Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

so0v.jpg

 

Fremgang :) Jeg tror fortsatt ikke på at jeg er gravid da. Tørr ikke bruke digital enda. Venter bare på en kjemisk :P ææææ!! 

 

I går kom vel streken etter 4-5 min? Tok ikke tiden. Og i dag etter omtrent 1 min  :hjerter_rundt:

 

Sambo ble litt skuffet sist strekene ikke betydde noe. Så han ga meg et kyss og sa "vi får bare vente noen dager og se kjære. Det ble så mye grubling forrige gang" :P De tror ikke at "strek er strek" heller da.. 

 

1234: Egentlig burde vi ikke forvente sterkere test i dag. Da hcG fordobler seg hver 48 time (?) mener jeg å ha lest. Så i morgen :D

Endret av Syrin84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du e nok gravid ja! Den nederste testen er jo veldig sterk. Jeg fikk en positiv dpo 9 men deretter var de svakere, i dag fikk jeg så vidt en strek på en rfsu så vet ikke hva jeg skal tro. Men tappen ligger høyt og ikke langt nede og ganske åpen som den pleier å være når tr er på vei. Så klamrer meg i håpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LItt ekstra sterke pga redigeringen. Men dpo 11 er sterkere enn 9 og 10 da:) Tror jeg må kjøpe en annen test på apoteket i dag.

 

Så lenge TR ikke kommer er det håp :) Plutselig får du en sterk test, hvem vet. Blir spennende i morgen da :) Krysser fingrene for deg carmen888! Noe er/har ihvertfall vært på gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er kjemisk denne mnd og er det tredje mnd på rad. Røyker da, skulle liksom slutte når jeg ble gravid men lurer på kanskje om det kan være grunnen. At egget fester seg ikke skikkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. vet ikke. Vi har prøvd 6 mnd nå. Sambo har vært snusfri siden 1 januar. Kaaan jo spille en rolle i at d har fungert denne mnd? Hvis d blir. Hvem vet:) Uansett vil jeg anbefale deg å slutte, for din egen del også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du e nok gravid ja! Den nederste testen er jo veldig sterk. Jeg fikk en positiv dpo 9 men deretter var de svakere, i dag fikk jeg så vidt en strek på en rfsu så vet ikke hva jeg skal tro. Men tappen ligger høyt og ikke langt nede og ganske åpen som den pleier å være når tr er på vei. Så klamrer meg i håpet.

Hva i all verden? Pleier du kjenne på tappen med jevne mellomrom ? Er dette normalt? Det høres jo helt absurd ut at noen vet åssen tappen "oppfører" seg gjennom hele syklusen ? :P

 

Anonymous poster hash: 4fafc...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emh mange som gjør det. Så vil ikkje si at det er unormalt. Generelt sett så e eg ganske opptatt av hvordan kroppen fungerer så har lest litt om det. Pluss at eg skal bli jordmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare poppe innom fra aftenvakt, og si at jeg har fått strek på A1 og gravid på digital!!!! Klarte ikke vente. Det er helt fantastisk. Klarer ikke ta det innover meg!! Helt ubeskrivelog fornøyd og glad nå:) Gleder meg til å google meg frem til alt jeg sitter her å lurer på nå. Glemt alt siden sist:) we

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Syrin84! Wohoo :-D

 

Carmen, jeg røykte også. Er nok veldig individuelt, men skader jo ikke å slutte før positiv test å se om det hjelper :-) jeg sluttet nå når testen ble positiv. Ikke vært motivert nok tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Syrin84 :)

Jeg klarte ikke dy meg og tok en test på ettermiddagsurin. Den ligger i galleriet mitt. Kan noen se på den? Det er en rosa strek hele veien, men den er mørkere på øverste halvdel enn på den nederste. Tok og en eggløsningstest som var ganske sterk. De har etter eggløsningen vært bortimot usynlige teststreker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9vaz.jpg

 

UKE 5
27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi
28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst
29 Januar: Sienna85
30 Januar: Smulgurkan
31 Januar: VE-G (pp6)
1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)
2 Februar:

GRAVIDE   :bolledeig: 

Jønimi
Sienna85

Sokkedyret 

 

TR:
V-EG

**Cayenne**

Ugressblomst

 

UKE 6
3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla
4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4, Snelafel (pp6)
5 Februar:
6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1) Syrin84 (pp6)
7 Februar:  1-2-3-4-5?
8 Februar:
9 Februar:


GRAVIDE 

Syrin84 (pp6)

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis grattis :D 

 

Jeg fikk TR i dag, så denne kroppen har virkelig lurt meg denne syklusen!

 

Må jo nesten le litt av det haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svake, svake rosaaktige streker i dag og. El-test noe sterkere enn i går, men cb digital sa nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svake, svake rosaaktige streker i dag og. El-test noe sterkere enn i går, men cb digital sa nei....

 Hvorfor tester du både for graviditet og eggløsning? du kan jo ikke ha begge deler

 

Anonymous poster hash: 4fafc...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak rosa doc morris men sterkere enn i går. Hva tror dere? Blir sprø. Kanskje ta en digital om noen dager. Men testen blir jo ikke sterkere hvis man ikke er gravid. Og urinen var litt utvanna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å bli gal, carmen 888. ;-)

Her har jeg masse svake tester, men fortsatt er det jo utslag på et eller annet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du ikke bare 11 eller 12 dpo i dag da? Det kan fortsatt slå ut da? Ikke alle som tester positiv så tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal liksom ha IKM i morgen... Men ikke noe tegn til TR. Har testet, men de er tydelig negative. Ikke noen symptomer på noe som helst.... :P Kanskje syklusen min har vært litt lenger denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var negativ i dag så no gidd eg ikkje teste mer på lenge. Men ikke fått mensen ennå. Pleier jo ikke være sein men sikkert p pillene som har kødda med kroppen. Ville gjerne hatt mensen sånn at vi kunne prøvd igjen. Men tror ikke eg skal stresse med det. Skal vertfall stumpe røyken og bli litt sunnere kanskje det hjelper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5

27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi

28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst

29 Januar: Sienna85

30 Januar: Smulgurkan

31 Januar: VE-G (pp6)

1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)

2 Februar:

 

GRAVIDE

Jønimi

Sienna85

Sokkedyret

 

TR:

V-EG

**Cayenne**

Ugressblomst

Flutili

 

UKE 6

3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla

4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4, Snelafel (pp6)

5 Februar:

6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1) Syrin84 (pp6)

7 Februar: 1-2-3-4-5?

8 Februar:

9 Februar:

 

GRAVIDE

Syrin84 (pp6)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...