Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Jeg har 3 barn fra før :) syns ikke j kjenner et eneste symptom lenger jeg...er det ikke slik at man kjenner flere symptomer ved hvert svangerskap? Eller er det kanskje en myte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var trøtt og sovnet i går. Ingen mannejus på selve el-dagen altså.. Men 2 dager på rad før det. Tror dere det er innafor?

Endret av Nelly82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har forstått, så er det vel nesten bedre å gjøre det før enn på selve dagen, så det er nok absolutt en mulighet der. Jeg er alltid trøtt, så det kan jeg ikke se på som noe symptom...he he. Når skal dere teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner sikkert å teste fra 10 dpo. Spenning i det. Men så blir jeg jo garantert skuffa hvis testen blir negativ i alle dagene før ikm-dagen. Selv om jeg vet det er alt for tidlig å teste da. Grugleder meg.

Men nå er jeg i dpo-land og det er alltid spennende. Bruser litt i livmora. I går var jeg kokvarm på føttene som er typisk når jeg har el. D glemte jeg å nevne her tidligere. Brusinga i livmor er jo garantert ikke et tegn på svangerskap nå men haha, godt å kjenne noe hvertfall.. ☺😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 barn fra før :) syns ikke j kjenner et eneste symptom lenger jeg...er det ikke slik at man kjenner flere symptomer ved hvert svangerskap? Eller er det kanskje en myte ;)

Jeg har vært gravid 4 ganger. Helt ulikt fra hvert svangerskap. Men husker at d som har vært likt er bekkensmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har vondt i bekkenet fra før, hatt det siden førstemann kom, så jeg får nok stryke det fra lista og ;) jeg skal begynne å teste fra onsdag-torsdag, nesten så jeg gruer meg kjenner jeg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her ingen like tegn på mine svangerskap.

 

Tempen rett opp i dag så da var nok el i går ein gang. Så siste innsprutning bortkasta men godt var det. Ti hi.

 

Skal til legen i morgon og høre kva jeg skal gjøre. Er jo spent om der er noen egg igjen da og Korfor kjemisk kva mnd. Tror slimhinner mine er på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da er det sikkert bare en myte :) aldri tatt tempen jeg, men så har jeg pleid å blitt raskt gravid, så føler jeg ikke har treng det :) hva er kjemisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe som føles ut som menssmerter i dag og, føler på en måte at mens er rett rundt hjørnet, men skal teknisk sett ikke komme før om en ukes tid men :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemisk er et "tullebegrep". Det er en veldig tidlig abort. Likevel bruker vi det. Det er så tidlig at mensen kommen når den skulle. Det befrukte egget har vert borti livmorveggen men ikke festet seg nok til å grave seg ned i hinna. Men nok til å starte produksjon av hcg. Som da vil gi positiv test. Du kan ha positiv test en eller flere dager, som så blir svakere og mensen kommer til normal tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1dpo og det bruser og murrer i livmor.. hmm.. men skal ha mannejus i kveld for d kan hende jeg ikke er befruktet og at egget lever fortsatt ☺👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha takk! Samboern holdt på å le seg skakk da jeg forsøkte å få meg en kjappis mens barna var ute å lekte i ettermiddag. Han var på tur på jobb og moret seg over ivern min 😊😀 Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Tror faktisk jeg er mest glad ☺😊 Haha! Samboern tror jeg er befrukta. "Om 9 måneder så har vi baby" da han. Er han gal? Kan ikke si sånt noe nå! Da blir jeg så skuffa hvis/når TR kommer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he....ser det er flere som skriver at mannen sier sånn, og de er gravide. Når jeg fikk forrige barn så sa mannen at jeg var gravid, og da var jeg det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, håper han har rett. Spurte han om han følte det på seg og da svarte han "Nnnnnei men..." så jeg aner ikke. Haha !!

 

Hvor mange barn har du _Juni_?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, er nok tilfeldig, men moro alikevell :) vi prøver på nr 4, sikkert galskap syns noen, men stor familie er drømmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...