Gå til innhold

OKTOBER 2014 Babyene!


lillelura *GRAVID*

Anbefalte innlegg

Jeg hører til her nå jeg også☺️ Vi bestemte oss rett før nyttår å prøve på nr 2 å det skjedde fortere enn forventet. Testet positivt om torsdagen så er jeg 5 +2 i dag. Har bestillt en bodye til storesøster hvor det står "i min mors mave ligger det en liten gave" og på ryggen er det bilde av en stor og liten ugle med tekst" big sister" som ho skal få på seg når vi skal fortelle det til familien vår ☺️

 

Anonymous poster hash: a7032...ce0

Jeg så på på den jeg også :) Jeg har kjedet meg litt idag og da har jeg ordnet et bilde som vi skal "poste" på face etter ordinær UL :P Tror det blir bra, litt utenom det vanlige "bolle i ovnen"bilde som alle gjør :P Også liker jeg å planlegge å ordne sånne ting så da ble det gjort idag :P er 6 uker på mandag så det er fortsatt et par uker til bilde blir brukt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terminliste Oktober 2014 :)

 

1. Oslomama

2. April*jente

3.

4. K.Marie

5.

6.

7. Kosmama

8.

9.

10.

11. FrøkenUgla

12.

13.

14.

15. 1h11h1

16.

17.

18.

19

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

 

Sleng dere på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Nå er jeg både stresset og redd.... Vi koste oss i går kveld og når jeg gikk på toalettet imorrest blødde jeg en del friskt blod..! Det stoppet etter 1 minutt og jeg har ikke kraftige kramper/smerter (enda), men nå har jeg rett og slett panikk. Skal det gå galt IGJEN liksom? Huff :(

 

Har ikke hatt noen symptomer på graviditet annet enn trøtthet på kveldene og er 6 uker på vei i morgen. Dette er ikke moro :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Oktober 2014 :)

 

1. Oslomama

2. April*jente

3.

4. K.Marie

5.

6.

7. Kosmama

8.

9.

10. Sokkedyret

11. FrøkenUgla

12.

13.

14.

15. 1h11h1

16.

17.

18.

19

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

 

Sleng dere på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs imp. Med kos mener du sex? I såfall hadde jeg ikke bekymret meg:))

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs imp. Med kos mener du sex? I såfall hadde jeg ikke bekymret meg:))Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Ja, sex ja ;) Har selvfølgelig googlet blødning etter sex osv, og vet at det ikke er unormalt, men blir jo helt panisk vettu! Mistet i august (BO, hadde da ingen blødning etter sex what so ever), og er selvfølgelig livredd for at det skal gå galt igjen. Herregud, man blir jo gal av dette her ;)

 

Har du også opplevd blødning etter sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enhver blødning blir man jo bekymret av! Har ikke hatt noen blødninger selv, men har lest at fler her inne har hatt det. Så lenge blødningen stoppet av seg selv dagen derpå, tror jeg ikke det er noe å være redd for:)) Men tror jeg hadde vært forsiktig med sex frem til uke 12 etter dette :P Jeg er akkurat i uke 12, og vi har hatt lite sex i perioden og aldri veldig dypt eller hardt. Vært vanskelig da jeg er veldig glad i sex hoho, men nå kan vi kose oss mer:)))

 

Anonymous poster hash: 5d215...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig stressa nå, hehe men så er jeg en stressa person i utgangspunktet også da ;) Blødde ingenting rett etter sexen i går kveld, og ingenting da jeg gikk på do i natt, men så imorrest kom det en "sprut" med blod (beklager detaljer). Sist vi hadde sex fikk jeg lyyyyysrosa utflod, så det kan hende jeg har en rift eller noe i skjeden kanskje? Tror jeg skal ringe sykehuset i morgen og be om å få fremskyndet UL (har time om 2 uker). Tror det blir sex-stopp frem til UL altså! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Oktober 2014  :)

1. Oslomama
2. April*jente, *Lykke**
3.
4. K.Marie
5.
6.
7. Kosmama
8.
9.
10. Sokkedyret 
11. FrøkenUgla
12.
13.
14.
15. 1h11h1
16.
17. Snelafel
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Sleng dere på  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Oktober 2014  :)

1. Oslomama
2. April*jente, *Lykke**
3.
4. K.Marie
5.
6.
7. Kosmama
8.
9.
10. Sokkedyret 
11. FrøkenUgla, Jønimi
12.
13.
14.
15. 1h11h1
16.
17. Snelafel
18.
19
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Sleng dere på  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert flere enn meg som har små stikkinger og andre rare følelser nedi magen...? Men er det noen som vet hvorfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokkedyret: det er nok egget som "graver" seg plass + starten på utvidelsen av livmora! :)

 

Tok en CB digital test med ukesindikator, og den viser 2-3 uker. Er 5+6 idag. Burde den ikke vist 3+?? Tror det blir en tur til legen for å ta blodprøve imorra for å sjekke hcg-stigningen.. Herregud, ble så stresset at jeg fikk munnsår faktisk! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stikkinger :-) vi får ta det som et godt tegn :-)

 

Mrs impatient: blør du nå? Hcg blodprøve er nok lurt, men ville også prøvd å fått fremskyndet ultralyden. Håper det går bra og at det ikke er noe gale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stikkinger :-) vi får ta det som et godt tegn :-)

Mrs impatient: blør du nå? Hcg blodprøve er nok lurt, men ville også prøvd å fått fremskyndet ultralyden. Håper det går bra og at det ikke er noe gale!

Nei, blør heldigvis ikke nå. Kun i under 1 min da jeg var på do imorrest. Skal ringe sykehuset og høre om jeg får komme inn tidligere! Håper også at ingenting er galt, men har en veldig dårlig feeling :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også stikkinger :-) vi får ta det som et godt tegn :-)

 

Mrs impatient: blør du nå? Hcg blodprøve er nok lurt, men ville også prøvd å fått fremskyndet ultralyden. Håper det går bra og at det ikke er noe gale!

Har noen merkelige følelser her i magen også! Vet ikke helt hva det er - men tror at det er normalt :) Men kjøper CB - digital imorgen og tar den i løpet av dagen :) Har lest andre steder her at man bør ha legetime mellom uke 8-11? Når har dere tenkt å bestille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her våken mitt på natten fordi jeg rett og slett ikke klarer sove. Jeg sliter med luftplager og klarer ikke sove :( flere som sliter med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i Oktober 2014

 

1. Oslomama

2. April*jente, *Lykke**

3.

4. K.Marie

5.

6. Hjartevenn

7. Kosmama

8.

9.

10. Sokkedyret, -Blåklokke-

11. FrøkenUgla, Jønimi

12.

13.

14.

15. 1h11h1

16.

17. Snelafel

18.

19

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

 

:-D

Endret av Hjartevenn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svinger meg inn hit til dere :) jeg har termin 4.okt :) Jeg er 27 år og venter min første, ikke helt planlagt men hjertelig velkomment er det :) er fra elverum men bor i søndre land ved Hov.

Har innimellom skikkelige tak i magen som varer noen sekunder, som en knipegreie og mensmurring samtidig. Har ikke blødd heldigvis men disse greiene skremmer meg litt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...