Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Termingruppe oktober her også så vidt jeg vet :-)

Tok enda en G-test når jeg kom hjem i dag og det var en svak strek der også. Har en cb-digital til i morgen tidlig. Da er jeg helt sikker før jeg treffer mannen. Åå så jeg gleder meg til å si det! Han kommer til å bli så glad og så overrasket!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekt å dele en slik nyhet! Skal fortelle min i kveld, håper han klarer å vise GLEDE og håp på at det skal gå bra denne gangen :-) føles uvirkelig nå når han fremdeles ikke vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg to dager over IKM, ingen TR, positive tester og soleklare symptomer. Så nå hopper jeg i det og fører meg opp på lista som GRAVID!! Jeg klarer nesten ikke tro det, er det virkelig sant at jeg bærer på et lite mirakel? Har ikke tatt det innover meg enda!

UKE 5


27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi
28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst
29 Januar: Sienna85
30 Januar: Smulgurkan
31 Januar: VE-G (pp6)
1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)
2 Februar:

GRAVIDE:

TR:

UKE 6

3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla
4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4
5 Februar:
6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1)
7 Februar: Syrin84 (pp6) 1-2-3-4-5?
8 Februar:
9 Februar:


GRAVIDE:

Jønimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5


27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi
28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst
29 Januar: Sienna85
30 Januar: Smulgurkan
31 Januar: VE-G (pp6)
1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)
2 Februar:

GRAVIDE:

TR:

UKE 6

3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla
4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4
5 Februar:
6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1)
7 Februar: Syrin84 (pp6) 1-2-3-4-5?
8 Februar:
9 Februar:


GRAVIDE:

Jønimi
Sienna85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig moro at det har klaffet for flere denne mnd. Hurra, Sokkedyret, det var bra du endelig fikk gode nyheter. Jeg tror vi har prøvd omtrent like lenge, så kan jo håpe dette er perioden! Min ikm er neste torsdag/fredag og selv om jeg nå tenker at jeg skal vente til godt ute i neste uke med å teste, så merket jeg at jeg har kommet inn i perioden hvor jeg dumme tanker om at "må bare prøve en test, jeg har jo uansett så mange" kommer snikende. Tipper jeg greier å holde meg helt til jeg ser noen andre her inne som tester positivt tidlig... Det skal sies at ved forrige graviditet testa jeg svakt positivt første gang jeg brukte testen den mnd, og det var 3/4 dager før ikm.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klør i fingrene. Har så lyst til å teste.... Får bare bite tennene sammen og tenke på andre ting....

 

gratulerer så mye til dere som er blitt gravide, og lykke til til dere andre som snart er ved IKM....håper det er mange som får positiv test. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at så mange har fått positiv :)

 

Jeg tenker å teste imorgen tidlig. Etter min måling er jeg da 10 dpo. Blir spennende! Fortsatt menssmerter, vondt i hodet og korsryggen, hard og høy tapp m litt kremete utflod, ingen spotting, strekning i livmor, tett i nesa, tørr i munnen... Er nesten rart om jeg ikke er preggis :P

 

Pleier aldri å ha menssmerter før mensdagen og pleier som sagt å spotte masse i lutealfasen... Klarer jo ikke tenke på annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leelu30

Gratulerer til alle som har fått positiv test :) :)

Dagene sniker seg alt for sakte avgårde selv om de er fyllt opp med jobb, snømåking, trening og andre aktiviteter. Tenkte å ta en test på søndag, har IKM på tirsdag.. føler meg overhode ikke gravid.

