Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Jeg merker skikkelig at det gror i eggstokkene-vondt.. Gleder meg til fredag for å se Åssen d ligger Ann. Litt lei hormoner nå:( håper eggene deres fortsetter dele seg og d blir innsett.

Spennende. Vi startet sprøytene samtidig, her blir det UL i mrg. Kjempespent :) kjenner litt på ene siden, men vært veldig stille her egentlig. Lykke til på fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for alle lykke ønskninger:) har vert sløv siden uttak på mandag ikke helt i form men har nå vert på innsett i dag fikk tilbake et perfekt 4 delt egg:) det andre hadde bare delt seg i to så de ville se i morgen om det hadde delt seg videre før de fryste det.

 

Er det slik at vi får ikke innsett (evt på frys) av et todelt egg? Det må dele seg videre? Litt grønn på dette området hehe.

 

Ser ut som jeg klarer meg uten å bli skikkelig overstimulert føler som jeg har flunså veldig sløv menhåper det går over. Blir hvertfall å holde meg på sofaen noen dager:)

Det var et skikkelig samlebånd rush i dag på sykehuset:) kjekt å se vi er flere med innsett i dag så kan vi nå støtte hverandre i rugetiden:) når har dere Nurse77 og Ubon testdag? Jeg har fått 25. Februar:)

 

Lykke til alle rugere og dere andre som snart skal igang med uttak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt gikk fint med innsett, Petra-prøvedokke.:-)

Jeg har 26.feb som testdato. Medicus har alltid testdato to uker etter innsett. Men jeg blir nok å teste litt før som vanlig.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og være hjemme denne uka og kun ta det med ro denne gang skal holde meg unna trening og for å se om det hjelper:) ja vil nok teste litt før jeg og klarer ikke holde meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi fikk et på frys:) måtte ringe for å høre hvordan det gikk med det siste egget som delte seg litt tregt og det klarte seg og ble fryst:)

Er så fornøyd selv om jeg håper det blir brukt til søsken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jg har skikkelig ubehag og er skikkelig hard og stor i magen, så nå er jg voldsomt spent på ul i morra. Masse lykke til for deg også limale:)

Endret av sonja77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld er det endelig sprøytestart her i gården:-) Om ca 2 uker er jeg forhåpentligvis ruger igjen. Det er med litt blandede følelser må jeg innrømme. Det er stas de første dagene å vite at man har et befruktet egg inni seg, men den siste rugeuken synes jeg er forferdelig. Er så redd vi ikke skal lykkes denne gangen heller, og kjenner allerede nå at jeg nok vil gå på en liten smell da... Men, får ikke ta sorgene på forskudd heller. Skal prøve å tenke positivt og ha trua!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg har skikkelig ubehag og er skikkelig hard og stor i magen, så nå er jg voldsomt spent på ul i morra. Masse lykke til for deg også limale:)

Masse lykke til, håper det går bra! Hos meg fant de bare 4 follikler som så bra ut, så må gå videre på sprøyter til mandag da de ikke var store nok enda. Så kanskje uttak neste onsdag, litt avhengig av ny UL på mandag. Håper det er 4 gullegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen Petre-prøvedokke! Jeg skal teste 24 feb oh nå er jeg meget spent!!! testdatoene våre er 24,25 og 26 feb hehehehe

Ja dette blir spennende og ingen har samme testdato heller, det er litt merkelig men men bare vi får positiv test så er alt iorden:)

 

Har gangsperr i magen på høyre side i dag helt merkelig men må være etter uttak trur jeg eller at jeg har ligget skjevt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vel jeg blitt angrepet av overstimulering har heilt sykt vondt i magen skikkelige kramper. Ringte sykehuset de mente jeg var på topp nå og at det ville bli bedre lokalt? aldri hatt så vondt. Vondt å puste og lyst å spy. Håper ikke jeg er slik hele helgå...bør jeg ringe legekontoret lokalt? Noen som har noen tips?

Endret av Petra-prøvedokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo se det ann utover formiddagen og evt ta kontakt m fastlegen/legekontoret før de stenger dersom det ikke blir bedre eller at det blir verre.

God bedring!!

