Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

 

 

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten
Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)

Liker godt positiviteten din men du vet, denne magefølelsen da vettu jeg vet jeg blir fort gravid, men kan bare ikke se for meg at den spermen kan leve SÅ lenge der inne

 

Magefølelsen har lurt meg en million ganger! Til og med da jeg faktisk var gravid. Var overbevist om at jeg ikke var det. Kjeftet og smelte dagene før jeg orket å teste. Kvelden før morgenen jeg testet gikk jeg en 1 mils tur i forbannelse... Krysser fingrer og tær for deg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten
Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)
Liker godt positiviteten din men du vet, denne magefølelsen da vettu jeg vet jeg blir fort gravid, men kan bare ikke se for meg at den spermen kan leve SÅ lenge der inne

Magefølelsen har lurt meg en million ganger! Til og med da jeg faktisk var gravid. Var overbevist om at jeg ikke var det. Kjeftet og smelte dagene før jeg orket å teste. Kvelden før morgenen jeg testet gikk jeg en 1 mils tur i forbannelse... Krysser fingrer og tær for deg!! :)

Kan bare ikke tro at den ene gangen var nok, evig pessimist som jeg er 😉 har dessuten masse menssmerter, så ser for meg forsinket EL og hele pakken...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten
Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)
Liker godt positiviteten din men du vet, denne magefølelsen da vettu jeg vet jeg blir fort gravid, men kan bare ikke se for meg at den spermen kan leve SÅ lenge der inne

Magefølelsen har lurt meg en million ganger! Til og med da jeg faktisk var gravid. Var overbevist om at jeg ikke var det. Kjeftet og smelte dagene før jeg orket å teste. Kvelden før morgenen jeg testet gikk jeg en 1 mils tur i forbannelse... Krysser fingrer og tær for deg!! :)
Kan bare ikke tro at den ene gangen var nok, evig pessimist som jeg er 😉 har dessuten masse menssmerter, så ser for meg forsinket EL og hele pakken...he he

Usssj. Dritt! Mensen blir nesten det mest negativt ladde ordet i verden mens man prøver... Håper d funker neste gang da!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Har ikkje testa i dag og orkar ikkje etter 14 timer arb,dag. Skal på igjen kl 6 i morgon tidlig med 12 timer skift. Er som eit slakt.

 

Er barre øm der ned og tror det er tegn på heksa. Brysta er blit såre men det var dei forge mnd også, det er nok heksa som bygger seg opp.

Jeg har heller ingen god magefølelse for denne pp, siden det kun ble med den ene gangen. Siden mannen har så teit jobb, så kommer jeg vel til å være her inne i evigheten
Vi humpa 1-3 ganger daglig i månedsvis, men det gikk aldri. Venninna mi ble gravid første gang han "hoppet av i svingen" og hun var skråsikker på at ingenting kom inni henne... Så man vet aldri! Den ene gangen kan være det eneste som trengtes! :)
Liker godt positiviteten din men du vet, denne magefølelsen da vettu jeg vet jeg blir fort gravid, men kan bare ikke se for meg at den spermen kan leve SÅ lenge der inne

Magefølelsen har lurt meg en million ganger! Til og med da jeg faktisk var gravid. Var overbevist om at jeg ikke var det. Kjeftet og smelte dagene før jeg orket å teste. Kvelden før morgenen jeg testet gikk jeg en 1 mils tur i forbannelse... Krysser fingrer og tær for deg!! :)
Kan bare ikke tro at den ene gangen var nok, evig pessimist som jeg er 😉 har dessuten masse menssmerter, så ser for meg forsinket EL og hele pakken...he he
Usssj. Dritt! Mensen blir nesten det mest negativt ladde ordet i verden mens man prøver... Håper d funker neste gang da!!! :)

He he, syns den mensen er nok herk uansett, om man prøver eller ei. Ja, det var det da....mannen vil være masse borte på jobb i flere mnd fremover. Vi var så dumme at vi ikke startet den prøvingen noen mnd tidligere 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det eneste egget vi hadde på frys overlevde ikke, så da er det bare å vente på mensen... Igjen..

Ønsker deg masssse lykke til med neste forsøk!!! Hilsen ei som vet godt hvor hardt det er å gå igjennom det du gjør nå....

