Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke et eneste tegn på noe som helst før jeg våknet 0655 etter en god natts søvn, med to minutters mellomrom mellom riene. 1043 samme formiddag ble snella født. 4400 tung, 52 lang og med hodeomkrets på 37cm. Fødselen gikk som en drøm uten hverken klipp eller revner, fire små pyntesting bare. :)

(Nå svarte jeg strengt tatt på litt mer enn du spurte om, men nå som vi snart skal føde så kan ikke historiene om de "enkle" fødslene deles for ofte)

 

Dette likte jeg! Da er det jo håp. Hørtes ut som en rask og fin (dog vond) fødsel. Send litt fødestøv, så tar jeg en kopi av det forløpet der  :nigo:

 

Tja Bonusmamma, det tror jeg faktisk går helt fint. Jeg hadde ikke noen tegn med mine to første før vannet gikk på morgenen/natta. Jeg kan i alle fall ikke huske noe;) Med førstemann var jeg sjåfør for eksen min og vennene hans som var ute på byen natta før. Det falt meg ikke inn at jeg ikke skulle gå over tida, for det hadde jo mamma gjort med meg. Tror ikke jeg hadde pakka bagen engang.

 

Men med nr. tre hadde jeg modningstegn og 3 cm åpning i evigheter før fødsel... Nå har jeg gått med diare, kynnere og mensmurringer i ei uke! Still nothing. Og det begynner å tære på... Ugh! Lurer faktisk på om jeg er i ferd med å bli sjuk. Det passer særdeles dårlig!

 

Dagens klageinnlegg fra meg...

Jeg har i hvert fall snaaart pakket bagen. Har termin i neste uke! Mamma har født før tiden på alle sine barn, men jeg har konkludert med at det ikke er arvelig og jeg er bombesikker på overtid. Så her stresser vi ikke  :fnise: 

 

--------

I dag har jeg laget eplemuffin. naaam. Må vel legge de i fryseren, selv om jeg vil spise opp alle sammen.. Kanskje jeg skal lage sjokoladekake også, hmm...

Men først: rydde og ordne babysenga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakkeliste, for de spesielt interesserte (husk det er KS med lang liggetid, og har 5 timers hjemreise): 

 

Til babyen: 

3 formsydde bleier

5 brettebleier + snappi (festeanordning)

1 ulltruse (sperrelag)

1 våtpose til vått tøy/bleier

Undertøy i bambus

Undertøy i ull

Hentesett strikket av Farmor i det mykeste alpakka, kjennes ut som silke <3 

1 pledd (etter meg)

1 nyfødtsmokk

1 liten boks kokosolje

1 tupperwareboks med kluter

1 liten bamse fra storebror <3 

 

Til meg: 

2 kosebukser fra cubus

1 gravidtight

4 ammesingletter

1 ammetopp/BH med god plass til innlegg

3 hjemmestrikka sett med ammeinnlegg

2 kjoler med omslagsåpning forran

2 cardigans/jakker

1 overdel/topp med lange ermer, men god åpning i halsen

1 stort skjerf

Store truser som går over magen

Masse sokker

Crocs (lilla!)

 

 

Toalettsaker: 

Shampo+balsam+lactasyd

Deo, tannbørste, tannkrem

Lipsyl, munnsårplaster, munnsårsalve

Brystvortekrem, hydrokortison, fuktighetskrem og fotkrem 

Ørepropper

Ferdig dosett med beskrivelse av innhold

Nesespray, paracet

Litt sminke, just in case. 

Nattbind i to ulike størrelser

2 albueskjell til såre brystvorter

En neve hårstrikk

Neglefil, saks og blank lakk (har fryktelig dårlige negler, så må faktisk tenke på det og :-/ ) 

 

 

Øvrig: 

Mappe med alle nødvendige papirer

Bæresjal

Lader

Kamera+ ekstra minnekort+lader

Kalenderbok/filofax+skrivesaker

Øreplugger til musikk/telefon

Gave til pappa: t-skjorte med supermannmotiv og "Super Dad" på :)

 

Og selvsagt bilstolen :)

 

Da tror jeg vi er i mål? 

