Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Da et det dagen før dagen kjenner jeg gruer meg til uttak i morgen:( men håper det går greit. Skikkelig øm i mage og pupper hehe men det roer seg vel etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da et det dagen før dagen kjenner jeg gruer meg til uttak i morgen:( men håper det går greit. Skikkelig øm i mage og pupper hehe men det roer seg vel etterhvert.

Masse lykke til! Veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da et det dagen før dagen kjenner jeg gruer meg til uttak i morgen:( men håper det går greit. Skikkelig øm i mage og pupper hehe men det roer seg vel etterhvert.

Lykke til!!! Håper du får ut noen skikkelige gullegg!!

 

Det blir innsetting på onsdag hos meg, da jeg fikk pos el-test i dag. Hu hei hvor det går!;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende og hyggelig (går for godt resultat hos alle) følge dere :)

 

Ruger på men dagene går smått...kjenner ingenting spesielt eller nytt eller ubehag. Håper det er et godt tegn for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig litt våken etter dagens inngrep. Ble bare 6 egg ut av alle posene jeg hadde. Holdt på i ca 3 kvarter så tok si tid så er litt skuffet at det bare ble så få egg. Det hadde vist noe med at jeg bare tok halv dose ovitrelle pga fare for overstimulering. Så blir innsett på onsdag om jeg ikke er overstimulert. Håper det går bra er hvertfall veldig øm i magen nå. Krysser fingrene for at jeg får alle befrukta hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig litt våken etter dagens inngrep. Ble bare 6 egg ut av alle posene jeg hadde. Holdt på i ca 3 kvarter så tok si tid så er litt skuffet at det bare ble så få egg. Det hadde vist noe med at jeg bare tok halv dose ovitrelle pga fare for overstimulering. Så blir innsett på onsdag om jeg ikke er overstimulert. Håper det går bra er hvertfall veldig øm i magen nå. Krysser fingrene for at jeg får alle befrukta hvertfall:)

6 egg er jo ikke så aller verst, men kan skjønne du er bittelitt skuffet. Får satse på at befruktningen går strålende:-)

Det blir spennende å høre hvordan det går i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn med et spørsmål, i all ydmykhet: når man har hatt innsett, føler man seg gravid med én gang? Altså, ikke i forhold til tegn og symptomer, men selve følelsen av at man ruger? Kommer den med en gang? Jeg har hatt tre inseminasjoner, og kan ikke si at jeg på noen måte følte meg mer gravid etter de seansene enn hva jeg gjorde etter en runde i høyet på eggløsningsdagen som prøver. Er litt spent på hvordan hodet funker rett og slett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ik gravid, men man tenker jo på d mye. Tar litt mer hensyn ifht å ik stresse/hoppe og styre så mye kanskje. Også har man en sommerfuglaktig spent håpefull

Følelse.d var meg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent i et par dager, men føler meg ikke gravid. Så er det berg og dalbane frem til slutten av rugeperioden, da har jeg bare vært kjellern for jeg føler det ikke har gått og så fått bekreftet m negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått beskjed at 2 egg ble befrukta og delte seg fint:) litt dumt det bare ble to men men slik kan det gå. Usikker om vi får valg om å sette inn to eller ett? Får jo litt tanker om at tenk hvis det ikke går denne gang heller da har jeg bare et forsøk igjen:( andre som er i samme bås her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Pretra-prøvedokke! jeg hadde 4 egg ut, men bare ett som ble befrukta... håper det vil fortsatt dele seg og overleve til i morgen. Jeg er så lei meg..fordi siste gang fikk jeg ut 7 egg og ett ble befrukta som sluttet med 0 innsatt :(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite aktivitet fra meg her inne.. Dagene går i ett, og kjenner jeg er litt sliten om dagen. Var på kontrolltime på riksen i dag, og skal begynne på sprøytene på torsdag. Fikk økt dosen littegrann, men legen sa det var et veldig bra resultat sist. Deilig å begynne på sprøytene, da går man liksom inn i sluttfasen på forsøket!

 

Lykke til dere som ruger!

 

Petra-prøvedokke: Skjønner at du gjerne skulle hatt flere befrukta egg, men hvis de to er av god kvalitet skal du se du kan lykkes denne gang. Krysser fingrene for deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker skikkelig at det gror i eggstokkene-vondt.. Gleder meg til fredag for å se Åssen d ligger Ann. Litt lei hormoner nå:( håper eggene deres fortsetter dele seg og d blir innsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er skuffet, Petra-prøvedokke. En håper jo å få ut flest mulig egg når man først har vært igjennom dette.. Men husk at det bare er det ene gode egget som skal til for å lykkes! Krysser alt jeg har for at dere får satt inn gullegget nå!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som mange her har opplevd, trenger bare ett spesielt gullegg til for at det skal bli til den beste spire Petra-prøvedokke:)

Håper de begge deler seg fint! Lykke til imorgen :)

Endret av håper2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg telefon om at egget hadde klart seg gjennom opptiningen og at det så fint ut. Alt klart til innsett kl halv tre. :-)

 

Lykke til, Petra-Prøvedokke! Det blir spennende å høre om du velger ett eller to egg inn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle;)

Jeg er også en februarpike.

Hadde innsett av to fine egg 6. Februar, ingen på frys dessverre så håper at de to som ble satt inn blir der😊 Merker at eggløsningsprøyta har sluppet taket og formen er bedre enn på lenge. Ble helt satt ut av alle hormonene. Nå prøver jeg å være tålmodig frem til testdag på tirsdag, men det er vanskelig. Kjenner etter symptomer hele tiden😬 at tiden skal gå så utrolig sakte....😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med innsett dere som har kommet så langt :)

Og ikke minst ruginga dere som er der alledere! :)

 

Her er det sprøytestart idag og ny kontrolltime tirsdag om en uke. Var til kontroll av slimhinna igår, og legen synes det var så trangt mellom eggleder/eggstokk og livmor, og siden jeg har hatt veldig vondt de siste mnd har jeg visst noen symptomer på endomitriose. Det behøver ikke å være det, men hun sa at hvis dette forsøket misslykkes skal vi vurdere å utrede mer. Bajs!! Nå skal jeg gjøre alt for at dette forsøket går, for jeg nekter å ha endomitriose! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 

Endelig kan jeg melde meg på denne gruppen også. Egget mitt er overlevde denne gangen!!! Jeg har nettopp fått det eneste gullegget i dag. Ønske dere alle lykke til :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Ubon!! Du hadde innsett i dag?

Da er vi helt likt. Jeg satte også inn i dag. :-)

 

Petra-Prøvedokke: hvordan gikk det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...