Gå til innhold

November 2014 baby❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har jeg vært på ny vekstestimering og der fikk jeg flere gladnyheter!😄 For det første er alt bare bra med frøkna, vokser og holder kurven sin fint, og er estimert i underkant av 4 kg!🍼 I tillegg fikk jeg en overraskende beskjed om at de ikke vi la meg gå noe særlig over termin. Dette på grunn av gjentatte aborter tidligere! Det betyr stripping og igangsettelse på en gitt dato! Så med andre ord; jeg vet nå at hun senest blir født til en dato i nærmeste framtid👍👏❤️ I tillegg fortalte gynekologen at frøkna etter målingene var 39+1, men dette forvirrer meg litt for jeg er 38+4 etter OUL! Trodde ikke det var vanlig praksis å sette frem gravide så sent? Men han var polsk, så mulig jeg ikke fikk med meg alt han sa!? Kanskje hun kommer før termin da? Håper, håper....😍😍😍 Å herre min skaper, nå føles det så reelt og virkelig! Det jeg har ventet på i 3,5 år skal snart bli virkelighet!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på ny vekstestimering og der fikk jeg flere gladnyheter! For det første er alt bare bra med frøkna, vokser og holder kurven sin fint, og er estimert i underkant av 4 kg! I tillegg fikk jeg en overraskende beskjed om at de ikke vi la meg gå noe særlig over termin. Dette på grunn av gjentatte aborter tidligere! Det betyr stripping og igangsettelse på en gitt dato! Så med andre ord; jeg vet nå at hun senest blir født til en dato i nærmeste framtid❤ I tillegg fortalte gynekologen at frøkna etter målingene var 39+1, men dette forvirrer meg litt for jeg er 38+4 etter OUL! Trodde ikke det var vanlig praksis å sette frem gravide så sent? Men han var polsk, så mulig jeg ikke fikk med meg alt han sa!? Kanskje hun kommer før termin da? Håper, håper.... Å herre min skaper, nå føles det så reelt og virkelig! Det jeg har ventet på i 3,5 år skal snart bli virkelighet!❤

Så gøy med gladnyheter!! Det er alltid bra sånn på tampen. Ville bare si hva min gyn sa til meg ang termin etter ul i uke 31. Jeg spurte hva han kom frem til ifht terminen min. Han kom frem til en termin etter sine målinger som var ti dager tidligere enn min som ble satt på OUL! Men han forklarte at det er OUL som er mest riktig fordi min baby antas å være litt over gjennomsnittet ifht både vekt og lengde. Når man er kommet så langt i sv skapet er det alltid forskjell i babyenes vekt og lengde- korrekt termin er derfor best å sette mellom uke tolv og nitten. Jeg er ingen god forklarer, men håper du skjønte hva jeg mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Idag har jeg vært på ny vekstestimering og der fikk jeg flere gladnyheter! For det første er alt bare bra med frøkna, vokser og holder kurven sin fint, og er estimert i underkant av 4 kg! I tillegg fikk jeg en overraskende beskjed om at de ikke vi la meg gå noe særlig over termin. Dette på grunn av gjentatte aborter tidligere! Det betyr stripping og igangsettelse på en gitt dato! Så med andre ord; jeg vet nå at hun senest blir født til en dato i nærmeste framtid❤ I tillegg fortalte gynekologen at frøkna etter målingene var 39+1, men dette forvirrer meg litt for jeg er 38+4 etter OUL! Trodde ikke det var vanlig praksis å sette frem gravide så sent? Men han var polsk, så mulig jeg ikke fikk med meg alt han sa!? Kanskje hun kommer før termin da? Håper, håper.... Å herre min skaper, nå føles det så reelt og virkelig! Det jeg har ventet på i 3,5 år skal snart bli virkelighet!❤

Så gøy med gladnyheter!! Det er alltid bra sånn på tampen. Ville bare si hva min gyn sa til meg ang termin etter ul i uke 31. Jeg spurte hva han kom frem til ifht terminen min. Han kom frem til en termin etter sine målinger som var ti dager tidligere enn min som ble satt på OUL! Men han forklarte at det er OUL som er mest riktig fordi min baby antas å være litt over gjennomsnittet ifht både vekt og lengde. Når man er kommet så langt i sv skapet er det alltid forskjell i babyenes vekt og lengde- korrekt termin er derfor best å sette mellom uke tolv og nitten. Jeg er ingen god forklarer, men håper du skjønte hva jeg mener :-)