 

Det ser ut til at du har orden i sysakene prinsessa:) Jeg pakket bagen for to uker siden og nå kan jeg nesten ikke huske hva jeg har puttet oppi;) Tror jeg må ta en sjekk og se etter sokker o.l.

 

Det jeg er ganske fornøyd med er at jeg har pakket et sånn dere flysett med shampo, balsam og bodylotion. Dermed tar det ikke så stor plass. Jeg har også lypsyl, litt sminke m.m. Alt står klart i toalettvesken på badet og så slenger jeg den oppi når vi drar.

 

Satser på å klare meg uten morgenkåpe, for den tar jo en hel bag alene. Skal ha på meg en lang strikkejakke når jeg reiser inn, så den får duge. Crocs har jeg også. Veldig greit å slippe skitne sokker opp i senga. Ellers har jeg to kosebukser, singletter og t-skjorter. Ikke fullt så mye som deg, men så skal jeg sikkert ikke ligge inne fullt så lenge heller. Vi har en halvtimestid med kjøring til sykehuset, så jeg kan få påfyll om jeg trenger det:)

 

Til vesla har jeg bare et hentesett, ytterdress og pledd. Pappaen tar med bilsete når han henter. Ellers får vi alt på sykehuset.

 

Malv: Jeg går også med nedpress, mensvondt i ryggen og tette kynnere. Har en sterk følelse at noe er på gang, men man vet jo aldri. Jeg har jo hatt det sånn i over en uke nå! Gleder meg intenst til å få fødselen overstått! Og da må den jo først starte;)

 

Diare er jo faktisk ikke så problematisk;) Kjenner meg igjen i forstoppelsesproblematikken. Jeg var totalt forstoppa da jeg gikk gravid med førstemann og det var til tider verre enn å føde... Fytti katta så vondt å gå på do i den tilstanden. Er det ingenting som funker på deg? Husker jeg drakk noe pulver som jeg rørte ut i vann, som funket ok, men smakte heslig...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tja Bonusmamma, det tror jeg faktisk går helt fint. Jeg hadde ikke noen tegn med mine to første før vannet gikk på mn/natta. Jeg kan i alle fall ikke huske noe;) Med førstemann var jeg sjåfør for eksen min og vennene hans som var ute på byen natta før. Det falt meg ikke inn at jeg ikke skulle gå over tida, for det hadde jo mamma gjort med meg. Tror ikke jeg hadde pakka bagen engang.

 

Men med nr. tre hadde jeg modningstegn og 3 cm åpning i evigheter før fødsel... Nå har jeg gått med diare, kynnere og mensmurringer i ei uke! Still nothing. Og det begynner å tære på... Ugh! Lurer faktisk på om jeg er i ferd med å bli sjuk. Det passer særdeles dårlig!

 

Dagens klageinnlegg fra meg...

Her er forstoppelsen så ille at jeg faktisk blir sjalu når jeg leser at folk har diare...... :P

 

Jeg har en følelse på at babyen kommer snart. Jeg vet jo at jeg egentlig burde forberede meg på at jeg kan gå på overtid, men det skjer så mye rart i kroppen for tiden. Har hatt nedpress, masse masse kynnere, og stikkinger/murringer.. Dessuten snakket jeg med moren min idag. Jeg ble jo født 3 uker før termin, og søsteren min 1 uke før termin. Kanskje det ligger i familien? haha..

Uff, jeg holdt også på å dø av forstoppelse. Når jeg endelig fikk tak i dufalack (?) og kom meg på do etter 10 dager uten hjalp det med andre plager også. Kynnerene gjør ikke vondt lenger og nedpresdet minka. Murringene har avtatt helt. Er helt sikker på at det er fordi magen fungerer igjen. Er du veldig forstoppet bør du ta noe for det. Det er i hvertfall leksa jeg har lært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja damer - det blir spennende å se om det blir oktober eller novemberbaby her! Onsdag blir jeg satt i gang, sannsynligvis med ballongkateter det første døgnet, deretter modningspiller.

Sist gikk jeg i fødsel etter en pille, men nå er det jo snakk om å sette i gang over 3 uker før termin, så det blir spennende å se hvor lang tid det går før babyen vil ut... Jeg kjenner jeg gruer meg som ei bikkje til selve igangsettelsen, men senest lørdag har jeg blitt mamma igjen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens samtale:

Jeg: lurer på om det hadde vært font å male kjøkkenet/spisestua?(den er eggehvit g litt kjedelig).

