Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg tør å innrømme det, men her har de fleste symptomene forsvunnet! Puppene er ikke så havne lenger, kvalmen har gitt seg, er ikke så trøtt lenger (har ikke sovet dupp hele uka!) og humøret er bedre :-) har til oog med spist middag hele uka!

Så håper virkelig dette er sant, og at oppturen fortsetter :-)

Feiret det forøvrog med å kjøpe bilsete.. Kremt.. Var et godt tilbud da! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stilig fikk du tatt i 3d og?? Hvor langt er du på vei? :-)

Ja tror vi var veldig heldige:-) Fikk med oss 9 bilder: 5 stk i 2d og 4 stk i 3d (700kr) :-) Jeg er 11+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dere kan hjelpe meg med et spørsmål:) Jeg har laget pastasalat i dag med bl. annet kylling som jeg skal ha med til en venninne. Så kom jeg på regelen om at gravide bør spise varm mat varm og kald mat kaldt. Kyllingen er godt stekt, men så nedkjølt for å ha i salaten. Tror dere dette er greit å spise? Kom plutselig på det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm det var en ukjent problemstilling Charlie. Jeg hadde spist det fordi jeg aldri hadde tenkt på det som farlig, sett at maten har stått kaldt, og kyllingen var godt stekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de sier jo at feks rester må varmes opp skikkelig godt slik at det er gjennomvarmt. Blir hel surrete i hodet av alle disse matreglene:p Men jeg tenker at det går bra og:) Det viktigste er nok at kyllingen er godt stekt! Tusen takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie89: du kan nok trygt spise det. Den er jo stekt. Se innpå Mattilsynet sine sider om gravide og mat. Du kan spise det meste. Vi bor i Norge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg tør å innrømme det, men her har de fleste symptomene forsvunnet! Puppene er ikke så havne lenger, kvalmen har gitt seg, er ikke så trøtt lenger (har ikke sovet dupp hele uka!) og humøret er bedre :-) har til oog med spist middag hele uka!

Så håper virkelig dette er sant, og at oppturen fortsetter :-)

Feiret det forøvrog med å kjøpe bilsete.. Kremt.. Var et godt tilbud da! :-P

 

Samme her!! Det vil si, mine pupper er like ømme, men ellers så har kvalmen gitt seg og jeg er også mindre trøtt :) 

Grattis til bilsete! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått tidlig UL, onsdag 30april! :D Gru/gleder meg :) Ordinær UL er 26.06 akkurat samme dato som i fjord når vi fikk vite at vi ventet en gutt :D Så dette blir spennende <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bunaden klar for 17.mai og to påfølgende konfirmasjoner. Var fryktelig spent på hvordan det skulle gå, men pga det er nokså kort vest og høyt liv klarer jeg å få magekulen akkurat nedenfor stakken. Og nedi der har jeg faktisk litt plass til å vokse litt de neste ukene. Mulig det blir lite sitting da, for det ble trangt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter barn nr 3 24 november :). Er 9+5 i dag, og er sykmeldt. Regner med at det blir lange måneder frem til fødsel nå, gå hjemme hver dag!! Bekkenløsning og stiv nakke.. Passer perfekt for meg som bare er vikar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått tidlig UL, onsdag 30april! :D Gru/gleder meg :) Ordinær UL er 26.06 akkurat samme dato som i fjord når vi fikk vite at vi ventet en gutt :D Så dette blir spennende <3

Vi har tidlig ul 9 mai! gleder oss masse til det! har ei venninne som har mistet to på rad nå, så kjenner bekymringen er der men.. var hos legen forrige uke, og lyttet etter hjertet. det var nok litt for tidlig enda, men det apparatet registrerte liv inni der i alle fall! så nå venter vi spente, er det en eller to - gutt eller jente?? vi har to jenter fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0 i dag -hurra!!! :D  Hatt første kontroll hos legen i dag og fikk høre hjertelyd -vanvittig morro!! :hjerter_rundt:

Har merket minimalt til graviditeten, så var veldig deilig å få bekreftet at alt virker bra med knøttet! Tidlig ul neste uke, og etter det -DA skal jeg slappe av og kose meg :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi fått tidlig UL, onsdag 30april! :D Gru/gleder meg :) Ordinær UL er 26.06 akkurat samme dato som i fjord når vi fikk vite at vi ventet en gutt :D Så dette blir spennende <3

 

Vi har tidlig ul 9 mai! gleder oss masse til det! har ei venninne som har mistet to på rad nå, så kjenner bekymringen er der men.. var hos legen forrige uke, og lyttet etter hjertet. det var nok litt for tidlig enda, men det apparatet registrerte liv inni der i alle fall! så nå venter vi spente, er det en eller to - gutt eller jente?? vi har to jenter fra før :)

Så deilig at det registrerer liv hvertfall! :D Vi var hos legen på torsdag, og da sjekka ho ikke magen en gang.. Vi har også mistet to ganger.. før den siste ble født! Så merker at jeg er er litt bekymret, men kvalmen og symptomene er der :) Heldigvis! D var d ikke når vi mistet.. så ser bare på kvalmen som positivt nå, hehe..

vi har ei jente og en gutt :) Så blir spennende å se hvem som ligger i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk se :-D ul-apparatet på radiumen (halvårssjekk av celleforandringer) var ikke tilegnet formålet, så fikk ikke hørt noe osv, men fikk se :-D nurket sprella :-D tidlig ul 5. mai, gleder meg til å høre og å se mer :-) magisk ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har første kontrolltime i morgen, og i det siste har jeg begynt å innbilde meg at det kanskje ikke er liv der. Vet ikke hvorfor, har jo slitt med ekstrem kvalme, ømme pupper og berg- og dalbane humør.

Kvalmen har roet seg betraktelig, men brekker meg titt og ofte selvom.

Kanskje det bare er en forsvarsmekanisme, men slitsomt er det. Vil jo glede meg over dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg blitt sykemeldt, og mest sannsynlig for resten av svangerskapet! Er ikke bare bare å være høyrisiko! :)

Uff da, masse "god bedring" :-) hvaslags høyrisiko er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da var jeg blitt sykemeldt, og mest sannsynlig for resten av svangerskapet! Er ikke bare bare å være høyrisiko! :)

Uff da, masse "god bedring" :-) hvaslags høyrisiko er du?
Takk :) jeg har høyt blodtrykk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har første kontrolltime i morgen, og i det siste har jeg begynt å innbilde meg at det kanskje ikke er liv der. Vet ikke hvorfor, har jo slitt med ekstrem kvalme, ømme pupper og berg- og dalbane humør.

Kvalmen har roet seg betraktelig, men brekker meg titt og ofte selvom.

Kanskje det bare er en forsvarsmekanisme, men slitsomt er det. Vil jo glede meg over dette.

Uff, skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har nesten slitt litt med å innse at jeg er gravid, for det er så ulikt forrige svangerskap og jeg "føler" meg rett og slett ikke gravid. Kjenner nå at den følelsen begynner å gå over i frykt for at det ikke er liv der inne og at det er derfor jeg ikke føler meg gravid.

 

Det har ikke blitt tatt noen form for graviditetstest utenom den jeg tok hjemme, ikke målt hormoner,, eller noe slikt, så er litt paranoid. :P

 

Heldigvis tidlig ul på fredag, så håper at alt ser bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har første kontrolltime i morgen, og i det siste har jeg begynt å innbilde meg at det kanskje ikke er liv der. Vet ikke hvorfor, har jo slitt med ekstrem kvalme, ømme pupper og berg- og dalbane humør.

Kvalmen har roet seg betraktelig, men brekker meg titt og ofte selvom.

Kanskje det bare er en forsvarsmekanisme, men slitsomt er det. Vil jo glede meg over dette.

Uff, skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg har nesten slitt litt med å innse at jeg er gravid, for det er så ulikt forrige svangerskap og jeg "føler" meg rett og slett ikke gravid. Kjenner nå at den følelsen begynner å gå over i frykt for at det ikke er liv der inne og at det er derfor jeg ikke føler meg gravid.

Det har ikke blitt tatt noen form for graviditetstest utenom den jeg tok hjemme, ikke målt hormoner,, eller noe slikt, så er litt paranoid. :P

Heldigvis tidlig ul på fredag, så håper at alt ser bra ut!

Uten smerter eller blødninger må man vel nesten tro og håpe at alt er ok.

Jeg fikk en ultralyd for å sjekke at det faktisk var noe der før jeg ble lagt inn på sykehus, så har sett hjertet slå. Eller, dvs, legedama så hjerte slå :P

Jeg vet at fastlegen min har ultralydmaskin på kontoret sitt, for han så på nyrene mine før jul. Lurer veldig på om jeg fåt tilbudet i morgen, håper det. Kjenner at jeg ville blitt skuffet om det bare var å ta blodprøver og få det helsekortet.

 

Men masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen blødninger, så er egentlig ingen grunn til at jeg skal være bekymret.

Men er vel kanskje litt fordi jeg har følt meg litt dårlig oppfulgt av lege osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som blir kvalm av spesielle lukter? Jeg blir så kvalm av lukta hjemme og i bilen,de plassene jeg er mest. Brekker meg med en gang jeg kommer inn gangen,er så slitsomt. Her jeg bor var det fullt på tidlig ultralyd,og jeg vil så gjerne få ett svar på att det er noe der. Noen som bruker doppler,lurer på og skaffe meg en sånn?

Endret av frupedersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER var det en januartråd i gang :D

Jeg skal på ul neste onsdag, herreGUD det er lenge til!! Mannen er fortsatt overbevist om at det er to inni der, jeg holder en knapp (og håper) på en. Gutt. Har guttefølelse selv om jeg ikke aner hvordan en guttefølelse er. Hehe.

Fler som sliter med kviser? Har fått masse på haka, føler meg som en skikkelig fjortis. En av ungene på jobb i dag (er førskolelærer) spurte meg om jeg har fått vannkopper. Nice..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...