Gå til innhold

IKM UKE 5 OG 6 :)


Syrin84

Anbefalte innlegg

Gjest Leelu30

Føler meg helt normal selv - stikker i skjeden og vondt i puppene, men det er vel pms :) har bestilt meg legitime for å sjekke at jeg faktisk har eggløsning siden jeg får blødning rundt el. Er jo like greit å sjekke dette selv om prøvingen offisielt startet nå. Vet jo selv at jeg er ganske fruktbar fordi de to ungene jeg har sett i 1 pp, men da blødde jeg ikke under el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utålmodig som jeg er måtte jeg bare teste i dag, en dag før IKM.. Og jammen meg er jeg gravid igjen!

Tok en CB digital, og gravid 1-2 lyste mot meg. Jippi!

 

Har mistet 3 ganger før i SA før uke 8, så dette blir nervepirrende dager og forhåpentligvis uker.

Lurer veldig på om jeg bør dra til legen å høre om det er noe jeg bør gjøre, evt ta hensyn til. Tips tas i mot med takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UKE 5

 

 

27 Januar: Lykken-er-to, Sokkedyret (pp8), Jønimi

28 Januar: Ønskebarn2014, Ugressblomst

29 Januar: Sienna85

30 Januar: Smulgurkan

31 Januar: VE-G (pp6)

1 Februar: **Cayenne**, Flutili (pp3)

2 Februar:

 

GRAVIDE:

 

TR:

 

UKE 6

 

3 Februar: HoneyBooBoo (pp1) lille Ugla

4 Februar: Leelu30 (2pp) kuuipo (pp5) Carmen888 (2pp) Barn nr 4

5 Februar:

6 Februar: Håpefull86 (pp2) bare1til (pp1)

7 Februar: Syrin84 (pp6) 1-2-3-4-5?

8 Februar:

9 Februar:

 

 

GRAVIDE:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på min kropp. Når jeg har TR så fossblør jeg i 3-5 dager med smerter fra helvete.. nattbind må jeg bruke hele døgnet og bruker lett to pk pga utblødd.

Denne gangen positiv test. Spotting, så blødde jeg såpass mye at et truseinnlegg ikke var nok, men så ble det stopp etter 1 dag med såvidt noe.. nå er det stopp.

Beklager for ekle detaljer!

Er det noe håp eller er kroppen min bare fryktelig teit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på min kropp. Når jeg har TR så fossblør jeg i 3-5 dager med smerter fra helvete.. nattbind må jeg bruke hele døgnet og bruker lett to pk pga utblødd.

Denne gangen positiv test. Spotting, så blødde jeg såpass mye at et truseinnlegg ikke var nok, men så ble det stopp etter 1 dag med såvidt noe.. nå er det stopp.

Beklager for ekle detaljer!

Er det noe håp eller er kroppen min bare fryktelig teit?

Ikke rar , men høres ut som du har hatt en festeblødning. ;) Er ganske vanlig. Jeg trodde selv at noe var galt . Nå sitter jeg 4 år etter med en skjønn gutt . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er lang ventetid i dpo land :-\ jeg er 11 dpo i dag. Fått skyggestrek 4 dager på sad. Tror ikke jeg gidder å teste igjen før på onsdag (ikm) har stikkinger i siden og i magen og vonde pupper. Får vente å se hva som skjer.

Åh så gøy! Det var jo tidlig å teste, men en strek x2 er jo svært positivt! Håper spiren sitter. Har selv mye symptomer, både stikkinger i siden, tung i nederste delen av magen, slapp, og svært kvalm siste 2-3 dagene. Har velig lyst å teste, men er nok altfor tidlig :)  Enda 8 dager til IKM.

 

OG: Gratulerer til lykken-er-to! Håper alt går som det skal denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg litt mensmurringer (ikke unormalt før IKM) Egentlig har jeg mindre murringer enn til vanlig

Litt kvalm (har anspent nakke og kan bli litt kvalm av det)

Litt trøtt, men ikke mer enn normalt.

Eneste er at jeg lurte på for noen dager siden om jeg så en dråpe med spotting, men ble i tvil om det var noe annet :P

Og her om kvelden så fikk jeg vondt i brystvorta da den sneiet lakenet, det kan jeg egentlig ikke huske at jeg pleier å få.

Grein i dag (problemer med eldstegutten) og jeg tar sjelden til tårene. Det var vel egentlig da jeg tenkte at jeg ikke hadde testet i dag.

