Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Masse utflod 5 dpo.

Kvit utflod er det det ? jeg har tegn på det men det forsvinner nok i morgon. Kvit er jo eit godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Blir så negativ og j, fordi jeg vet at mannen jobber masse borte neste gang jeg har EL og, ukene faller sånn :(

Får spare på boks da. Tenk om det var så enkelt.
Ja enn om det hadde vært så enkelt! Har skikkelig vondt i magen nå, så er nok kroppen som forbereder seg på mens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hatt metallsmak i munnen som tegn? Eller evt.klump i magen før ikm?

 

Anonymous poster hash: 6913c...c53

 

Jeg har hatt merkelig smak i munnen siste dagene. Tenkte det var noe jeg hadde spist, men har hatt det i hele dag også. Metall/jern smak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Masse utflod 5 dpo.

Kvit utflod er det det ? jeg har tegn på det men det forsvinner nok i morgon. Kvit er jo eit godt tegn.

Vanskelig å si om den var hvit, fordi jeg tørket meg med en gang. Men så hvit ut. Ikke sånn slim som ved el.

Det var sånn at når jeg satt meg så flommet det ut. Sorry the details 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jeg tok idagtidlig var ikke like sterk. Så mulig kjemisk da. Tar en ikveld også tilfelle ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg tok idagtidlig var ikke like sterk. Så mulig kjemisk da. Tar en ikveld også tilfelle ....

Detta går så bra at. Det er jeg som tar rollen KJEMISK FRA DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaa søte dere er. Ingen spes feeling. Hverken det ene eller det andre. Tester imårra.

Den jeg tok ikveld er rimelig lik den på mårran idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er eg 6 - 7 dpo og kjenner ikkje ein dritt. Blir nok bommmmmmm denna mnd. Blir testing i morgon men har 0 forhåpninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like negativ i dag også dessverre, så nå orker jeg ikke å teste mer før mens faktisk kommer. Lykke til dere alle 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test her også -men gleder meg likevel til å teste i morgen :)

Etter at jeg oppdaget disse billigtestene har jeg funnet ut at jeg vil teste daglig fremover.

Skal begynne på Albyl-E ved positiv test så unnskylder meg med at det er derfor jeg må teste så mye, men legen har jo ikke sagt at det er nødvendig så det er bare en god unnskyldning for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle dere fine damer! 
Jeg tok meg en månedspause for å prøve å innhente meg selv litt, så denne måneden var pp10 for oss. 
IKM på mandag og tok en test i går som var blendahvit (forventet selvfølgelig ikke noe annet!) 

Men vi reiser til sverige på mandag og blir der en liten stund. Operasjon for endometriosen nå den 26 august så får vi mere hjelp etter dette! :) 
Superspent på operasjonen og håper virkelig vi får gleden av en baby etterhvert vi også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke. 
Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller?  :huh: 

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også.. 

Erfaringer med slike tester noen?  :) 

http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

Endret av miamis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke. 

Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller?  :huh: 

 

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også.. 

 

Erfaringer med slike tester noen?  :) 

 

http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

siden dere er litt nærmere sniker jeg inn fra uke 31.

 

Billigtester skal vel leses av etter max 5 min og kan ikke stoles helt på etter det. Det være sagt, dette var jo egentlig en svak, men veldig tydelig strek (ikke skygge som jeg ser det - skyggestreker er grålige og har ikke samme farge som kontrollstrek). I tillegg tester du jo veldig tidlig, så om man er så heldig å få positiv test så tidlig er det sansynlig at den ikke vil være så sterk. Du får vente spent på morgendagen og teste med morgenurin :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke. 

Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller?  :huh: 

 

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også.. 

 

Erfaringer med slike tester noen?  :) 

 

http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

siden dere er litt nærmere sniker jeg inn fra uke 31.

 

Billigtester skal vel leses av etter max 5 min og kan ikke stoles helt på etter det. Det være sagt, dette var jo egentlig en svak, men veldig tydelig strek (ikke skygge som jeg ser det - skyggestreker er grålige og har ikke samme farge som kontrollstrek). I tillegg tester du jo veldig tidlig, så om man er så heldig å få positiv test så tidlig er det sansynlig at den ikke vil være så sterk. Du får vente spent på morgendagen og teste med morgenurin :-) Lykke til :-)

 

 

Tusen takk for svar!  :)

Har og sett bilder av andre tester som de sier bare er skyggestreker, og de er som du sier grå i fargen ikke rosa slik som her.

 

Men det er vel bare å vente å prøve på nytt igjen om et par dager, og krysse fingrene  :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplev positive etter 10 min og gravid vart jeg.

 

Den testen er positiv etter mit syn og innen 10 min så er nok du gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke.

Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller? :huh:

 

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også..

 

Erfaringer med slike tester noen? :)

 

http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

Denne er rimelig positiv vil jeg si ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test her også -men gleder meg likevel til å teste i morgen :)

Etter at jeg oppdaget disse billigtestene har jeg funnet ut at jeg vil teste daglig fremover.

Skal begynne på Albyl-E ved positiv test så unnskylder meg med at det er derfor jeg må teste så mye, men legen har jo ikke sagt at det er nødvendig så det er bare en god unnskyldning for meg selv :)

Jeg skal også ta blodtynnende. Hatt mange aborter siste året. Så albylen står klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke.

Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller? :huh:

 

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også..

 

Erfaringer med slike tester noen? :)

 

http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

Denne er rimelig positiv vil jeg si ja

 

Takk for svar dere! Nå må jeg bare ikke få for høye forhåpninger da   :rolleyes: 

 

Flere som har erfaringer fra disse teststrimlene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tok en strimmeltest nå, selv om IKM ikke er ventet før i midten av neste uke.

Har aldri tatt slike tester før, så dere som er vant til dette; er den negativ? Bare en skyggestrek eller? :huh:

Dette var ca 10 minutter etter at testen er tatt da, det har kanskje noe å si det også..

Erfaringer med slike tester noen? :)http://i57.tinypic.com/v6j1n7.jpg

 

Denne er rimelig positiv vil jeg si ja

Takk for svar dere! Nå må jeg bare ikke få for høye forhåpninger da   :rolleyes: 

Flere som har erfaringer fra disse teststrimlene?

Eg brukte di sist eg prøvde bli gravid. Og då viste di ikkje positivt før veldig seint. Va i veke 6 før eg fekk positiv test.. Men eggløysingstestane va positive i vekene før graviditetstesten blei positiv.. Dei e visst meir følsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...