Gå til innhold

August2015 :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel 😊

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis 😛

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden😔

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..😳)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen!😍 Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38

 

Uff, sprøyter er skrekken her og... har virkelig angst, så de få gangene jeg har tatt den type sprøyter (ikke insulin altså, men andre hjemmesprøyter) har jeg måttet ligge på senga mens mannen stikker :P

 

Hva ligger blodsukkeret ditt på sånn igjennom dagen da? (hvis det er lov til å spørre) -Jeg har bare målt i et par dager (fikk låne en gammel måler av mannen i påvente av svar på blodprøvene og legetime), og har så langt ligget på fastende ca 5, og med topp i gårkveld på 9,6... Men i går var jeg nede på 3,9 før middag og i dag var jeg nede i 4,3 før kveldsmat, så tror jeg skal greie å holde langtidsblodsukkeret nede når jeg bare får litt oversikt. Frykter litt for hvor høyt jeg kan ha ligget før det ble oppdaget da, i og med at jeg har kommet så langt (er 34+4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, unner ingen sv.diabetes, høres ikke noe kjekt ut! Igår var jeg på en kontroll på sykehuset for å sjekke hvordan tilstanden er med halebenet mitt (brakk for to år siden - har gjort vondt siden og spesielt mye nå). Må ta røntgen imorgen, men heldigvis tror de alt ser bra ut for en normal fødsel, altså ikke KS. Men, legen sa at babyen ligger veldig langt ned i bekkenet og at hun kunne kjenne hodet. 1cm åpning også. Var litt mye på én gang for meg, men forstod det sånn at det er helt "normalt"?! Hmm.. Føler iallefall at jeg må tisse nesten konstant, og har mye nedpress. Er så utrolig lei nå - nesten så jeg bare håper hun kommer i veldig nær fremtid.. 😳 Ellers mye vann i kroppen.. Bestemte meg for at idag ble siste dag med giftering, helt urolig hoven i fingrene ila dagen, og ikke minst i bena. Hvor blir anklene av ila dagen liksom?

God bedring til alle der ute. Nå har vi jammen ikke lenge igjen, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff i denne varmen er beina mine også helt utrolig hovene, masse vann, ser helt grotesk ut med de anklene😱😂 bare 5 uker igjen, så overlever nok👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff i denne varmen er beina mine også helt utrolig hovene, masse vann, ser helt grotesk ut med de anklene😱😂 bare 5 uker igjen, så overlever nok👍

Mine og... får ikke på meg sko og jeg har til og med vannpolstring under fotsålene 😛 digg med finvær altså (trøndelag, så det er vel ca fjerde dagen man kan oppholde seg ute uten ullgenser/regnjakke i år 😛 ), men det hadde vært greit å ikke se ut som han senatoren i x-men 😂

 

Dessuten er jeg drittlei av å drikke vann (jmf sutring over svangerskapsdiabetes lenger oppe), men blir jo dehydrert om jeg ikke får i meg flerfoldige liter om dagen... (som jeg svetter ut om natta, sukk)

 

5 uker og 4 dager igjen! Vurderer å lage meg dimmelenke 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt hoven selv, hjelper liksom ikke å ha bena høyt heller! *sukk* Men i natt kommer det masse glitter og rabalder til østlandet! Wihuu! En liten pause!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner varmen sliter ja.. Har nå fått oppholdt lillefrøkna med basseng i hagen 4 dager på rad nå😍 godt få slappe av litt, selv om det er temmelig travelt springe etter en 1 åring og vær høygravid..

