Gå til innhold

Februarbabyer 2015 <3


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Kjære Bambibolla, nå ble jeg lei meg! 😢

Gir deg en god klem, håper de rundt dere tar godt vare på deg og familien din ❤️

Håper jeg ser deg her på forumet igjen snart. Jeg kjenner nå at jeg savner deg alt i gruppa ! Vi har jo fulgt hverandre siden mai omtrent.

Huff dette var bare leit 😔 god klem til deg!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lengesiden jeg har vært her nå! 

Så trist å lese om dere som det ikke gikk så bra med :( Håper virkelig dere tar vare på hverandre i denne tiden <3 Er så trist når slike ting skjer, å håper dere ikke må vente for lenge til neste spire sitter!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så trist med alle disse dårlige nyhetene, håper ikke denne gruppa får mer dårlige beskjeder nå. Jeg var på OUL i går og fikk heldigvis bare gode nyheter. Vi skal få en jente og jeg er virkelig så lykkelig for at jenta vår har det bra der inne ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En frisk og aktiv gutt hilste på oss på OUL i går :-) Turnet rundt og sparket meg rett i navlen mens vi så han. Morkake foran, så derfor jeg ikke har kjent noe. Ny termin 21 februar, dvs fire dager frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21+2 idag, igår var første gang jeg så tydelige dult på utsiden av magen da jeg lå på sofaen! :) Det har jeg gledet meg til at skulle skje lenge!

 

Idag har jeg gått litt amok på shoppinga til lillebror, handlet masse lille lam, men så var det til gjengjeld 30 % på babyshop og 3 for 2 på barnas hus ;) har også bestilt babynest, et beige med hvite stjerner og blondekant! Gleder meg til å få det.

 

Har barnefri idag, så da blir det fårikål og kvalitetstid med samboer <3 ha en fin helg alle sammen! Og flott å høre at flere har fått gode nyheter på oul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015 :-)

1.
2. KapteinSabeltann-mamma
3.
4.tulla<3sept2010
5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku
6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92
7.Sorlandsjenta
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14. Vi3+1!:-)
15.
16.
17.
18.
19.
20. Silje92
21.Fisken2015
22.
23.
24.Litagoen
25.
26.
27.
28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som tar jerntilskudd?
Jeg er så vanvittig utmattet og trøtt og har fått anbefalt dette av en venninne som brukte det under graviditeten.
Ser også at det står på flere gravidsider at man burde ta jern etter uke 20. Jeg hadde verdi på 28 på siste blodprøven. Da er 15 det laveste(før man har jernmangel) og 150 det høyeste.
Gratulerer Muldvarpen og Sniff80! :-)

Jeg tenker daglig på de som har mistet i gruppen vår.. :-( Synes det er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på ultralyd i dag. Fikk vite at vi skal få en gutt. Alt så bra ut. Termin 19 januar. 17+1 uker i dag. Livet er herlig. Har to jenter fra før og null guttetøy så må nok handle litt etterhvert.....

Du må være lenger på vei enn 18+5 i dag med termin 19 januar? Jeg er 22+6 å har termin 21 januar 😊

 

 

 

Anonymous poster hash: ef9ee...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som tar jerntilskudd?

Jeg er så vanvittig utmattet og trøtt og har fått anbefalt dette av en venninne som brukte det under graviditeten.

Ser også at det står på flere gravidsider at man burde ta jern etter uke 20. Jeg hadde verdi på 28 på siste blodprøven. Da er 15 det laveste(før man har jernmangel) og 150 det høyeste.

Fikk du anbefalt noen spesiell type? Jernlageret mitt er mer enn halvert siden juli og jeg er veldig trøtt. (skal til jm om et

par uker, tenkte å ta det opp da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jenter har ikke vært her på en stund og det var forferdelige 20 triste minutter å lese her inne. Prøvde så godt jeg kunne å ikke gråte (har en tendens til å ta over andres følelser), men dette er jo bare urettferdig på alle måter. Store klemmer og varme tanker til dere som fikk så innmari dårlige nyheter. Jeg ønsker dere en sunn sørgetid og deretter dobbelt med styrke og vitalitet. 


