Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Hei! Slenger meg med, og håper på å bli til oktober :) foreløpig termin 18/10. Har ei jente på 16 mnd fra før. Mistet i sa i desember. Har ikke helt trua på at alt går bra ennå, men krysser fingrene!:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Hatt så fryktelige smerter i underlivet i mårrest, og nå når jeg var på do, var papiret brunt?? Burde jeg ringe legevakten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør lite så tidlig i svangerskapet dessverre! Men du kan jo alltids prøve. Ofte blir man avist fordi de ikke kan gjøre noe hvis uhellet inntreffer. Du kan si at du har massive magesmerter, da sjekker de kanskje for exu. for det kan være farlig for deg også, og da må de kontrollere det. Håper det ikke er noe farlig, og at det vare er irriterte slimhinner!

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med på Facebook gruppen?? Det er så hyggelig! Blir kjent på en annen måte! Det er helt hemmelig å ingen andre enn de på gruppa ser hva du skriver! Jeg er med i en fra 2013 ennå, da jeg fikk min første :) kjempe hyggelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk komme inn til UL et par timer etterpå, og der fikk jeg se et levende foster og et hjerte som slo! :lillesky:
Kan si jeg gråt mine modigste tårer da jeg trodde det kom til å gå galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokkedyret : huffda, får komma deg hjem og slappe masse av:) nyte at det er helg!

 

Gratulerer til alle som er kommet nå :) Dette er jo kjempe artig, blir flere og flere av oss med termin i oktober :D

Husk at vi har facebook gruppe også, som selvfølgelig er helt hemmelig :) er en del av oss der inne allerede, hadde vert kjekt om dere ble med dere også :)

Hei

Hva heter facebook gruppen da? send melding om du ikke vil skrive den her? :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere nye som har kommet hit :) vi har en terminliste lenger bak, om noen av dere henter den frem og legger dere på listen? :)

 

Jeg har begynt å tenke på å bestille UL, tenke å ha en i uke 9 (sånn midt i) også ha en i uke 12 (i begynnelsen). Vi skal hjem til foreldrene mine rett etter første UL og tenkte at det hadde vært hyggelig å vise et bilde når vi forteller det :) Når skal dere ha UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg forsiktig inn her, foreløpige termin er 24 oktober og er 4+4 idag.

Har INGEN symptomer på noe som helst! Så føler meg ikke gravid enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se deg her Mamsen! :D

Kjekt å se deg også :) Krysser fingrene for at jeg får være med i 9 måneder til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! 

Da hopper jeg inn her til dere :) Jeg er gravid med nr.2 og har termin 17 oktober (etter det jeg tror iallefall ;) ) Formen i mitt forige svangerskap var helt super, jeg hadde bare litt plager på slutten, men det var pga plassmangel ;) hehe...

 

Nå derimot er jeg supertrøtt og kjempe kvalm nesten konstant, ikke stas med en 2 åring i hus.. Men men… Jeg er av den positive sorten så jeg håper det går over snart!

 

Håper det går bra med dere andre her inne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin i Oktober 2014

1. Oslomama, Lillelura *GRAVID*, Familiepå6!?, Mrs-impatient
2. April*jente, *Lykke**
3.Pion, Ocean™, Twinkel
4. K.Marie, "KlaraKu"

5. Skogsjenta90
6. Hjartevenn
7. Kosmama

8. Andrea2
10. Sokkedyret, -Blåklokke-
11. FrøkenUgla, Jønimi, Sienna85
15. 1h11h1
16. MillaMol, Syrin84
17. Snelafel, Sirkus85

18. *flux*, LinnChristin

 

Skrev meg på her jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har vondt i korsryggen? Er så redd det betyr at noe er galt, hadde korsryggsmerter som "strålte" nedover når jeg mista i desember. Mista på 7+5, hadde korsryggsmerter fra 5+noe, og det viste seg på tidlig ul 7+4 at fosteret hadde slutta å vokse tidlig i uke 5. Ikke for å skremme noen! Men lurer fælt på om flere har vondt i korsryggen, at det kan være en vanlig svangerskapsplage:) kan ikke huske at jeg hadde ryggplager så tidlig med jenta mi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg forsiktig inn her, foreløpige termin er 24 oktober og er 4+4 idag.

Har INGEN symptomer på noe som helst! Så føler meg ikke gravid enda :(

Jeg hadde heller ikke symptomer så tidlig. I uke 6 derimot... Er 6+6 i dag og denne uken har vært tung! Trøtt, kvalm, oppkast, svimmel og hormonell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, kan ikke ha vært noe kjekt sokkedyret :(

Har hatt masse symptomer i de andre graviditetene mine, så nå når jeg ikke har noe så blir jeg veldig urolig.

Har ikke ømme pupper engang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :) Endelig er det min tur også!:)

 

Er ei jente på 25år og samboer er 30år, vi venter vårt første barn sammen ca 6.oktober, jeg har en sønn på 7år fra tidligere forhold. Har vært prøver i 5år, men nå etter å ha gått ned mange kilo, satt endelig den etterlengta spira vår<3

 

Lurer litt på hvor jeg finner den hemmelige facebook gruppa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, kan ikke ha vært noe kjekt sokkedyret :(

Har hatt masse symptomer i de andre graviditetene mine, så nå når jeg ikke har noe så blir jeg veldig urolig.

Har ikke ømme pupper engang!!

Har sett flere skrive her inne at de har ulike symptomer i ulike svangerskap... Det kommer nok tidlig nok!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

uff, kan ikke ha vært noe kjekt sokkedyret :(

Har hatt masse symptomer i de andre graviditetene mine, så nå når jeg ikke har noe så blir jeg veldig urolig.

Har ikke ømme pupper engang!!

Har sett flere skrive her inne at de har ulike symptomer i ulike svangerskap... Det kommer nok tidlig nok!

 

Ja jeg får bare smøre meg med tolmodighet :) (men så når de kommer så kommer jeg sikkert til å klage på dem hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamsen! Har det sånn jeg også. Forige svangerskap hadde jeg masse symptomer alt før ikm, denne gangen ingenting annet enn uteblitt mens og positiv test. Blir jo litt bekymra, men de kommer vel tidsnok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg håper de kommer :) Meeeeeeen jeg kommer til å angre :)

Det verste symptomet/plagen jeg hadde fra første svangerskap var halsbrann! Kunne ikke spise eller drikke noe uten at magesyren boblet i halsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da kan jeg melde meg inn her :D Er 24 år (blir 25), samboer er 28 (blir 29) Etter flere positive tester nå, tror jeg at jeg kan snike meg inn her. Foreløpig utregnet termin blir 28 oktober. Jeg er 3 + 5 uker på vei nå.. 

Gratulerer til oss alle :D

Symptomer, øm høyre del av magen/livmoren, litt ømme pupper, trøtt, kvalme, luktesans, vondt i magen når jeg bøyer meg og ingen TR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange ekle lukter på bussen!! Folk stinker! Fytti. Det er helt forferdelig å ta bussen som gravid (med forsterket luktesans og kvalme). Æsj. Får lyst til å kjøpe meg bil bare for å slippe alle disse illeluktende menneskene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...