Ja, jeg skjønte hva du mente og det ser ut til at dato for maks overtid er satt ut i fra OUL- termin!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg offisielt er lei av å være gravid! :fnise: Nå kan fødselen komme! :P Helt til nå har frykten for fødselen veid tyngre enn gravidevondtene, men akkurat nå ser jeg bare frem til fødsel! 

 

Er bare så trøtt og slapp for tiden, også har jeg vært hos jordmor idag som nok en gang har presisert at jeg viser svake tegn til svangerskapsforgiftning, og at jeg ikke må nøle med å ringe hvis jeg føler meg dårlig. Det eneste positive var vel at blodtrykket var lavere idag enn sist uke! (hurra! små gleder). 

 

Merker at jeg må venne meg til tanken på at jeg faktisk kan gå på overtid. Etter all usikkerheten rundt seteleiet var jeg egentlig ganske innstilt på KS en uke før termin, men nå som han har snudd seg til hodeleie (HURRA btw!!!), har det slått meg at "jøss. jeg kan faktisk gå på overtid"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye for den oppdateringen liksom, sorry :(

Ble bare så skrekkelig opptatt med verdens vakreste mest fantastiske lille vidunder, skjønner dere ;)

Altså: ballongkateter fra i går kl 10 til i dag kl 10. 11.30 tok de vannet. 13.30 fikk jeg drypp. 16.30 ble han født :)

Etter vannavgang skjedde det ikke så mye, fikk noen få rier med ujevne mellomrom, ikke sterke i det hele tatt. For å unngå drypp og at kroppen skulle greie det selv måtte jeg ha 3-4 rier på 10 minutter, noe som aldri skjedde. Fikk så drypp, 1 time med 30 drypp i sekundet, noe som ikke ga nok effekt, doblet da til 60 drypp ca kl 15. Da begynte det å skje ting, riene ble sterkere og tettere etterhvert som klokken nærmet seg 16. Ca kl 16.15 følte jeg at riene gikk over i hverandre og at jeg ikke fikk noen pause i mellom, samtidig som dette skjedde kom pressetrangen. Fikk beskjed om å forsøke å la være å presse, men greide ikke å la være. Husker så bare at jeg fikk følelsen av at de puttet han inn igjen, deretter presset jeg to press og plopp - ute var han :)

Trodde selvsagt jeg skulle dø et lite kvarter der, men sett i ettertid en fantastisk fin og enkel fødsel.

Nå er jeg bare utrolig lykkelig, takknemlig, ydmyk og stormende forelsket i lillemann <3

Får ikke sove, er skyhøy på endorfiner... Trøtt og sliten, men det er helt umulig.

Håper alt er vel med dere alle :)

Gratulerer så mye::))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg offisielt er lei av å være gravid! :fnise: Nå kan fødselen komme! :P Helt til nå har frykten for fødselen veid tyngre enn gravidevondtene, men akkurat nå ser jeg bare frem til fødsel! 

 

Er bare så trøtt og slapp for tiden, også har jeg vært hos jordmor idag som nok en gang har presisert at jeg viser svake tegn til svangerskapsforgiftning, og at jeg ikke må nøle med å ringe hvis jeg føler meg dårlig. Det eneste positive var vel at blodtrykket var lavere idag enn sist uke! (hurra! små gleder). 

 

Merker at jeg må venne meg til tanken på at jeg faktisk kan gå på overtid. Etter all usikkerheten rundt seteleiet var jeg egentlig ganske innstilt på KS en uke før termin, men nå som han har snudd seg til hodeleie (HURRA btw!!!), har det slått meg at "jøss. jeg kan faktisk gå på overtid"..

 

Hurra for hodeleie!

