Gå til innhold

September 2014 rugeres skravletråd


Lykkebaby♡

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det på 3D, A_87?

 

Jeg skal straks på kontroll hos legen, så da skal jeg be om terminbekreftelse, og så er det bare å sende søknaden etterpå, den ligger ferdig utfylt hjemme! Har også søkt om permisjon på jobben. Føles mye mer virkelig nå, det nærmer seg jo faktisk!

 

Når er det de begynner å undersøke leie på babyen, forresten? (Jeg er 29 uker i morgen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ferie jeg nå i denne varmen, båttur! Men har ikke fått dyppet kroppen min i sjøen ennå, varm og uvel. Men snart kanskje..

 

Så flinke dere er å trene! Her streiker kroppen, sterke smerter nederst i magen hver gang jeg går over tusletempo.. :-( Helt ulikt slik jeg var med de to andre..

 

Skal hjem fra ferie om en uke, så får se hva vekten havner på da..

 

30+2 idag, og 10 uker igjen! Puh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+5 i dag, puh, en del uker igjen, men samtidig kommer tida til å fly! Jeg har kun 2 dager på jobb igjen før ferie og rett i permisjon - jeg kan nesten ikke tro at det er så nøre fridager og oppladning til den lille kommer! Heldigvis er det aircondition på jobb, ellers tror jeg ikke jeg hadde holdt ut. Nærmere 30 grader her i dag, helt vilt. Men deilig også, selvfølgelig, hvis man kan sitte i skyggen og helst ha litt bris!

 

Problemet disse dagene er for min del bekledningen. Jeg har kjøpt en søt mammakjole på HM som går rett over knærne og er luftig og fin- fine stropper. Ellers har jeg et par lange kjoler uten ermer som er fine, men som i denne varmen blir for lange. Luksusproblem! Hjemme går jeg i et par stretchy shorts og en luftig singler. Skjønner hvorfor gravide anbefales å ha på seg luftige klær! Hva går dere jenter med? Noen tips? Føler jeg har litt lite å velge mellom. Men hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe så mye graviditet ettersom det kun er for en kort periode og jeg tross alt har fått et par mammabukser ++ av venninner som er helt greie å bruke. Men vil jo gjerne se OK når jeg går ut, da!

 

Ååååh, dere er så heldige som har funnet navn! Vi har 3-4 på lista som er fine på hver sin måte - noen av de veldige klassiske og andre litt mer spesielle. Er så i tvil... Håper vi klarer å bare bestemme oss snart!

 

A_87: Rart du sier det der med do-besøk, jeg har også opplevd lignende: plutselig må jeg 'hele tiden' mens andre ganger kan jeg klare meg i timesvis. I begynnelsen av graviditeten slet jeg utrolig med tissetrengthet da jeg var på joggebukser, men det problemet er helt borte - og jeg som trodde det skulle bli så mye verre!

 

Vips77: vi skal også være masse på hytta i sommer. Tror det blir kjempedeilig å bare legge seg langflst i skyggen og bare ta det med ro - og ruge i vei! ;-)

 

Ja, når sjekker de leie på babyen? Jeg skal til ny UL i neste uke, får sikkert vite mer da ;-) men han kan vel fremdeles flytte seg?

 

Og ja, jeg får en gutt :-) Så sikkert derfor magen er som den er, står rett ut, uten så store endringer i kroppen ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekker leie fra rundt uke 30, men det er ikke så nøye før noen uker senere.

Fra uke 36 (mener jeg) må de sjekke, for om babyen er i sete så må de vurdere vendingsforsøk og slikt.

 

Legen sjekket leie på meg når jeg var 28+4, men skrev det ikke ned.

 

Jeg har typisk guttemage denne gangen. Ser det ikke bakfra og den virkelig strutter.

Med storesøster hadde jeg typisk jentemage. Så ut som om den gikk hele veien rundt. Hadde også gedigene pupper, noe nyere forskning faktisk har bevist at jentemammaer får (altså større, ikke gedigne (: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler som merker forskjell på aktiviteten til baby nå i varmen? De siste dagene har ikke lillegutt sparket eller hatt harde bevegelser... Merker jeg ikke liker det, men det er bevegelser der inne. De er bare veldig rolige og myke. Mye snuing.