4 uker igjen i dag.. 1 uke å jobbe😄🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg koser meg fortsatt som gravid jeg, på tross av varmen! Ikke er beina hovne heller. Ufint å skrive her kanskje :P 6 uker igjen, så ødemene kan vel plutselig dukke opp her også. Krysser fingrene for at de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er,mamma'n til godgullet! Krysser fingrene for at det varer :)

 

Selv er jeg møkk LEI! Bekkenløsning, svimmel, kvalme, vann i kroppen, svetter som en gris tungpustet, kynnere, nedpress... Kan liksom ikke bare ligge på sofaen med tre barn fra 2-11 som har sommerferie heller, så jeg må si jeg håper lillesøster kommer et par uker før termin ;) Kommer kanskje til å savne denne tiden med spark, hikking, babymage, spenningen osv når jeg er ferdig, men akkurat nå føles det greit at det er bare 40 dager til termin i mitt aller siste svangerskap ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke så særlig varmt (Sunnmøre). Er litt hoven jeg og, men JM har skrevet bare 0-1 på ødemer så jeg er heldig der. Bruker bare ankelsokker da, prøver jeg meg på vanlige sokker, ser det jo ut som de har prøvd å spise seg inn til leggbeinet når jeg tar de av. Så tror jeg at jeg er verdensmester i sovemerke på låra og overarmene når jeg står opp, og de henger igjen leeenge. Håper alt vannet blir til melk å forsvinner fort når baby er født!
Sliter veldig med bekken også, det er så vondt å snu seg i senga! Å når jeg først har fått snudd meg, så er jeg jo helt andpusten bare av det. Så begynner baby å hikke å jeg får ikke sovna igjen. Synes ikke det er noe å savne jeg, er bare dritlei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38

Uff, sprøyter er skrekken her og... har virkelig angst, så de få gangene jeg har tatt den type sprøyter (ikke insulin altså, men andre hjemmesprøyter) har jeg måttet ligge på senga mens mannen stikker :P

 

Hva ligger blodsukkeret ditt på sånn igjennom dagen da? (hvis det er lov til å spørre) -Jeg har bare målt i et par dager (fikk låne en gammel måler av mannen i påvente av svar på blodprøvene og legetime), og har så langt ligget på fastende ca 5, og med topp i gårkveld på 9,6... Men i går var jeg nede på 3,9 før middag og i dag var jeg nede i 4,3 før kveldsmat, så tror jeg skal greie å holde langtidsblodsukkeret nede når jeg bare får litt oversikt. Frykter litt for hvor høyt jeg kan ha ligget før det ble oppdaget da, i og med at jeg har kommet så langt (er 34+4).

Blodsukkeret mitt ligger på ca 5-6 fastende og har vel svingt litt mer nå i det siste, så kan ligge på mellom 6-8 1,5t etter mat. Er noe mat som har begynt å slå ut mer på meg, så driver å finner ut av hva det kan være..(derfor også jeg måtte starte med insulin..)Mulig jeg må slutte med det ene glass melk jeg drikker til frokost..!😔 teller ned uker nå! 😄✌️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38

Uff, sprøyter er skrekken her og... har virkelig angst, så de få gangene jeg har tatt den type sprøyter (ikke insulin altså, men andre hjemmesprøyter) har jeg måttet ligge på senga mens mannen stikker :P

 

Hva ligger blodsukkeret ditt på sånn igjennom dagen da? (hvis det er lov til å spørre) -Jeg har bare målt i et par dager (fikk låne en gammel måler av mannen i påvente av svar på blodprøvene og legetime), og har så langt ligget på fastende ca 5, og med topp i gårkveld på 9,6... Men i går var jeg nede på 3,9 før middag og i dag var jeg nede i 4,3 før kveldsmat, så tror jeg skal greie å holde langtidsblodsukkeret nede når jeg bare får litt oversikt. Frykter litt for hvor høyt jeg kan ha ligget før det ble oppdaget da, i og med at jeg har kommet så langt (er 34+4).

Blodsukkeret mitt ligger på ca 5-6 fastende og har vel svingt litt mer nå i det siste, så kan ligge på mellom 6-8 1,5t etter mat. Er noe mat som har begynt å slå ut mer på meg, så driver å finner ut av hva det kan være..(derfor også jeg måtte starte med insulin..)Mulig jeg må slutte med det ene glass melk jeg drikker til frokost..!😔 teller ned uker nå! 😄✌️
Mao bør jeg ikke føle meg for trygg enda 😯 mannen synes det er bra med fastende på 4-5 og stort sett under 6 to timer etter mat, men hvis du må ha insulin på omtrent samme verdier er det kanskje andre spilleregler for oss 😕

 

