Gå til innhold

Eggløsning/prøving etter MA


Mari_83

Anbefalte innlegg

Eg var hjå legen min då eg var ca 4 veker, var kjempekvalm og utslitt. Det er grunn til sjukemelding sa han, korleis eg har det og ikkje bekymring for å mista. Der meinte han det hadde lite å seia om eg gjekk på jobb eller ikkje. Eg har og mista to gongar sånn 6-7 veker på veg, men håpar at denne vert sitjande med crinonehjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herlighet!!!! :) gravid!!!!tok en test nå. Og det kom opp 2-3 på den digitale. Mensen skulle komme om to dager. Må jo være lengre på vei da?

HURRA litlå85 :) :) Endelig var det din tur!!

Du skal se det hjelper å få progesterontilskudd, det bruker jeg denne gang! 

 

Du får bare forklare legen hvordan du føler det, og gjøre det som føles riktig for deg :)

 

Jeg syns det er deilig å være på jobb, for da går dagene fort også sitter jeg ikke hjemme å kverner hode hver gang jeg får brun utflod eller angsten tar overhånd. Da spammer jeg isteden ned denne tråden med mine bekymringer.

 

Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Å herlighet!!!! :) gravid!!!!tok en test nå. Og det kom opp 2-3 på den digitale. Mensen skulle komme om to dager. Må jo være lengre på vei da?

HURRA litlå85 :) :) Endelig var det din tur!!

Du skal se det hjelper å få progesterontilskudd, det bruker jeg denne gang!

 

Du får bare forklare legen hvordan du føler det, og gjøre det som føles riktig for deg :)

 

Jeg syns det er deilig å være på jobb, for da går dagene fort også sitter jeg ikke hjemme å kverner hode hver gang jeg får brun utflod eller angsten tar overhånd. Da spammer jeg isteden ned denne tråden med mine bekymringer.

 

Masse lykke til!!

Endelig ja:) håper det går rette veien denne gang. Jo ser den at det er bra og være på jobb og alså. Men jobber på sykehjem, og nå er det snart ferie og med masse ferie vikarer blir det mye mye mer travelt og:( men får tenke litt på det. Hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått bekreftet marerittet på nytt 😥 nok en MA !! Nå er vi helt knust og på vei til sykehuset for utskraping. Har ikke ord jeg.. Hvor mye skal vi tåle :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Jenta😢 Nå triller tårene her. Jeg er så lei meg på deres vegne.. Håper og tror du/dere kommer dere igjennom dette og med tiden tørr å forsøke på nytt. Dere fortjener ønskebarnet deres etter all denne smerten💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jenta30, det var forferdelig!!

Men det er lys i tunnelen. Jeg hadde også 2 MA på rad, den ene tvillinger. 😰😰

Men er nå gravid i uke 23, og alt ser bra ut. Det blir din tur!! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere skjønne gode jenter! Nettopp ferdig med utskraping nå! Må si jeg er imponert over hvor godt ivaretatt jeg føler meg ❤️ Her jobber det engler føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lei meg på dine vegne Jenta30, dette var utrolig trist og urettferdig å høre! Godt dere er blitt godt ivaretatt på sykehuset etter det som har skjedd, selv om det ikke var sånn det skulle gå. Tenker på dere. Klem <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det føles kraftig urettferdig 😓 spesielt fordi vi ikke bare kan se fremover og "prøve igjen neste mnd" som de fleste andre par. Nå orker vi ikke flere runder på hormoner, og da er det heller ikke mulig for meg å bli gravid 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det føles kraftig urettferdig spesielt fordi vi ikke bare kan se fremover og "prøve igjen neste mnd" som de fleste andre par. Nå orker vi ikke flere runder på hormoner, og da er det heller ikke mulig for meg å bli gravid

❤❤❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig triste nyheter her i det siste. Det var jo ikke sånn dette skulle gå, Jenta30. Godt du har blitt tatt vare på oppi det hele. Gode klemmer til både deg og til Lykke <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineTh

Ja det føles kraftig urettferdig 😓 spesielt fordi vi ikke bare kan se fremover og "prøve igjen neste mnd" som de fleste andre par. Nå orker vi ikke flere runder på hormoner, og da er det heller ikke mulig for meg å bli gravid 😞

Dette var trist å høre 😢😢 god klem til deg💕 kanskje ønsket om å prøve kommer tilbake igjen etter en stund💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja det føles kraftig urettferdig spesielt fordi vi ikke bare kan se fremover og "prøve igjen neste mnd" som de fleste andre par. Nå orker vi ikke flere runder på hormoner, og da er det heller ikke mulig for meg å bli gravid

Dette var trist å høre god klem til deg kanskje ønsket om å prøve kommer tilbake igjen etter en stund

 

Tusen takk <3

Skal love deg at ønske for å prøve igjen har vært der hver eneste måned i over 2 år, men jeg har ikke eggløsninger, så vi kan dessverre ikke prøve uten hormonhjelp, og DEN karusellen er vi nå ferdig med etter 2 MA etter graviditet som resultat av pergotime.

Jeg skal ikke handle en eneste eggløsningstest og fertilitetsmonitoren er satt så langt vekk som det går an.

 

Av en eller annen grunn tok jeg det mye tyngere i høst. Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg har ikke grått siden vi kom hjem fra sykehuset på mandag ved midnatt. Jeg hadde et skikkelig anfall når de trillet meg inn til operasjon, begge hendene over fjeset mens jeg strigråt.... Jeg er helt likegyldig nå kjenner jeg og føler meg helt distansert fra at jeg i det hele tatt har vært gravid.

 

Grøne: litt usikker på når det stoppet, jeg fikk jo både se og høre hjerte 7+2, og på mandag når det ble oppdaget var jeg 10+1, så gynekologen trodde det hadde stoppet før 8+0, kunne se sånn ut på strl. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler så med deg Jenta!! Så trist at det skulle gå den veien igjen. Jeg kjenner meg igjen i det du beskriver....at du føler deg litt mer distansert denne gangen...jeg har hatt 3 MA...den første (uke17) tok jeg utrolig tungt, og sørget skikkelig...men de andre så var jeg litt sånn likegyldig på en måte...ikke at det ikke gjorde vondt, for det gjorde det...men jeg tror det er en form for forsvar. Vi skjermer oss for det som et vondt og vanskelig. Håper du blir tatt godt vare på av dine nærmeste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns og første gongen var verst, då var eg heilt uforberedt, mens dei neste to så visste eg meir kva som kunne skje. Eg visste jo det før og sjølvsagt, men tenkte ikkje på det sidan det gjekk så fort og greitt med førstemann.

 

Håpar det snart er din tur Fisken, har tenkt masse på deg i helga..

Og at det går din veg med prøverørsmetoden jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Grøne :) det klaffet ikke denne gangen heller...har hatt to kjemiske graviditeter nå...sist nå prøvde jeg jo med progesteron fra el også...men men...vi prøver videre. Også syns jeg det er så flott at det går bra med deg og lille spira :) jeg heier på dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...