Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Jeg er også ruger nå :) to av tre egg klarte seg over natta, så vi fikk sette inn begge to :)

 

Jeg fikk testdato for blodprøve 10.03, det er jo bare 12 dager til. Var ikke det litt tidlig? De andre gangene har jeg måttet vente 14 dager.... Når skal dere andre teste?

På riksen er det alltid blodprøve etter 12 dager, så jeg skal også det 10/3. Grattis som ruger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til alle rugere:-)))

 

Jeg fikk nok en negativ test, på selveste testdagen! Så nå er det over og ut. Skal snakke med klinikken i morgen. Håper jeg får sette inn det siste egget i kommende syklus, ellers krasjer det m påska og da må jeg evt vente til mai..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlys13: takk for gode svar håper vi får div undersøkelser for å utelukke at det kan være noe....

 

Nurse77: så trist at det skulle bli negativt denne gang og. Håper du får sette Inn det siste nå i denne syklus:) sender gode tanker til deg:) jeg har og et på frys men får se når jeg bruker det vil først ha en samtale med legen.

 

Skulle så gjerne visst hva det er som gjør at vi ikke får det til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle rugere:-)))

 

Jeg fikk nok en negativ test, på selveste testdagen! Så nå er det over og ut. Skal snakke med klinikken i morgen. Håper jeg får sette inn det siste egget i kommende syklus, ellers krasjer det m påska og da må jeg evt vente til mai..,

Så dumt med negativ test! Men kanskje u have saved the best for last? ;-) Håper du får satt inn gullegget før påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig leit med negativ test, Nurse:-( Håper du får satt inn fryseegget veldig snart, og at nettopp det er gullegget:-)

 

Jeg er roligere og mer positiv enn ved tidligere rugeperioder. Har bestemt meg for at det går veien denne gangen og skal bare tenke positivt frem til testdato. Får heller ta sorgen når den kommer om det ikke skulle gå. Sist jeg hadde ferskforsøk begynte jeg å blø på rugedag 9, så om jeg kommer frem til testdato uten å blø er det håp. Krysser det som krysses kan:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse77, Har mensen kommet allerede? jeg sitter spent og venter på resultatet fra riksen. Mannen skal ringe etter kl. 14 i dag...

Har testet hjemme idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en negativ test på dag 12 og tok bloprøven som ble sendt videre til riksen på sammen dag...nå venter jeg svaret fra riksen.. Siden jeg fikk negativ testen på dag 12, bestemte jeg å slutte med lutinus og venter på at tanta kommer snart. Men det er jo ingen teng til det så prøver jeg å holde hodet kaldt..kanskje det er lov til å håpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurse77, Har mensen kommet allerede? jeg sitter spent og venter på resultatet fra riksen. Mannen skal ringe etter kl. 14 i dag...

Har fått mensen i dag, og neg blodprøve. Får sette inn det siste egget i denne syklusen, så om ca 14 dager er jeg ruger igjen! Hu hei, hvor det går!! :-))

 

Ubon: fått svar fra Riksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi superb bra nurse77!! Det høres veldig spennende, jeg ønsker alle dere lykke til med deres gulleegget :) Jeg har ikke hørt noe fra mannen enda, han er på jobb og skal ringe. Jeg tørrer ikke å ringe selv hehehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere som rugere jenter :-) synd med negativ test og mensen nurse77, men neste gang er det gullegget! Ubon håper på positiv test på deg! Jeg skal ta blodprøve i morgen tidlig, så uår jeg vite svaret litt utpå dagen. Har litt delte tanker om hva jeg tror resultatet blir. Synes det er så ergerlig å måtte begynne på nytt med å telle dager og vente på å ta test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nurse77, Har mensen kommet allerede? jeg sitter spent og venter på resultatet fra riksen. Mannen skal ringe etter kl. 14 i dag...

Har fått mensen i dag, og neg blodprøve. Får sette inn det siste egget i denne syklusen, så om ca 14 dager er jeg ruger igjen! Hu hei, hvor det går!! :-))

 

Ubon: fått svar fra Riksen?

Så bra at du får sette inn igjen i denne syklusen Nurse77:) håper det klaffer for deg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg også negativ svaret...som forventet.   :huh: Men after the rain comes sunshine:)  Min mann ringte inn for å spørre om resultatet av blodprøven . Fikk han svaret at det var negativ, men vi var heldig som hadde ett egg på frys! :blink:

 

Vi har ikke tidligere fått opplyst at vi har ett egg på frys, tvert imot fikk vi opplyst at det var bare ett egg som overlevde til innsetting!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke disse negative testene altså:-( Veldig kjedelig, Ubon.. Men- fantastisk opptur at dere hadde et egg på frys da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg også negativ svaret...som forventet.   :huh: Men after the rain comes sunshine:)  Min mann ringte inn for å spørre om resultatet av blodprøven . Fikk han svaret at det var negativ, men vi var heldig som hadde ett egg på frys! :blink:

 

Vi har ikke tidligere fått opplyst at vi har ett egg på frys, tvert imot fikk vi opplyst at det var bare ett egg som overlevde til innsetting!!

