Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he, er nok tilfeldig, men moro alikevell :) vi prøver på nr 4, sikkert galskap syns noen, men stor familie er drømmen :)

Åh, så flink dere er med så mange barn ☺ Vi har 4 tilsammen. Men ønsker oss 1 felles barn. Kanskje 2? Hvem vet ☺😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 2 dpo i dag! Tror el var på søndag. Har blitt annenhver dag denne pp, så truffet har vi iallefall! 12 dager til testing :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Choette; Kass dagar la du inn # aksjer# FØR EL? Og kass dagar ittepå? E det kun før, dåkke tenke det e viktigt... Har lest det... E ganske logisk det, men om du e litt usikker på kass dag akkurat EL er på, så evt gjøra det i dagane ittepå OG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He he, er nok tilfeldig, men moro alikevell :) vi prøver på nr 4, sikkert galskap syns noen, men stor familie er drømmen :)

Åh, så flink dere er med så mange barn ☺ Vi har 4 tilsammen. Men ønsker oss 1 felles barn. Kanskje 2? Hvem vet ☺😊
Tenker at man har så mye glede av en stor familie, i hvetfall når man blir eldre selv :) regner ikke med at nyheten faller i god jord hos familien, så skal vente og si det til det er gått mange uker. De syns 3 var mange. Merkelig hva folk skal legge seg oppi tenker jeg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke se noe dramatiske greier. Men det er jo latterlig tidlig. Men så gøy å teste.

Så du noe antydning eller? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

_JuNi_ : Jeg er generelt rystet over hva folk legger seg borti. Jeg bruker å si at det er MITT liv og JEG som skal leve det. Derfor skal de som snakker bare konsentrere seg om ditt eget. Jeg har 2 barn med 2 forskjellige tenk. Ja, det er faktisk litt flaut å fortelle det. Men sånn ble mitt liv! Jeg fikk høre av en jente for en stund siden at jeg måtte vel være ferdig å få barn nå som jeg hadde truffet den tredje kjæresten. For man kunne jo ikke ha 3 barn med 3 forskjellige. Fy flate jeg ble såra. Jeg skjønner at det sikkert ikke tar seg så bra ut osv. Det skjønner jeg. Men det er mitt liv. Jeg stoler på samboern min som vil at vi skal holde sammen fordi han heller ikke vil være deltidspappa mer. Det er mange ting som spiller inn. Blir gal av enkelte mennesker. Såh.. nå når det er sagt..

Fikk mannejus i går! Så nå har vi truffet godt denne pp. Så blir jeg ikke gravid nå så blir jeg nok ekstra skuffet 😐

Endret av Nelly82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Choette; Kass dagar la du inn # aksjer# FØR EL? Og kass dagar ittepå? E det kun før, dåkke tenke det e viktigt... Har lest det... E ganske logisk det, men om du e litt usikker på kass dag akkurat EL er på, så evt gjøra det i dagane ittepå OG??

Svarer jeg også på denne:

Vi hadde sex 2 dager på rad før EL-dagen og 1 dag etter EL-dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_JuNi_ : Jeg er generelt rystet over hva folk legger seg borti. Jeg bruker å si at det er MITT liv og JEG som skal leve det. Derfor skal de som snakker bare konsentrere seg om ditt eget. Jeg har 2 barn med 2 forskjellige tenk. Ja, det er faktisk litt flaut å fortelle det. Men sånn ble mitt liv! Jeg fikk høre av en jente for en stund siden at jeg måtte vel være ferdig å få barn nå som jeg hadde truffet den tredje kjæresten. For man kunne jo ikke ha 3 barn med 3 forskjellige. Fy flate jeg ble såra. Jeg skjønner at det sikkert ikke tar seg så bra ut osv. Det skjønner jeg. Men det er mitt liv. Jeg stoler på samboern min som vil at vi skal holde sammen fordi han heller ikke vil være deltidspappa mer. Det er mange ting som spiller inn. Blir gal av enkelte mennesker. Såh.. nå når det er sagt..

