Gå til innhold

Januar Jenter


Stompen80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lykke lykke til bethlisa :) så spennende!

 

jeg tror jeg har fått troa på at større dose gonal f kan få fart i sakene her :D

de stikker og romestrerer nedi høyreside iallefall.. håper det er et godt tegn :)

 

deili å være optimist på en onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kofferten pakka - vi reiser sørover i dag! Oh lykke! Vil bare komme meg på det flyet å nedover, ett skritt nærmere! 😃😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er kofferten pakka - vi reiser sørover i dag! Oh lykke! Vil bare komme meg på det flyet å nedover, ett skritt nærmere!

 

Masse lykke, lykke til og god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på mine andre ultralyd i dag. Mange folliker, men en på rett størrelse (17mm), skal sette gonapeptyl i morgen tidlig (noen som har erfaring med den sprøyten?), og inseminering på fredagen. Det gikk raskt denne syklusen. Håper at det er gullegget som ligger å venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til til både MsMcDream, Piasawa, Bethlisa og Ønsker*magetroll

Blir spennende følge.

På rugedag 8, kjenner ingenting... så litt mistet motet stemning her...men får leve i troen til tirsdag da er prøvedagen. Pakker sekken og reiser på hytta vi i helga, vekk fra tjas og mas, bare vedfyring, ski, radio og spill.... og litt snop da ;-) er vel lov unne seg lit... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å komme seg på hytta! Her blir det avslapping i heimen og en deilig skitur på fjellet i det fine været :)

 

Mange symptom kommer ikke før etter testdato! Alt kan skje :)

 

Her har jeg begynt å få troa på at eggene vokser bra nå! Nå stikker det og jeg har vondter på høyre side, fortsatt en dag igjen med sprøyte før ul på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt håper2014. Jeg er i dag på rugedag 9 og ingenting.... Jeg har lutinus frem til ut tirsdagen i neste uke, kommer ikke til å teste før jeg ser om mensen kommer i løpet av onsdagen eller torsdagen eller ikke. Tidligere har jeg ikke klart å vente, men denne gangen er jeg så lei av at det ikke går min vei at jeg gidder nesten ikke bry meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt såg bra ut på UL i dag, så jeg er klar for innsett på tirsdag om eggene overlever opptining *krysser fingrene* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det var bare et egg som var over 13 mm, resten var på ti og under.. det var ganske dårlig med tanke på 15 dager med sprøyte så vi valgte å avbryte i dag. 

noe som er helt i orden for oss, dumt å kaste bort et forsøk på 1 egg som kanskje til og med var dårlig kvalitet. 

så vi starter da på nytt neste mens :)

 

men det jeg da lurer på om er om noen vet dette,

siden jeg har gått på orgalutran for å ikke få el, vil jeg få el av meg selv nå?

og hvor lang tid tar det vanligvis før tr kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og ruger! Nå må jeg bare klare å holde ut ventetiden før test, 10 dager. I morgen får vi vite om vi også får to på frys, krysser fingrene! 😍💞💗👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg og ruger! Nå må jeg bare klare å holde ut ventetiden før test, 10 dager. I morgen får vi vite om vi også får to på frys, krysser fingrene!

 

Gratulerer som ruger og lykke til :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jenta, hvor mange egg har dere på frys?

Piasawa, fikk dere noen egg på frys?

Det var dumt, Ønsker magetroll, men forhåpentligvis går det bedre neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen på frys, så nå håper jeg at det de satte inn i går blir der! Det ble gradert til 5AB som visst var bra - håper det er gullspira de har satt inn! 😍 1,5 uke til testing, mandag 2 februar kan jeg teste.. Nervepirrende! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stompen80 vi må være ganske likt i løypa vi da? Testdagen min er tirsdag...

Kost oss på hytta i dårlig vær, typisk at idag skinner sola over snaufjellet uten et vindpust og vi må reise tidlig hjem.

Synd med avbrutt forsøk, men da har man jo nytt håp ønsker*magetroll<3.

Ha en fin dag i solen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inseminert på fredagen her. Legen sjekket ikke om jeg hadde hatt eggløsning først, er ikke det litt unormalt? Dette er bare min andre inseminering, men sist gang hadde jeg innvendig ultralyd, der det ble bekreftet eggløsning. Så er litt spent på om jeg faktisk var klar. Har full tiltro til legen, regner med at han vet hva han gjør ;) men man har vel sine tanker og bekymringer for alt når et kommer til dette. Masse lykke til til dere andre rugere :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er vel ganske likt i løypen håper2014. Fikk ikke med meg hvilken test dato jeg har, men har siste dag med lutinus på tirsdag. Ser ann om mens kommer i løpet av uken før jeg svir av en testpinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått beskjed fortsette med Lutinus til uke10-12 om jeg ble gravid, både på fersk og fryse forsøk. Hva har dere andre fått beskjed om?

Skal du ikke ta hcg Stompen80?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bare ta lutinus i 14 dager på fersk forsøk. Da jeg hadde fryseforsøk skulle jeg fortsette lenger.

Det ble snakket om blodprøve den 29. Januar, det blir da 2 uker etter innsett, men skal ringe og ta en prat med sykepleier i morgen for å være sikker. Det var så mye informasjon på innsett dagen at jeg ikke husker detaljer. Husker ikke hva legen svarte da jeg spurte hva jeg skulle gjøre om jeg fikk mensen, om det da var unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearBlue Digital visste idag Gravid 1-2 rort.gif 10 DPO og Rugedag 6. Er helt skjelven og litt redd. Måtte det gå bra denne gangen. smil.gif 

2afj2c3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...