Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Er det tester 10 mlu blir du lurt. Er du gravid på slike tester må dei bli knallll positive. Testa detta i mitt fårge svangerskap. Fekk positive heile tiden.

 

Får håpe du har 25 da er det håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slurpå og hannelandet; mine svake positive tester betydde jaffall at eg er gravid... :-) Tok CB digital m ukesindikator idag morges, ein dag etter IKM... GRAVID 1-2. Koss går d med dåkkår andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slurpå og hannelandet; mine svake positive tester betydde jaffall at eg er gravid... :-) Tok CB digital m ukesindikator idag morges, ein dag etter IKM... GRAVID 1-2. Koss går d med dåkkår andre?

Har du bilde av test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har blødd masse. Så tror ikke helt på det enda. Skal kjøpe en stavtest idag. Så får vi se hva den sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg e på ferie i Danmark nå, alle testene ligge hima i Norge. Og den eg tok her med ukesindikator, ane eg ikkje koss eg legge inn. Men mine tester like dine på bildet, viste som din hcg test, veldig svakt. Til og med ein vanlig CB test va så svak...så prøvde eg denna CB digital med ukesindikator. Prøv den du også, så får du svar ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har digital liggende. Men vil ikke sløse bort digital når jeg ikke har trua. Cb er kjøpt. Så nå venter vi bare på mårran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet; Tenkte bare siden du va gått så langt over tiå, så slipper du og lure mer ;-) e det imårå du ska teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en cb. Kom kryss med en gang. Tok en digital. Sto gravid 1-2. Dette var kl 2230 igår. Tar ny digital idag.

 

 

Etter 14 pp er jeg komt lenger en ikm. Har hatt endel kjemisk. Ca 4 på et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera sååå kjempemasse Hannepålandet ;-) kjekt å lesa ;-) då krysse me alt me har, for å spirene vokse seg store og sterke ;-)

Endret av *Daim*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet; akkurat likt meg det du!!!!! Har du engelsk test du asså? Sto GRAVID på MIN, hehe ;-) Sååå kjekt ;-) me har bare ein dag mellom terminane ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER. Håper det kommer til og skje med meg og. Er så lei den kjemisk men slik blir det når ein er TESTOMAN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannepålandet; akkurat likt meg det du!!!!! Har du engelsk test du asså? Sto GRAVID på MIN, hehe ;-) Sååå kjekt ;-) me har bare ein dag mellom terminane ;-)

 

Hamstra i England. Mye billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid, fikk mens på torsdag, føler egentlig at dette er skikkelig mens....at forrige mens egentlig ikke helt var noe særlig, blødde lite og bare en kort periode, denne gangen blør jeg så mye mer....satse på at syklusen nå har stabilisert seg, mangler bare mannfolket som til stadighet er på jobb....sukk! Men er jo bare en stakkars sædcelle som skal til, så jeg prøver å si til meg selv at alt håp er ikke ute om vi ikke rekker å gjøre det mange dager på rad, men en enkelt gang i blant. Mitt 3. Barn ble jo til 4 dager før EL, med kun en runde i høyet, før vi begge ble rammet av oppkastsjau, så håper det kunne ha gått like glatt denne gangen og 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...