Takk💜 det betyr mye🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Ånei... Så kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offisielt blitt halvsprø igjen av venting på testdag... Har hatt sykt vondt i ryggen de siste dagene, og nå måtte jeg selvsagt google "lower back pain after conception"... Man finner jo det man vil finne! Så der står det da, at man kan få vondt i ryggen som et tidlig graviditetstegn. Faktisk så tidlig som rett etter befruktning. Forbanna greier. Det er jo ikke derfor jeg har vondt!! Helt sikkert ikke! Men jeg klarer jo ikke å la være å få forhåpninger. Arg!

;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Så dumt! Har aldri selv opplevd strek etter tida har gått ut, men den rfsu'en burde vel vist positiv ja hvis du var gravid nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blør ennå, 3 dager før ikm... negativ test idag og :-(

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Trist :( Håper dere lykkes i neste syklus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Så dumt! Har aldri selv opplevd strek etter tida har gått ut, men den rfsu'en burde vel vist positiv ja hvis du var gravid nå :/

Ja.. Eg hadde veldig truo si clearblue'n va positiv. Usj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. noen tips? Håper jo det fortsatt er håp men :-/

 

Anonymous poster hash: 40cd1...391

Man vet jo aldri. Finnes mange rare historier det ute om hvordan ståa var før positiv test, men etter 3 år med prøving før vi lyktes så lærte jeg at blod før ikm alltid betyr mislykka forsøk for MIN del... Det betyr ikke at det betyr det samme for deg, men det er vel dessverre mye mer sannsynlig at du ikke er gravid enn at du er det nå :/

Tips til neste syklus har jeg ikke. Prøvde det meste vi, men ingenting funket. Den gangen spira satt var det ikke no spes vi gjorde fra eller til. Det eneste rådet jeg har er å gi deg selv masse tid og rom for å kose deg og få tankene over på noe annet - for å komme deg igjennom ventetida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Så dumt! Har aldri selv opplevd strek etter tida har gått ut, men den rfsu'en burde vel vist positiv ja hvis du var gravid nå :/
Ja.. Eg hadde veldig truo si clearblue'n va positiv. Usj!!

Jeg hadde tatt en test til i overmorgen, just in case. Men det er du som kjenner magefølelsen og vet best hva som er lurt å gjøre eller ikke gjøre. Utrolig urettferdig å få en positiv for så å få negativ etterpå i alle fall!!! Uffameg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Så dumt! Har aldri selv opplevd strek etter tida har gått ut, men den rfsu'en burde vel vist positiv ja hvis du var gravid nå :/
Ja.. Eg hadde veldig truo si clearblue'n va positiv. Usj!!

Jeg hadde tatt en test til i overmorgen, just in case. Men det er du som kjenner magefølelsen og vet best hva som er lurt å gjøre eller ikke gjøre. Utrolig urettferdig å få en positiv for så å få negativ etterpå i alle fall!!! Uffameg :(

Ska iallefall ikkje testa før ikm neste gong! Trenge ikkje veta at da nesten gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offisielt blitt halvsprø igjen av venting på testdag... Har hatt sykt vondt i ryggen de siste dagene, og nå måtte jeg selvsagt google "lower back pain after conception"... Man finner jo det man vil finne! Så der står det da, at man kan få vondt i ryggen som et tidlig graviditetstegn. Faktisk så tidlig som rett etter befruktning. Forbanna greier. Det er jo ikke derfor jeg har vondt!! Helt sikkert ikke! Men jeg klarer jo ikke å la være å få forhåpninger. Arg!

;P

Da krysser eg fingranj for deg og håper det er eit tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg øm og såre bryst så tante rød næææærmar seg. Er 10 dpo i dag og har mysta alt håp. Vil barre at tante rød skal kommer og at GU timen domper ned i postkassen. Vil ha svar på Korfor ikkje egget vil feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Uff. Er du sikker på at det ikke bare kan vøre for tidlig å teste enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Uff. Er du sikker på at det ikke bare kan vøre for tidlig å teste enda?

Ikm e i dag elle i måro.. Og digital clearblue me vekeindikator viste gravid på kvelden på fredag. Og eg trudde da sku litt te før den blei positiv?? Du Slurpå veit kanskje da!? Men ette litt googling så ser da ut som at egget kan ha festa seg, men gått i tidlig sa sånn at Hcg-nivået går ne igjen og testane ikkje slår ut lengre.

