Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Er bare 6dpo, så mulig innbildning.. men her er sympt:

-Ekstremt masse luft i magen

-Utflod

-Litt ømme pupper

-I dag forfedelig slapp som kommer og går. Slappheten blir som kastet over meg, for plutselig å forsvinne.

-Plutselig varm.. deretter kald. Ikke feber..

 

Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Lurte på noe! Har dere noe fast som er litt typisk som kommer når menstruasjon skal komme! ? Har dere såfall fått det? Om dere skjønner?

Å så lurer eg på, om noen sko hatt graviditssymptom, kommer det å går? Ne dagers mellomrom?😄

 

Anonymous poster hash: d635f...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditetessympt kan komme og gå.

Jeg bruker før mensen.. altid å ha kviser på brystet ovenfor puppene og mot halsen, forrige gang helt tørr fra eggløsning til 1 dag før mensen. Og så er jeg sur før jeg skal ha mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen😄eg får også kviser en bestemt, hver mnd, i nesen, det fikk jeg også i dag, det kom😁men vet ikke om dette har noe å si for at ikke er gravid? Erfaring ?;)) har ikm tirsdag! Har tre symptomer som har vert dr nå i 2 uker! Jaja, tida vil vise 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men har kje hatt det si tirsdag, å nå kom dei kvisene som sagt, da e vel tanken om graviditet ute?😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Null symptomer her i hus...

 

Negativ test i dag også. Begynte å innstille meg på at det sannsynligvis ikke går denne pp, men etter å ha lest at strimmeltestene kan vise positiv sent ble jeg glad da det er disse jeg bruker :)

Ikm på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Negativ test her også -men gleder meg likevel til å teste i morgen :)

Etter at jeg oppdaget disse billigtestene har jeg funnet ut at jeg vil teste daglig fremover.

Skal begynne på Albyl-E ved positiv test så unnskylder meg med at det er derfor jeg må teste så mye, men legen har jo ikke sagt at det er nødvendig så det er bare en god unnskyldning for meg selv :)

Jeg skal også ta blodtynnende. Hatt mange aborter siste året. Så albylen står klar.

Ja det er derfor jeg også skal ta det. Tok det de siste to graviditetene og har fått to flotte skatter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Negativ test her også -men gleder meg likevel til å teste i morgen :)

Etter at jeg oppdaget disse billigtestene har jeg funnet ut at jeg vil teste daglig fremover.

Skal begynne på Albyl-E ved positiv test så unnskylder meg med at det er derfor jeg må teste så mye, men legen har jo ikke sagt at det er nødvendig så det er bare en god unnskyldning for meg selv :)

Jeg skal også ta blodtynnende. Hatt mange aborter siste året. Så albylen står klar.
Ja det er derfor jeg også skal ta det. Tok det de siste to graviditetene og har fått to flotte skatter :)

 

 

Så bra at det fungerer. Håper det snart er en liten mageboer på G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å være gravid denne mnd.... men har på følelsen vi må prøve lenge.. er så stressende å være i dpo... men spennende samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: i går fikk jeg masse hvit utflod, litt tykkere enn melk. Jeg var da 6dpo. Ikke klumper. Har hatt utflod siden el. Det er nytt. Jeg bruker å være helt tørr fra el til ikm. Hvertfall var jeg det forrige pp.

Nå er det noe utflod der hele tiden.

Har lest at man kan få økt utflod med 1 gang egget fester seg fordi livmorveggen blir tykkere.

Ahh håååper det er et tegn. Er 7dpo nå og småuggen nå på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd noen andre type tester enn disse her? Blir de også I tilfelle slik som disse? Skjønner ikke helt hvorfor du vil utsette deg selv for dette (tenker på den tidlige testingen), ville det ikke Vært bedre å vente til ikm hvis mensen ikke har kommet? Må Være tungt å gå å håpe hver eneste måned , også bli så skuffet 😕 Tydelig at det er noe med disse testene som ikke fungerer for din del, "kjemisk graviditet" er bare et tulle begrep ifølge mi gynekolog - han sier det man egentlig snakker om er en veldig tidlig SA , og det er vel lite sannsynlig at du har det hver eneste månede?

 

 

Anonymous poster hash: 6dec2...9bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg begynt å spotte og tempen har sunket, så her belager jeg meg på at tr kommer i dag eller i morgen.... Ja ja, da var det å hoppe videre til ny ikm..

Ønsker alle gavide masse til videre, og så krysser jeg fingrene for at vi andre kommer raskt over i 1.trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd noen andre type tester enn disse her? Blir de også I tilfelle slik som disse? Skjønner ikke helt hvorfor du vil utsette deg selv for dette (tenker på den tidlige testingen), ville det ikke Vært bedre å vente til ikm hvis mensen ikke har kommet? Må Være tungt å gå å håpe hver eneste måned , også bli så skuffet 😕 Tydelig at det er noe med disse testene som ikke fungerer for din del, "kjemisk graviditet" er bare et tulle begrep ifølge mi gynekolog - han sier det man egentlig snakker om er en veldig tidlig SA , og det er vel lite sannsynlig at du har det hver eneste månede?

 

 

Anonymous poster hash: 6dec2...9bd

 

Vi er alle enige om at kjemisk er en sa. Men det sier noe om når sa'n er. kjemisk

Da kommer mensen som forventet.

Ingen fagpersoner bruker kjemisk. Kun oss forumråtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper nok elegant videre til en ny pp jeg og, skikkelig menssmerter og blanke tester, men men, ikke noe å gjøre ved det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke miste motet helt! Begynner vel gjøre det selv, men er det ikke vanligt å ha menssmerter også, å at mensen bare ikke dukker opp😄??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå har jeg gitt opp, alltid fått positive tester en del dager før IKM, men denne gangen blank, så da er jeg rimelig sikker, dessverre. Blir nok neppe positiv neste mnd heller, siden mannen er borte. Uff, nå er jeg survete, men er så kjedelig å vente. Mulig menssmerter er vanlig, men ikke hatt der før :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noe jeg tror er menssmerter...

Men skal kjøpe test om jeg ikke har fått mensen på tirsdag... men er nok kjørt her også... lei

 

Anonymous poster hash: 6913c...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...