Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Da venter vi bare på de digitale:):) men dere er heele sikkert gravide med så mange streker!

 

Har jo lest trådene her inne lenge, og jeg må si jeg er oppriktig spent på hvordan det går denne pp sokkedyret. Håper det er noe i det!!

 

Jeg er 5 dpo, i følge fertilityfriend og temp. Fikk positiv el test 3 dager. Men tempen steig på dag 2 med positiv el. Så her er d bare rot

 

Hvordan går det med dere som har ikm?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sokkedyret jeg heier sånn på deg!! Vil bare fortelle at jeg fikk positiv første gang på kveldsurin, og at jeg hadde sopp den prøveperioden. Og legen min sa at dette var et graviditetssymptom:D Krysser fingrene for deg!!! Heiaheia:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i dag og litt murringer men ingen mens enda.

Tipper den kommer ila kvelden.

Traff veldig godt på denne PP'en.

Skal inn til samtale med gynekolog i morgen sammen med sambo.

Få svar på prøver og hvordan vi skal gå videre med utredningen. Kjenner jeg er litt nervøs, men blir godt å få det overstått og endelig få svar på hvorfor vi aldri blir gravide.

Heier på alle dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på min kropp. Når jeg har TR så fossblør jeg i 3-5 dager med smerter fra helvete.. nattbind må jeg bruke hele døgnet og bruker lett to pk pga utblødd.

Denne gangen positiv test. Spotting, så blødde jeg såpass mye at et truseinnlegg ikke var nok, men så ble det stopp etter 1 dag med såvidt noe.. nå er det stopp.

Beklager for ekle detaljer!

Er det noe håp eller er kroppen min bare fryktelig teit?

 

 

Hvordan går det Ugressblomst?  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå dere er så søte som heier på meg :-) Jeg skal oppdatere dere. Tok enda en EL-test før jeg la meg og den var knallpositiv den også. Er jo merkelig om det ikke er noe nå...

Har egentlig ikke lyst til å teste i morgen tidlig for må rett på jobb og det er lang og full dag og så er mannen bortreist så jeg får ikke fortalt han det. Og så er jeg så redd for å teste. Får se om jeg tør i morgen... Kanskje jeg venter til helgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig at du husket på meg Syrin84 :)

 

IKM er jo egentlig i dag men nada mer lille blødning enn den ene dagen pluss spottingen.. Føler meg fryktelig varm i toppen, kald på føttene(som jeg alltid er når jeg er gravid), puppene føles tunge ut fortsatt..

Men vet liksom ikke når jeg skal ta en ny test for å få bekreftet om det endte med en spire som ikke ville holde seg fast eller om jeg er fortsatt gravid, siden den digitale cb viste gravid 2-3 uker, så hvor lang tid tar det før evt. hcg er ute av kroppen?

 

"dør" etter å teste hver eneste dag med billig tester i håp om at det er en liten spire fortsatt i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan få målt hcg hos legen? Da slipper du å analyserer streker og måtte lure lenger :)

Når den viste 2-3 hadde du vel mye hcg allerede på et tidlig tidspunkt.. Håper det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg testet og det var en svak strek der! Den var svak men det var en strek! Og den var rosa! Den var absolutt ikke blendahvit som alle de andre testene. Æææ 😄😄 Har det virkelig skjedd?!? Jeg klarer ikke å tro det. Tror jeg må kjøpe en cb digital også for å få det svart på hvitt.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå. Kan ikke tro det! Etter all denne tiden så ble det plutselig min tur?! Og så denne rare måneden av alle. Iiiiiii 😄😄

Jeg klarer ikke tro det!! Dette er helt surrealistisk.

Men åååå testen var jo positiv!! Det er sant! Åå gu så jeg gleder meg til å fortelle mannen det i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå endelig er du gravid <3 Så fantastisk! Måtte spiren klore seg fast og vokse deg feit! Dette fortjente du:)) Måtte inn å sjekke her før jobb hvordan det hadde gått med deg, og nå ble jeg så glaad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i morges, 2 dager før venta mens, og den var blendahvit. Regna egentlig med det. Så nå har jeg ikke så mye trua gitt. Bare å vente på mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå Sokkedyret, nå ble jeg glad! Gratulerer så mye! Og for en pp dette har vært for deg, herlighet. :klem:

Ja hjelpe meg! Forventet det virkelig ikke denne måneden altså!!

