Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Termin 25 januar ❤

 

Positiv test i dag.

 

blir baby nr 3. Broren er bare 9 måneder og andre bror er 8 år 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter ❤️ en perfekt liten bønne med et sterkt bankende hjerte ❤️ Jeg er sååååå uendelig glad og lettet og begynner å få troen på at dette skal gå bra! 7 + 2 idag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det INGEN her som har brunlig utflod til tider? Til meg har det kommet og gått siden uke 5! :( Var på tidlig ul i uke 6, og hjertet slo og alt så normalt ut. Men alikevell.. Blir så stresset :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde for noen dager siden, men varte bare 1 dag, tror det var dagen etter ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg med bankende hjarte, kor langt er du komen no?

Godt å Vita om den der hematomen då ,så du kan ta det med ro og gjera det du kan for at detaljar gå bra! Lukke til

 

UL var på mandag, da var jeg 6+3 i forhold til siste mens, ifølge UL var jeg 6+1 på mandag :)

Har aldri vært gravid før, så aner ikke hvor nervøs jeg burde være for hematoma, klarer heller ikke å finne så mye info om det..

 

Er det INGEN her som har brunlig utflod til tider? Til meg har det kommet og gått siden uke 5! :( Var på tidlig ul i uke 6, og hjertet slo og alt så normalt ut. Men alikevell.. Blir så stresset :(

 

 

Jeg hadde brun utflod og mannen min er ganske så nervøs av seg og ringte rett til legen og UL neste dag.. Prøvde å forklare han at det er normalt.. Men så fant de denne hematomaen og for min det er det bare positivt om jeg spotter brunt for da kommer den blod ansamlingen ut :) 

 

Så tror virkelig ikke det er noe farlig med den spottingen så lenge du ikke har smerter eller friskt blod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia jenter:) Da trur æ at æ kan meld min ankomst her, men føler mæ ikke helt trygg enda.. Etter mistanke om graviditet pga veldig ømme/vonde pupper, murringer i nederst i magen og litt kvalme så har æ tatt to tester.. På begge testene var det to streker, men på begge var den ene streken veeeldig svak..dermed tørr æ ikke glede mæ over det enda:) Skal ta ny test igjen på fredag for da e forventa mens og om æ e gravid e termindato 31.01:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt et eneste symptom denne gangen, før bekkenløsning/bekkenlåsningen (?) kom for fullt i dag. 

Det har duret og banken på inne i hoften min, og nå verker jeg som bare det i korsryggen... Det er vondt å ligge, sitte og stå... 
Var delvis veldig plaget med dette i forrige svangerskap, men spurte aldri om å bli henvist til fysio sist. Noen som anbefaler det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg var hjå kiropraktor forrige veke for det samme, han løyste det på eit blunk. Er på veg litt tilbake, men håpar å sleppa unna med ikkje altfor mange rundar der. Kiropraktor er vel best ved låsning, og fysio ved løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ble nyheten delt med vordende besteforeldre i dag. Jeg underettet min mor og bf sine foreldre ettersom han er på besøk der (de bor noen timer unna)

Veldig fornøyde ble de alle, og min mor gav grei beskjed om at da skulle høsten brukes til teppesying :)

 

Deilig å ha fått delt med de nærmeste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn med positiv test mandag. Er 4+2 og dagene går saaakte.... Termin 28 januar. Har 2 aktive smårollinger hjemme og ei englejente. Håper at dette går veien, men er realist for har lett for å miste. Nå hjelper sikkert ikke alderen på (38) heller.

 

Er ok i formen, men samtidig ingen tvil om hva som skjer i kroppen. Masse strekk og styr samt perioder med kvalme Ila dagen. Er sikker på at det er ei jente for jaggu om hun har stjålet mammas utseende allerede...:) kviser og oppblåst mm.

 

Nedtelling til ul 7+3.

Endret av Magi0911
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vent helt til fredag med å ta ny test, så kjøpte en digital test:) og det e ingen tvil om at æ e gravid:D Har valgt å gå til gynekolog dette svangerskapet, for da får æ ultralyd hver gang👍 Skal på første kontroll når æ e 7+2. Har dokker med sambo på første kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen😊 Da melder jeg meg inn her for første gang.

 

Fikk 2 sterke positive tester på søndag og ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 21 januar😊 vi er veldig spente men tørr ikke helt og glede oss enda siden vi mistet før jul..

 

Har alle symptomene og satser på at de forblir😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt et eneste symptom denne gangen, før bekkenløsning/bekkenlåsningen (?) kom for fullt i dag.

Det har duret og banken på inne i hoften min, og nå verker jeg som bare det i korsryggen... Det er vondt å ligge, sitte og stå...

Var delvis veldig plaget med dette i forrige svangerskap, men spurte aldri om å bli henvist til fysio sist. Noen som anbefaler det?

Hei.

 

Jg gikk til fysio 2 ganger i uken i mitt forrige svangerskap, Jg anbefaler det da jg følte det hindret forverring.

 

For min del var det veldig ille da jg gikk på krøkker de 3 siste månedene😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok til at jeg bestiller meg en time med kiropraktor neste uke ja.. Selv om jeg er bedre i dag så vet jeg jo at det varierer fra dag til dag.

Men har såå lyst å fortsette i den gode treningssteamen jeg var i, så har lyst å få løst opp dette! Innser at jogging er ikke det beste, men har et liiite håp om å fortsette med det om jeg blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som syns dagene på jobb går saaakte?

 

Syns klokka aldri blir 16.00 jeg. Kjenner jeg har vondt i korsryggen når klokka nærmer seg fire.. Håper virkelig ikke dette blir nok et krykke-svangerskap. Måtte ty til krykkene pga bekkenløsning/låsning i uke 22 med første og uke 14 med andre.. Det er 7 år siden minste ble født, så lever i håpet om å slippe unna denne gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å vent helt til fredag med å ta ny test, så kjøpte en digital test:) og det e ingen tvil om at æ e gravid:D Har valgt å gå til gynekolog dette svangerskapet, for da får æ ultralyd hver gang Skal på første kontroll når æ e 7+2. Har dokker med sambo på første kontroll?

 

Min vil være med på alt, synes det er veldig kjekt. Han er 43 og det blir hans første barn, så han er superlykkelig og klar :) Vi har første i morgen. Det er egentlig ikke graviditetsrelatert, jeg har fast sjekk med gynekolog på sykehuset pga celleforandringer i livmorhalsen. Men høres ut som vi får UL. Samboer får stå på gangen til alt er klart, så kan han komme inn og se om det blir UL :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går altfor sent! Heller ingen symptomer utenom ømme pupper.. Skal til lege på tirsdag, og da ville samboeren være med.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig sakte! De to siste dagene har jeg vært skikkelig trøtt, sovner på sofaen etter middag. Det er eneste symptom enda :) noen som har tenkt seg på tidlig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal på tidleg ul på tysdag, får ekstra oppfølging etter å ha mista tre gongar på rad. Krysser fingrane for bankende hjarte. Vert vel og henvist vidare til duotest sidan eg er 39. Så reknar med å få helsa på lille spire ein del gongar før januar, berre han er der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...