Æsj, gruer meg til dommen på torsdag. Føler ikke at jeg har så mange flere karbohydrater å kutte 😔 har du prøvd laktosefri melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38

Uff, sprøyter er skrekken her og... har virkelig angst, så de få gangene jeg har tatt den type sprøyter (ikke insulin altså, men andre hjemmesprøyter) har jeg måttet ligge på senga mens mannen stikker :P

 

Hva ligger blodsukkeret ditt på sånn igjennom dagen da? (hvis det er lov til å spørre) -Jeg har bare målt i et par dager (fikk låne en gammel måler av mannen i påvente av svar på blodprøvene og legetime), og har så langt ligget på fastende ca 5, og med topp i gårkveld på 9,6... Men i går var jeg nede på 3,9 før middag og i dag var jeg nede i 4,3 før kveldsmat, så tror jeg skal greie å holde langtidsblodsukkeret nede når jeg bare får litt oversikt. Frykter litt for hvor høyt jeg kan ha ligget før det ble oppdaget da, i og med at jeg har kommet så langt (er 34+4).

Blodsukkeret mitt ligger på ca 5-6 fastende og har vel svingt litt mer nå i det siste, så kan ligge på mellom 6-8 1,5t etter mat. Er noe mat som har begynt å slå ut mer på meg, så driver å finner ut av hva det kan være..(derfor også jeg måtte starte med insulin..)Mulig jeg må slutte med det ene glass melk jeg drikker til frokost..!😔 teller ned uker nå! 😄✌️
Mao bør jeg ikke føle meg for trygg enda 😯 mannen synes det er bra med fastende på 4-5 og stort sett under 6 to timer etter mat, men hvis du må ha insulin på omtrent samme verdier er det kanskje andre spilleregler for oss 😕

 

Æsj, gruer meg til dommen på torsdag. Føler ikke at jeg har så mange flere karbohydrater å kutte 😔 har du prøvd laktosefri melk?

Ja, jeg har prøvd det, og det som er rart er at det gir utslag uansett..kjøper kun laktosefritt for å være sikker. Endokrinologen på Riksen sa at jeg lagrer ekstra sukker på natta, så da kan det slå ut lettere på morgenen uansett hva jeg spiser.

 

De har veldig lav terskel for å skrive ut insulin til gravide etter som jeg har forstått. Har kutta tyggis og sukkerfri tyggetabletter fordi det står at det er karbo i dem. Tyggis ga utslag på meg til og med.. Så jeg spiser kun én lavkarbo brødskive om morgenen. Middag og lunsj går det i grønnsaker, kjøtt og salat liksom! De har funnet ketoner i urinen min (noe som sier at man spiser litt for lite karbo), men enten dét, eller høyt blodsukker! Har blitt skikkelig skremt av dette med blodsukkeret og alt som kan gå galt. Er i uke 34 nå og forrige gang fikk jeg sv.forgiftning rundt termin, så jeg tar ingen sjanser siden sannsynligheten for å få det igjen er nokså høy..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

Regner med jeg blir tvangsmålt innimellom på permanent basis framover, av min diabetiske bedre halvdel

 

Men kaffe skal bli godt, i alle fall når jeg bare har drukket vann i ukesvis

Har det sånn selv. Fant ut at jeg hadde sv.diabetes i uke 26, så har kun hatt kostregulert hittil med 4 målinger pr dag.. Og selv om jeg har vært kjempe flink til å spise riktig, har langtidsblodsukkeret steget såpass på kort tid at jeg må ha insulin på kvelden

Noe jeg virkelig IKKE ville ha pga sprøyteskrekk.. Er liksom nok med å stikke seg i finger'n. Jeg starter i går kveld, så blir spennende å se om jeg blir vant til å sette sprøyter i låret på meg selv..(De sa at det ble jeg vant til uansett hvor sprøyteskrekk jeg hadde..)