 

Jeg vipper ambivalent mellom frykten for fødsel og lengsel etter at det skal være overstått og at babyen skal være her... Jeg har jo aldri gått over tida før, men tanken har slått meg om at det selvfølgelig kan skje. Hvor sikre er ultralydterminene egentlig? Kanskje det kommer til å drøye lenger slik at jeg blir enda leiere og enda mer klar for å få ungen ut...

 

Kjenner meg totalt igjen i dette med slapphet. Hva er det som skjer? Kunne ligget i senga hele dagen. Orker knapt å lage middag. Hadde tenkt å bestille meg frisørtime denne uka, men har ikke våget, for jeg er redd for at jeg ikke kommer til å orke å gå...! Men her er det ingen tegn på at noe er galt (heldigvis), men det kjennes ikke helt bra ut...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah så hærlig Vurdererbaby!! Gratulerer så mye! hvor stor var han ? :) 

 

Gleder meg til det er min tur. Og håper det skjer snart! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åoff! Er ikke bare-bare å ha en dato å forholde seg til, for plutselig har jeg jo deadline på alt føles det som ;) Mandag kveld må alt være i boks, og selv om jeg er ferdig med alt som "må" gjøres har jeg nok et snev av nesting, for plutselig bare "måtte" jeg sortere her og der, vaske litt skap, pakke bort litt klær, få levert litt glass og metall, kasta litt skrot and the list goes on... Men, planen er at jeg skal få unna alle "skal bare" før helga, så skal jeg bare hvile på mine laurbær frem til avreise (er tanken da). Merkelig nok holder kroppen ut, enn så lenge ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åoff! Er ikke bare-bare å ha en dato å forholde seg til, for plutselig har jeg jo deadline på alt føles det som ;) Mandag kveld må alt være i boks, og selv om jeg er ferdig med alt som "må" gjøres har jeg nok et snev av nesting, for plutselig bare "måtte" jeg sortere her og der, vaske litt skap, pakke bort litt klær, få levert litt glass og metall, kasta litt skrot and the list goes on... Men, planen er at jeg skal få unna alle "skal bare" før helga, så skal jeg bare hvile på mine laurbær frem til avreise (er tanken da). Merkelig nok holder kroppen ut, enn så lenge ;)

haha! Sånn hadde jeg også hatt det! Garantert. Man "må" plutselig så veldig mye! Etter at jeg ble gravid har min "jeg må bare-liste" bare blitt større og større. Nå merker jeg at det nærmer seg deadline her i huset og, og listen blir jo aldri mindre! :P Har begynt å henge meg opp i små bagateller i tillegg. Det at et av lysene har gått på badet irriterer meg grenseløst mye. Tok meg selv i å si til samboeren: "HERREGUD, du må bytte den lyspæren.. tenk hvis babyen kommer, og du ikke har byttet lyspæren" :P HAHA.. For det hadde jo vært verdens undergang...........  :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herreguuuud, tenk om babyen ikke får det lyst nok på badet da! Den mannen trenger virkelig en reality shek! :blink: 

 

Her er mannen middels bekymret, for jeg styrer og steller uten å bli sliten eller få vondt (tar jo litt hensyn da), men det er jo en total omveltning fra tidligere ukers "nå må jeg dø litt på meg etter å ha hentet posten". Lurer på om det faktisk stemmer med denne nestingen og at man mot slutten faktisk kan oppleve å få noen liter ekstra energi? Kan ikke huske det fra sist, men da var jeg jo i kjempeform hele veien, blir vel mer merkbart nå som jeg har slitt litt mer. Men det er utrolig deilig da, å få unna ting som har blitt liggende, eller som jeg vet bør gjøres før eller siden. Men måtte til slutt ta meg i nakken i går kveld når jeg, kl kvart på ni, mens mannen var på trening vurderte å begynne å bake :P (da ble jeg streng og satte på tv og hentet meg et glass brus i stedet)  :fnise:

 

Nå har kroppen vært våken siden halv 7, kroppen altså, ikke hodet. Så jeg tenker jeg skal legge meg en liten time til. Så blir det vel litt baking utpå dagen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så digg, hva skal du bake? Godt når man føler st man får litt energi igjen. Tok meg i å drømme om boller, skolebrød, innbakte horn, rundstykker mm.

