Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Er det vanlig at docMorris gir skyggestrek innen tidsfristen? Ikm er på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk skyggestrek på docmorris forrige pp. Men den var helt uten farge da:) Har tro på at mange først får skyggestreker, og er gravid. Men tror det ofte går andre veien også. Håper du er gravid:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uæææ.. så akkurat på billigstrimlen min. Skyggestrek!! Prøøøver å ikke få opp håpet! Har hatt d 2 pp før. Så jeg får tydligvis ofte skygger. Eller så er jeg bare drita god på å se ting:p

 

10 dpo i dag i følge FF. :):) åå hvor mange dpo er du 12345?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 9 eller 10 dop. Nå som testen har tørka er streken mye tydeligere, men venter med jubelen til ikm har passert. Er så spennende. Første registrerte eggløsning etter en ma for snart ett år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da bør dette være eggløsningen din:) Hååper. Jeg tester nok ikveld igjen. Med billigstrimler. Dersom det fortsetter sånn tar jeg en digital på ikm 6 feb:) åå tenk om det er noe i dette. Skal du teste mer før ikm?

 

Jeg har vært litt kkvalm. egentlig er d vel foe tidlig. Men det er eneste symptomet jeg kan komme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere noe? 9 og 10 dpo ved siden av hverandre. 10 dpo nederst.. Som sagt, der er BARE skygger da. Men litt spennende er det da :D Bildet er ikke redigert. Det er lov å ikke se noe da:P Jeg har super streke syn

 

yzjb.jpg

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser antydning på den nederste. Tenker jeg tar en ny igjen i morra eller torsdag. Har masse billigstrimler hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5
27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi
28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst
29 Januar: Sienna85
30 Januar: Smulgurkan
31 Januar: VE-G (pp6)
1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)
2 Februar:

GRAVIDE  :bolledeig: 

Jønimi
Sienna85

Sokkedyret 

 

TR:
V-EG

**Cayenne**

Ugressblomst

 

UKE 6
3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla
4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4, Snelafel (pp6)
5 Februar:
6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1) Syrin84 (pp6)
7 Februar:  1-2-3-4-5?
8 Februar:
9 Februar:


GRAVIDE 

:strix: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spotting idag så langt... Har ikke testet idag, tenker jeg tar en imorgen :) hvordan går det med deg Flutli, og dere andre?

 

 

Testet i dag tidlig, og jeg kunne såvidt skimte en strek, dette var med billigtest. Jeg var på apoteket i dag og kjøpte en digital test, som jeg tenkte jeg skulle prøve i morgen tidlig, for å være på den sikre siden. Nå i kveld kom det brunaktig slim, så nå er jeg livredd tanta har tenkt å komme likevel.....

 

Hvordan går det med uke 5 jentene?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her jeg å  :laugh: Har akkurat hatt  en SA.

Må vente noen uke men prøver så fort som muligt igen. :P Håper det klaffer denne gangen!  :rolleyes: 

Lurer på hav IKM betyder? hihi, er nye her så henger ikke med på allt.  :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det betyr Ikke kommende mens.. Altså, den dagen du forventer, men ikke ønsker, at mensen kommer :D

 

Velkommen!

åh ja, ok! tack, da vet jeg! Tackar  :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Igår gick allt som det ikke skulle gå. Jeg var gravid, uke 6, og igår fikk jeg en spontanabort. Har hatt blødninger i fem dager nå og igår kvell gjorde kroppen seg kvitt med embryot på et naturligt vis. Det var det verste jeg har varit med om men samtidigt er jeg glad før at det skjedde på et naturligt vis. Gråt i timmer med stor sorg.  :sukk:

 

Jeg vil så innreligt bli gravid igjen, og vara gravid og føde barn er noe av det finaste jeg har gjort. Har en liten prinsessa på 12 månader og bare gledjer meg til og gøre den resan igen.   :rolleyes: 
Jeg lurer nå på når jeg og mannen min kan prøve igjen? Mange mener nok det kan være lurt å vente til man har gjennomgått en normal menstruasjonssyklus? Hva sier dere? Fortell meg gode erfarenheter og ge meg gledjen til og prøve igjen!   :rolleyes: 

 

Er takknemlig før svar!   :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken syrin84 :) tipper du er gravid jeg! Jeg hadde skyggestrek helt fra 8 dpo. Først 12 dpo ble de så synlige at man kunne se streken på bildet. Så krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leelu30