Mannen: ja, vi kan jo reise og se på farger bare for å se?

Jeg: høres fint ut!

 

Dagens hendelse:

Reiste, så, kjøpte, og nå grunner vi :-P

45 kvm skal males, og mannen er ingen maler!

Galskap? Ja! Men moro da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende DramaMama! Nesten så du slår meg på målstreken :) 

 

Her er alt under kontroll, kl 8 i morgen tidlig legger vi ut på en nokså spennende reise ;) Merkelig nok har jeg fått litt "angst" for at noe skal være, eller gå galt nå helt på tampen. Helt tullete, men er plutselig en smule bekymret, merkelig nok. Men må bare puste med magen, har jo liksom kommet oss gjennom 5 år med slit for å komme til denne målstreken, så er vel ikke rart det blir litt rusk i systemet og litt tanker på slutten. 

 

Hehe, Optatium, jeg må le. Var og hentet guttungen på skolen i dag, så fant vi ut at vi skulle dra på bruktbutikken en tur. Blir jo sannsynligvis en stund til neste gang jeg kommer meg dit ;) Har altså en lokal, nokså stor og bra bruktbutikk som vi stadig er innom å gjør kupp på. Men i dag skulle vi jo bare titte. Endte opp med å kjøpe en slik kjøkken-sofa/benk  :fnise:  Akkurat som om vi ikke har mer enn nok å dille med. For den var jo selvsagt godt brukt, og trehvit med en sliiiten pute (men hallo, 400 kr liksom!). Så med tid og stunder blir den vel grå eller hvit med ny madrass og puter. Typisk meg å komme over et slikt prosjekt akkurat nå som jeg kommer til å ha masse fritid, overskudd og energi :blink: 

 

Nå skal jeg kjøre til mamma en tur, blir lenge til hun og får spontant besøk av dattera på kveldstid tenker jeg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre vi er fler Prinsessa! Typisk meg og mannen å dra i gang spontane og litt store prosjekter 😝 fordelen er at vi er flinke på å gjøre ferdig da når det først er påbegynt!

 

Veldig spennende dager fremover prinsessa! Kjenner jeg er veldig spent på dine vegne, og særlig på hva slags kjønn du får! Moro med litt ekstra spenning ☺️Det ville vel forøvrig være rart om man ikke begynte å tenke på mye og bekymre seg for en del ting nå mot slutten, særlig når man har slitt og hatt så mange utfordringer på veien. Tipper det går kjempebra jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde ikke et eneste tegn på noe som helst før jeg våknet 0655 etter en god natts søvn, med to minutters mellomrom mellom riene. 1043 samme formiddag ble snella født. 4400 tung, 52 lang og med hodeomkrets på 37cm. Fødselen gikk som en drøm uten hverken klipp eller revner, fire små pyntesting bare. :)

(Nå svarte jeg strengt tatt på litt mer enn du spurte om, men nå som vi snart skal føde så kan ikke historiene om de "enkle" fødslene deles for ofte)

 

Dette likte jeg! Da er det jo håp. Hørtes ut som en rask og fin (dog vond) fødsel. Send litt fødestøv, så tar jeg en kopi av det forløpet der  :nigo:

 

Det var faktisk ikke så altfor ille. Jeg fikk litt lystgass (hadde 9cm åpning ved ankomst, så det var det eneste de rakk gi meg), og mine første ord da "vesla" var ute var; Det var det jeg visste, vi burde fått to i slengen!

Rett og slett fordi det var tyngre å gå gravid enn å føde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir nå fremover! Lykke til PrinsesseHengepupp! Dette går jo så fint! Nå er du snart i mål!! :D 

 

Jeg har jo slitt med forstoppelse siden Juni, og holder på med Duphalac-helvete.. Problemet er at jeg reagerer ganske sterkt på det.. Jeg har valget: 1. Være TOTALT forstoppet, eller 2. Ha intense luftsmerter og diare på kvelden. Har holdt meg til alternativ 2 den siste uken, siden jeg rett og slett ikke orker tanken på å være forstoppet når fødselen starter. Når det er sagt har jeg virkelig prøvd ALT for å holde systemet i gang gjennom de siste månedene; linfrø, biola, svisker, bøttevis med vann, turer (på tross av at jeg har bekkenproblemer). Det eneste som funker er jo duphalac.

