Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

-juni- e vell ein grunn for at det ikkje har kommet da...kor e du i prosessen din nå? Eg e 10 dpo idag, og testa svakt svakt positivt, men må teste flere morgener før eg tror på det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slurpå; masse lykke te i neste pp ;-) krysse fingrane for dere alle, som fremdeles ikkje vett, og te dåkkår som går over i neste pp ;-) Gina helgå t dåkkår alle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-juni- e vell ein grunn for at det ikkje har kommet da...kor e du i prosessen din nå? Eg e 10 dpo idag, og testa svakt svakt positivt, men må teste flere morgener før eg tror på det ;-)

Jeg er 4 dager over IKM, men alle tester er og blir negative. Så regner med det har blitt noe kluss i syklusen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

-juni- e vell ein grunn for at det ikkje har kommet da...kor e du i prosessen din nå? Eg e 10 dpo idag, og testa svakt svakt positivt, men må teste flere morgener før eg tror på det ;-)

Jeg er 4 dager over IKM, men alle tester er og blir negative. Så regner med det har blitt noe kluss i syklusen :/

Hvordan går d?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet og Slurpå; eg OG fekk sånn resultat igår mårres og idag....svak positiv... Betyr detta at ME E GRAVIDE ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

-juni- e vell ein grunn for at det ikkje har kommet da...kor e du i prosessen din nå? Eg e 10 dpo idag, og testa svakt svakt positivt, men må teste flere morgener før eg tror på det ;-)

Jeg er 4 dager over IKM, men alle tester er og blir negative. Så regner med det har blitt noe kluss i syklusen :/
Hvordan går d?

Tok en test i dag, fortsatt negativ, og ingen mens, får vel bare smøre seg med tålmodighet 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet og Slurpå; eg OG fekk sånn resultat igår mårres og idag....svak positiv... Betyr detta at ME E GRAVIDE ??

Har blødd ganske heftig idag. Så regner med det går shit. 97% sjangs for kjemisk. 3% for spire.... Ikke akkurat positiv.

 

Puppene mine er gravide hvertfall. He he. Murringer, men ikke like mye smerter som ved mens. Veldig slimete blødning. Tester fremover for å sjekke om hcg er synkende eller stigende. Tar hcg og progresteronblodprøve på mandag om det fortsatt er strek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt rosa farge på papiret etter dobesøk siden torsdag ettermiddag. Bruker alltid å få mye mensen første dag.. ikm idag eller seinest tirsdag. Negativ test igår..

Endret av atiram87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå; kan eg spør ka som gjør at me får positive tester, men allikevel beg å blø? Betyr det kjemisk abort, som noen skrive om? At man rett og slett blei gravid, men mista tidligt? Eg lure bare siden, eg OG HAR testa svakt positivt, men blør ikkje...endå...IKM tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaller det kjemisk. Men alle er jo ikkje enig i det. Synest at ordet SA går under 4 +0 og oppover. Egget vil ikkje feste seg med meg og synest at SA er vel drøye og kalle det. Det er mine ord. Dersom dei synest jeg har feil er det rett og sei at eg har hatt 10 SA på 10 pp. Jeg har opplevd på dei 10 pp 1 SA vart 4+3 og sterk farge på testen. Men etter dei 9 andre pp får jeg ikkje sterkere en sist bilde jeg har lakt ut.

 

Jeg venter på GU til spesialist og tror der ligger noe meir pga at egget ikkje vil feste seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurpå: Offda, vett nesten ikkje ka eg ska svara deg her.... Kjempetrist å lesa at detta har skjedd deg i alle pp'ene....Ønske deg jaffall all lykke te videre, håpa at spirå snart sitte bos deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt positive tester. Men blør enda. Vet ikke hva som skjer. Men tester noen dager til før jeg drar til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...