For å prøve å tørke tårene kan jeg jeg fortelle at vi venter en frisk liten jente som har termin 13.02, så jeg ble fremkynnet den tiden jeg først ble satt tilbake. Rart å venne seg til at det er en jente da jeg alltid har trodd at jeg kom til å bli en guttemamma. Men det gjør ikke gleden noe mindre, klør i fingrene etter å handle utstyr, men vi kommer til å arve masse og det er liksom ikke noe vits å handle for mye før vi har fått det. Har allere begyntå prøvemale babyrommet da for å se hvilken farge vi vil ha :)

Jeg har også noen ganger hatt de "tenk om"-tankene, men legger de fort fra med når jeg kjenner liv inni magen. Til tross for at jeg har morkaka foran så kjenner jeg MASSE aktivitet og har gjort det siden uke 16 (er 19+5 i dag). De to siste dagene har hun sparket så hardt og ofte at det har vært ganske ubehagelig faktisk. Og hun sparker i aller retninger, til og med nedover på blære og skjede, føles kjemperart. Men jeg er ganske glad for at hun gir fra seg så mye tegn for da slipper jeg å bekymre meg. Hun kommer nok til å bli en sterk og aktiv liten krabat, vi får sikkert nok å holde på med når hun kommer til verden. Heldigivis er vi glade i aktivitet :)

Igjen masse varme og gode tanker til dere som har det vondt og gratulerer masse til dere som har fått gode nyheter! Nyt alle de blomstene og regnbuene livet kan gi utenom alle styggdommene, det gir hverdagen verdi! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015 :-)

1.
2. KapteinSabeltann-mamma
3.
4.tulla<3sept2010
5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku
6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92
7.Sorlandsjenta
8.
9.
10.
11.
12.
13. fine-phine
14. Vi3+1!:-)
15.
16.
17.
18.
19.
20. Silje92
21.Fisken2015
22.
23.
24.Litagoen
25.
26.
27.
28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015 :-)

 

1.

2. KapteinSabeltann-mamma

3.

4.tulla<3sept2010

5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku

6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92

7.Sorlandsjenta

8.

9.

10.

11.

12.

13. fine-phine

14. Vi3+1!:-)

15.

16.

17.

18.

19.

20. Silje92

21.Fisken2015, mams90

22.

23.

24.Litagoen

25.

26.

27.

28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst til å handle. Har faktisk kjøpt vogn da. Visste hele tiden hvordan vogn :-)

Hvilken farge har dere på deres vogner? 

 

 

Vet ikke hva vi kommer til å arve av klær. Trenger man mye ull til nyfødte, eller er "bomull" greit ? 

 

fine-phine: Jeg har hele tiden trodd jeg kom til å bli en guttemamma jeg også, men ser jammen ut til at det blir en av hver :-) 

Jeg er veldig glad for det :-)

Hvilken maling maler du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015 :-)

1.
2. KapteinSabeltann-mamma
3.
4.tulla<3sept2010
5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku
6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92
7.Sorlandsjenta
8.
9.
10.
11.
12.
13. fine-phine
14. Vi3+1!:-)
15.
16.
17.
18.
19.
20. Silje92
21.Fisken2015, mams90, Sniff80
22.
23.
24.Litagoen
25.
26.
27.
28 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brun vogn, med litt blomster på noen av delene (likt som årets brown cherry-mønster fra emmaljunga - bare med blomster) Delvis fordi den er fin, delvis fordi jeg arvet brun stelleveske, og litt fordi den passer til både jente og gutt :)

 

Vet ikke helt hvor mye ull en sånn småttis trenger; men jeg håper jeg finner igjen minst 3 ullbodyer og bukser oppi knøtteklærkassa (husker ikke lenger hva vi hadde... :P) Bomull går fint så lenge man er inne,men tror det blir mest ull når vi skal ut. Hadde sommerbaby sist, så da var det ikke så nøye.

Endret av mortilknerten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en januarbaby sist og vi brukte nesten bare ull. Og body/strømpebukse. Masse sparkebukser som nesten ikke ble brukt. Så mitt tips er å kjøpe noen fine sett i ull og la andre kjøpe bommull. Også pysj i ull er gull verdt om man har vinduet oppe på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har vært på ultralyd i dag. Fikk vite at vi skal få en gutt. Alt så bra ut. Termin 19 januar. 17+1 uker i dag. Livet er herlig. Har to jenter fra før og null guttetøy så må nok handle litt etterhvert.....

Du må være lenger på vei enn 18+5 i dag med termin 19 januar? Jeg er 22+6 å har termin 21 januar Anonymous poster hash: ef9ee...f4d

Det skulle være 19 februar, beklager... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste februar 2015 :-)

1.
2. KapteinSabeltann-mamma
3.
4.tulla<3sept2010
5. Bambi-Bolla, Babel80, Kiku
6. 2 store gull+1 lite, UngGravid92
7.Sorlandsjenta
8.
9.
10.
11.
12.
13. fine-phine
14. Vi3+1!:-)
15.
16.
17.
18.
19.
20. Silje92
21.Fisken2015, mams90, Sniff80
22.
23.Litagoen
24.
25.
26.
27.
28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...