Lurer litt på om jeg bør ringe å høre med noen, men jordmor er på ferie, legen er vanskelig å nå igjennom til og vis man får svar så er det ikke sikkert man får ett vettu svar fra sekretæren... Eller time for den saks skyld.

Ringer jeg sykehuset må jeg mest sansynlig inn om rådet de garantert gir (drikk kald, søt drikke og spis sjokolade for å få fart på baby) ikke fungerer. Noe det ikke gjør. Like rolig, bare disse rolige glidebevegelsene.

Ikke har jeg mulighet til å komme meg noen steder heller.

 

Hadde det ikke slik med storesøster. Hun var konstant spinnvill og ble ENDA mer vill i varmen.

Så jeg aner ikke om det er varmen som gjør han rolig eller noe annet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29 + 2 idag, og har vært på 3D :-D

Kjempegøy!!!

Lillegutt har lagt så fint på seg, og ser akkurat ut som en ordentlig baby skal se ut: bollekinn og greier :-)

Absolutt verdt pengene!

Hadde time hos Anne Stensløkken på Balderklinikken. Veldig hyggelig dame!

Timen kostet 1250 kr, og jeg fikk med meg 4 fargebilder av nurket mitt, og en drøss med svart-hvitt bilder.

Dette var noe de drev med i sommerferien fikk jeg vite, da de normalt ikke ga ut mer enn ett 3D-bilde.

 

Er ekstra stolt av den vakre skapningen i magen idag :-)

Morsomt å se at han har arvet ansiktstrekk fra mormor tihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipptopp: Merker ikke forskjell på aktiviteten til babyen når det har vært "hetebølge". I dag er det bare 10 grader og jeg har kjent hyppige bevegelser, men færre enn i går da det var 29 grader. Har lest i svangerskapsboka at man ikke skal sammenlikne med tidlige graviditeter, da babyer er forskjellige. Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe og dobbelsjekke. Hvis sykehuset kommet med rådet om å drikke kald, søt drikke, sier du bare at du har prøvd det uten hell. Det er bedre å spørre en gang for mye for det tar så mye unødvendig energi og gå å bekymre seg.

 

"Rapport" om 3D-ultralyd i går: Var i uke 31+1 da jeg var på 3D i går. Det var en opplevelse å se lille My og ikke overraskende kunne han fortelle at det ER en jente som bor i hula. "Det er garantert en jente. Det kommer ikke til å vokse ut noe penis", sa han på ultralydklinikken. Ellers kunne vi skimte et smil fra lille My og vi fikk vite at hun veier 1594 gram, normal vekt, litt under gjennomsnittet, var som musikk i mine ører :) I følge han som utførte 3D, kommer hun til å veie ca 3300 gram når hun blir født, og det var en lettelse å høre, selv om jeg hadde på følelsen at hun kommer til å bli "lett". Hun er lagt seg med hodet ned og i følge han blir hun liggende sånn fram mot fødselen med mindre det skjer et jordskjelv :) Om hodet har festet seg i bekkenet, vet jeg ikke. Jeg trodde man merket når foster snur seg med hodet ned, men det har ikke jeg gjort. Eneste jeg har merket er at sparkene er lengre opp og at jeg har økt press i buk/mageområdet.

Svigermor og lillesøster til samboer var også med og de syntes det var gøy :)

Visste ikke at fosteret kan sparke i søvne, men nå vet jeg det :P Er jo logisk ettersom alle mennesker beveger seg i søvne ;)

 

Ellers i går var vi på en bitteliten fjelltur :) Måtte på do i ett sett, da jeg nettopp hadde vært på do, måtte jeg igjen. Den dogåingen går i rykk og napp. Noen ganger virker det som hun presser mot blære, denne gangen er det vel hodet !