Så alt er litt dritt om dagen, men nå er det heldigvis ikke så lenge igjen! Å jeg også håper snuppa kommer når hun akkurat er ferdig. Uke 38

Uff, sprøyter er skrekken her og... har virkelig angst, så de få gangene jeg har tatt den type sprøyter (ikke insulin altså, men andre hjemmesprøyter) har jeg måttet ligge på senga mens mannen stikker :P

 

Hva ligger blodsukkeret ditt på sånn igjennom dagen da? (hvis det er lov til å spørre) -Jeg har bare målt i et par dager (fikk låne en gammel måler av mannen i påvente av svar på blodprøvene og legetime), og har så langt ligget på fastende ca 5, og med topp i gårkveld på 9,6... Men i går var jeg nede på 3,9 før middag og i dag var jeg nede i 4,3 før kveldsmat, så tror jeg skal greie å holde langtidsblodsukkeret nede når jeg bare får litt oversikt. Frykter litt for hvor høyt jeg kan ha ligget før det ble oppdaget da, i og med at jeg har kommet så langt (er 34+4).

Blodsukkeret mitt ligger på ca 5-6 fastende og har vel svingt litt mer nå i det siste, så kan ligge på mellom 6-8 1,5t etter mat. Er noe mat som har begynt å slå ut mer på meg, så driver å finner ut av hva det kan være..(derfor også jeg måtte starte med insulin..)Mulig jeg må slutte med det ene glass melk jeg drikker til frokost..!😔 teller ned uker nå! 😄✌️
Mao bør jeg ikke føle meg for trygg enda 😯 mannen synes det er bra med fastende på 4-5 og stort sett under 6 to timer etter mat, men hvis du må ha insulin på omtrent samme verdier er det kanskje andre spilleregler for oss 😕

 

Æsj, gruer meg til dommen på torsdag. Føler ikke at jeg har så mange flere karbohydrater å kutte 😔 har du prøvd laktosefri melk?

Ja, jeg har prøvd det, og det som er rart er at det gir utslag uansett..kjøper kun laktosefritt for å være sikker. Endokrinologen på Riksen sa at jeg lagrer ekstra sukker på natta, så da kan det slå ut lettere på morgenen uansett hva jeg spiser.

 

De har veldig lav terskel for å skrive ut insulin til gravide etter som jeg har forstått. Har kutta tyggis og sukkerfri tyggetabletter fordi det står at det er karbo i dem. Tyggis ga utslag på meg til og med.. Så jeg spiser kun én lavkarbo brødskive om morgenen. Middag og lunsj går det i grønnsaker, kjøtt og salat liksom! De har funnet ketoner i urinen min (noe som sier at man spiser litt for lite karbo), men enten dét, eller høyt blodsukker! Har blitt skikkelig skremt av dette med blodsukkeret og alt som kan gå galt. Er i uke 34 nå og forrige gang fikk jeg sv.forgiftning rundt termin, så jeg tar ingen sjanser siden sannsynligheten for å få det igjen er nokså høy..!

Huff, håper virkelig du slipper flere komplikasjoner... selv var jeg frisk som en fole sist (gikk på stylter og løp etter en rømling jeg var assistent for på sfo senest uka før termin 😛 ), denne gangen føles det som jeg har fått alt... 😛 men så langt er i alle fall blodtrykket lavt (bank i bordet). Har ikke lest meg alt for mye opp på risikoene ved sv.sk.diabetes, det tør jeg ikke og jeg kan ikke gjøre mer enn å holde blodsukkeret nede uansett.

 

Heldigvis har jeg en mann som har hatt diabetes i ti-femten år og er flink på kosthold, det hjelper mye. Men han bruker jo insulin, så jeg må være mye strengere enn ham på hva jeg spiser...

 

Håper bare det i det minste gir seg etter fødsel. Har du hørt noe om risikoen for at man går over til type 2 diabetes etterpå?

Endret av Roheryn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laktosefri melk inneholder like mye sukker, det er bare at laktosen er spaltet til enklere sukkerarter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laktosefri melk inneholder like mye sukker, det er bare at laktosen er spaltet til enklere sukkerarter.

