Gå til innhold

Januar Jenter


Stompen80

Anbefalte innlegg

Uff, hadde håpet at det skulle gå bra for deg denne gangen. :( Skjønner at du er skuffet, men håper at blodprøven viser noe annet på tirsdag! *Stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var det over for oss denne gangen😔 5 dager etter positiv test fra riksen begynte jeg å spotte litt. Tok blodprøve som ikke viste tegn til graviditet. Har blødd litt siden onsdag, men har ikke hatt smerter.

Nå må vi vente til kroppen ordner opp og til ny mens kommer, så får vi håpe det ene egget vi har på frys klarer seg gjennom hele prosessen og blir en vakker liten skapning☺️❤️

Endret av Marianneel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit høre Marianneel, hadde troen på dette jeg nå. Hvordan går det 83-jenta?

Har vel mistet troen vi også...:( freda 5+3 voknet jeg av magesmerter, kom en stor koagel, så stoppet alt opp igjen... ingen mer magesmerter helt uten spor av blod siden fredag kl12. Håper jo innerst inne blodprøven imorgen er høy fremdeles, men tror vel toget har gått :(. Så da må vi over på det private. Lagret numrene til de to klinikkene i Oslo, så da vet jeg hva jeg skal gjøre mandag...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Triste nyheter på en søndag morgen :( håper det går bra med deg Marinell og at neste egg gjør susen!

 

Håper2014, det hørtes ikke bra ut. Krysser fingrene for at det bare var en form for festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig håper 2014 og marianneel.. Januar skulle jo være gullmåned!!

 

Jeg droppet test i dag tidlig, tar en i morgen eller tirsdag (blir den positiv må jeg hente ut mer lutinus når jeg allikevel skal på sykehuset på tirsdag, viss ikke er det jo ikke vits å hente ut mer før neste forsøk) har fått ømmere pupper siste døgnet, men det kan likegodt være mensen som er på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og håper2014: uff hørtes litt skummelt ut, krysser også fingrene for at du likevel får gode nyheter ved neste legebesøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit høre Marianneel, hadde troen på dette jeg nå. Hvordan går det 83-jenta?

Har vel mistet troen vi også...:( freda 5+3 voknet jeg av magesmerter, kom en stor koagel, så stoppet alt opp igjen... ingen mer magesmerter helt uten spor av blod siden fredag kl12. Håper jo innerst inne blodprøven imorgen er høy fremdeles, men tror vel toget har gått :(. Så da må vi over på det private. Lagret numrene til de to klinikkene i Oslo, så da vet jeg hva jeg skal gjøre mandag...:)

Krydser fingrene for deg! Det er ikke over ennå!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at det ikke gikk likevel Håper2014 ... Men krysser fingrene for at dere finner en bra klinikk og at dere kommer raskt igang igjen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ønsker jeg dere lykke til videre :)

Vi må finne ny klinikk og prøve videre...

Heier på oss alle :) :) :)

Ånei, håper2014 :( Kjipt å høre. Har dere brukt opp alle offentlige forsøk? Jeg ønsker dere masse lykke til videre i prosessen og at det går bedre neste gang <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig håper 2014 og marianneel.. Januar skulle jo være gullmåned!!

Jeg droppet test i dag tidlig, tar en i morgen eller tirsdag (blir den positiv må jeg hente ut mer lutinus når jeg allikevel skal på sykehuset på tirsdag, viss ikke er det jo ikke vits å hente ut mer før neste forsøk) har fått ømmere pupper siste døgnet, men det kan likegodt være mensen som er på vei..

Hvordan har det gått med deg i dag 83jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ på meg idag :( starter med nytt fryse forsøk når jeg får blødning, så er å krysse fingrene for det ene egget vi har igjen på frys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD14 og hcg på 665! Er kjempeglad :)

 

Trist med de negative testene deres jenter og jeg føler virkelig med dere! Jeg har vært i gamet lenge og min lykke er med stort forbehold! 12 år, 13 icsi, 3 MA, år på venteliste på adopsjon... Og nå tester jeg megapositivt på donoregg!

 

Ikke gi opp!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD14 og hcg på 665! Er kjempeglad :)

 

Trist med de negative testene deres jenter og jeg føler virkelig med dere! Jeg har vært i gamet lenge og min lykke er med stort forbehold! 12 år, 13 icsi, 3 MA, år på venteliste på adopsjon... Og nå tester jeg megapositivt på donoregg!

 

Ikke gi opp!

Klem

Donoregg var tingen her og! 😍 Utrolig takknemlig for at noen vil donere sine egg for at vi skal kunne få barn 💞

 

Gratulerer igjen! 😃🎉🎊

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på nytt i mars. Har fått time til innsett av siste fryseegg fra 2.ferskforsøk 3.mars. *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...