutteplutt
21.fredag: Baremeg1
22.lørdag: Slurpå, Tihil
23.søndag: Drømmekroppen, TPK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mandag: MaryM, Synne1983

18.tirsdag

19.onsdag

20.torsdag: Snutteplutt

21.fredag: Baremeg1

22.lørdag: Slurpå, Tihil, Choette

23.søndag: Drømmekroppen, TPK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått positiv el-test? Jeg har ikke. Blinkende fjes på cb-greia, men den er jo ikke helt i lodd :P Negativ bt og lav temp. Mannen er allerede lei av aksjer, så krysser fingrene for el snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke EL før på fredag. Håper egentlig at det blir lørdag, da mannen er borte på jobb i uka. Jeg har muligheten til å dra der han er, men det er en time reise en vei. Så denne runden får jeg håpe det sitter på ett forsøk :P (ikke det store håpet altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde positiv test lørdag og søndag. Negativ i dag. Så då va nok el på mandag eller tirsdag. Håpe mandag for la aksjer sist natt te søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv test i dag tidlig. Var veldig svar strek på søndag og skulle ikke hatt eggløsning før på fredag egentlig. Så da blir det å legge inn aksjer i kveld😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv EL test på søndag så usikker på om jeg har IKM søndag eller mandag...

Har til nå hatt TR jevnt hver 4. uke (tror jeg... Skriver ikke opp på kalenderen dag jeg innbiller meg at jeg "er prøver på en avslappet måte..." -ikke helt men det er lov å innbille seg ;)  )

 

Når regner dere IKM etter positiv test? Har jo forstått at positiv test viser til at EL skjer innen 12-48 timer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg positiv El test og spent Kortid den blir negativ. Får ikkje lakt inn aksjer før i morgon tidlig. Håper det holder.

 

Etter tidligare skal jeg ikkje ha positiv el før på fredag så har barre lakt inn aksjer mandag og det er forlite. Krysser og håper det hjelper i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...