 

Idag har jeg lagt diverse planer for uken. Har en venninne som vil møtes for kaffe, noen venninner som vil ut og spise på kvelden, middag med faren og søstern min osv.. Og av en eller annen grunn tenker jeg sånn: "kan jo hende disse planene går i dass, hvis babyen plutselig kommer :D " haha! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ei natt med rier/kynnere her i gården ser det ut til. Lei av sånne falske alarmer nattestid. Hva er det med nettene som skal være så interessante for rieaktivitet egentlig? Bare for å slite meg totalt ut...:( Kan nesten ikke vekke gubben hver eneste natt heller. I dag gikk jeg og tenkte på om det virkelig var rier jeg har hatt de to siste nettene på rad, eller om jeg bare innbiller meg det. Men nå har jeg hatt tre den siste halvtimen og det er definitivt ikke kynnere. Men så nå nettopp, så kom det en kynner i stedet... Ja,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malv; du kan spe på med mikrolax for å løse opp i fordtoppelsen. Fu har min fulle sympati - helt fælt. Tar du dulpholax på kvelden, prøv å ta den på dagtid når magen ikke er så full.... Kanskje det hjelper event.

Heia alle samme. Nåde bsmsrmams og prinsesse og alle som er riktig nærne. 🎉 send oss noen fødselhkstorier etterhvert da! Skjønner godt at dere blir frustrerte, men tenk at for hver natt så er dere nærmere. Snart er dere helt i mål, og nurket er i armene! 👪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok ei natt med rier/kynnere her i gården ser det ut til. Lei av sånne falske alarmer nattestid. Hva er det med nettene som skal være så interessante for rieaktivitet egentlig? Bare for å slite meg totalt ut...:( Kan nesten ikke vekke gubben hver eneste natt heller. I dag gikk jeg og tenkte på om det virkelig var rier jeg har hatt de to siste nettene på rad, eller om jeg bare innbiller meg det. Men nå har jeg hatt tre den siste halvtimen og det er definitivt ikke kynnere. Men så nå nettopp, så kom det en kynner i stedet... Ja,ja.

Sånn er det her også for tiden! Har vært regelmessig i perioder, og når jeg begynner å håpe så går det over i kynnere. Og det er helt klart mest hyppig når jeg forsøker å slappe av (spesielt når jeg sitter i badekaret!).

Nattesøvnen har jeg slitt med en tid nå, for jeg får så vondt i ribbeina, ryggen og bekkenet når jeg ligger i senga. I natt måtte jeg opp for å lindre det, og jeg er så klar for å bli ferdig med dette.

Det å ha vondt hele tiden tærer veldig både på humør og krefter, så jeg er litt bekymret for å få en tøff fødsel pga mangel på hvile og krefter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nok ei natt med rier/kynnere her i gården ser det ut til. Lei av sånne falske alarmer nattestid. Hva er det med nettene som skal være så interessante for rieaktivitet egentlig? Bare for å slite meg totalt ut... :( Kan nesten ikke vekke gubben hver eneste natt heller. I dag gikk jeg og tenkte på om det virkelig var rier jeg har hatt de to siste nettene på rad, eller om jeg bare innbiller meg det. Men nå har jeg hatt tre den siste halvtimen og det er definitivt ikke kynnere. Men så nå nettopp, så kom det en kynner i stedet... Ja,ja.

Sånn er det her også for tiden! Har vært regelmessig i perioder, og når jeg begynner å håpe så går det over i kynnere. Og det er helt klart mest hyppig når jeg forsøker å slappe av (spesielt når jeg sitter i badekaret!).

Nattesøvnen har jeg slitt med en tid nå, for jeg får så vondt i ribbeina, ryggen og bekkenet når jeg ligger i senga. I natt måtte jeg opp for å lindre det, og jeg er så klar for å bli ferdig med dette.

Det å ha vondt hele tiden tærer veldig både på humør og krefter, så jeg er litt bekymret for å få en tøff fødsel pga mangel på hvile og krefter...

