Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

De to siste gangene jeg var gravid fikk jeg ømme bryster dag 11 og dag 12. Da skjønte jeg at jeg var gravid fordi jeg aldri blir øm ellers... Håper spiren sitter denne gangen og helst i 40 uker og ikke 6 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tålmodigheten gikk tom i dag tidlig og jeg hadde for mange billigtester liggende i en pose i skuffen :P Blendahvitt selvsagt. Nei jeg får vel vente til etter helga og ta det med ro. Skal fiske og styre hele tiden så krysser fingrene for at alt går riktig veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-8isj. Testa i går :P Men va jo såklart ikkje positiv då :) verken gravi eller el-testen :)

😂 er nok lurt å vente litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv el test i dag! Så da blir det innsett av fryst embryo på fredag!

Krysser alt vi har for at det overlever tining!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test her i morges, men nå er jeg i hvert fall i gang igjen :)

Tenker å teste daglig frem til IKM som (ikke) ventes på mandag 17.08 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er testoman her men er jo 6 dpo får sjå i morgon.

 

Har kjent strekk i livmora 2 ganger. Tenk om det er håp. Har ikkje kjent det på mangen mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bygger seg opp en giga kvise på nesa mi... Har aldri kviser på nesa så dette burde være et godt tegn. Jeg begynner i ny jobb på mandag og grunnen for å få en kvise der burde være veldig, veldig god for å si det sånn 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mandag: MaryM
18.tirsdag
19.onsdag: Nygift85
20.torsdag: Snutteplutt
21.fredag: Baremeg1
22.lørdag: Slurpå, Tihil
23.søndag: Drømmekroppen, TPK          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er testoman her men er jo 6 dpo får sjå i morgon.

 

Har kjent strekk i livmora 2 ganger. Tenk om det er håp. Har ikkje kjent det på mangen mnd.

Jeg kjenner strekk/stikk/murringer, husker ikke det var likt de forrige pp så tar det som et positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våkna idag av magesmerter jeg aldri har kjent før.... ikm 19

Håper.....:-)

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.mandag: MaryM, Synne1983

18.tirsdag

19.onsdag: Nygift85

20.torsdag: Snutteplutt

21.fredag: Baremeg1

22.lørdag: Slurpå, Tihil

23.søndag: Drømmekroppen, TPK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er testoman her men er jo 6 dpo får sjå i morgon.

 

Har kjent strekk i livmora 2 ganger. Tenk om det er håp. Har ikkje kjent det på mangen mnd.

Jeg kjenner strekk/stikk/murringer, husker ikke det var likt de forrige pp så tar det som et positivt tegn :)

Når er jeg øm der nede. Tenk om det skulle bli positive tester og at eit nurk klorer seg fast. Får håpe det er egget som graver seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, mannen tok et fly hit i sted, kun for en sengevals, og deretter fly tilbake til jobb. Fikk fast smilefjes i dag tidlig og to sterkt streker på billigtesten i stad. Da er det et ørlite håp denne pp og da 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, mannen tok et fly hit i sted, kun for en sengevals, og deretter fly tilbake til jobb. Fikk fast smilefjes i dag tidlig og to sterkt streker på billigtesten i stad. Da er det et ørlite håp denne pp og da

Dedikert mann! Kjempebra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Juhu, mannen tok et fly hit i sted, kun for en sengevals, og deretter fly tilbake til jobb. Fikk fast smilefjes i dag tidlig og to sterkt streker på billigtesten i stad. Da er det et ørlite håp denne pp og da

Dedikert mann! Kjempebra!!
Vel, etter så mye surving og klaging fra meg, så turte han vel ikke annet....he he. Men vet ikke om den ene gangen er nok men, bedre enn ikke noe 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B

 

 

Juhu, mannen tok et fly hit i sted, kun for en sengevals, og deretter fly tilbake til jobb. Fikk fast smilefjes i dag tidlig og to sterkt streker på billigtesten i stad. Da er det et ørlite håp denne pp og da

Dedikert mann! Kjempebra!!
Vel, etter så mye surving og klaging fra meg, så turte han vel ikke annet....he he. Men vet ikke om den ene gangen er nok men, bedre enn ikke noe

:D Eg ler :) Klart da kan ver nok. E bare ein gong som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B

 

 

Juhu, mannen tok et fly hit i sted, kun for en sengevals, og deretter fly tilbake til jobb. Fikk fast smilefjes i dag tidlig og to sterkt streker på billigtesten i stad. Da er det et ørlite håp denne pp og da

Dedikert mann! Kjempebra!!
Vel, etter så mye surving og klaging fra meg, så turte han vel ikke annet....he he. Men vet ikke om den ene gangen er nok men, bedre enn ikke noe
:D Eg ler :) Klart da kan ver nok. E bare ein gong som trengs.
Vi damer er noen hysteriske tupper når det kommer til babylaging tror jeg...he he. Ja, sånn i teorien vet jeg du har rett, men du vet....alle disse tankene som kommer over en
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for å DEFINTIVT ikke få flere barn etter prøverørssirkus og tøff graviditet.. men nå er snuppa 15 måneder, og vi vurderer nr.2 dersom vi kan klare det naturlig (er ingenting galt med noen av oss, men tok 3 år med førstemann)... Eggløsning er SUPERtydelig etter graviditeten. Kroppen skriiiker eggløsning. Så skulle jo tro at det var en enkel sak :P

 

Lykke til alle sammen!

Jeg legger også til Katta82 og Synnøve_Solbakken...

 

 

 

17.mandag: MaryM, Synne1983, Katta82
18.tirsdag
19.onsdag: Nygift85, Synnøve_Solbakken
20.torsdag: Snutteplutt, LadyInRed
21.fredag: Baremeg1
22.lørdag: Slurpå, Tihil
23.søndag: Drømmekroppen, TPK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...