 

Det gjør ingenting, vi har bestilt en uke i alpene i februar, så har noe å se frem til uansett :)

 

Blir det ikke klaff nå så starter prøvingen igjen i april. Vil helst ikke ha 2 barn med bursdag i desember når jeg har en mann som jobber i Nordsjøen. 3 barn alene i julestria med full jobb og 2 bursdager i desember får meg til å knipe i februar / mars :) :)

 

Lykke til de som skal teste i de kommende dagene! Håper det spirer og gror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg er gravid også... Testet blendahvitt i går 8 dpo, men i dag 9 dpo kom teststreken før kontrollstreken !!! Og ble der. Den va lyserosa.. yey... Men må jo som sakt teste flere ganger. Har jo hatt kjemisk før. Men hvis testen er knallpositiv på tirsdag da tror jeg på det. Spennende. Må jo si at jeg har hatt vondt i korsryggen flere dager nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle gravide! 😊

 

Nåå lurer jeg fælt altså! Har hatt stikkinger på høyre side ganske langt ned både i går og i dag. Og nå når jeg var på do kom det litt rosa utflod😮 kaaaaan det være festeblødning?!

Har nylig hatt SA. Begynte å blø den 12, og frastøtet " en stor klump" den 16. Sluttet å blø den 18. :-)

Hvis kroppen fungerer normalt kan jeg ha hatt EL forrige helg?! Hvis jeg tar utgangspunkt i 12. Som første blødningsdag i mens, sier el-kalkulatoren at el var på søndag. Og da stemmer det kanskje med festeblødning i dag? 😇

 

Hva tror dere??😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gravid på digitaltest på onsdag og ikke gravid i dag, da er det endelig klart at den lille blødningen var nok at egget festet seg ikke :(

Da får vi prøve på nytt igjen i mars! :)

Gratulerer så mye alle sammen som er blitt gravide og lykke til dere som venter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, opplevde noe rart. Da jeg var på do istad så kom det litt blod slim etter at jeg hadde trykket en stund :/ tenkte jo med en gang at det er spottinger før tanta, men nå-ingen antydning!!! Etter et par timer! Mener jeg er 9 eller 10 dpo, men om dette evt var festeblødning så kan jeg vel ikke regne med å evt få positiv test før om mange dager da?

 

Testet forresten idag tidlig også, kritthvit...

 

Hva tror dere? Fortsatt sjans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke når en kan forvente festeblødning. Men det må da være lov å håpe at det er et godt tegn.

Jeg har lest meg opp på "feste dip"  i dag:P Fikk tempdropp 7 dpo. Tempen steig igjen i dag. Tilbringer alt for mye tid på google. Ååh. Jeg som skulle ta det helt rolig denne PP.

 

Tror ikke det fins et symptom i verden som kan garantere at en er gravid. Før en eventuell test, ul etc etc  :opplyser:  Buu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag tidlig, og jeg kunne såvidt skimte en strek, dette var med billigtest. Jeg var på apoteket i dag og kjøpte en digital test, som jeg tenkte jeg skulle prøve i morgen tidlig, for å være på den sikre siden. Nå i kveld kom det brunaktig slim, så nå er jeg livredd tanta har tenkt å komme likevel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da venter jeg spent på oppdatering i morgen ! :D

 

Her har jeg allerede begynt å teste. Da er det ingen vei tilbake. 9 dpo i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gravid på digitaltest på onsdag og ikke gravid i dag, da er det endelig klart at den lille blødningen var nok at egget festet seg ikke :(

Da får vi prøve på nytt igjen i mars! :)

Gratulerer så mye alle sammen som er blitt gravide og lykke til dere som venter! :)

Det var leit.. :( Får håpe at mars blir måneden. Den sitter nok til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: Flott du ser det positive i det:) Siden jeg sniker over alt, må jeg si lykke til med akupunktur og graviditet til våren  :wink:

 

Testet såklart blankt i dag. Jeg som ikke skulle teste før etter IKM. Om det ble noe etter IKM. *Håpløs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at så mange har fått positiv :)

 

Jeg tenker å teste imorgen tidlig. Etter min måling er jeg da 10 dpo. Blir spennende! Fortsatt menssmerter, vondt i hodet og korsryggen, hard og høy tapp m litt kremete utflod, ingen spotting, strekning i livmor, tett i nesa, tørr i munnen... Er nesten rart om jeg ikke er preggis :P

 

Pleier aldri å ha menssmerter før mensdagen og pleier som sagt å spotte masse i lutealfasen... Klarer jo ikke tenke på annet!

OMG! hahaha!  Symptom stalker??

 

Anonymous poster hash: 4fafc...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...