Fikk mannejus i går! Så nå har vi truffet godt denne pp. Så blir jeg ikke gravid nå så blir jeg nok ekstra skuffet 😐

Syns det alltid er noen som legger seg opp i ting, uansett! Om man Så har barn med seks forskjellige, det er jo faktisk ikke noe noen andre har noe med...som du sier, er ditt eget liv! Du som lever det og skal håndtere det.

 

Dette blir spennende! Vi lå forsåvidt sammen bare en gang i denne PP, ble to, men da tror j d var litt for spent, så har derfor ikke de største forhåpninger, men er jo ikke mye som skal til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjuk etter og teste men det er jo tidligt for meg. Er jo 2 - 3 dpo.

 

Var til legen og tok ei bråte med blodprøver. Får vel svar neste uke og da blir det hennvisning til GU. Er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er testesjuk, men var ikke noe ekstra kryss der, men fortsatt en uke til IKM da så.

Hva sjekker legene? Bare Nyskjerrig jeg altså, du må ikke svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Choette; Kass dagar la du inn # aksjer# FØR EL? Og kass dagar ittepå? E det kun før, dåkke tenke det e viktigt... Har lest det... E ganske logisk det, men om du e litt usikker på kass dag akkurat EL er på, så evt gjøra det i dagane ittepå OG??

Vi har kjørt på annenhver dag siden cd9, til og med dagen etter el. Jeg temper så vet nå med sikkerhet at el var cd 17:) safer alltid med aksjer dagen etter el også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kunne ikke se noe dramatiske greier. Men det er jo latterlig tidlig. Men så gøy å teste.

Så du noe antydning eller? :)

 

Jo men disse testene er veldig sensitive. Så stoler ikke på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er testesjuk, men var ikke noe ekstra kryss der, men fortsatt en uke til IKM da så.

Hva sjekker legene? Bare Nyskjerrig jeg altså, du må ikke svare :)

Legen sjekker stoffskifte og overgangsalder og husker ikkje meir på dei listene. Men er kjempespent på svara. Dersom alt er ok vil det bli GU spesialist. Jeg tror slimhinnene ikkje er ok pga at egget ikkje fester seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 3 - 4 dpo og ingen tegn til noe. Det bli bom som altid.

 

Er så negativ pga kjemisk kva mnd og får jeg positiv test så er jeg negativ da og. Tanta kommer for det, har den holdningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kunne ikke se noe dramatiske greier. Men det er jo latterlig tidlig. Men så gøy å teste.

Så du noe antydning eller? :)

Jo men disse testene er veldig sensitive. Så stoler ikke på resultatet.

Ok. Mine er blenende kvite, så har ikke de helt store forhåpningene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja jeg er testesjuk, men var ikke noe ekstra kryss der, men fortsatt en uke til IKM da så.

Hva sjekker legene? Bare Nyskjerrig jeg altså, du må ikke svare :)

Legen sjekker stoffskifte og overgangsalder og husker ikkje meir på dei listene. Men er kjempespent på svara. Dersom alt er ok vil det bli GU spesialist. Jeg tror slimhinnene ikkje er ok pga at egget ikkje fester seg.

Aha, skjønner :) krysser fingrene for at de finner ut hvordan de kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 3 - 4 dpo og ingen tegn til noe. Det bli bom som altid.

 

Er så negativ pga kjemisk kva mnd og får jeg positiv test så er jeg negativ da og. Tanta kommer for det, har den holdningen.

Tror egentlig ikke jeg merker noe jeg heller, så blir nok bom denne mnd, men kan vel nesten ikke forvente annet, etter kun en omgang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da datt jeg innom att.. Hatt så mye å gjøre i helga, så de siste dagene har bare flydd avgårde. Håper resten av tiden i dpo-land går like fort😊 jeg merker jo null til EL, men ulike apper sa onsdag 8, så da er jeg vel 5 dpo..mista dagen før og selve EL-dagen pga uvi, men la inn aksjer torsdag, fredag, søndag og i går. Må safe litt når jeg egentlig ikke vet når EL er😄🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mulighet til å kjenne en liten kul/klump i magen når ikm er neste uke?

 

Anonymous poster hash: 6913c...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...