 

 

Jeg har tilbragt de tre siste nettene på sofaen. Er oppe og går litt innimellom når jeg har rier, og så kubber jeg på sofaen når det roer seg. Helt enig! Nå må vi bli ferdige med dette! Mangel på søvn gjør jo at man havner i litt vonde sirkler. Det tærer virkelig på humør og krefter... Jeg føler at jeg går med influensa i kroppen:(

 

Jeg var på vekta i dag tidlig og nå har jeg gått ned over 2,5 kg på to uker. Og det forundrer meg ikke. Jeg har ikke vært i form og den evige diareen gjør vel at alt renner rett igjennom. Men nå er det jordmortime i morgen, dagen før termin, så da får jeg høre hva hun sier om tilstanden. Hun sa sist at hun kunne strippe meg om jeg ønsket, og det tror jeg hun skal få lov til.

 

Ok. Lover at jeg skal skrive et mer positivt innlegg neste gang! For det nærmer seg jo uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en uke siden lillemann kom til verden. Det har vært en uke i en ubeskrivelig lykkerus, jeg går konstant rundt og smiler og er høy på livet, dette er bare helt fantstisk :) Kan ikke forstå hva vi tok oss til før han kom, vi må ha hatt et fryktelig meningsløst liv ;)

 

Jeg var klar til å dra hjem en time etter fødselen, formen var tipp topp, aldri følt meg bedre noensinne faktisk, og den følelsen har vedvart siden. Har ventet på "nedturen" og vært forberedt på at dette var for godt til å være sant, men joda, det er faktisk sant. Fysisk er det ikke en eneste liten ting som kan tyde på at jeg har født et barn. Dro likevel ikke hjem fra sykehuset før fredag, ettersom jeg fødte 5 timer hjemmefra ble jeg overtalt til å være på sykehuset noen dager for å være sikker på at alt gikk seg til, at ammingen kom på plass osv, ettersom han ikke var så stor.

 

Det var utrolig deilig å komme hjem, bare kos og lykke dagen (og natta) lang. Lillemann sover for det meste, kun våken for å puppe og jeg vekker han også innimellom (legger han til puppen sovende) for å se om han vil ha mat. Han hadde gått ned 10% av kroppsvekten da vi dro hjem fra sykehuset, så må følges ekstra med at han får i seg nok.

 

Mye besøk har det vært, noe jeg på forhånd var redd for kunne skje, men var jo da også overbevisst om at jeg kom til å være fryktelig sliten i lang tid etter fødselen, men ettersom formen er på topp har det bare vært koselig at resten av familien er like forelsket i vidunderet som vi selv er, så vi deler gladelig lykken med de :) Vi har tilogmed bedt folk på besøk i iver etter å vise frem vidunderet ;) hihi

 

Så kort oppsummert:

Livet er lykke. Elsker lillemann høyere enn himmelen og tilværelsen som nybakt mamma er helt fantastisk!

 

Til alle som venter, hold ut, dere er snart i mål og premien er ubeskrivelig :)

Nyt den siste tiden med forventninger og spenning, det er faktisk (sett i ettertid) ganske koselig det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo nesten alt for godt ut til å være sant VurdererBaby. Hååååper jeg får det på samme måte, men kjenner frykten for barseltårer og jævelskap er stor.

 

Sorry Malv, hodet mitt er ikke helt på plass for tida, du har jo skrevet om det før. Du har all min sympati.  

 

Syns det er veldig rart å lese om alle som snart får babyene sine. Føles ut som det er evigheter til jeg skal ha. Sitter å skriver mens jeg har vikartime og spising med klasse og de hører på musikk. Siste uke i jobb, men kjenner meg ikke så sliten som jeg trodde og det går egentlig ganske greit. Har en tendens til å glemme at jeg er gravid. Hvordan skal dette gå????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å lese om tiden etter fødselen, VurdererBaby!! Høres helt fantastisk ut!! Jeg håper jeg kommer til å få det sånn jeg og! :D Jeg gleder meg ubeskrivelig mye til å se babyen, også gleder jeg meg også til å få kroppen min tilbake til normalt igjen. Er så lei av alle vondtene, og kynnerne. 

