Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Kan noen sette meg opp 7/2? Sitter på mobilen så får ikke til. Fikk pos el-test i dag og gitt, men den var sterkere i går og hadde skikkelig el-smerter og da. Var overraska over at cb ga meg smiley kjappere i dag enn i går. Trodde ikke den skulle smile i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjertesmil:  UKE 5            :hjertesmil: 

 

 

27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi

28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst

29 Januar: Sienna85

30 Januar: Smulgurkan

31 Januar: VE-G (pp6)

1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3) 

2 Februar:

 

GRAVIDE:

 

TR:

 

:hjerte:  UKE 6            :hjerte: 

 

3 Februar: HoneyBooBoo (pp1)

4 Februar:  Leelu30 (2pp)  kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4  :D

5 Februar:

6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1)

7 Februar: Syrin84 (pp6) 1-2-3-4-5? 

8 Februar:

9 Februar:

 

 

GRAVIDE:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Har vært borte en stund nå. Har prøvd å ikke tenke så mye på å bli gravid men det i dag kom det plutselig hardt tilbake. Er bare trist og lei i dag. Venter mensen rett over helgen. Har da hatt en syklus på ca 40 dager. Det er så lenge!!! Jeg orker ikke mer av dette her! Nå MÅ det skje noe snart!!

Trist og sint og sur og lei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått på veggene med 40 dager syklus! Men nå er du ikke langt unna ikm sokkedyret, så håper på det beste :) jeg tok en ny test i dag da jeg stod opp. Der kom det en svak svak strek innen tidsfristen. Demonterte den og er lettere å se i dag enn i går. Så er nok noe på gang ja, men klarer ikke å tro på det før jeg får en god strek eller positiv digital. Spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en kort varig lykke her i huset i dag. .

Mannen klarte ikke vente på at testene skulle komme i posten, han overrasket meg i morges med CB med ukesindikator.

Den viste 2-3!!

Og nå blør jeg mer.. nå er ikke truseinnlegg nok :( gruer meg til å si det til han at vi har nok mistet på nytt.. for han ble så glad! :,,(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, blør du? :-( har du mensmerter da? Men du har jo bra meg hcg da for å kun være 11 dpo? Eller hadde du el tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv el test 14. Så den burde bare vært 1-2, men det var slik med CB ukesindikator sist, da var jeg gravid med tvillinger. Det endte i en SA i uke 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min lever i håpet og sier vi skal ta en test til når jeg har sluttet å blø, tilfelle det er noe håp. Jeg tror dette var ikke vår gang allikevel. .

Håper jeg slipper like mange SA og MA som jeg måtte igjennom før vi fikk vår datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk skikkelige mensmurringer og litt rosa 3-4 dpo, men er vel for tidlig for festesmerter-/blødning. Noen om har opplevd dette så tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leelu30

Jeg hadde EL 18-19 jan og er nå ca 5-6 DPO og kjenner skikkelige stikkninger i skjeden. Har også litt vondt i puppene ( som også kan være PMS) ... verker etter at dagene skal gå sånn at jeg kan teste. Føler kjertlene i puppene er litt hovne og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hadde pos el-tester torsdag og fredag med sterkest utslag torsdagen. Kjente og på masse murringer natt til fredagen. Sex onsdag og torsdag, men fredagen ble det ingenting. I dag er testen meget negativ og sekretet et gått fra blankt til hvitt. Er det god sjans for at vi kan ha fått det til denne mnd likevel? Er første eggløsning etter en MA i mars, så er litt gira her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Hadde pos el-tester torsdag og fredag med sterkest utslag torsdagen. Kjente og på masse murringer natt til fredagen. Sex onsdag og torsdag, men fredagen ble det ingenting. I dag er testen meget negativ og sekretet et gått fra blankt til hvitt. Er det god sjans for at vi kan ha fått det til denne mnd likevel? Er første eggløsning etter en MA i mars, så er litt gira her.

Tipper du hadde el fredag da, siden el-slimet er borte i dag. Da skal det jo være perfekt med aksjer ons- og torsdag! :D Om el er i dag er det også bra - sex to dager før el er best, viser forskning.

 

7 dpo i dag, men har ikke helt trua. Vært forkjølet og utrolig sliten siste uka + for lite søvn. Ikke optimalt for ruging, antakelig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D håper, håper, håper.....

Spennende.... Det kan jo være at noe er på gang hos deg Cayenne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, svidde av en billigtest i dag, 7 dpo, negativ som forventet. Er en hel uke til IKM, så helt bortkastet, men ventetiden er så lang! Har en del pms nå kjenner jeg, blir fort irritert, ømme brystvorter (siden eggløsning), sover dårlig og drømmer mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er lang ventetid i dpo land :-\ jeg er 11 dpo i dag. Fått skyggestrek 4 dager på sad. Tror ikke jeg gidder å teste igjen før på onsdag (ikm) har stikkinger i siden og i magen og vonde pupper. Får vente å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kropp er akkurat som den pleier før mens. Vonde pupper og stikking nedi magen. Mensen kommer vel hvilken som helst dag nå. Faen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...