Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Har ikke store håpet jeg heller. Men nå venter en mnd med ferie. Håper alle snart blir gravide. Denne ventetida er grufull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt tom for g-tester..... Noen som vet hvordan disse testene for eggløsning egentlig funker iht en graviditet?

 

Blir å vente på mensen, men hadde vært greit å ha noe å teste med i mellomtiden. Føler meg så veldig oppblåst, kvalm og mye halsbrann. Merkelige greier.

 

Så hadde lyst til å ta en EL test før jeg kjøper graviditetstest på mandag. Burde jeg ta den på morningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil slenge meg på her. Har trolig ikm på fredag. Syklusen har vært ustabil siden jeg tok ut spiralen i slutten av mai. Jeg svidde av noen tester forrige måned. Nå har jeg bare en igjen så skal forsøke å vente til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og Co vert i storkalas og reist direkte til min mor etter kalaset. Kom fram til min mor kl 01:00 i natt og har glemt G testene som jeg hadde lakt frem.

 

JuNi kan vere håp sålenge tante rød er borte.

Hannapålande testen er vel blitt sterkere? Har trua på deg denne gangen.

 

Anonym Har testa med mangen sorter og kommer strek. Testoman er jeg og kjemisk vil jeg ALT kalle det. Skuffa blir jeg og skuffa vil jeg bli når det er negativ på Ikm dagen. Da er jeg like langt for positiv vil den bli på Ikm dagen sjølv om mensen kommer. Kan teste positiv etter mensen og. Men det verst er når forventa mens ikkje kommer og positive tester og så kommer tante rød 5 dager seinere. Det er vondere en kjemisk. Da blir jeg såra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test her også. Ikm i morgen. Oppdaget at jeg hadde to tester ekstra så har tre igjen og vil fortsette test hver morgen frem til TR. Gir ikke opp ennå selv om jeg ikke har noen symptomer :)

 

Hannepålandet: Jeg klarer heller ikke å se noe rød strek men er det en strek som er mer kvit du ser? Isåfall ser jeg den også :) Når har du ikm?

 

Slurpå: Kjipt at du står uten tester nå du som også er testoman! Får du tak i noen der du er nå eller må du bare vente å se ift ikm/TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her også. Ikm i morgen. Oppdaget at jeg hadde to tester ekstra så har tre igjen og vil fortsette test hver morgen frem til TR. Gir ikke opp ennå selv om jeg ikke har noen symptomer :)

 

Hannepålandet: Jeg klarer heller ikke å se noe rød strek men er det en strek som er mer kvit du ser? Isåfall ser jeg den også :) Når har du ikm?

 

Slurpå: Kjipt at du står uten tester nå du som også er testoman! Får du tak i noen der du er nå eller må du bare vente å se ift ikm/TR?

Får tak i på mandag men da dei dyre CB så da venter jeg til torsdag. Ikm lørdag. Er 8 - 9 dpo i dag.

 

Det er håp sålenge tante rød holder seg vekke. Krysser og håper at det kommer positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått samme resultat på BT i dag også, men innenfor 5 minutter da.. 

Kjennes ut som tanta kommer anytime, så klarer ikke helt å stole på disse strimlene med svak rosa strek  :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM lørdag, tar en CB+ på fredag siden jeg ikka har BT igjen. Tror jeg har en mulig trifasisk kurve, og det gjør ting litt mer spennende:)

har elelr ingen symptomer på noe som helst. Er 8 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde magesmerter igår men ingenting idag....

ikm mellom 19-22

 

Anonymous poster hash: 6913c...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd JuNI :( 

Mine forsvant, og håper det ikke er menssmerter.  Og at det blir positivt test



Anonymous poster hash: 6913c...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt litt bedre nå etter en paracet, men null håp om noe graviditet lenger, men sånn er det bare. Ønsker dere alle lykke til, og så ser jeg kanskje noen av dere videre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL-test og graviditetstest på morgenurin, begge billigstrimler. EL-testen ble supersterkt positiv innen et par sekunder bare! 😳 Det gikk så fort at jeg satt bare å gapa med store øyne 😂

G-testen ble det en svak rosa strek på innen 5 minutter.. Tørr jeg å håpe på at dette går rette veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjent når egget festa seg? Enten nå eller i tidligere graviditeter?? Inatt våknet jeg av kraftige stikkinger i eggstokkene, kjempe vondt, holdt på en god time.. til og fra. Og kjente meg helt øm i nedre del av magen idag tidlig.. ikm til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg rødrosa utflod.. Såpass rødt at jeg var sikker på at tanta dukka opp noen dager for tidlig. Ikke blødd noe mer i natt, men blendahvit test på morgenurin i dag. Så da er det nok bare å vente på TR.. 😢 da bikka vi året med prøving, ikke vært i nærheten av å oppleve en skyggestrek en gang. Passe sur og lei nå, men bare å være tålmodig og satse på det går fort til utredninga starter i september., 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulera miamis!! Du e graviiiid!!

Et forsiktig tusen takk, for jeg tør ikke håpe før en digital lyser GRAVID  :roll: 

Men det får jeg vente med til torsdag, når IKM egentlig skal være  :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...