Minsin1 Skrevet 7. september 2014 #201 Del Skrevet 7. september 2014 Kossn har du d taralaili? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TaraLaili Skrevet 8. september 2014 #202 Del Skrevet 8. september 2014 Kossn har du d taralaili? Jo takk, jeg har det bra jeg. Tiden går så alt for sakte, men slik er disse dagene Jeg er imidlertid helt overbevist om at det har gått rette veien denne gangen. Har hatt tre innsett tidligere og denne gangen synes jeg ting er annerledes. Kan være ønsketenkning og innbilling, men jeg velger å ha troa til det motsatte er bevist. Fortsatt 9 dager til test Hvordan går det med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minsin1 Skrevet 8. september 2014 #203 Del Skrevet 8. september 2014 Har had en del stikking i område livmora siden igår kveld. Håper d e bare festings smerte.. Ska ikke miste trua før motsatt e bevisst Hadde du ho nye i innsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #204 Del Skrevet 8. september 2014 14 egg ut, så nå er det bare å krysse i vei her 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #205 Del Skrevet 8. september 2014 14 egg ut, så nå er det bare å krysse i vei her 👍 Oj! Det er jo kjempe bra! Hvordan var det? Vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #206 Del Skrevet 8. september 2014 Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #207 Del Skrevet 8. september 2014 14 egg ut, så nå er det bare å krysse i vei her Fantastisk mam&mam!!! Gratulerer :-) nå får vi krysse fingrene for at dem deler seg bra over morgendagen......skal du ha innsett på Onsdag etter planen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #208 Del Skrevet 8. september 2014 Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen? Ja 😳😳😳😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #209 Del Skrevet 8. september 2014 Onsdag ja, har alltid hatt uttak fredag og innsett mandag tidligere, så det blir jo egentlig en dag mindre for gulleggene i laben nå da 😳 alltid hatt 8 delte satt inn også, så det blir spennende å se hvordan dette blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #210 Del Skrevet 8. september 2014 Det kommer til å gå sååååå bra!!! Har de troen på mange eggposer ut hos deg da? Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #211 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg lurer på om jeg responderer for bra på den nye medisinen jeg tar...Har 5 sprøyter igjen og føler allerede at det presser på i eggstokkene. Lurer på om jeg må ringe til Haugesund og høre med dem, gjerne dosen er for høy.?! Vil jo ikke bli overstimulert Er det mulig å få overmodne egg? haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #212 Del Skrevet 8. september 2014 Det kommer til å gå sååååå bra!!! Har de troen på mange eggposer ut hos deg da? Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Nei, men det var en del over streken, håper på minst 10 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #213 Del Skrevet 8. september 2014 Hehe, det var jeg også redd for, var skikkelig fest der inne, men det gikk velsig bra, de så ingen tegn til overstimulering, å det er jo bra Aner ikke om eggene kan bli overmoden, vet bare at det er ugunstig med egg som Ikke er modne Jeg lurer på om jeg responderer for bra på den nye medisinen jeg tar...Har 5 sprøyter igjen og føler allerede at det presser på i eggstokkene. Lurer på om jeg må ringe til Haugesund og høre med dem, gjerne dosen er for høy.?! Vil jo ikke bli overstimulert Er det mulig å få overmodne egg? haha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #214 Del Skrevet 8. september 2014 Høres jo veldig lovende ut!! Gruer meg mest til telefonen i morgen og til innsett... Blæ!!! Hva om ingen har delt seg liksom?? Eææææ!!! Det kommer til å gå sååååå bra!!! Har de troen på mange eggposer ut hos deg da? Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Nei, men det var en del over streken, håper på minst 10 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #215 Del Skrevet 8. september 2014 Høres jo veldig lovende ut!! Gruer meg mest til telefonen i morgen og til innsett... Blæ!!! Hva om ingen har delt seg liksom?? Eææææ!!! Det kommer til å gå sååååå bra!!! Har de troen på mange eggposer ut hos deg da? Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Nei, men det var en del over streken, håper på minst 10 😊 Ja, det er veldig spennende! Eggstokkene mine er i ferd med å hoppe ut av kroppen og puppene mine er så vonde at jeg ikke kan sove på magen 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #216 Del Skrevet 8. september 2014 Hehehe, føler med deg føles ganske rart at alt er ute idag, og skal være det helt til onsdag Forresten så må du huske at du kan bli skikkelig susa av medisinene du får i forkant, jeg SOV men gjennom mesteparten av uttaket, helt fjern. Så det kan være greit at samboeren din tar mot evnt beskjeder 😂 husker ikke at jeg snakka med mamma og hva jeg sa etterpå liksom... Haha!! Høres jo veldig lovende ut!! Gruer meg mest til telefonen i morgen og til innsett... Blæ!!! Hva om ingen har delt seg liksom?? Eææææ!!! Det kommer til å gå sååååå bra!!! Har de troen på mange eggposer ut hos deg da? Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Nei, men det var en del over streken, håper på minst 10 😊 Ja, det er veldig spennende! Eggstokkene mine er i ferd med å hoppe ut av kroppen og puppene mine er så vonde at jeg ikke kan sove på magen 😄😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #217 Del Skrevet 8. september 2014 Haha.. Mam&mam - snart Mama😜 hvilke drugs er det du får ved uttak, siden du bikker av? Skulle likt å fått det samme neste gang👍✌️ Tar du det 1 time før uttak? Klart egga deler seg... Tipper du får bonusegg i tillegg🐣🐣 tenk det du... Tvitvi til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #218 Del Skrevet 8. september 2014 Som vanlig egentlig, men jeg hadde øynene igjen så og si hele tiden og husker ikke alt, hehe, blir helt susa jeg men det er ikke uutholdelig vondt, ihvertfall ikke for meg, det er ubehagelig og det kjentes godt... Du ska i ilden i morgen?Ja 😳😳😳😳😳 Ønsker deg lykke til i morgen!! Blir godt å lette på trykket, hvis du føler deg sprengt👏😉😝 det aner meg at September blir en fruktbar måned, så dette går nok bra Daquiry👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 8. september 2014 #219 Del Skrevet 8. september 2014 Hei jenter! håper jeg kan henge meg på denne! og bli værende her inne med dere alle lenge... jeg har satt inn det som forhåpentligvis er gullegget i dag håper det fester seg og utvikler seg. Lykke lykke til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflake_83 Skrevet 8. september 2014 Forfatter #220 Del Skrevet 8. september 2014 Join the club Evelinda😃 så spennende.. Har du hatt lang eller kort regime? Lykke til med rugingen👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #221 Del Skrevet 8. september 2014 Hahah, jeg mener det er 3 paracet, en orudis kapsel og en vival en time før, så får man en sånn rød drikkegreie like før, visstnok "voldtektsdop", å for å si det sånn... Jeg husker jo nada, så skjønner godt at det funker 😳 huff! 😂 Satser på å bli mamma nå ja!! Er jo det fra før av også, men da var det min kjære som gikk gravid, å det gikk liksom på første ivf forsøk, med en amh på 3. Så ingenting er gitt altså... Men nå blir det, de skal sette inn to i tillegg om jeg ikke er på overstimuleringsgrensa da 😳 Haha.. Mam&mam - snart Mama😜 hvilke drugs er det du får ved uttak, siden du bikker av? Skulle likt å fått det samme neste gang👍✌️ Tar du det 1 time før uttak? Klart egga deler seg... Tipper du får bonusegg i tillegg🐣🐣 tenk det du... Tvitvi til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mam&mam Skrevet 8. september 2014 #222 Del Skrevet 8. september 2014 Lykke til evelinda!!! Håper dette virkelig er måneden for fruktbarhet og bebiser!! Hei jenter! håper jeg kan henge meg på denne! og bli værende her inne med dere alle lenge... jeg har satt inn det som forhåpentligvis er gullegget i dag håper det fester seg og utvikler seg. Lykke lykke til dere alle!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 8. september 2014 #223 Del Skrevet 8. september 2014 Join the club Evelinda så spennende.. Har du hatt lang eller kort regime? Lykke til med rugingen Tusen takk Jeg har hatt kort regime. Første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelinda Skrevet 8. september 2014 #224 Del Skrevet 8. september 2014 Lykke til evelinda!!! Håper dette virkelig er måneden for fruktbarhet og bebiser!! Hei jenter! håper jeg kan henge meg på denne! og bli værende her inne med dere alle lenge... jeg har satt inn det som forhåpentligvis er gullegget i dag håper det fester seg og utvikler seg. Lykke lykke til dere alle!!! Tusen takk!! Ønsker deg masse lykke til med forsøket!!! Spennende :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daquiry Skrevet 8. september 2014 #225 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg har fått en postafen, 1g paracet og en OxyNorm. Håper jeg blir helt slått ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå