Gå til innhold

NOVEMBER 2014 baby ❤️


DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Da har jeg opprettet en november gruppe på face, så de som vil være med der også kan bare gi meg et pip, så legger jeg dere til. Den er er hemmelig, så jeg trenger face navnet dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Noen her som har opplevd blødninger, men alt var i orden ved ul? Er i dag 10+4 å det kom blod på papiret når jeg var på toalettet, rosa med bitte litt ferskt blod, sorry for detaljene. Er nå livredd, sist jeg var gravid mistet jeg i uke 6, ble gravid rett etterpå å nå er jeg livredd for å miste denne gangen også :( Er så kjipt å ha prøvd i 4år, uten å bli gravid, så nårr det endelig skjer så mister jeg to ganger på rad... Legevakta sa det ikke var noe de kunne gjøre, så må vel vente til i morgen for å ringe fastlegen. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Noen her som har opplevd blødninger, men alt var i orden ved ul? Er i dag :-)10+4 å det kom blod på papiret når jeg var på toalettet, rosa med bitte litt ferskt blod, sorry for detaljene. Er nå livredd, sist jeg var gravid mistet jeg i uke 6, ble gravid rett etterpå å nå er jeg livredd for å miste denne gangen også :( Er så kjipt å ha prøvd i 4år, uten å bli gravid, så nårr det endelig skjer så mister jeg to ganger på rad... Legevakta sa det ikke var noe de kunne gjøre, så må vel vente til i morgen for å ringe fastlegen. :/

Jeg kan si ifra i morgen hadde det som du beskriver bittelitt på torsdag, skal til legen i morgen. Av det jeg leste er det ikke farlig og veldig vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er sykemeldt her? :)

 

Jeg er sykmeldt nå, men den går ut i morgen. Rett og slett fordi jeg ikke har sjans til både skole og jobb, da jeg i tillegg har blitt lagt inn 3 ganger pga dehydrering. Holdt sengen flere dager pga null energi, kastet opp alt, ja.... Trodde jeg så mine siste dager en vending, men nå er det heldigvis på rett spor; og jeg syns sååå synd i de som sliter i hele 9 mnd:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ang blødninger så har jeg selv hatt siden uke 8, er nå begynt i uke 12, altså 12 fullgåtte uker på fredag. Mine blødninger skyldes en blodfyllt "ring" rundt livmortappen, og det er visst helt normalt da man har veldig skjøre slimhinner nå og at jeg er i overgangsfasen der kroppen lager slimproppen. Baby har det toppers i magen. Men selvfølgelig er det ekkelt når man blør. Du vil nok merke det om du mister. Trist om det skulle skje.

 

Jeg er sykmeldt, men starter på jobb på søndag igjen, gleder meg som bare det, dødskjedelig å gå hjemme, pluss at tiden går veldig sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som er sykemeldt her? :)

Jeg gikk rett over på svangerskapspenger ved positiv test pga risikosvangerskap. Kommer ikke til å begynne i jobb før høsten 2015, tidligst. Blir lange dager :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.Jeg skal til legen idag og få sykemelding en uke eller to. Har veldig aktiv jobb,og jeg er så sliten og brekker meg dagen lang.Har ikke spydd men det er tungt allikvel. Føler meg ikke høy i hatten da det er lite populært og være syk hos min jobb.Trengte og høre att jeg ikke var alene om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sykemeldt et par uker før påsken. Lå rett ut hele dagen, fungerte ikke i det hele, og kunne ikke gå over gulvet engang uten å nesten gå i dørken pga blodtrykksfall.

Fikk spørsmål av sjefen da jeg var tilbake at "Du er ikke gravid vell?!", men nektet da.

Fortalte det til familien først nå i helgen (ikke fortalt det til mine ennå), og sjefen er ikke høyt oppe på prioriteringslista over folk jeg vil skal vite det.

Håper jeg unngår sykemelding resten av svangerskapet, og regner egentlig med det, siden jeg jobber på kontor, og er i fin form, bortsett fra litt krangling fra ene siden av bekkenet og enkelte små kvalmebyger. =)

 

Føler med alle dere som er dårlige, og må gå hjemme. Det er kjedelig, og ikke noe særlig gøy.

Håper og tror at dere som har slitt litt med blødninger klarer dere fint, og at det kun er forbigående pga slimhinner ol. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+0 ! Yes!!! LORD, det tok LANG tid!!!

 

Jeg var også sykmeldt i to uker, kvalme og blodtrykksfall. Holdt på å kjede meg ihjel, men det var veldig nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykemeldt på tredje uken nå, men jobbet fult frem til uke 12! Ville egentlig ikke bli sykmeldt, men legen fikk " overtalt meg! Er mitt 5. svangerskap, dog uten noen barn enda, så man kan vel også kalle dette for et risikosvangerskap!😞

 

PrinsesseHengepupp; på hvilket grunnlag fikk du innvilget svangerskapspenger? Har tenkt å ta dette opp med lege, da det ikke er jeg som er syk selv, men min arbeidssituasjon medfører mye stress. I tillegg har jeg mistet mange nok ganger nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlaget var det du sier; pga høy risiko for ny abort skal jeg ikke arbeide, selv om jeg ikke er syk. Husker ikke ordrett hva som sto i søknaden, men det ble bekreftet fra arbeidsgiver at de ikke kunne tilrettelegge på noen måte for å sikre meg og fosteret. Har selv historie med gjentatte aborter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som er sykemeldt her? :)

Er teknisk sett ikke sykemeldt, men har sykemeldt meg selv fra alt av studier og jeg har ikke jobbet på en månede. Håper jeg kan komme tilbake til det normale igjen nå snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg frisk som en fisk og har ikke vært kvalm en eneste gang,så jobber 100%! :) Føler meg veldig heldig når jeg leser om alt det slitsomme mange av dere gjennomgår! Hold ut jenter, premien som kommer tilslutt skal være verdt alt har jeg hørt!  :jepp: Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 13+2 og har vært på ultralyd å sett verdens fineste lille knøtt vinke til oss :hjerter_rundt:

Ser dere veldig snart i 2. trimester :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, noen andre som er innlagt på sykehus? Kjeder meg forderva her jeg ligger. Fikk tatt ultralyd i går, å da fikk vi sett bankende hjerte å armer og ben som gikk i alle retninger! så glad for at alt var bra med den lille i magen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første UL i dag :D Frisk og fin og sprellende baby i magen min :) Hikket gjorde den også. Hihi.

Jeg ble satt fram fra 12+2 til 13+0, så da sees vi i 2. trimester jenter :D

Ny termin er forresten 15.11 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på dere :)

Første gang jeg er her inne.

Og er 13 uker.

Jeg har nesten ikke gavide symptomer lengre heller.

Men er så usikker selv for man kan jo lese seg frem til alle symptomene men dette er min første og jeg vet ikke hvordan man skal føle seg.

Har ekstremt mye vondt i hode og ønsker jo selvsagt ikke å ta så mye paracet, skulle ønske det fantes noe som kunne hjelpe.

For jeg er HELT hjelpesløs etter jeg har vært på jobb er jeg helt ferdig.

 

Jeg vet jo til en viss grad hvorfor jeg har vondt i hode det er fordi jeg ikek får drukket nok i løpet av dagen og det er ikke fordi jeg glemmer eller ikke har lyst men jeg står på en jobb aleine i 7 timer uten å ha mulighet til å gå på do og da tørr jeg ikke å drikke.

 

Vel jeg ønsker å høre med dere om det er noen andre som har noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken jobb har du da?

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilken jobb har du da?

 

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

omg! da hadde jeg tisset på meg flee ganger om dagen, det er jeg sikker på :-0 huff.. men hva med de i nabo butikken osv? ingen av de som er flere på jobb å kan hjelpe til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvilken jobb har du da?

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

omg! da hadde jeg tisset på meg flee ganger om dagen, det er jeg sikker på :-0 huff.. men hva med de i nabo butikken osv? ingen av de som er flere på jobb å kan hjelpe til da?

 

 

 

Hvilken jobb har du da?

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

 

Butikken har 2 åpninger og veldig vanskelig for andre butikker å føle med på 3 åpninger.

Men ja ( tissemegut) derfor tørr jeg nesten ikke å drikke noe, jeg må MYE på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hvilken jobb har du da?

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

omg! da hadde jeg tisset på meg flee ganger om dagen, det er jeg sikker på :-0 huff.. men hva med de i nabo butikken osv? ingen av de som er flere på jobb å kan hjelpe til da?

 

 

Hvilken jobb har du da?

Jeg er butikksjef. Og jobber hele dagen desverre aleine.

Eneste muligheten jeg har å komme meg på toalett er å ringe vektere og det er veldig sjeldent de har tid til å komme å passe på butikken. En gang ventet jeg i 4.5 time før vekter hadde tid å komme å være vakt :(

Når man jobber på senter har man ikke lov å stenge ned porten heller.

Butikken har 2 åpninger og veldig vanskelig for andre butikker å føle med på 3 åpninger.

Men ja ( tissemegut) derfor tørr jeg nesten ikke å drikke noe, jeg må MYE på do...

 

Hva med å ansette noen til å hjelpe deg litt noen timer på dagen da?

Det er jo veldig viktig å få i seg nok væske og mat når man er gravid.

Det må jo finnes en mulighet til å få løst dette på et vis, du kan ikke gå slik stakkar.

Hvis ikke må du ordne deg med, hm, potte?! Hihihih :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...