 

Pernille_: Har handlet en del nye klær ifbm graviditeten, men ingen mamma-klær. Har bare handlet klær som er mer vide og litt større på størrelse, har kjøpt L og XL i stedet for S og M. Buksene hadde jeg ikke sjans å få kneppet igjen etter uke 23, så nå går jeg kun i tights. Tights, litt lange overdeler, noen ganger kjoler. Bruker joggesko da jeg lett får vondt i føttene av ubehagelig skotøy. Når jeg ikke har kjøpt gravidbukse til nå, kommer jeg ikke til å kjøpe det siden det kun er 9 uker til termin. Synes tights er skikkelig behagelig å gå i. Samt kjole og skjørt.

Angående navn så har dere enda litt tid og tenke på :) Kanskje det blir sånn at når dere ser babyen, vet dere hvilket navn som passer perfekt :)

 

Vips77: Skal prøve og bruke støttestrømper på flyet, er varm av meg så satser på at det går greit. Det er heldigvis korte flyturer på 1,5 timer og 1 timer og 50 minutter.

 

Skal ta meg en etterlengtet energiblund på sofaen, lite søvn i natt og dagen har gått i ett.

Ønsker alle en knakende fredag :)

 

I dag hadde jeg jobb fra kl 08-14, men en time gikk til møte med jordmor og leder på en annen avdeling siden min leder er på ferie. Jordmor sa at hun synes jeg er sprek og konkluderte med at jeg fint kan jobbe så fremt jeg unngår tunge løft og holder avstand til pasienter som kan være voldelig da slag mot magen kan være skadelig. Vi har kun en pasient som kan være voldelig, men det er kun i korte perioder.

Jordmoren i kommunen var skikkelig hyggelig og hun viste meg hvordan jeg søker foreldrepenger på NAV, så nå føler jeg meg endelig klok på hvordan jeg gjør det.

 

Da jeg kom hjem fra jobb, spiste jeg og deretter støvsuget jeg leiligheta, fikk lette kynnere da, kanskje ikke så rart da dagen har gått i ett og jeg kun sov 5,5 timer i natt, men i morgen og søndag har jeg fri og det blir helt suverent :) I morgen skal jeg ordne søknad om foreldrepenger/permisjon. Blir og gå lekent nå som jeg faktisk vet hvordan jeg gjør det.

 

Angående den terminbekreftelsen som legen hadde skrevet, skrev jeg SMS til legesenteret og forklarte at den var mangelfull og at jeg ba om ny. På SMS svarte de at de beklager hendelsen og skal lage meg ny, så det var supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre vasteros og A87 at 3D ul var vellykket.

Frøkna her smilte også på ett av bildene, veldig stas.

 

Tipptopp: syntes det bare er å kontakte føden om du er litt bekymret, De er der for oss! Det er klart det er mer el mindre bevegelser fra dag til dag, men blir man engstelig for forandring så ta kontakt. Det ville jeg gjort. 😊. Jeg kjenner nok ingen forskjell i disse varme dager, full bevegelse fremdeles. Jeg lurer veldig på om hvordan hun ligger, kjenner fra tid til annen press nedover, så håper dette er hodet.

I dag har jeg lagt som en hval på en luftmadass i bassenget til barna.... Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende å få se babyen på 3d! Det blir nok ikke det på oss, men kjenner jeg gleder meg enda mer nå til å møte lillefrøken og se henne! Hvem hun ligner på og hvem hun er :) 

 

Her varierer det mye med hvor mye bevegelse det er i løpet av dagen, men ville ikke nølt med å ta en tlf hvis jeg ble bekymret Tipptopp :) 

 

Endelig er fredagen her etter en varm og travel uke på jobb, og jeg har feiret med en stooor kuleis :) Nå er det opp med hovne bein og en rolig helg foran meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girasol: Enig med deg! Det blir utrolig spennende å få møte den lille! Selv om jeg har sett henne på 3D, blir det noe helt annet å møte henne i virkeligheta :) Det var så artig å se at hun var lik pappaen, munnen var veldig lik og det var som å se samboer i en miniversjon! Både svigermor og mamma var enig i at hun ligner på pappaen :) Herlig med helg ja! :) Jeg har fri i morgen og søndag, deretter jobb mandag, torsdag, fredag, lørdag og søndag for så FERIE :) Det er full nedtelling her :) Kuleis hørtes godt ut :) Det har blitt en del kuleis på oss i det siste siden det har vært hetebølge i Nord-Norge :)

Jobber du full stilling, girasol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har det vært mye bading i sjøen, mageboeren har sikkert ligget der inne og pest, ikke vært noen bevegelser før jeg fikk kjølt meg ned. Sikkert badet 100 ganger, 29 grader i skyggen..

