Gå til innhold

Ikm uke 34


Hannepålandet

Anbefalte innlegg

Her er det dessverre full TR.... :(

Skal bestille en time til sjekk hos gyn men vet ikke helt hva jeg bør spør om... Har jo EL og barn fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt Mary.. Det er jo bare sånn at vi har egentlig ikke særlig stor sjans per eggløsning. Vi må bare prøve hver gang.

 

Har lite symptomer. Tanta kommer nok om et par dager. Gidder ikke å teste. Liker ikke når den blendafargen slår mot meg.

 

Håper du er gravid Katta82 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa også blenda i dag, dpo 11/12 (litt usikker). Er 100% sikker på at det ikke har klaffa denne gang. Håper den sitter for noen av dere andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle tips Korfor ikkje egget vil feste seg. Skal nevne detta når GU timer kommer. Men håper under skal skje.

Kanskje ein ide og måla Hcg i blodprøve gjennom syklusen i tillegg?? Då vil GU veta meir ka di har å forholda seg te.

Min erfaring e iallefall at da e greit å ha mest mulig informasjon når ein endelig sleppe te. Då sleppe ein iallefall at ein må få ny time seinare, og må ha endo meir ventetid, fordi di trenge meir informasjon for å ta vurderingane sine. Da samma me progesteron-nivå forskjellige plasser i syklusen.

Endret av Katta82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takker for alle tips Korfor ikkje egget vil feste seg. Skal nevne detta når GU timer kommer. Men håper under skal skje.

Kanskje ein ide og måla Hcg i blodprøve gjennom syklusen i tillegg?? Då vil GU veta meir ka di har å forholda seg te.

Min erfaring e iallefall at da e greit å ha mest mulig informasjon når ein endelig sleppe te. Då sleppe ein iallefall at ein må få ny time seinare, og må ha endo meir ventetid, fordi di trenge meir informasjon for å ta vurderingane sine. Da samma me progesteron-nivå forskjellige plasser i syklusen.

Skal kontakte legen og høre om jeg kan ta hcg mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fortsatt øm og såre bryst. 11 dpo i dag og på onsdag skal spottingen begynne og full TR på torsdag. Tenk om testene kunne bli sterkere, kan ikkje lykken slåtil her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til legekontoret og de viser det seg at ho ikkje har sendt henvisning til GU. Har født 5 barn fra før og kan prøve 1 år til. Blodprøvene var fine og sidan eg ikkje har hatt problemer før. FAN og skal eg bli 46 år før det skjer. Eg vart forbanna og sa rett ut kva eg meina. Fekk da telefon time på fredag. Vart berre så lei meg og såra. Klokka tikker jo for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til legekontoret og de viser det seg at ho ikkje har sendt henvisning til GU. Har født 5 barn fra før og kan prøve 1 år til. Blodprøvene var fine og sidan eg ikkje har hatt problemer før. FAN og skal eg bli 46 år før det skjer. Eg vart forbanna og sa rett ut kva eg meina. Fekk da telefon time på fredag. Vart berre så lei meg og såra. Klokka tikker jo for meg.

Uff, så kjett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til legekontoret og de viser det seg at ho ikkje har sendt henvisning til GU. Har født 5 barn fra før og kan prøve 1 år til. Blodprøvene var fine og sidan eg ikkje har hatt problemer før. FAN og skal eg bli 46 år før det skjer. Eg vart forbanna og sa rett ut kva eg meina. Fekk da telefon time på fredag. Vart berre så lei meg og såra. Klokka tikker jo for meg.

Har du vurdert å gå privat? Det koster jo, men man slipper venting. 1 år er jo lenge når man er i 40-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ringte til legekontoret og de viser det seg at ho ikkje har sendt henvisning til GU. Har født 5 barn fra før og kan prøve 1 år til. Blodprøvene var fine og sidan eg ikkje har hatt problemer før. FAN og skal eg bli 46 år før det skjer. Eg vart forbanna og sa rett ut kva eg meina. Fekk da telefon time på fredag. Vart berre så lei meg og såra. Klokka tikker jo for meg.

Har du vurdert å gå privat? Det koster jo, men man slipper venting. 1 år er jo lenge når man er i 40-årene.

Ville undersøkt privat om jeg var deg... Har fått time til priv gyn selv, var bare 2 ukers venting og trengte ikke henvisning. Har ikke prøvd i ett år.... (Koster 1100kr her men det er kanskje forskjellig på div kontorer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ringte til legekontoret og de viser det seg at ho ikkje har sendt henvisning til GU. Har født 5 barn fra før og kan prøve 1 år til. Blodprøvene var fine og sidan eg ikkje har hatt problemer før. FAN og skal eg bli 46 år før det skjer. Eg vart forbanna og sa rett ut kva eg meina. Fekk da telefon time på fredag. Vart berre så lei meg og såra. Klokka tikker jo for meg.