 

Nå føler jeg jo at ting er på gang her. Om det er modning eller hva, det aner jeg ikke. Har ikke noe som kan minne om rier (som jeg vet om) , men har konstant murringer, og skikkelig skikkelig kraftige kynnere som ikke forsvinner. Har heller absolutt ikke sett noe til den mystiske slimproppen, men hørte fra jordmor at det ikke er alle som ser den før fødsel så... 

 

Nå må han bare komme ut! :D Her er alt klart, og jeg gleder meg som en unge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det en uke siden lillemann kom til verden. Det har vært en uke i en ubeskrivelig lykkerus, jeg går konstant rundt og smiler og er høy på livet, dette er bare helt fantstisk :) Kan ikke forstå hva vi tok oss til før han kom, vi må ha hatt et fryktelig meningsløst liv ;)

 

Jeg var klar til å dra hjem en time etter fødselen, formen var tipp topp, aldri følt meg bedre noensinne faktisk, og den følelsen har vedvart siden. Har ventet på "nedturen" og vært forberedt på at dette var for godt til å være sant, men joda, det er faktisk sant. Fysisk er det ikke en eneste liten ting som kan tyde på at jeg har født et barn. Dro likevel ikke hjem fra sykehuset før fredag, ettersom jeg fødte 5 timer hjemmefra ble jeg overtalt til å være på sykehuset noen dager for å være sikker på at alt gikk seg til, at ammingen kom på plass osv, ettersom han ikke var så stor.

 

Det var utrolig deilig å komme hjem, bare kos og lykke dagen (og natta) lang. Lillemann sover for det meste, kun våken for å puppe og jeg vekker han også innimellom (legger han til puppen sovende) for å se om han vil ha mat. Han hadde gått ned 10% av kroppsvekten da vi dro hjem fra sykehuset, så må følges ekstra med at han får i seg nok.

 

Mye besøk har det vært, noe jeg på forhånd var redd for kunne skje, men var jo da også overbevisst om at jeg kom til å være fryktelig sliten i lang tid etter fødselen, men ettersom formen er på topp har det bare vært koselig at resten av familien er like forelsket i vidunderet som vi selv er, så vi deler gladelig lykken med de :) Vi har tilogmed bedt folk på besøk i iver etter å vise frem vidunderet ;) hihi

 

Så kort oppsummert:

Livet er lykke. Elsker lillemann høyere enn himmelen og tilværelsen som nybakt mamma er helt fantastisk!

 

Til alle som venter, hold ut, dere er snart i mål og premien er ubeskrivelig :)

Nyt den siste tiden med forventninger og spenning, det er faktisk (sett i ettertid) ganske koselig det også :)

Tenk å hærlig å lese dette!❤️ Takk for oppmuntrende ord og motivasjon til å holde ut! Gratulerer så mye til deg og vidunderet ditt!😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frustrerende å bare ha mobil med, for den er lite samarbeidsvillig når det kommer til skriblerier på nett 😉

 

Uansett, nå er jeg innskrevet og vi har hatt UL nr ti, fortsatt uten åfå røpet noe 😉 De fant forresten en bilyd på hjertet mitt, som ikke har vært der før, men det visst ikke så mye hverken å bry seg om eller gjøre med. Men de vet nå om det da.

 

Nå er vi ute på pizza, skal tilbake til 8 for blodprøver. Så er det bareå vente på avspark i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt frustrerende å bare ha mobil med, for den er lite samarbeidsvillig når det kommer til skriblerier på nett

 

Uansett, nå er jeg innskrevet og vi har hatt UL nr ti, fortsatt uten åfå røpet noe De fant forresten en bilyd på hjertet mitt, som ikke har vært der før, men det visst ikke så mye hverken å bry seg om eller gjøre med. Men de vet nå om det da.

 

Nå er vi ute på pizza, skal tilbake til 8 for blodprøver. Så er det bareå vente på avspark i morgen

 

Å tenk at du snart er i mål! Fantastisk! Håper du klarer å holde oss litt oppdatert:) Lykke, lykke til, hele familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorra Prinsesse!! Venter spent på oppdatering :-)

 

Her er kjøkkenet malt ett strøk, tok sin tid! Nå er ryggen sliten og bena drithovne, men det er godt å kjenne seg litt gammeldags sliten i kroppen, da sovner jeg kanskje litt bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...