Jeg er 12 DPO og testet blendahvitt idag. Da tenker jeg at det blir en prøveperiode til før et evnt. opphold frem til mai :) Har kjøpt clearblue eggløsningstester som jeg vil prøve neste måned. Masse lykke til dere andre som skal teste de kommende dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Igår gick allt som det ikke skulle gå. Jeg var gravid, uke 6, og igår fikk jeg en spontanabort. Har hatt blødninger i fem dager nå og igår kvell gjorde kroppen seg kvitt med embryot på et naturligt vis. Det var det verste jeg har varit med om men samtidigt er jeg glad før at det skjedde på et naturligt vis. Gråt i timmer med stor sorg. :sukk:

Jeg vil så innreligt bli gravid igjen, og vara gravid og føde barn er noe av det finaste jeg har gjort. Har en liten prinsessa på 12 månader og bare gledjer meg til og gøre den resan igen. :rolleyes:

Jeg lurer nå på når jeg og mannen min kan prøve igjen? Mange mener nok det kan være lurt å vente til man har gjennomgått en normal menstruasjonssyklus? Hva sier dere? Fortell meg gode erfarenheter og ge meg gledjen til og prøve igjen! :rolleyes:

Er takknemlig før svar! :strix:

Trist å høre!!:-( Har selv akkurat spontanabortert for snart 3 uker siden, og gynekologen sa ikke at jeg burde vente annet enn ca 2 uker pga infeksjonsfare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei igjen

Igår gick allt som det ikke skulle gå. Jeg var gravid, uke 6, og igår fikk jeg en spontanabort. Har hatt blødninger i fem dager nå og igår kvell gjorde kroppen seg kvitt med embryot på et naturligt vis. Det var det verste jeg har varit med om men samtidigt er jeg glad før at det skjedde på et naturligt vis. Gråt i timmer med stor sorg. :sukk:

 

Jeg vil så innreligt bli gravid igjen, og vara gravid og føde barn er noe av det finaste jeg har gjort. Har en liten prinsessa på 12 månader og bare gledjer meg til og gøre den resan igen. :rolleyes:

Jeg lurer nå på når jeg og mannen min kan prøve igjen? Mange mener nok det kan være lurt å vente til man har gjennomgått en normal menstruasjonssyklus? Hva sier dere? Fortell meg gode erfarenheter og ge meg gledjen til og prøve igjen! :rolleyes:

 

Er takknemlig før svar! :strix:

Trist å høre!!:-( Har selv akkurat spontanabortert for snart 3 uker siden, og gynekologen sa ikke at jeg burde vente annet enn ca 2 uker pga infeksjonsfare :-)

 

ja, det var veldig trist... :cry:  Lei meg på dine veier også  :hjertesmil: 

Gledjer meg massor til og forsøka bli gravid igjen.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. Jeg tok en billigstrimmel nå på kveldsurin. Det kom opp en svak, svak rosa strek.... Skyggestreken på docMorris i morges, streken nå og symptomer jeg har kjent på kan tyde på at jeg har blitt gravid på året etter sist gang :-o :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt to billigstrimler fra ebay også, altså et annet merke. Svak strek på begge. Litt sterkere den på kvelden nå. Definitivt noe på gang:):) ååh.. bare ikke det er noe kjemisk tull. Kan liksom ikke tro det har klaffet og skal skje. Selv om vi har da gjort alt som må til:)

 

Heier på oss 12345!! Ny dag og ny test i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster de først opp på imageshack. Der får jeg en url til bildet. Adressen legger jeg inn i den ruten som kommer opp når du trykker på "legg ril bilde" ruten her. Kort fortalt. Du kan google "vi vil se bildene dine + barn i magen" så får du en bedre forklaring:)

 

Jeg liker å se andre sine bilder ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa i dag, men den var hvit hvit og hvit. Er jo bare 10 dpo, men testa positivt på tilsvarende dag ved forrige graviditet, så føler meg vel ganske sikker på at det ikke blei noe denne gangen heller... Da er vi vel over på 11 eller 12 pp. Har jo fått det til en gang, så venter nok litt til med å søke legehjelp.

 

Syrin: syns jeg ser antydning til strek på begge når jeg zoomer her jeg!! Hurra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...