 

Blir ikke noe 3D her heller, var med førstemann, men ikke med de 2 andre.. Sparer spenningen til han kommer ut.

 

Navn har ikke vi bestemt heller, stresser ikke med det. De andre diskuterte vi det ikke alvorlig før de kom ut, men jeg har såklart mine favoritter! Spennende hva det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så veldig beskymret siden det er bevegelser der inne. Men etter 4 kuler med sjokoladeis og en boks cola ble det normalt i en halv time/time. Masse kraftige spark.

Iskald saft har ikke hjulpet (kanskje ikke rart når den vart sukkerfri, hehe).

 

Pga is-sparkene så ser jeg det ann. Er grusomt varmt her og alle er slappe. Skal på sykehuset for en oppfølgings ultralyd på mandag, så får uansett sjekket tilstanden da.

 

 

3D er spennende, men vi tar oss ikke råd til det. Med første så ble jeg hastet inn på sykehuset for å sjekke liv etter kontroll hos jordmor. Jordmor fant hverken hjertelyd eller bevegelser. Jeg hadde heller ikke kjent noe siden dagen før.

Da jeg kom inn fikk jeg en overlege som utførte ultralyden og etter å ha funnet en baby i live og at alt var bra så skrudde hun over på 3D for å roe meg helt ned (var ganske stressa og lettere hysterisk da jordmor antydet at baby var død) og fordi hun syntes 3D var gøy og at hun sjeldent fikk brukt det.

Fikk det fine bildet av snuppa også. Kjempe snill lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipptopp, min blir også slapp i varmen. Tidligere i sommer da det ikke var like varmt som nå satt jeg gjerne ute i sola, hører mange sier at det blir så mye liv i magen da, men hos meg blir det heeelt stille. Samme nå når jeg går rundt og er konstant klam, men hun tar det igjen på kvelden når jeg får kjølt meg litt ned. :) For øvrig enig med de andre her i at man skal ha lav terskel for å ringe føden hvis man er bekymret, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy å høre at dere har hatt positive opplevelser med 3D ul! Jeg skal på en ny vanlig UL nå til uka, så dropper 3D, selv om det hadde vært kjempegøy å se den lille inni der. Får heller vente i spenning ;-)

 

Er 32+0 i dag, lagt på meg ca 7kg, så det blir nok noen kilo til, hadde håpet på rundt 10, men er redd jeg bikker over så mye som lilleputt vokser! :-/ Ikke at det er noe å klage over, men det begynner å bli en skikkelig basketball og det er nesten vanskelig å få på seg sko... Allikevel synes jeg magen varierer litt fra dag til dag; noen dager virker den kjempestor og andre dager litt mindre, uten at jeg merker noe forskjell på vann i kroppen el.lign. Lurer på hva det kommer av, kanskje hvordan babyen ligger og hva man har spist?

 

Babyen min var faktisk vært mye mer ivrig nå i varmen! Kanskje tilfeldig, men jeg merker veldig forskjell disse dager - litt spark, men mest romstering. Men han har egentlig aldri sparket så mye, mest bevegelse. Jeg er enig i alle dere som sier at det er bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite hvis man er bekymret!

 

Tenk, dere, nå er det bare to måneder igjen for de fleste av oss!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 5-6 grader mindre og mye mer behaglig inne, så mini har oppført seg normalt. Masse kraftige spark og bevegelser, så det var nok bare varmen.

På mandag skal jeg på sykehuset for ny ultralyd, så da får jeg sjekket han uansett.

Han er i hvertfall veldig aktiv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Tipptopp! Har lurt på hvordan det gikk hos deg, og nå har du et triks å teste hvis det blir roligere igjen. 

