Gå til innhold

termin Januar 2016 <3


blomstgull

Anbefalte innlegg

Hvor langt er du på vei? Min strek ble ikke så fort tydelig.. 4+5 her..

Helt enig attpåklatt,tiden går altfor sakte, og nesten som eg sko ønska at eg fikk flere symptomer, for eg blir liksom ikke aldri helt overbevist..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingre for deg Jenta :) Hehe, ja jeg ble jublende glad i dag når jeg gikk tur med hunden og det føltes som om puppene sprengtes når de danset litt i ene bakken. Jogget i går ettermiddag og måtte holde de på plass med henda de siste 5 min ;) Godt jeg var alene på treningssenteret akkurat da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg satte igang med litt styr her hjemme med pavlova kakebaking og bunadsskjorte stryking ble jeg dritkvalm, haha 😍❤️ Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, der fikk man en positiv test gitt, nokså uventet, termin 20./21. januar litt avhengig av hvilken kalkulator jeg bruker, lykkelig, men ganske sjokkert. 

 

har kun merket litt menssmerte murring i magen den siste uken, men ingenting annet, så blir jo nesten litt bekymra når man leser alt dette her. 

 

noen som forresten kan vise meg til et forum hvor jeg kan få svar på ALLE spørsmålene jeg har?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limala,ikke gjør som eg har gjort den siste uka,lest meg grønn på alt, nå tenker eg bare det verste istedet for å faktisk glede meg over at eg e gravid! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Limala,ikke gjør som eg har gjort den siste uka,lest meg grønn på alt, nå tenker eg bare det verste istedet for å faktisk glede meg over at eg e gravid! ;)

 

er det jeg er redd for, har lest meg grønn i flere timer nå.. :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lest mye desverre. Og er overbevist om at jeg enten mister i SA eller i MA. Virker som om "alle" gjør det...

 

Så jeg klarer heller ikke å nyte :( Er så tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere, vi må kanskje passe på å nyte det også. Jeg fortalte det til mamma og pappa i går, med ga de beskjed om å ikke bli glade. Jeg trenger bare noen å prate med når dette går galt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt dere tenker sånn. Jeg er dessverre overbevist om at dette også ender i en ny MA.

Tror det er en form for forsvarsmekaniske siden vi fikk så sinnsykt sjokk når vi oppdaget MA på ultralyd i høst.

 

Hvis det skjer nå, så blir ikke sjokket like stort. Skulle ønske 1 trimester gikk litt fortere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så usikker på når tid vi skal si noe til folk rundt oss. Tenker da på foreldre, annen familie og venner får vente til etter 12 uker.

Syns det er litt skummelt å skulle si noe nå, tilfelle det skulle gå galt, men samtidig hadde det vært godt om mamma visste det så jeg har noen å prate med. Er ca 6 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til mine nærmeste veninner og samboer. Men familie, som mamma ol, får ikke vite noe før etter 12ukers ul. Jeg vil ikke at de skal bli glade, for så å evt bli lei seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fortelle foreldrene våres i morgen, en fin "bursdagspresang" ;)

Men kjenner selv at jeg blir sliten av alt jeg leser. Trist å lese om alle dere som har mistet i MA og SA, men virker som alle mister her inne på forumet... Og da blir man nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg veit det høyrest som om alle har mista, men oftast går det bra jenter. I slike forum som dette finn mange trøyst i å snakka med andre med liknande opplevingar og då er nok dei av oss som har mista overrepresentert. Nyt graviditeten til det motsette er bevist er du ung og frisk går det heldigvis oftast, med god margin, bra. I tillegg veit ikkje alle om at dei mister fordi det skjer så tidleg, men mange av oss testar veldig tidleg og veit det derfor i tillegg.

 

Eg har mista tre gongar, men trur det går denne gongen! Må jo tru det og gje vesle spiren ein sjanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen barn fra før og har mistet to ganger tidligere. Mamma har gitt klar beskjed om at hun ikke vil skånes for noe som helst. Hun vil være der for meg hvis noe skulle skje. Tror de fleste mødre tenker sånn. Har ikke sagt det enda, men venter til det byr seg en gylden mulighet når jeg har henne på tomannshånd. Resten får vente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som allerede har begynt å få synlig mage? Vi skal til syden den 13 juni, og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt ser hvordan jeg skal greie å holde det skjult :) hehe, er min andre da, har hørt at magen er mer tydlig da. Med min første kunne man ikke se det før jeg var 4 mnd på vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei sunupper! Jeg har termin 3 januar med nr. 2! Dette blir spennende! Tror jeg kommet til å føde i desember da nr. 1 ble født 3 uker og 5 dager for tidlig. Heter det seg ikke det at om man har føder tidlig før så er det stor sannsynlighet for å gjøre det igjen? Jeg skal til legen på torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min er stor fra ettermiddagen. Fra kl 15 og til kvelden er det umulig å skjule at jeg er gravid. Er 7+1 idag 😍 er min 4. Graviditet men har 2 barn, mistet sist. Da hadde jeg enda større mage men da var det også 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet forrige uke, og må dessverre begynne på nytt igjen. Lykke til dere!

Så trist 😔 vet godt hvordan det føles, sender deg en stor trøsteklem ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag of fikk både se og høre hjerte banke :) Var veldig flott!!

Men så har jeg en hematoma som ligger nær embryoet og øker sjansen for abort ganske kraftig, så må være hjemme hele uken..

 

Prøver å holde motet oppet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herleg med bankende hjarte, kor langt er du komen no?

Godt å Vita om den der hematomen då ,så du kan ta det med ro og gjera det du kan for at detaljar gå bra! Lukke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk Kiwi29. Krysser alt jeg har for deg :)

Imorgen skal jeg på ultralyd igjen, er ekstremt nervøs :(

håper nå vi kan få det skikkelig bekreftet at hjerte slår akkurat som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg kjøpt meg en ny CBU digital, og denne viste gravid 2-3, så det er vertfall stigning i hcg :D

Håper det fortsetter slik!

Tenkte å ringe legen min for å høre om han kan ordne henvisning til ul. Er ikke sikker på om sa forrige gang er nok grunn til å få det, men håper. Kommer nok til å bestille meg en privat dersom jeg ikke får.

 

Lykke til på ul i dag Jenta30!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...