Tok ein DocMorris i stad. Den blei positiv me ein gong. Men den va utgått i februar 2014 :P og når eg leste bruksanvisningen så e visst den veldig sensitiv. Så den vil slå ut sjøl om da e SA. Ska prøva å utsetta meir testing te tirsdag morning.

 

Men 10daga dpo Slurpå. Har du veldig sensitive testar si du gir opp alt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sent med festeblødning 13 dager ca etter el? Fikk litt lyserosa blod idag, bare såvidt det var. Tenkte først at det var begynt å spotte da jeg pleier å gjøre det noen dager før ikm, som er i morgen. Tok jo en test som sa ikke gravid på lørdagsmorgen. Men fikk et lite håp når jeg så det lille lyserosa blodet idag. Men tenker det er veldig sent at det festet seg etter 13 dager? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Uff. Er du sikker på at det ikke bare kan vøre for tidlig å teste enda?
Ikm e i dag elle i måro.. Og digital clearblue me vekeindikator viste gravid på kvelden på fredag. Og eg trudde da sku litt te før den blei positiv?? Du Slurpå veit kanskje da!? Men ette litt googling så ser da ut som at egget kan ha festa seg, men gått i tidlig sa sånn at Hcg-nivået går ne igjen og testane ikkje slår ut lengre.

Tok ein DocMorris i stad. Den blei positiv me ein gong. Men den va utgått i februar 2014 :P og når eg leste bruksanvisningen så e visst den veldig sensitiv. Så den vil slå ut sjøl om da e SA. Ska prøva å utsetta meir testing te tirsdag morning.

 

Men 10daga dpo Slurpå. Har du veldig sensitive testar si du gir opp alt nå?

Sist eg var gravid fikk eg positive tester fra 7 Dpo og 9 dpo var dei ganske positive. Og det var tester som var kjøpt på billigtester. No. Eg har 10 hcg og dei veit eg at eg blir lurt av. Den rosa er på 25 hcg som eg har brukt no. Dei blir ikkje sterkare en det som er vist på bilde. Det kan vere knappe 10 hcg ut fra farge og strek. Og der stopper den Korfor ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ehh. Eg tok rfsu-test og billigstrimmel på morgenurin i dag. Rfsu va negativ, og billig kom ikkje streken før ette tida va gått.. Så gikk nok ikkje likavel e eg redd.

Heie på dåke andre!

Uff. Er du sikker på at det ikke bare kan vøre for tidlig å teste enda?

Ikm e i dag elle i måro.. Og digital clearblue me vekeindikator viste gravid på kvelden på fredag. Og eg trudde da sku litt te før den blei positiv?? Du Slurpå veit kanskje da!? Men ette litt googling så ser da ut som at egget kan ha festa seg, men gått i tidlig sa sånn at Hcg-nivået går ne igjen og testane ikkje slår ut lengre.

Tok ein DocMorris i stad. Den blei positiv me ein gong. Men den va utgått i februar 2014 :P og når eg leste bruksanvisningen så e visst den veldig sensitiv. Så den vil slå ut sjøl om da e SA. Ska prøva å utsetta meir testing te tirsdag morning.

 

Men 10daga dpo Slurpå. Har du veldig sensitive testar si du gir opp alt nå?

 

Har googla litt på den testen med ukesindikator. Ser ut som den slår ut ved 10 hcg. Viser 1-2 uker gravid frem til 2-300 hcg ser det ut som, og hcg over det blir 2-3 uker gravid. Altså er den like følsom som billigtestene... 

Kjemisk graviditet (=at egget så vidt fester seg før det slipper taket, og dermed produseres bittelitt hcg som kan detekteres ved tidlig testing) er veldig vanlig trur jeg ved prøverør (selv om jeg aldri fikk det). Har ikke hørt om noen jeg som har hatt dette naturlig, men det er vel ingenting i veien for at det ikke skal kunne skje også da. Det hadde vært utrolig gøy da hvis du bare er litt treig med å produsere hcg, sånn at du får positiv a1 test hvis du velger å ta den i morgen eller i overmorgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...