 

Overskyet og litt kjøligere her i dag, og da sov jeg mye bedre i natt :) Jeg jobber fullt frem til permisjon hvis alt går etter planen, så godt å føle seg litt opplagt etter helg. Etter 3 turer til kiropraktor og litt bevisstgjøring av bevegelser og pust er bekkenet nesten ikke vondt lenger heller, så nå er jeg optimist! 

 

Min mage varierer også, ofte større på kvelden. Kommer mye an på hva jeg har spist, og sikkert også hvordan babyen ligger i magen. Hun turner mye rundt fortsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pernille_: Så heldig du er som får se baby på vanlig ultralyd :) Noen grunn til at du får ekstra ultralyd?

7 kg vektoppgang er nesten ingenting i forhold til hvor mye mange andre går opp. Jeg har gått opp 6-6,5 kg, kommer an på dagen :) Magen min varierer også i størrelse. Den er minst på morgenen, da ser jeg mye mindre gravid ut, mens på kvelden er magen størst. Kommer også an på hvordan hun ligger.

 

Noen som har merket/fått bekreftet at hodet har festet seg i bekkenet? Er dette noe jordmor sjekker?

 

Girasol: Så bra at bekkenet ditt er bedre :)

 

Tipptopp: Supert at mini har oppført seg normalt :)

 

I går ble det en liten fjelltopp på oss, dessverre hadde vi lest feil på kartet, så det ble ikke noe ny topp på oss (man må ha minst 7 ulike topper), men vi fikk i det minste en trimtur :) For samboer ble det en søndagstur, ettersom jeg ikke går like fort pga til tider kynnere. Leste at man kan få mer kynnere fra uke 31 og utover og det stemmer bra.

 

Ja, tenk, nå nærmer det seg med stormskritt for oss alle :) Uke 31+4 i dag :)

Kun 6 dager til vi reiser på ferie, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en forferdelig natt med kjempevond rygg, hadde det ikke vært for den hadde jeg sovet som et barn.. Ingen stilling som var bra nok.

 

Sliter litt med pusten for tiden, kanskje han ligger ekstra høyt? Jeg er jo ganske liten av vekst, så han kommer vel høyere opp i lungene. Kjenner spark oppe langs ribbeina ganske ofte nå, håper han fortsetter å ligge med hodet ned.

 

3 dager igjen av båtferien, så gleder meg til å treffe sengen min igjen, men heldigvis 10 dager igjen av ferie.

Har ganske vond rygg, så lurer på å be om sykemelding når jeg kommer til kontroll hos legen i uke 32, selv om jeg kjenner at jeg har ganske dårlig samvittighet for det. Og så blir jeg så fort sliten. Ikke forenlig med en kjempetravel renholdsjobb.. :-(

 

Vi får se hva legen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vond rygg og travel og tung jobb høres ikke bra ut Vaskedama. Er det mulig å tilrettelegge på jobben din? Jeg klarer meg ganske bra etter at jeg sluttet å gjøre de tyngste oppgavene og har satt ned tempo veldig. Fokuserer på å puste rolig og gå rolig, og er ekstra nøye med arbeidsstillinger og tar mange små sittepauser i løpet av dagen. I tillegg til at kiropraktor har hjulpet veldig! Har en jobb hvor det veldig sjeldent blir satt inn vikar, så alle er jo tjent med at jeg er der, selv om jeg ikke klarer å yte like mye som jeg pleier. Viktig å lytte til kroppen nå om dagen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min er det full gass eller ingen. Lite mulighet til pause, og er i tillegg alene på plassen min..

Kjenner at det harmonerer dårlig med formen min. Må vel bite i det sure eplet og sykmelde meg. Men kanskje ikke 100 prosent? Får se hva jeg klarer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått vært på ekstrakontrollen med ultralyd.

Fikk ikke se mini så mye, da mål og undersøkelse av morkake var viktigst. Men hun fant frem hodet i profil og printet ut et bilde til meg :)

En stor og flott gutt som ligger fint på gjennomsnittet i vekt og vekst. Jeg får også lov til å føde vaginalt og slipper keisersnitt heldigvis. Phu!

