Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Tok en test i går kveld og i morges -begge blendahvite :-/

Tenker å ta en test hver morgen fremover da jeg har 6 billigtester liggende :)

Men er så merkelig, føler at noe er annerledes, så hvis jeg ikke er gravid, da tror jeg at jeg er dårlig, æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Tok en test i går kveld og i morges -begge blendahvite :-/

Tenker å ta en test hver morgen fremover da jeg har 6 billigtester liggende :)

Men er så merkelig, føler at noe er annerledes, så hvis jeg ikke er gravid, da tror jeg at jeg er dårlig, æsj

Har ikke noe spesiell følelse på at jeg er gravid, men det har jeg aldri hatt heller. Mulig jeg bortforklarer evt symptomer for ikke å bli skuffet dersom jeg tar feil.

 

Får håpe magefølelsen din er riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok en test i går kveld og i morges -begge blendahvite :-/

Tenker å ta en test hver morgen fremover da jeg har 6 billigtester liggende :)

Men er så merkelig, føler at noe er annerledes, så hvis jeg ikke er gravid, da tror jeg at jeg er dårlig, æsj
Har ikke noe spesiell følelse på at jeg er gravid, men det har jeg aldri hatt heller. Mulig jeg bortforklarer evt symptomer for ikke å bli skuffet dersom jeg tar feil.

 

Får håpe magefølelsen din er riktig :)

Er ikke sikkert jeg hadde det de andre gangene heller altså, mye er glemt, men jeg tror ikke jeg er det, men da er jeg mer usikker på hvorfor jeg har så mye vondt i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje sett sånne tråder før. Men eg heie på dåke. Og meg ;-)

Slutta på pillo 30.mai. Men ikkje fått noko positiv eggløysingstest endo.. :-/ Har testa kvar dag si pilleslutt :-D Har ikkje hatt verken bortfallsblødning eller mens heller for så vidt.

Men har prøvd å tempa og. Dåke som gjere da. Ko høg e temperaturen ette eggløysing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer dette meg eltest og slik? jeg har hittil bare gjetta meg til, og begynner å bli lei om det ikke klaffet denne gangen..

 

Sluttet på p-pilla i mars.... Trudde det skulle være lett :P 



Anonymous poster hash: 6913c...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vårt 4. barn, men husker ikke noe av forrige gang, hvordan det føltes. Utrolig hvor mye man glemmer ;)

Det er 3,5 år siden sist og husker ikkje ein drit. Barre kvalmen jeg husker. Fort mann glemmer JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje sett sånne tråder før. Men eg heie på dåke. Og meg ;-)

Slutta på pillo 30.mai. Men ikkje fått noko positiv eggløysingstest endo.. :-/ Har testa kvar dag si pilleslutt :-D Har ikkje hatt verken bortfallsblødning eller mens heller for så vidt.

Men har prøvd å tempa og. Dåke som gjere da. Ko høg e temperaturen ette eggløysing?

 

Min temp øker fra 36,3 til 36,7 eller høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk! Har gått opp frå 36,7 til 37 og har vore der di siste tre dagane. Så kanskje da har vore eggløysing likavel. Vente spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er vårt 4. barn, men husker ikke noe av forrige gang, hvordan det føltes. Utrolig hvor mye man glemmer ;)

Det er 3,5 år siden sist og husker ikkje ein drit. Barre kvalmen jeg husker. Fort mann glemmer JA.

Kvalmen og bekkenløsningen husker jeg godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått supersvak positiv test. Men jeg bruker ebay. Og stoler ikke på dem akkurat.

Er det 10,20 el 25 hcg ? Tror det er hop jeg da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag 5 - 6 dpo og det nærmer seg testing for meg da. Kanskje i morgon fordi jeg er testoman.

 

Kjenner ikkje ein dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også.

Men er jo fremdeles 4 dager til ikm :)

 

Mener å huske at jeg ikke testet positivt før ca ikm de andre gangene så har (et forsiktig) håp likevel :)

 

Hannepålandet: spennende! Bilde? :)

 

Har alltid lurt på hvordan disse svake positive ser ut... Hos meg har de alltid vært blendahvite eller sterkt positiv. (Eller ikke? Mulig det bare har vært jeg som ikke har studert dem tydelig nok...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt metallsmak i munnen som tegn? Eller evt.klump i magen før ikm?

 

Anonymous poster hash: 6913c...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag også.

Men er jo fremdeles 4 dager til ikm :)

Mener å huske at jeg ikke testet positivt før ca ikm de andre gangene så har (et forsiktig) håp likevel :)

Hannepålandet: spennende! Bilde? :)

Har alltid lurt på hvordan disse svake positive ser ut... Hos meg har de alltid vært blendahvite eller sterkt positiv. (Eller ikke? Mulig det bare har vært jeg som ikke har studert dem tydelig nok...?)

Tror det er slike som oss som er testomaner. Starter kjempetidlig rundt 6 dpo og opp til 2 - 3 ganger for dagen som opplever det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så negativ og j, fordi jeg vet at mannen jobber masse borte neste gang jeg har EL og, ukene faller sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så negativ og j, fordi jeg vet at mannen jobber masse borte neste gang jeg har EL og, ukene faller sånn :(

Får spare på boks da. Tenk om det var så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...