Å det er så rart! Var begynt å innstille meg på utredning og hva skal vi gjøre om det aldri går. Og så plutselig når jeg minst ventet det! Å må den bare klore seg fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå endelig er du gravid <3 Så fantastisk! Måtte spiren klore seg fast og vokse deg feit! Dette fortjente du:)) Måtte inn å sjekke her før jobb hvordan det hadde gått med deg, og nå ble jeg så glaad:)

Å takk for det. Dere er så søte alle som heier på meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer sokkedyret! :-) her har jeg nettopp tatt en digital cb som sier GRAVID :-D :-D :-D Tok en billigtest også, og streken blir jo ikke sterkere enn den har vært. Så får teste med ny billigstav til helgen og håpe at streken blir sterkere. Skal ut med kjæresten i kveld og spise middag. Fortelle det til ham da ;-) har laget et bilde til ham på tlf som sier alt. Skal sende det til ham når vi sitter der. Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Sokkedyret og Sienna85 :) Håper spirene holder seg på plass!

 

Her har det vært veldig kluss denne mnd. Hadde el slim og el smerter to dager før ordentlig tempstigning. Så jeg regner med jeg hadde el to dager før FF mener. Det vil da si at jeg er på DPO 8 i dag.

Har mensmurringer, men INGEN tegn til spotting i det hele tatt. Pleier å spotte i 5 dager før TR og her er det bare kremaktig når jeg sjekker tappen. Tappen har blitt litt høyere også.

En annen ting er at jeg ikke har ømme pupper, noe jeg alltid har en uke før TR. Lurer jo på om dette er et godt tegn. Også våkner jeg om natten av at tunga sitter fast i ganen! MÅÅÅ drikke vann! 

Bortsett fra det har jeg hatt en lett forkjølelse og er tung i hodet. Men det kan jo bare være virus. Ingen andre tegn, ikke mye og tisser og ikke kvalm eller noe sånt.

 

Spennende dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at jeg hadde en temp dipp 5 dpo. Fra 36,6 ca til 36,3. Så opp igjen dagen etterpå og nå de siste tre dagene har den ligget stabil på 36,55 ca.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så myyye til dere gravide! :)

 

Har nettopp fått beskjed av gynekolog at vi ikke kommer til å bli gravide uten prøverør. Mine prøver var helt fine, mens mannens var ikke bra. Lite volum med ingen svømmere:( han må utredes enda mer, så håper at det finnes noen svømmere når de leter mer.

 

Da er det over og ut for meg her inne på Bli Gravid for en stund.

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Shamy..:( Men det er jo håp for dere likevel, bare med litt ekstra stress.

 

Jeg glemte å nevne at jeg har vondt i korsryggen også..

Shit, er det virkelig mulig å ha så mange symptomer bare 8 dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det strekker skikkelig i livmoren når jeg reiser meg opp... Også har jeg vært ganske hoven "der nede" i dag.

 

Jøss, nå begynner jeg å lure her. Men kan vel ikke teste riktig ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper symptomene stemmer da Smulgurkan S! Når tenker du å teste? :)

 

SOKKEDYRET: 3 ganger hurra for deg! Må få høre hvordan mannen reagerer :D Dere har jo ventet på det begge to  :hjerter_rundt: Hvilken termingruppe hører du til i? Jeg har funnet ut at det blir oktober på meg, om jeg blir gravid! Woop!

 

Tenk Sienna85, at du har fått beskjed om lav fruktbarhet. Men gravid blir du! Nå skal du gå 9 mnd vettu :D

 

Men da får du bestille tvillinger Shamy, når dere først er i gang. Går ikke det an å ønske seg det, med prøverør? Eller har jeg drømt det?

Har sneket litt inne på prøverørsidene (skulle ikke tro jeg gjorde annet enn å henge på BIM), virker som det går bra for de fleste. De er vel jækla dyktige på å lete frem svømmere i mikroskopet :)

 

Leeeenge til uka vår enda. Har vært kvalm 2 dager på rad.. Men jeg tror det er en form med brownies sin skyld. Hadde nemlig gått ned 2 kg på 1 uke. Nå har jeg sikkert gått opp 3.. :blink: Satser på det var nok å slanke seg et par kg før eggløsning, og ikke etter..

 

Noen som vi ta en titt på den rare charten min denne uke forresten? Skjønner ikke så mye jeg.. Skal se om jeg klarer å linke.

 

My Ovulation Chart

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...