Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Testdag på onsdag :) synes rugedagene har flydd av gårde.. Var forberedt på at de skulle gå sakte siden jeg har lest at det er det verste med hele prosessen.

 

Har selvfølgelig testet hjemme, vet ikke hvor lurt det er jeg. *testoman*

 

Hvordan går det med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er TR kommet, kan da ikke være annet...er ihvertfall ganske som "vanlig"...

Testdag imorgen, tar den lokalt, så får ikke svaret før onsdag, men tror ikke på positiv test nå...

Håper det går bra for deg, Ønskebaby2014.

Må si det har vært et tungt siste døgn. Å mannen min har også grått en liten skvett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er TR kommet, kan da ikke være annet...er ihvertfall ganske som "vanlig"...

Testdag imorgen, tar den lokalt, så får ikke svaret før onsdag, men tror ikke på positiv test nå...

Håper det går bra for deg, Ønskebaby2014.

Må si det har vært et tungt siste døgn. Å mannen min har også grått en liten skvett ;)

Huff, så kjedelig... Det er tøft for alle disse negative testene. Det er bare å sørge litt nå og deretter se fram mot nytt innsett/forsøk når dere er klare for det. Men det er lov å være lei seg først;-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei håper2014 det var trist:( vet hvordan de et er.. håper dere får snakket ut om det og sørget det dere trenger:)

 

Her har jeg hatt skikkelig murringer nederst i magen i dag og stikkinger føles som om mensen er på vei men ingen spotting i dag:) tar dette som et godt tegn og håper det er en som graver seg ned:)

Trur jeg skal prøve meg på jobb i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere helt fri/sykemeldt disse dager fra uttak til test?

Har dere noe gode råd mht vitaminer/kostilskudd/annet? Bruker folat, d.vit og omega-3...

Joda vi har vel sørget fra oss, og vi turde vel ikke glede oss så tidlig. Men litt tøft er det fordet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er TR kommet, kan da ikke være annet...er ihvertfall ganske som "vanlig"...

Testdag imorgen, tar den lokalt, så får ikke svaret før onsdag, men tror ikke på positiv test nå...

Håper det går bra for deg, Ønskebaby2014.

Må si det har vært et tungt siste døgn. Å mannen min har også grått en liten skvett ;)

Ånei, så utrolig leit å høre... Det var ikke sånn det skulle gå :( Skjønner at dere har det tungt nå, heldigvis har dere hverandre å støtte dere til :) <3 Finn på noe hyggelig sammen, snakk, gråt, det har hjulpet oss mye etter år med hvite tester og skuffelser.

 

Jeg har ikke vært sykemeldt, men tok det med ro fra uttak (onsdag) og over den første helgen (klarte ikke noe annet pga. smerter). Ellers har jeg nok mer eller mindre levd som før.. Tatt folat og gått til akupunktur 2 ganger i uken siden vi begynte. Det har hjulpet på humøret og energien min hvertfall.

 

Sender deg en stor klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun hatt sykemelding to dager etter innsett pga var veldig øm i magen og at jeg var skikkelig dårlig på fredag, ble litt overstimulert. Håper det ble med den ene dagen:) kunne komme igjen sa de.

Kjenner jeg stresser meg opp i dag når jeg skal på jobb er ikke bra:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper2014: Så utrolig trist at det ikke gikk :( Vet så godt hvordan du har det nå. Ta dere tid til å sørge og være lei dere, så må man bare se fremover mot neste forsøk. Klem <3

 

Petra-prøvedokke: Så bra at du er i form til å gå på jobb :) Har du en fysisk tung jobb? Hvis ikke er det jo veldig greit å gå på jobb, så går dagene litt fortere mot test-dag :) Godt å få litt annet å tenke på også :)

Jeg skal til første UL imorgen. Jeg kjenner ingenting enda, bittelitt stramminger og stikkinger bare, så håper det modnes masse egg :) Jeg har pleid å ligge på rundt 10 egg første UL, så går det nedover for hver dag. Har endt på 1 og 3 egg ut. Håper at det blir litt flere ut denne gangen. Vet jo at det holder med ett gullegg, men hadde vært fint å få ett eller to på frys. 

Inatt drømte jeg at det ikke var modnet noen egg, jeg var kjempetrist da jeg våknet :( Håper jeg ikke er sanndrømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke en tung jobb fysisk ha bare hatt et par dager ekstra hvor jeg ikke har vert i form:( kjenner jeg har mest lyst å ver hjemme te jeg vet utfallet denne gang men det er nå greit komme seg i jobb få tenke på noe annet. Kjenner jeg stresser meg opp håper ikke det har noe negativt å si. Har såå lyst å vite hvordan det går om vi lykkes og dagene går så sent hehe...

 

SnartMamma83: håper du får/ har mange fine egg og at det blir en del ut, er kjekt når vi kan få noen på frys i tillegg:) får krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord :) De ga oss gode odds pga ingenting feil finne, men dog alikevel ble det triste nyheter.

Håper det er feste-tegn hos deg Petra-prøvedokke :) :)

Må vel finne meg en ny side nå. Så blir det på ny prøving og venting til kanskje fryseforsøk om en mnd eller to...

Synes tiden går fort, blir jo 37 iløpet av høsten...

Men kommer nok til å følge med på hva som skjer her inne ;)

Lykke til alle i hopa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt på se jeg er ikke alene på 36 snart 37:) tiden går alt for fort:( hvertfall når en ikke har noen barn fra før.

 

Kjenner mye murringer i dag og føles som om mensen er på vei hele tiden håper det er et godt tegn heller, er litt småkvalm til tider og vet ikke om det er for tidlig å kjenne på det?

Analysere jo alt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit at det ikke gikk denne gangen, håper2014:-( Vet så godt hvordan det føles når den dumme tr ankommer... Etter en liten sørgeperiode er det imidlertid overraskende hvor fort man ofte klarer å se fremover og få håp om at man vil lykkes ved neste forsøk:-)

Jeg blir selv 37 i år, og kjenner at tiden går fort ja...

 

Høres lovende ut for deg Petra-prøvedokke! Håper det er tegn på en liten spire som har klamret seg fast:-)

 

Her er jeg på 5 dagen med sprøyter. Kjenner at det skjer ting i magen ja. Spent på ultralyden på torsdag hvordan jeg ligger an i forhold til antall egg. Fikk ut 8 egg sist, og håper på noen fler denne gang siden hormondosen er økt litt. Spennende tider i alle fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiden går fort ja, men godt vite det er flere som en selv i samme situasjon :)

Har heller ingen barn selv fra før, har imidlertid vært gravid før (avsluttet det frivillig da samboeren min dengang gjennom 6år, skulle plutselig bli far til to...).

Har pratet på det mannen min og je nå, hva om je den gangen hadde hatt guts nok til å bli alenemor (en tid), hadde det blitt enklere få til kjærlighetsbarnet nå da??

Men ser det er flere med barn fra før, kommet til på naturmetoden, som trenger hjelp de å.

Har da gått til innkjøp av bidronning... (et eller annet) og grapefruktkjerneekstrakt idag. Så nå blir det en håndfull tabletter hver morgen, da sammen med d-vit, folat og omega-3.

Så får je drømme om når je kan gå tilbake til kun 1 omega3 kapsel daglig igjen ;)

Krysser fingre og bein for deg Petra-prøvedokke :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) uff så leit det ikke gikk denne gangen håper2014. Jeg er på rugedag 12 nå og venter fortsatt på mensen. Har ikke testet. Skal vente til fredag. Da er det to uker siden innsett. Har en del murringer, disse symptomene ligner så på mensensymptomer...kjenner jeg stresser litt.

Endret av Arytai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi da har jg hatt uttak, d var skikkelig vondt, og har veldig vondt nå og. D gikk så fint sist, denne fangen er mye verre:( Fikk ut 17 egg, blir spennende å se på kvalitet siden jg måtte tørke ett extra døgn pga overstimuleringen. En spennende dag i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 17 egg Sonja77! :-)

 

Nå har jeg grått for tredje gang i dag, har sett Norge ta medaljer i fleng! Og jeg griner i strie strømmer. Jeg hikstet da Jørgen Gråbakk gikk på pallen under blomsterseremonien. Herreguuuud, så ekstremt følsom har jeg aldri vært før. Gråter pga en liten notis i avisa, pga noen som snakker på tv, pga OL-gull til Norge, pga OL-gull til Sverige t.o.m.

Slitsomme greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi da har jg hatt uttak, d var skikkelig vondt, og har veldig vondt nå og. D gikk så fint sist, denne fangen er mye verre:( Fikk ut 17 egg, blir spennende å se på kvalitet siden jg måtte tørke ett extra døgn pga overstimuleringen. En spennende dag i morgen:)

Wow så bra med 17 egg er jo knallbra tross i du måtte vente en ekstra dag:) kjipt det skulle gjøre vondt da. Blir spennende høre i morgen:) du får slappe av i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sonja77: Gratulerer med 17 egg :) :) Man får satse på at gullegget har brukt den ekstra dagen på å modnes enda litt til ;)

 

Jeg var på kontroll idag, foreløpig er det 6 egg som ser ut som de skal bli modne nok. Jeg er ikke veldig fornøyd med det, men hvis alle 6 holder løpet ut er jeg fornøyd :) Skal opp på 300 IE med Menopur igjen (har hatt 3 dager med 300 og 3 dager med 225 nå), så er det tilbake i stolen på fredag for sjekk. Håper vi får dato for uttak da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist fikk jg ut 6 egg, 4 overlevde og jeg ble gravid og fått barn på ett av de. Så det er ikke kvantitet men kvalitet. Personlig tror jg på få gode egg enn mange halv gode, så ikke tenk så mye på antall :) krysser fingre for ett godt uttak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har aldri somla meg til å skrive meg inn her før i dag. Vi har hatt eit fryseforsøk og fikk satt inn to egg. Og positiv test i går :) :) Klarer ikke helt å juble da sist gang endte med kjemisk etter noen dager og gangen før mistet jeg i uke 19......

 

Men denne gangen MÅ det jo bare gå veien for oss!!!

 

Lykke til videre til alle andre februarjenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har aldri somla meg til å skrive meg inn her før i dag. Vi har hatt eit fryseforsøk og fikk satt inn to egg. Og positiv test i går :) :) Klarer ikke helt å juble da sist gang endte med kjemisk etter noen dager og gangen før mistet jeg i uke 19......

 

Men denne gangen MÅ det jo bare gå veien for oss!!!

 

Lykke til videre til alle andre februarjenter :)

Gratulerer så mye:-)))

Denne gang skal det gå bra for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graulere så mye :-) kan en test vise negativ på rugedag 12 eller bør der være en svak strek?? Jeg tør ikke teste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...