Æsj da. Juksemarkedsføring med andre ord... jaja, tilbake til vann, da 😛
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbedre jeg fikk ikke sove i hele natt, første gangen jeg har opplevd det. Får pianostemmer på besøk snart og skulle egentlig i butikken for å hente en pakke fra Jollyroom, men kjenner at det er aaalt for langt å gå bort dit i dag.. Ringte for å spørre om de kunne holde av pakken min så den ikke ble returnert til avsender og da tilbød han å komme og levere den etter jobb! DET er service det! :D Da håper jeg bare at pianostemmeren for stemt pianoet for det er så surt som bare det (gratis mot henting). Bare det blir spillbart er jeg lykkelig, så kanskje jeg gjør noe annet enn å sitte her hele dagen :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper pianostemmeren gjorde jobben sin, PersilleBlomst, piano er gøy! Vi har akkurat fått oss et selv, skal bli gøy å spille litt igjen. 34+4 og høygravid i dag, føler meg litt elefant etter inntak av store mengder mat i det siste. Velvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper pianostemmeren gjorde jobben sin, PersilleBlomst, piano er gøy! Vi har akkurat fått oss et selv, skal bli gøy å spille litt igjen. 34+4 og høygravid i dag, føler meg litt elefant etter inntak av store mengder mat i det siste. Velvel.

 

Det var 1250,- for å få høre dødsdommen. Det var rust og sprekker i støpejernet så det var ikke noe å stemme.. :-/ *sukk* Men ja, nyt pianoet! IngGøy å spille!

 

Føler meg som en elefant etter 5 knekkebrød, finnes knapt sulten for tiden og får halsbrann av ingenting :( I dag er det  dugnad hos oss! Har invitert en del fra jobben og skal prøve å få gjort ting! Samboer er ikke hjemme så jeg prøver å gjøre hjemmet representabelt men det er ikke lett, alt er innmari tungt og hoftene mine blir helt ødelagt :( Syntes litt synd på meg selv i dag, håper en venninne kan komme litt før og hjelpe meg. Flaut å være så ubrukelig :-( 36+4 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pjuh. Blodsukkerdommen var ikke på langt nær så ille som fryktet, langtidsblodsukker på 5,6 og med kun to målinger over 8 siste uka ser det ut til at kostholdsjustering og målinger gjør susen 😊 må inn til vekstestimering da, men når han lå 8% over for tre uker siden går jeg ut i fra at det er greit. Og hodet ned - riktignok ikke festet, men i alle fall ned. Mor trekker et lettelsens sukk og krysser fingrene for at de siste ukene forløper nogenlunde normalt og uten overraskelser... 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo gode nyheter Roheryn! Kosthold er alpha og omega! ;) Hodet var ikke festet sist sjekk her heller.. En dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lykkelig! Lille Tulla har snudd seg og ligger med hodet ned :) hun er litt over snittet stor, men hvis jeg kan føde med hodet først er jeg ikke så redd lenger.

Også har jeg fått vaskehjelp. Så ligger å hviler meg i senga i et skinnende rent hus. Eldstemann og far er ute på ærend og yngstefrøken ser på iPad ved siden av meg.

Bra dag for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, rent hus! Det hørtes ut som en drøm! Alle rom pusses opp og de siste to dagene har jeg ryddet og ordnet og styret og svetten har rent, ryggen har verket og hoftene skreket! Hørtes ut som en gull investering! Jeg syntes det er skummelt med stor baby jeg! Min er visst 7% over snittet men hodet var visst gjennomsnittlig da, heldigvis :legrine: Bare litt bollete over magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var en gledens dag siden jeg bikka 37 uker. Og jaggu fikk jeg tegningsblødning og en del rier, i flere timer, med ca 5 min mellomrom. Bare modning da. Men det var som sterke menssmerter. Roa seg på kvelden igjen og har sovet godt i natt. Idag tidlig var jeg på do å der gikk litt av slimproppen også. Kjenner at det presser nedover når jeg er oppe å går, men gikk å la meg igjen enn så lenge :) gjør ikke meg noe om det braker løst snart altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tidlig da Silla?

Var på kontroll i går og alt er fint hodet ned men ikke festa. Var også 37+0 i går. Ingen plan om å føde ennå!! 😄 har gått over med de to siste også da.. Siste dag på jobb i dag, så er det perm! Blir herligt! Er sliten nå, mye nedpress og kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...