Først vil jeg si at det var trist at du testet neg:(

 

Men utifra det svaret mannen din fikk...hmmm skeptisk!! Sikker på at de ikke har rotet med prøvene og svarene her? Hadde ringt tilbake jeg hadde jeg vært deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da fikk jeg også negativ svaret...som forventet. :huh: Men after the rain comes sunshine:) Min mann ringte inn for å spørre om resultatet av blodprøven . Fikk han svaret at det var negativ, men vi var heldig som hadde ett egg på frys! :blink:

 

Vi har ikke tidligere fått opplyst at vi har ett egg på frys, tvert imot fikk vi opplyst at det var bare ett egg som overlevde til innsetting!!

Først vil jeg si at det var trist at du testet neg:(

 

Men utifra det svaret mannen din fikk...hmmm skeptisk!! Sikker på at de ikke har rotet med prøvene og svarene her? Hadde ringt tilbake jeg hadde jeg vært deg...

Jeg er enig med "Nå prøver vi igjen", at dette hørtes rart ut. Jeg hadde definitivt ringt igjen! Veldig rart at dere nå plutselig har ett egg på frys.

Det er jo ikke umulig i blingse på navn og nr å si feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Da fikk jeg også negativ svaret...som forventet. :huh: Men after the rain comes sunshine:) Min mann ringte inn for å spørre om resultatet av blodprøven . Fikk han svaret at det var negativ, men vi var heldig som hadde ett egg på frys! :blink:

 

Vi har ikke tidligere fått opplyst at vi har ett egg på frys, tvert imot fikk vi opplyst at det var bare ett egg som overlevde til innsetting!!

Først vil jeg si at det var trist at du testet neg:(

 

Men utifra det svaret mannen din fikk...hmmm skeptisk!! Sikker på at de ikke har rotet med prøvene og svarene her? Hadde ringt tilbake jeg hadde jeg vært deg...

Jeg er enig med "Nå prøver vi igjen", at dette hørtes rart ut. Jeg hadde definitivt ringt igjen! Veldig rart at dere nå plutselig har ett egg på frys.

Det er jo ikke umulig i blingse på navn og nr å si feil...

 

Faktisk!! Det var sent når mannen kom hjem i går, slike at vi sendte en mail til riksen for å få skriftlig bekreftet det de hadde opplyst på tlf samtalen. 
 
Jeg er meget forvirret og skeptisk selv om jeg fikk bekreftelsen fra riksen i dag. Vil prøve å få møte på riksen neste uke. Det viser faktisk manglende kommunikasjon mellom de som jobber der. Og det som er viktigst for oss er å få info. om hvordan behandlingen foregår!!! 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg: har snakka med legen i dag og hørt hva som kan gjøres nå før 3 forsøk. Vi må vist bruke fryse egget først så vil de ta noen utvida blodprøver når jeg kommer til innsett for å sjekke noe bl.a hvorfor egger ikke fester seg. Jeg får og henvisning til lapraskopi menn at de vil sjekke livmor først på ul om vi trenger hysteroskopi først? Trudde det var vanlig uansett før en kikhullsop. Så nå håper jeg vi får satt inn fryseegg i neste syklus før påske slik at det ikke drøyer for lenge:)

 

Så da blir det bare å vente, nå skal jeg nyte en måned uten hormoner har vert mye nå. Levet livet og kose oss i sengehalmen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubon: Har dere fått svar på mailen? De burde jo ha opplyst da dere satte inn om dere fikk egg på frys eller ikke..

 

Petra-prøvedokke: Så rart at de velger å ta fryseforsøk før dem sjekker livmoren din? For hvis problemet er at det ikke fester seg, så vil vel ikke fryse egget feste seg noe mer?

Kos deg med en mnd fri for hormoner og humørsvingninger. Det er nok godt for forholdet ;)

 

Jeg er nå på rugedag 3, og har fortsatt ganske vondt etter uttaket. Er det vanlig? Kan ikke huske at jeg hadde så lenge vondt sist, men nå har jeg ikke tatt ut så mange egg før...så kanskje eggstokkene bare er litt herja?

 

Hvordan er det med dere andre rugere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubon: Har dere fått svar på mailen? De burde jo ha opplyst da dere satte inn om dere fikk egg på frys eller ikke..

 

Petra-prøvedokke: Så rart at de velger å ta fryseforsøk før dem sjekker livmoren din? For hvis problemet er at det ikke fester seg, så vil vel ikke fryse egget feste seg noe mer?

Kos deg med en mnd fri for hormoner og humørsvingninger. Det er nok godt for forholdet ;)

 

Jeg er nå på rugedag 3, og har fortsatt ganske vondt etter uttaket. Er det vanlig? Kan ikke huske at jeg hadde så lenge vondt sist, men nå har jeg ikke tatt ut så mange egg før...så kanskje eggstokkene bare er litt herja?

 

Hvordan er det med dere andre rugere??

Hei, jeg hadde også vondt i 2-3 dager, men så slapp det. Har ikke tidligere forsøk å sammenligne med, men de styrte mye på på ene siden.

Her går det på rd7, visst ikke dag for innsett skal telle. Kjenner at håpet stiger litt for hver dag og kjenner veldig etter symtomer. Lite av det, men litt murring i magen som jeg først trodde var tante rød, men heldigvis ikke. Like lykkelig hver gang jeg kan bekrefte at TR ikke er tilstede. Håper og håper :)

Andre som har symptomer i rugetiden?

Lykke til i rugetiden SnartMamma83!!

Endret av Limale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...