 

(Det positive er at overstimulering kan jo tyde på at dette går rette veien:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk kunne ringe tilbake til klinikken/sykehuset i 2 tiden høre hva de mener. Håper jo jeg slipper sykehus slik jeg ser mange kanskje må. Men usikker hva de går etter. Har endelig fått litt varme i meg trur kroppen jobber hardt men håper spiren kan finne seg til rette tross dette.

 

Men leser litt på nettet om også de fleste ser ut til å få det etter en del tirsdager mens jeg kun er på rd 2. Skulle reist på hyttetur i dag men er kanskje ikke så lurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overstimulerert. Over 20 pr side så må bremse ned, de prøver uttak tir men mulig eggene da har dødd. Skikkelig irritert, for dette er bare dårlig utført forarbeid av legene. Sist gikk d akkurat bra, også har de økt voldsomt m dose den her gangen. Dumme meg som ikke ringte å stilte spm

V d også. Så sur på meg sjøl og:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Sonja77 kunne de ikke ta ut på mandag? Var nå lenge å vente til tirsdag.... Håper du ikke blir så veldig overstimulert.

Det er ikke godt kan jeg si.

 

Er det gang nr 2 for deg og? Hos meg og skrudde de opp dosen veldig så ikke bra. Håper den lille fester seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig, Sonja:-( Veldig rart at legene har økt dosen når du var i faresonen for overstimulering sist også. Det er ingen grunn til å være sur på deg selv, det er da legene som skal ta ansvar for dette. Håper for deg at eggene overlever til tirsdag slik at du blir ruger<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overstimulerert. Over 20 pr side så må bremse ned, de prøver uttak tir men mulig eggene da har dødd. Skikkelig irritert, for dette er bare dårlig utført forarbeid av legene. Sist gikk d akkurat bra, også har de økt voldsomt m dose den her gangen. Dumme meg som ikke ringte å stilte spm

V d også. Så sur på meg sjøl og:(

Uff så kjedelig. Håper det går bra og at de overlever til tirsdag. Hva var størrelsen på dem, siden du ikke får uttak før? Hvilke dose har du hatt? Ikke plag deg selv, legene skal vite hva de gjør, ikke din feil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var i store. Grunnen er at de ikke tørr gi eggløsningssprøyte pga str og antall, så de må roe det ned ett extra døgn. Risikoen er at d ik blir noen egg da, eller jg kan bli dårlig. Vet ik helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :-) nå har jeg lest meg opp litt. Jeg er også februarpike. Hadde mitt første forsøk (langt regime) sent i fjor. Fikk ut mange egg der 12 delte seg veldig fint. 11 la de på frys og ett fikk jeg satt inn i november. Det gikk ikke på det forsøket da jeg begynte blø på rugedag 7, så nå er jeg på rugedag 9 med første frys. Jeg har blastocystegg. Jeg tar Lutinus 3x2 daglig, progynova x3 daglig og Albyl-e morgen daglig. Satser på det er ett gullegg jeg ruger på. Jeg blir behandlet på UNN i Tromsø. Der er prosedyre at blodprøve blir tatt 3 uker etter innsett!!! Blir å teste før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Arytai:) blir kjekt å følge deg og:)

 

Da våknet jeg i dag med litt blødninger er kun på rd 3 så var veldig tidlig. Håper det gir seg. 2 gang jeg blør tidlig på fersk forsøk nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, Arytai!:-) og lykke til!

Petra-prøvedokke: det er festeblødning!

Håper på det var litt rødt fersk blod men er ikke så mye men det føles som det skal komme mer, er vond i magen. Så håper det avtar og at egget fester seg:)

 

Kjenner du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner lite. Bittelitt vondt over eggstokkene, spes på hø side, men det er lite. Skal prøve å ikke fokusere så mye på symptomer ol denne gang, men vet jo hvordan det blir etterhvert: vil overanalysere alt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen.

Jeg melder meg inn her jeg og. Første UL i går. VIste ca 10 eggposer. Og de kjenner jeg godt ;-) Magen er som en ballong! Uttak blir onsdag eller torsdag neste uke. Blir spennende å se hvor mange egg som blir befruktet til slutt. Vårt tredje forsøk og satser på at dette gir full klaff !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...