Gå til innhold

<3 IKM uke 30<3


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig blinkendes smilefjes på lørdagskveld, og på søndags var smilet stille, så da la vi inn aksjer, mandag var mannen borte, men jeg tenkte at vi rekk jo på tirsdag og, men da var testen allerede tilbake til vanlig ring. (La inn litt aksjer alikevell). Men jeg har jo fortsatt så vondt i magen, så virker da nesten ikke som det er over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk plutselig blinkendes smilefjes på lørdagskveld, og på søndags var smilet stille, så da la vi inn aksjer, mandag var mannen borte, men jeg tenkte at vi rekk jo på tirsdag og, men da var testen allerede tilbake til vanlig ring. (La inn litt aksjer alikevell). Men jeg har jo fortsatt så vondt i magen, så virker da nesten ikke som det er over :P

Den med blinkende fjes har alltid først blink og så forhåpentligvis stille fjes. Etter dette kommer alltid ring igjen. Dersom du måler med den etter en pause vil den alltid vise en ring, selv om du måler midt i LH-toppen. Den vil alltid tenke at du begynner lavt og den skal finne stigning av østrogen og LH.

 

Anonymous poster hash: 33c16...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Født i går jeg, skjønte ikke dette jeg...he he :)

Den måler alltid stigning. Den vil derfor tro du begynner på et lavt nivå.

 

 

Anonymous poster hash: 33c16...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra fast smil, er det opp til 48 timer til el. Så ja. Du skal ikke teste mer etter fast smil. Da skal du vente til etter mens. Anbefaler å lese bruksanvisningen hehe ;)

 

Anonymous poster hash: 33c16...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, skjønner :) da takk vi så vidt en runde da, spørs om det blir noe barn ut av det....he he. Bruksanvisning sier du? Hva et det?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI igjen.. Særdeles dårlig timing nå i disse EL-dager! Her er det bare å bite tenna sammen, nekter å droppe en pp nå altså..🙈 legevakta i kveld, håpe antibiotikaen funker fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det skjønner jeg. Vi er i vår 1pp, men blir jo litt hektet. Har ikke store forhåpninger til denne mnd, siden det egentlig bare ble med den ene "omgangen", men får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende, kan være dere har truffet veldig med den ene gangen og..😉

Vi har lagt inn aksjer hver dag siden fredag, - i går.. Jeg kjenner ikke noe til EL, men skal være i dag eller i morgen. Så håper jeg orker i dag, eller hvertfall i morgen😄 runder snart 1 år med prøving, så er passe utålmodig🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og tenker på hvem av oss som blir gravide denne pp.

Håper ALLE blir det ☺😊 Superspennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan jo hende, vet jeg blir fort gravid, men alikevell, tror det ikke før jeg får se det :) rekker ikke annenhver dag her, pga jobben til mannen, men man får ta det man får :P Ja du kan du så Nelly82, spennende å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det skikkelig ømt og vondt, nesten så jeg bare ser for meg at mens kommer 1,5 uke for tidlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått negative EL test men syntes den ikkje vart heilt positiv. Har hatt smerter i 6 - 7 timer i dag der nede og no er det over. Men skal følge med på temping og EL tester om jeg har hatt Eggløsning.

 

Tvi Tvi JuNi håpe egget slapp no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg fikk fast smil på søndag burde det vel ha sluppet? He he.....jeg merker jeg har SÅ lite peiling på dette her :) tvi tvi til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått blinkefjes. Og har bestillt påfyll mannejus ikveld. Fikk mandag. Håper vi treffer bra på den.

Har hatt masse el slim. Lenge siden jeg har hatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...