 

Timen var den første de hadde på morningen og vi sto tidlig opp. Da hadde jeg selvfølgelig akkurat sovnet for i natt fikk jeg av en eller annen grun ikke sove, i tillegg til at det ene benet var rastløst og vondt.

Så det var deilig å "tvinge" mini i søvn i senga vår sammen med meg slik at jeg og fikk sove.

Den deilige følelsen av å våkne helt uthvilt er deilig. 3 deilige timer sov vi :)

 

Ellers er jeg i daglig krig med mini på 20 måneder... Hehe.

Frøkna stjeler ALL mat og drikke den gravide meg lyster på og finner frem. Hun får hun og, men sluker det for så å stjele mitt da hun skjønner at jeg virkelig vil ha det :) utspekulerte lille jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med et par grader kaldere, ja, hehe, må nesten le av meg selv - til vanlig elsker jeg jo varmen, jo varmere, jo bedre, og drømmer meg ofte bort til sydligere strøk! Men akkurat nå er Norge perfekt :)

 

Vaskedama: Jeg har også til tider merket ubehag ift pust, jeg må liksom trekke skikkelig dype drag av og til siden det kjennes ut som om jeg ikke får nok luft. Jeg bærer magen fremdeles nokså høyt, så håper dette vil ordne seg når magen synker. Håper det samme for deg!

Og ang. jobb: Ta vare på deg selv! En graviditet varer bare noen mnd, og det er så viktig å ikke slite seg ut.. håper du får en eller annen form for tilrettelegging.

 

A_87: SÅ deilig med ferie! Kan tenke du teller ned dagene ;-)

Jeg får ekstra UL siden jeg har placenta previa totalis, dvs på UL i uke 19 ble det påvist morkake som lå totalt foran "utgangen". Noen ganger flytter den seg, andre ganger ikke. Hvis ikke den har flyttet seg må jeg har keisersnitt :-/ Det har jeg lite lyst til, så jeg krysser fingre og tær og ber om at den har flyttet seg. Er kjempespent på UL, det er på onsdag, så da får vi se hvordan det står til....

 

TippTopp: ser at du har vært på samme UL som jeg skal på? Så bra at morkaken lå bra og at du får føde vaginalt! :) Og så fint at lillegutt ser fin ut på vekst og utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var fint på UL Tipptopp! Heldigvis er det jo som oftest sånn, men så bra at man blir sjekket godt allikevel :) 

 

Høres ut som du bør diskutere jobbsituasjonen din med JM/lege vaskedama. Det er tross alt viktigst at du tar vare på deg selv og den lille nå som du er gravid :) 

 

Lykke til på onsdag Pernille! Krysser fingrene for at morkaken har flyttet på seg hos deg :) 

 

I dag har jeg hatt masse kynnere på jobb, håper ikke det har tenkt å fortsette, for det var ikke noe særlig når jeg måtte stoppe opp hele tiden for det strammet så :( Håper det var en reaksjon siden jeg dristet meg til en liten skogtur i går. Gleder meg til å kunne ta lillefrøkna med på turer i bæremeis neste sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

 

Pernille_ ja var på ultralyd pga morkakens plassering. Jeg hadde ikke total slik som deg, men litt "mildere". Husker ikke disse latinske navnene.

Min hadde flyttet seg godt opp, håper din også har flyttet seg nok til at du slipper snitt. Det var min største frykt også.

Lykke til på ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ul gikk strålende tipptopp! Krysser fingre for deg Pernille..... Litt mer usikkert hos deg kanskje.😕.

Nå er det virkelig late dager her! Har måtte redusere sukker inntaket etter det manglende akt nivået!

Har også fått kjøpt litt baby tøy i dag, koselig med siste rest handling. Og ammebh!

 

Jeg lurer så på hvordan frøkna ligger i magen! Har masse harde bevegelser og lemmer over navelen, men føler ikke hun presser nedover som før, kan hun ha snudd seg med rompa ned? El tverr.... Kjennes ut som tverr leie når hun strekker seg iallefall. Mon tro om legen klarer å kjenne og å finne ut av det på kontrollen til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...