Gå til innhold

IKM uke 44

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Kikkekt faktisk litt på dette nå og noen tester kan vise possitivt 4 dager før IKM se på bruksannvisningen om den er Høy følsomhet - 25mIU/mL, hCG kan typisk påvises i urinen så tidlig som 6 til 15 dager etter befruktningen.....

Billig tester sine er vel ikke slik iogmed de er billige? De som er så sensitive koster sikkert masse?

Det tenkte jeg også:/ men har hørt om de som har fått svak positiv på billig test men ikke på f.eks Clear blue:S men vet ikke hvor tidlig de testet da.

http://www.billige-tester.no/graviditetstest-stav-p-163.html disse har jeg og de er billige pg følsomme :P  etter et raskt google søk fant jeg denne" Vanlig clearblue krever 25mIU/mL mens den digitale har en følsomhet på 50mlU/ml.."

Det kan jo ha noe og si :) at billig viser gravid og clearblue ikke :)

Fortsetter under...

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var  da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Tenkte jeg skulle prøve på fredag om jeg har fått testene i posten. Er selv 10 dpo, har du noen symptomer? :)

Tenkte jeg kanskje skulle prøve meg på en billig-test(graviditetstest) i morgen tidlig, men er redd det er litt for tidlig men:/ Det blir 10dpo. Er det mulig å få positiv da? er ikke 100% sikker på at eggløsninga var  da jeg tror, men pleier å merke det på kroppen.

Tenkte jeg skulle prøve på fredag om jeg har fått testene i posten. Er selv 10 dpo, har du noen symptomer? :)

:) Jeg har veldig murringer også er jeg veldig sliten og trøtt, men det kan jo være så mange andre grunner til:/ Jeg håper jeg er en av dem som kanskje ikke har noen særlig symptomer og er gravid :P Jeg innbiller meg noen ganger at jeg er kvalm noen ganger, men vet ikke om det er bare i hue xD hva med deg? har du noen symptomer? :)

Ja har murringer eller menssmerter og vond rygg. Innbiller meg også at jeg er kvalm tror jeg, og trøtt er jeg ofte. Så er jeg veldig oppblåst sliter med å gå på do, men vet ikke om det er et symptom. Blir spennende å se hvordan det går med deg i morgen :) Men husk å ikke bli skuffet, kan jo være tidlig :) 

Da har sistemann i gruppa fått positiv el-test. Fikk fast smil i dag tidlig. Har tatt en temp i kveld som har steget fra tidligere i dag. Vel og merke ikke en basaltemp. I tidligere svangerskap var jeg ikke så avhengig av å benytte basaltemp for å se at el hadde vært.

Murringer innimellom. Meget tvilsomt at jeg drar i land noen spire, men ikke totalt umulig heller :)

Annonse

Gjest prøver1984

Da har sistemann i gruppa fått positiv el-test. Fikk fast smil i dag tidlig. Har tatt en temp i kveld som har steget fra tidligere i dag. Vel og merke ikke en basaltemp. I tidligere svangerskap var jeg ikke så avhengig av å benytte basaltemp for å se at el hadde vært.

Murringer innimellom. Meget tvilsomt at jeg drar i land noen spire, men ikke totalt umulig heller :)

Jippi :):)

Hei jenter!

Slenger meg på i denne gruppa her jeg, har forventet IKM 2 november  :D  Har vært førstegangsprøvere siden juli, men hver mnd har enten mannen eller jeg vært bortreist med jobb - men denne mnd tror jeg vi fikk klaffa det ganske greit! Verken temper eller bruker EL-tester, men har hatt stabile sykluser siden p-pilleslutt i juli. Har innbilt meg at jeg har haugevis av symptomer hver mnd, selv om vi bare har rukket å ha sex rundt én gang, en dag og to før EL (unntatt denne mnd da, han har reist 3 timer hjem hver kveld for at vi skal få det til)  :wub:  Jeg er 22 og han er 28. Håper virkelig det sker noe snart, begynner å bli ganske så utålmodig! Har hatt såre brystvorter i nesten en uke nå - pleier å ha det etter EL, men det varer vanligvis bare i noen dager. Krysser fingrene for oss alle!

Lykke til til alle sammen  :hjerte:

Gjest prøver1984

Hei jenter!

Slenger meg på i denne gruppa her jeg, har forventet IKM 2 november :D Har vært førstegangsprøvere siden juli, men hver mnd har enten mannen eller jeg vært bortreist med jobb - men denne mnd tror jeg vi fikk klaffa det ganske greit! Verken temper eller bruker EL-tester, men har hatt stabile sykluser siden p-pilleslutt i juli. Har innbilt meg at jeg har haugevis av symptomer hver mnd, selv om vi bare har rukket å ha sex rundt én gang, en dag og to før EL (unntatt denne mnd da, han har reist 3 timer hjem hver kveld for at vi skal få det til) :wub: Jeg er 22 og han er 28. Håper virkelig det sker noe snart, begynner å bli ganske så utålmodig! Har hatt såre brystvorter i nesten en uke nå - pleier å ha det etter EL, men det varer vanligvis bare i noen dager. Krysser fingrene for oss alle!

