Gå til innhold

Februarbabyer 2015 <3


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner og respekterer valget ditt godt Bambi-Bolla! Hadde nok valgt det samme i din situasjon, når det blir så mye utfordringer.. Skulle bare ønske dere hadde sluppet å gått så lenge uten å fått vite det! Masse lykke til, skal tenke på deg på mandag. Klem

 

Hei, jenter har ikke vært her på en stund og det var forferdelige 20 triste minutter å lese her inne. Jeg ønsker dere en sunn sørgetid og deretter dobbelt med styrke og vitalitet. 

...

Igjen masse varme og gode tanker til dere som har det vondt og gratulerer masse til dere som har fått gode nyheter! Nyt alle de blomstene og regnbuene livet kan gi utenom alle styggdommene, det gir hverdagen verdi! <3

 

Det var veldig fint sagt av dere begge, kunne ikke sagt det bedre. Tenker på deg i dag Bambi-bolla... :troest:

Endret av Babel80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terminliste februar 2015 :-)

1.
2. KapteinSabeltann-mamma
3.
4.tulla<3sept2010
5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku
6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92
7.Sorlandsjenta
8.
9.
10.
11.
12.
13. fine-phine
14. Vi3+1!:-)
15.
16.
17.
18.
19. Muldvarpen__
20. Silje92
21.Fisken2015, mams90, Sniff80
22.
23.Litagoen
24.
25.
26.
27.
28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig trist å lese Bambi-Bolla, og i dag har du vel vært igjennom en utrolig tøff dag- vil bare sende deg en varm klem!!

 

Kontrastene blir så store, når det går så galt for noen. Men er samtidig utrolig glad for å lese at flere har vært på oul hvor alt ser helt flott ut :) Håper at vi alle blir med videre. Skal på ultralyd denne uka, så får håpe på gode nyheter :) Kjenner iallfall godt med liv der inne, sukk.

 

Må innrømme at vogn er kjøpt inn, det ble en grå og hvit, ikke noe kjent merke. Men virket veldig grei og god å trille, er avhengig av bevegelig hjul foran og at den er lett å løfte osv (pga kronisk sykdom). Så noe er på plass :)

 

Og jeg skal også føde på A-hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlandssykehuset.

Vi har også kjøpt (brukt) vogn, en svart og rødt Maxi Cosi Mura 4. Møblene fra Ikea kommer på torsdag, spennende!! Har også kjøpt noe klær, det blir kjekt å få pakket de ut og hengt i skapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig leit bambi-bolla :( jeg ville sniklese litt gode babymeldinger selv om jeg ikke er med lenger..... vet hvordan du har det med å måtte velge å avbryte svangerskapet :(

God klem og masse styrke sendes deg ♥

Alle dere andre; masse lykke til! :) gled dere over lille i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førde sjukehus.

Har ikkje kjøpt noe. Skal vente til jul og januar. Kanskje det skal vere som ting på salg...
Men har vert på butikker og sjekka litt ... masse søte ting.
I just dont want to rush with these things. I still have half way to go... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Ullevål:) for 3.gang:) en gang på ABC Ullevål.. Men nå blir "normal" fødsel med smertestillende om jeg trenger....:P ultralyd i morgen..., håper alt står bra til, kjenner ikke noe liv.. Og er i 19+ 4.. Gled/gruer oss....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi overstått en vellykket ultralyd ;) den lille lå med navlestrengen mellom bena så d blir spenning helt til slutt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...