 

 

Jeg har det motsatt akkurat disse siste dagene. Sovner på sofaen helt utslitt på kvelden, føler meg kraftløs og kvalm, og har nå akkurat våknet... Etter å ha blitt vekket av en telefon. Det tok riktignok lang tid før jeg sovet i gå (sikkert pga sofasovingen), men dagen før sov jeg til 930 og måtte ligge en halvtime før jeg klarte å brekke meg opp. He he. Er kanskje forstadier til energi/ pre-energi-tiden. Satser på at det snur snart.

 

Mannen er veldig søt om dagen. Han ser godt på meg, klemmer og koser og har endelig begynt å stryke litt på spøkelset inni magen (vi har to fra før og tidligere har han sagt at han ikke har så fokus på den nye enda, men de to vi allerede har/ ikke alltid så spennende å kjenne på lillebror fordi han bare er en liten bylt enda). Nå har jeg jo termin i skifte november/ desember så jeg ligger jo lengst bak i denne gruppen. Håper det snart blir litt mr energi! 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, VurdererBaby! :D

 

Her har jeg akkurat blitt innlagt, offisielt sett (jeg får være hjemme på "perm" og sove hjemme enn så lenge). Har fått beskjed om at de vil forsøke å sette igang fødselen etter fullgåtte 37 uker, altså på tirsdag - og at babyen vil være født aller senest fredag 7.november... Ble plutselig veldig stressa, alt føles veldig nært, og jeg har tusen ting jeg ikke har fått gjort enda. Er selvfølgelig også spent på hvordan det blir å settes i gang før tiden, sist var jeg en uke over og da gikk det lett - er redd det blir verre nå. Grøss og gru.

 

Ha en fin helg alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gruer meg litt nå.. Jeg vil gjerne vite hva en rie kjennes ut som før de faktisk kommer! haha.. Så teit! Jeg har jo hatt en del kynnere, men de er jo ikke vonde, bare ubehagelige til tider. Jeg er nysgjerrig på hvor vondt en rie gjør. Kan jo selvfølgelig tenke meg at det er inni h%/$%% vondt, men greier ikke se for meg hva slags smerte det er. Jeg har hørt flere si at det er som veldig veldig sterke mens smerter, men jeg har ikke vært plaget noe særlig med mens smerter, så jeg aner liksom ikke helt hva jeg har å "se frem til" 

 

 

Det var dagens halvfilosofiske tanke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, VurdererBaby! :D

 

Her har jeg akkurat blitt innlagt, offisielt sett (jeg får være hjemme på "perm" og sove hjemme enn så lenge). Har fått beskjed om at de vil forsøke å sette igang fødselen etter fullgåtte 37 uker, altså på tirsdag - og at babyen vil være født aller senest fredag 7.november... Ble plutselig veldig stressa, alt føles veldig nært, og jeg har tusen ting jeg ikke har fått gjort enda. Er selvfølgelig også spent på hvordan det blir å settes i gang før tiden, sist var jeg en uke over og da gikk det lett - er redd det blir verre nå. Grøss og gru.

 

Ha en fin helg alle sammen. :)

Oj! så spennende da, det er jo virkelig ikke lange tiden igjen! Men, hvorfor blir du satt igang ? :-/ 

 

Det går helt sikkert veldig fint denne gangen også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gruer meg litt nå.. Jeg vil gjerne vite hva en rie kjennes ut som før de faktisk kommer! haha.. Så teit! Jeg har jo hatt en del kynnere, men de er jo ikke vonde, bare ubehagelige til tider. Jeg er nysgjerrig på hvor vondt en rie gjør. Kan jo selvfølgelig tenke meg at det er inni h%/$%% vondt, men greier ikke se for meg hva slags smerte det er. Jeg har hørt flere si at det er som veldig veldig sterke mens smerter, men jeg har ikke vært plaget noe særlig med mens smerter, så jeg aner liksom ikke helt hva jeg har å "se frem til" 

 

 

Det var dagens halvfilosofiske tanke. 

 

Samme her. Gruer meg til selve smertene, og selv om jeg har hatt rier før, så klarer jeg jo ikke å huske helt hva de kjennes som...;) Men jeg prøver å tenke positivt. Tenker på babyen som skal komme og på at det skal bli godt å ikke ha det så trangt i kroppen sin lenger. Ei venninne sa at hun syns det hjalp å tenke på at livmoren faktisk er en muskel som jobber! Og det er det jo. Så da er på en måte fødselen som en hard treningsøkt;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gruer meg litt nå.. Jeg vil gjerne vite hva en rie kjennes ut som før de faktisk kommer! haha.. Så teit! Jeg har jo hatt en del kynnere, men de er jo ikke vonde, bare ubehagelige til tider. Jeg er nysgjerrig på hvor vondt en rie gjør. Kan jo selvfølgelig tenke meg at det er inni h%/$%% vondt, men greier ikke se for meg hva slags smerte det er. Jeg har hørt flere si at det er som veldig veldig sterke mens smerter, men jeg har ikke vært plaget noe særlig med mens smerter, så jeg aner liksom ikke helt hva jeg har å "se frem til" 

 

 

Det var dagens halvfilosofiske tanke. 

 

Jeg er også veeeeeldig nysgjerrig på hvordan de her riene kjennes ut, såppas nysgjerrig at jeg ikke gruer meg så mye. 

 

Selvom jeg er veldig spent også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme tanker rundt rier. Veldig nysgjerrig på hvordan det er. Jeg har ikke hatt noen kynnere dette svangerskapet (eller, ingen jeg har kjent!) så jeg vet ikke hva "litt vondt" er engang..
Sover veldig dårlig, sliter med mye vondt oppi ribbeina, og bekkenet har begynt å bli vondt igjen!

 

FIkk i alle fall bakt kanelboller i går, som nå ligger i fryseren! Og satt opp sprinkelsenga. Har vasket siste rest i dag, så nå gjenstår bare én ting: sy babynest. SPørs om jeg får gjort det før fødsel.

ja, og gjøre ferdig fødebagen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer så mye, VurdererBaby! :D

 

Her har jeg akkurat blitt innlagt, offisielt sett (jeg får være hjemme på "perm" og sove hjemme enn så lenge). Har fått beskjed om at de vil forsøke å sette igang fødselen etter fullgåtte 37 uker, altså på tirsdag - og at babyen vil være født aller senest fredag 7.november... Ble plutselig veldig stressa, alt føles veldig nært, og jeg har tusen ting jeg ikke har fått gjort enda. Er selvfølgelig også spent på hvordan det blir å settes i gang før tiden, sist var jeg en uke over og da gikk det lett - er redd det blir verre nå. Grøss og gru.

 

Ha en fin helg alle sammen. :)

Oj! så spennende da, det er jo virkelig ikke lange tiden igjen! Men, hvorfor blir du satt igang ? :-/

 

Det går helt sikkert veldig fint denne gangen også :)

Blir satt i gang pga høye lever- og gallesyreverdier. :/ Jeg håpet virkelig at fødselen skulle starte av seg selv denne gangen.

Men men, for å se lyst på det - jeg er snart i mål! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg, hva skal du bake? Godt når man føler st man får litt energi igjen. Tok meg i å drømme om boller, skolebrød, innbakte horn, rundstykker mm.

 

 

Jeg har det motsatt akkurat disse siste dagene. Sovner på sofaen helt utslitt på kvelden, føler meg kraftløs og kvalm, og har nå akkurat våknet... Etter å ha blitt vekket av en telefon. Det tok riktignok lang tid før jeg sovet i gå (sikkert pga sofasovingen), men dagen før sov jeg til 930 og måtte ligge en halvtime før jeg klarte å brekke meg opp. He he. Er kanskje forstadier til energi/ pre-energi-tiden. Satser på at det snur snart.

 

Mannen er veldig søt om dagen. Han ser godt på meg, klemmer og koser og har endelig begynt å stryke litt på spøkelset inni magen (vi har to fra før og tidligere har han sagt at han ikke har så fokus på den nye enda, men de to vi allerede har/ ikke alltid så spennende å kjenne på lillebror fordi han bare er en liten bylt enda). Nå har jeg jo termin i skifte november/ desember så jeg ligger jo lengst bak i denne gruppen. Håper det snart blir litt mr energi!