Lykke til til alle sammen :hjerte:

Velkommen og lykke til :)

Gjest prøver1984

Tok test på morgen i dag, og som forventet var den negativ:/ men håper det er pga. det er for tidlig :P er 10dpo i dag, så får prøve igjen om et par dager tror jeg :)

Velkommen til gruppa medfram :)

Noen får det påvist fraogmed 10dpo, mens andre må vente til ikm dagen og tilogmed senere så er nok bare fordi du er av de som produserer lite hCG så ta en ny imorgen el om to dager :P da skal du se resultatet blir annerledes ( håper jeg iallefall)

Her er det 4-5 dager til testing :P dvs er 10-11 dpo på søndag så gudene vet om jeg klarer å vente helt til mandag :P

Annonse

jeg er 10 dpo i dag og skal teste på lørdag hadde jeg tengt men får se om nærva holder :D hehe kansje det blit fredag kveld isteden :P

Så spennende, håper du får ett positivt svar 😊

Jeg hadde positiv el den 19 og negativ den 20, har hatt mens murringer siden el.. Kan ikke huske og følt det slik før, nå er det sånn at jeg tror tr er her når som helst :( Håper ikke det er syklusen som tuller nå..

Andre som har hatt/følt det sånn?

jeg kjenner meg igen- Lena- har mye murringer og smerter. har pleid og kjenne noe på EL dagen ol og et par dager før men ikke HELE perioden :P kansje ikke rart jeg er litt små hissig :P håper ikke tr kommer hit heller men som du sier, vet jo ikke om syklussen tuller :(

jeg er 10 dpo i dag og skal teste på lørdag hadde jeg tengt men får se om nærva holder :D hehe kansje det blit fredag kveld isteden :P

Så spennende, håper du får ett positivt svar 😊

Jeg hadde positiv el den 19 og negativ den 20, har hatt mens murringer siden el.. Kan ikke huske og følt det slik før, nå er det sånn at jeg tror tr er her når som helst :( Håper ikke det er syklusen som tuller nå..

Andre som har hatt/følt det sånn?

Sånn har jeg hatt det i begge mine svangerskap. I første svangerskap fløy jeg på do for å sjekke om jeg hadde fått mensen, særlig når jeg var på jobb. I neste svangerskap tok jeg hintet ;) Da ante det meg at mensen ikke var årsak til murringene. Det begynte å murre dagen etter tempstigning, så da skjønte jeg jo at det var altfor tidlig til å være mens på gang.

Tok test på morgen i dag, og som forventet var den negativ:/ men håper det er pga. det er for tidlig :P er 10dpo i dag, så får prøve igjen om et par dager tror jeg :)

Velkommen til gruppa medfram :)

Noen får det påvist fraogmed 10dpo, mens andre må vente til ikm dagen og tilogmed senere så er nok bare fordi du er av de som produserer lite hCG så ta en ny imorgen el om to dager :P da skal du se resultatet blir annerledes ( håper jeg iallefall)

Her er det 4-5 dager til testing :P dvs er 10-11 dpo på søndag så gudene vet om jeg klarer å vente helt til mandag :P

Ja vi får håpe det er det som er grunnen, ellers så kommer vel tr etter hvert :/ men får krysse fingrene :D Ja når det nærmer seg testing går dagene så sakte xD men det beste er jo egentlig å vente så lenge som mulig, gjerne etter ikm :) men det er jo vanskelig :P krysser fingrene for deg i alle fall :nigo:

Heldigvis har jeg to barn. Har også en jobb der man kan bli misunnelig. Men nå er dette 1pp og vi prøvde ikke så veldig. Tror uansett jeg slipper å føle meg misunnelig siden jeg har to. Det er nok annerledes dersom man ikke har barn, og har prøvd en stund. Sikkert ikke for alle, men litt annerledes mener jeg det er.

Gjest prøver1984

men selv om jeg har to fra før, er ønsket om felles barn med min mann, kjempestort.. dessuten vet jeg hva jeg "misser" hver mnd, nettopp pga jeg har barn fra før ...

men men, da vi ble gravide for 2 år siden, ble jeg gravid 4 mnd etter uttak av hormonspiral, så gudene vet nå :P

men selv om jeg har to fra før, er ønsket om felles barn med min mann, kjempestort.. dessuten vet jeg hva jeg "misser" hver mnd, nettopp pga jeg har barn fra før ...

men men, da vi ble gravide for 2 år siden, ble jeg gravid 4 mnd etter uttak av hormonspiral, så gudene vet nå :P

Jeg hadde nok også følt det annerledes med ny mann :) Håper virkelig det er din tur denne måneden :)

Kjenner følelsen Prøver1984, jeg kjenner på det samme med ny mann og to barn fra før.

Ønsket er ubeskrivelig, i hvertfall etter at vi mistet i uke 10 i sommer.

Det er nå gått 2 mnd siden aborten, og vi er i andre pp etter det.

Jeg håper det er alles tur denne mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...