 

Da nr. 2 ble født så hadde jeg vanvittig mye symptomer. Hvis dette går veien, så har jeg mindre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da Jønimi! :-) ser du har ikm i dag. Håper tanta holder seg vekke! Jeg har testet med billigtester siden 8 dpo. Har fått skyggestrek på stavene hele veien. Også i dag 12 dpo. Men jeg ser streken enkelt på avstand nå :-) så tenker jo at det må være noe på gang her. Spesielt pga symptomene. Blir utrolig spennende å se nå de to neste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut bilde i galleriet mitt nå, to stk. Først i dag gikk det an å ta bilde av streken. Kan dere se den? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg kan skimte en strek Sienna85! Men sånne har lurt meg så alt for mange ganger. Håper den blir sterkere og sterkere :D 

 

Ugressblomst: dersom du bare har blødd 1 dag, må det vel være håp? Høres ikke ut som noen vanlig mens nei. Hørt om mange som får blødinger IKM dagen, bare mindre enn vanlig mens, så er de gravide. Krysser fingrene for at bebisen holder seg i magen :)

 

 

Gratulerer lykken-er-to !! :D Hurra for dere. Kos deg med baby i magen :)

 

Syns det høres ut som du er gravid jeg jønimi :)

 

Hvordan går det Sokkedyret?? Håper den sitter for deg snart. Ser du har IKM i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens enda men den kommer nok. Har ingen tro på at det har blitt noe denne måneden. Har jo hatt både UVI og sopp denne måneden. Mensen kommer vel i morgen. Håper neste syklus blir kortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jeg kan skimte en strek Sienna85! Men sånne har lurt meg så alt for mange ganger. Håper den blir sterkere og sterkere :D

 

Ugressblomst: dersom du bare har blødd 1 dag, må det vel være håp? Høres ikke ut som noen vanlig mens nei. Hørt om mange som får blødinger IKM dagen, bare mindre enn vanlig mens, så er de gravide. Krysser fingrene for at bebisen holder seg i magen :)

 

 

Gratulerer lykken-er-to !! :D Hurra for dere. Kos deg med baby i magen :)

 

Syns det høres ut som du er gravid jeg jønimi :)

 

Hvordan går det Sokkedyret?? Håper den sitter for deg snart. Ser du har IKM i dag. 

Jeg syns det var rart å lese at det ser ut som jeg er gravid, for jeg vet ikke om jeg tør å tro det liksom? Tempen er fortsatt høy. Brystene stikker og dirrer og jeg vet ikke hva :) Tappen er høy, men ikke lukket slik den var med nr. 2. Men nå skal det sies at han veide 4600 og da er det ikke sikkert jeg kan forvente at spalten lukker seg helt denne gangen. Jeg kjenner jeg må ta en test til i  morgen tidlig for å kunne konkludere :) Tenk om det virkelig skjer? Det jeg har ventet på siden juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å oppdater oss i morgen da! Hååper du er gravid:) Nå kan de positive testene bare strømme på. Jeg har ikke helt troen denne PP. Vært så mye kluss med alt. Men vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste på nytt nå etter å ha holdt meg i 4 timer. Svakt positiv CB pluss og billigstav, men negativ CB digital. Men digital må vel ha hcg på minst 50 i motsetning til vanlig CB? Ny digital på onsdag, forhastet meg litt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streken på CB pluss kom forøvrig etter 1,5 min. Da kan vel ikke det betegnes som skyggestrek? Resultatet skal avleses innen 10 min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en billigtest i natt, kom kun en svak strek. Jeg kjenner jeg er litt usikre på de testene? Men allikevel så er jo tempen høy, jeg føler meg varm, har ikke vanlige mensmurringer men småstikk og dunkerier framme bak skambeinet :)

 

Så jeg eeeeer nok gravid kanskje.... :) Må jo nesten konkludere med det da? Ingen tegn til TR overhodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoker i alle tråder som er. :) Jønimi, strek er strek! Billigtestene skal være like gode som dyre. Så lenge streken er rosa og ikke grå, og den kommer innen fristen skal det være bænkers. Mine billigtester var også ganske svake både på IKM-dagen (har litt kort lutealfase, vet ikke om det kan ha noe å si) og dagen etter, men CB digital kom innen et minutt. Så grattis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny billigtest og cb pluss i dag. Begge svakt positive. Dette er i allefall ikke skyggestreker lenger, har blitt en del sterkere siden 8 dpo. Er 13 dpo i dag. Er gravid, spørsmålet er om spiren holder seg fast. Klarer heller ikke å tro på det før jeg får en CB digital som sier gravid. Håper det skjer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har "visst" det siden 4 dpo, kjent en del stikk i sidene og i magen. Siste dagene har også puppene blitt ømme. Helt likt da jeg ble gravid for 3 mnd siden. Men klarer ikke å tenke "jeg er gravid" før jeg får positiv digital ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ tok en EL test i dag bare sånn for gøy eller bekrefte at mensen kommer. Tok den midt på dagen og den var knallpositiv!! Jeg kan da ikke ha EL igjen så tenk om jeg virkelig er gravid?!?! Kan det være mulig?!? Denne måneden har jo alt gått galt. Første måneden jeg helt oppriktig ikke har trodd jeg kanskje var gravid. Har bare en G-test så vil ikke bruke den opp uten morgenurin...

Uff nei tenk om det ikke var noe! Typisk at nå før jeg forhåpningene opp og så var det ingenting. Blææ blir gal !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...