Har du vurdert å gå privat? Det koster jo, men man slipper venting. 1 år er jo lenge når man er i 40-årene.

Privat er nærmaste Bergen og 4 timer og kjøre. Eg skal ta legen føre meg og spørre korfor eg er eit unntak når det står på nettsider . Fra 40 år skal kontakte lege for hjelp ved 6 mnd prøving og 1 år for andre. Legen veit at det var min 10 pp. Vil ha ei forklaring fra ho da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk- lei av blendahvite tester og altfor mange dpo symptomer :( Hodepine, varmebølger, hyppig (!) på do, sliten (nesten duppa av flere ganger), stikninger ned mot bekken, stikninger og vondt i magen (stikninger fra navlen og sidene), luft og oppblåst mage (takk og lov for vide/lange kjoler!) og "smågorping". Er det overhodet noen vits i å prøve noe annet enn billigtester? Er HELT sikker på at jeg traff eggløsningen denne gangen, men hvordan er egentlig sjansene for at det ble til noe mer denne gangen mon tro? Skal på fjelltur i helga, og gleder meg overhodet ikke slik som formen er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta e ikkje sånn da ska vera Slurpå! Stå på ditt!

 

Her sa CB 2-3veker. Så då går da på opp og eg ser på meg sjøl som gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk- lei av blendahvite tester og altfor mange dpo symptomer :( Hodepine, varmebølger, hyppig (!) på do, sliten (nesten duppa av flere ganger), stikninger ned mot bekken, stikninger og vondt i magen (stikninger fra navlen og sidene), luft og oppblåst mage (takk og lov for vide/lange kjoler!) og "smågorping". Er det overhodet noen vits i å prøve noe annet enn billigtester? Er HELT sikker på at jeg traff eggløsningen denne gangen, men hvordan er egentlig sjansene for at det ble til noe mer denne gangen mon tro? Skal på fjelltur i helga, og gleder meg overhodet ikke slik som formen er nå.

Hvilken dpo er du på???

Ikke vits å prøve andre tester tror jeg da. Bare sjekk at d er graviditetstest du har kjøpt og ikke eggløsningstest. Jeg klarte å drite meg ut på d en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper for første gang siden forrige graviditet! Jeg som hadde gitt opp og klart å få testing ut av systemet... Nå er jeg på igjen. Mens forventet torsdag. Utrolig idiotisk og slemt av kroppen min å gi meg ømme pupper nå hvis jeg ikke er gravid!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta e ikkje sånn da ska vera Slurpå! Stå på ditt!

 

Her sa CB 2-3veker. Så då går da på opp og eg ser på meg sjøl som gravid

Gratulerer😁 da får vi håpe at spirene våre holder seg der de skal helt til april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja detta e ikkje sånn da ska vera Slurpå! Stå på ditt!

 

Her sa CB 2-3veker. Så då går da på opp og eg ser på meg sjøl som gravid

Så bra! 😃 Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg i rute spotter no. Tenk om det kunne lyse positiv til meg og men blir nok buande her inne på Bligravid. Sukkkkk

 

Gratulerer til alle med positive tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg i rute spotter no. Tenk om det kunne lyse positiv til meg og men blir nok buande her inne på Bligravid. Sukkkkk

Gratulerer til alle med positive tester.

Håpe du sleppe da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja detta e ikkje sånn da ska vera Slurpå! Stå på ditt!

Her sa CB 2-3veker. Så då går da på opp og eg ser på meg sjøl som gravid

Gratulerer da får vi håpe at spirene våre holder seg der de skal helt til april!

Hadde vore supert!! Eg heie på oss!

Men om denna sitte, har eg tru på mai heller. Damene i min familie går alltid øve termin. Så lenge at vi blir sett i gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skummelt, men vi er offisielt prøvere igjen. Har en liten en på 1 år, og kun hatt mensen en gang (i juli) så litt usikker på om jeg hopper rett inn i 28 dagers syklus! Dersom jeg gjør det har jeg ikm på lørdag, og 11 dpo i dag. Hjelpes :D veldig spennende! Har selvfølgelig mange symptomer, men ingen av de jeg fikk forrige gang :P Hehe.. Typisk! Noen andre med symptomer? Eller som skal teste i nærmeste fremtid? Jeg er veldig spent!!

 

Anonymous poster hash: 1eb4b...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...