Jo, men den energien kom plutselig nå denne uka, har jo slitt hull i sofa frem til nå :P Men i dag ble det ikke gjort så mye, dagen ble liksom bare borte for meg, så vi får se hva morgendagen bringer. Har en helt fullstendig vill idè om å bake både rundstykker, brytebrød og grovbrød, samt boller, men vi får se. Det er jo på ingen måte noe som trengs. Bortsett fra brød da, kjekt å slippe å tenke på å bake dagen etter hjemkomst liksom. Men huset er shina fra topp til tå og alt er forøvrig klart, så kan jo være greit med litt å pusle med, så går dagen raskere. Skal bruke søndag på å pakke det som skal med, selv om jeg vel eeegentlig er ferdig, det må bare gås gjennom en siste gang ;) Og mandag skal jeg barbere leggene :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at jeg gruer meg litt nå.. Jeg vil gjerne vite hva en rie kjennes ut som før de faktisk kommer! haha.. Så teit! Jeg har jo hatt en del kynnere, men de er jo ikke vonde, bare ubehagelige til tider. Jeg er nysgjerrig på hvor vondt en rie gjør. Kan jo selvfølgelig tenke meg at det er inni h%/$%% vondt, men greier ikke se for meg hva slags smerte det er. Jeg har hørt flere si at det er som veldig veldig sterke mens smerter, men jeg har ikke vært plaget noe særlig med mens smerter, så jeg aner liksom ikke helt hva jeg har å "se frem til"

 

 

Det var dagens halvfilosofiske tanke.

Jeg har ikke født før ig vet ikke hva en rie er men jeg har tatt abort og vet ikke om de kan sammenlignes. Det som er det fine er at vi alle takler smerte på forskjellig måte og det er ingen som kan fortelle deg hvordan disse smertene er for du vil oppleve de på helt annen måte. Derfor tenker jeg at det er bra å ikke vite på forhånd. Da vet vi ikke hva vi går til så når man står oppi det må man gå igjennom det

Og ta det slik det kommer. Jeg tror det er utrolig hva kroppen takler. Og som jordmor sa til meg trekk alt til deg med åpent sinn og hør på de rundt deg. Og øv deg på puste teknikker tror det kan hjelpe mye.

Helt klart jeg tror det er vondt men kvinner gjør ikke dette bare 1 gang men kanskje 3 og da kan det UMULIG være så utholdent. Vi er skapt for dette- du får all den hjelpen du trenger og tenk premien du får.

Hørtes ut som jeg var kjempe klar for fødselen hehe. Jeg har gått å kvidd meg lenge men funnet ut at jeg ikke helt vet hva jeg kvir meg til. For jeg vet ikke hva jeg går til :) håper det hjalp litt :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme tanker rundt rier. Veldig nysgjerrig på hvordan det er. Jeg har ikke hatt noen kynnere dette svangerskapet (eller, ingen jeg har kjent!) så jeg vet ikke hva "litt vondt" er engang..

Sover veldig dårlig, sliter med mye vondt oppi ribbeina, og bekkenet har begynt å bli vondt igjen!

 

FIkk i alle fall bakt kanelboller i går, som nå ligger i fryseren! Og satt opp sprinkelsenga. Har vasket siste rest i dag, så nå gjenstår bare én ting: sy babynest. SPørs om jeg får gjort det før fødsel.

ja, og gjøre ferdig fødebagen da :fnise:

Insidetips på babynestet: ikke tenk at "den kanten rundt ser så voldsom ut, jeg syr den litt mindre" (man skal tross alt stappe den, noe som innebærer å putte hånda, med fyll helt innerst  :balltre:  )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at det skjer saker og ting her!  :huh: Tror ikke at det er fødsel på gang, men herlighet for noen mensenmurringer jeg har hatt idag, i tillegg til ganske så konstante kynnere. Føler masse stikkinger nederst i magen, og alt kjennes helt annerledes ut enn det har i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...