Gå til innhold

Januar Jenter


Stompen80

Anbefalte innlegg

Høres ut til at du blir fulgt veldig bra opp Piasawa :) Er det privat eller offentlig oppfølging du får her i Norge før du reiser?

 

Ønsker magetroll: jeg fikk mer medisiner på sykehusapoteket samme dag da jeg måtte utvide antall dager. I forrige runde måtte jeg også gjøre det samme, men var ikke i nærheten av sykehuset så da ringte jeg til to forskjellige apotek der det ene hadde medisinen inne. Så hvis du bor et sted med flere apotek skulle ikke dette være et problem :) legen kan kanskje også si hvor du raskest får tak i flere doser. Hør gjerne allerede nå med apoteket om du har flere doser på nåværende resept og om de har medisinen inne og kan evt holde av til fredag. Så kan du slappe av :)

Ovitrellen kjøpte jeg også på apoteket så om du ik har den på resepten din allerede så får du det ved ultralyden.

Masse lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går til privat gynekolog her hjemme, heldigvis. Har fått mobilnummeret til gynekologen om det er noe utenom telefontidene på klinikken! Fantastisk heldig med han! 😊

 

I dag var endometrium 6,3 - den skulle være over 5 - så veldig fornøyd med det. Det jeg er mindre fornøyd med er at det vi trodde var en cyste, som kunne vært et egg, var borte i dag. Mulig jeg altså har hatt eggløsning i går. Håper ikke det spiller inn. Har uansett ikke hatt oss (mannen er sengeliggende med influensa), så ingen fare sånn sett 😝venter spent på svar på progesteronprøven i morgen tidlig som vil avsløre om det var en vanncyste eller ett egg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker magetroll: Jeg har alltid fått det jeg trengte på sykehusapoteket, fikk beskjed om at de stort sett hadde medisinene inne fra ivf avdelingen. (Min erfaring er at andre apotek må bestille ivf medisiner, og da kan det ta noen dager. Til forsøket i november klarte ikke de lokale apotekene å få medisinene til jeg trengte det, var utsolgt fra sentrallager, så da var jeg glad det ikke er for langt til Haukeland (mannen jobber i nærheten av Haukeland, så det var han som måtte hente) ) Ovitrellen har jeg kjøpt på sykehusapoteket etter UL til begge uttakene. Masse lykke til i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er offisiell ruger av ett egg. Ingen på frys denne gangen dessverre, men det jeg fikk inn var av tipp topp kvalitet. nå er det bare å vente og se, og ikke tenke på det for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med medisiner Ønsker magetroll, forstår godt du blir litt stresset, det er jo så mye som skal klaffe :-)

Blir spennende følge dere videre!!

Fikk inn ett egg idag så vårt siste håp offentlig... men vi får leve i håpet nå ♡♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det større dose på meg, 150 ie Gonal f.. Små folikkler enda og for tynn slimhinne.. Skal tilbake på mandag og håper på bedre resultat da 😊 noen som har vært borti det lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Da har jeg vært å tatt ut 10 egg i dag😃 Nå er det bare å vente til man kan ringe kl 10.00 i morgen for å høre om noen av dem blir befruktet og er klare for innsett til søndag😁😳

Ha en deilig fredag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg akkurat kommet hjem fra kontroll. 11 dager siden mens og slimhinnen var idag på 10 mm noe enn kan være fornøyd med. :) Skal fortsette på Progynova og starte opp på Lutinus (griseriet) idag. Innsett til Onsdag 21. Måtte Blastocyste vårt overleve opptiningen og bli i 9 mnd :) 

 

Det var en bra fangst Marianneel. Krysser fingrene for deg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med 10 ut Marianneel :-)

Bethlisa lykke til til deg å, må da ha vært helt perfekte forhold hos deg ;-) bruker lutinus jeg også, men startet bare to dager før innsett. Det er mange ulike regimer ute å går... men håper det funker for oss alle nå i januar!!!

God helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere???

Jeg skal ha innsett kl 11.00 i dag og ble plutselig veeeeldig usikker på om jeg skal ta crinone FØR innsett😳 Eller om jeg skal vente til etterpå... Har ikke fått beskjed om hverken det ene eller det andre😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere???

Jeg skal ha innsett kl 11.00 i dag og ble plutselig veeeeldig usikker på om jeg skal ta crinone FØR innsett😳 Eller om jeg skal vente til etterpå... Har ikke fått beskjed om hverken det ene eller det andre😩

Aner ikke, men gratulerer som ruger! 😃👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere???

Jeg skal ha innsett kl 11.00 i dag og ble plutselig veeeeldig usikker på om jeg skal ta crinone FØR innsett😳 Eller om jeg skal vente til etterpå... Har ikke fått beskjed om hverken det ene eller det andre😩

Du skal ta den! Det jeg fikk beskjed om😊

 

Anonymous poster hash: 23056...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er kommet litt lengre enn flere av dere, men jeg henger meg på, det er så spennende tider. 

 

Jeg fikk satt inn 1 egg 11 januar på Riksen, før dette tok jeg ut 19 (!) egg hvorav 12 ble befruktet og 6 var av god kvalitet, så da ble det 5 på frys. 

 

Jeg er ganske overstimulert og er sykemeldt på grunn av dette, har mye daglige symptomer og noe smerter. Klarte ikke å vente til blodprøve nå på fredag så begynte å teste i går: 

 

9 dpo - svak, svak skyggestrek med billigtest 

10 dpo - skyggestrek/strek med billigtest 

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro, dette er mitt første forsøk og jeg tør ikke slippe jubelen løs. Er så overstmulert og kjenner ikke forksjell på hva som eventuelt er hva, føler jeg hadde slått ut på hva som helst av kvinnelige hormon tester disse dager. I tillegg er jeg redd for å få falske forhåpninger, leser at mange som får ivf behandlig opplever kjemiske graviditeter. Noen som kjenner til dette?

 

Hyggelig å følge dere i samme situasjon, ønsker alle lykke til!

 

 

 



Anonymous poster hash: b0aab...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle

Da vi skulle ha barn nr 1, "bodde" jeg så og si her inne, og hadde god oversikt over det som har med prøverør og medisiner å gjøre Situasjonen er litt annerledes nå, med en treåring i hus.

Vi satte inn 2 flotte 4-delte egg sist torsdag. Dette er vårt 3. og siste ordinære søskenforsøk. Har 5 egg på frys, så få vi se hva som skjer. Blir 40 i november, så prognosene er vel ikke fantastiske

Hvordan var det med disse rugedagene igjen? Er innsettingsdagen rugedag 0?

Ønsker dere alle masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul igjen og ingenting har skjedd siden fredag! Prøver en siste gang og går opp til 225IE frem til fredag og ny ul da.. Om det ikke har skjedd noe til da avbryter vi forsøket :/

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at eggene skal vokse seg store og fine? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått link til video av embryoene (8 stk) som ligger og ruger og hører på musikk 😍 videoen oppdaterer seg hver 24. Time - fascinerende greier 😃 nå håper jeg alle deler seg som de skal og holder ut til fredag!! 😝😃😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått link til video av embryoene (8 stk) som ligger og ruger og hører på musikk 😍 videoen oppdaterer seg hver 24. Time - fascinerende greier 😃 nå håper jeg alle deler seg som de skal og holder ut til fredag!! 😝😃😅

Så kult:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...