Gå til innhold

Februarpikene! ;-)


klishe89

Anbefalte innlegg

Jeg tok en CB i dag, etter tre dager med stadig sterkere, men fortsatt svake streker. Tata! "Gravid" :) Har også blodprøvedag på onsdag, men til det motsatte er bevist er hengepuppen gravert :-D

Ååååå så spennende!! Gratulerer!!

Jeg har enn så lenge klart å holde meg unna testing, men ryker nok på i morgen tidlig, klarer ikke vente lengre. Har offisiell testdag på torsdag :) Får ikke blodprøve, så må bare stole på det som evt dukker opp i vinduet.. Virker som mange skal ha blodprøve her. Ååååå så spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Limale: det er jo veldig bra om du klarer å vente til testedag, da er du jo helt sikker 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis PrinesesseHengepupp !! :-) Så herlig med noen positive tester her inne. Håper gruppa er inne i en god steam og at det er smittsomt ;-)

 

Jeg tok en ny test i dag. Fortsatt tidlig. Men...

Den var negativ, men jeg lot den ligge litt til for jeg var usikker på om jeg kunne skimte noe. Da jeg kom tilbake etter frokost, ca 30 min, ser jeg er svak svak svak strek. Den er grå/lilla, like tykk som kontroll streken (absolutt ingen trådstrek som jeg har sett på enkelte tester som ligger for lenge). Men det må godt lys til for å se den !! Så nå er det spennende:-) Kan det bare være en skygge eller vil den vise seg sterkere i morgen. KRYSSER FINGRENE!! Denne dagen kommer til å lang!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test:-)

Spennende nordlys- håper testen blir klart positiv de nærmeste dagene:-)

 

Her har jeg kommet til rugedag 6. Da jeg sto opp i dag var det en liten rosa slimflekk på papiret. Det var også en pitteliten rosa flekk på lutinusstaven. Det kan bety alt fra festeblødning, skjøre slimhinner til kommende mens. Kjente jeg ble veldig negativ, men får prøve å holde motet oppe litt til!

Jeg har hatt mensmurringer som kommer og går siden rugedag 3, men ellers ingen symptomer av noe slag. Jeg var forkjølet hele forrige uke, men har i dag begynt å bli syk igjen. Tett nese nå når jeg akkurat hadde blitt frisk. Håper det kan gjøre at kroppen ikke har tid til å skyve fra seg egget...

Gjett om jeg kommer til å fly på do for å sjekke papiret fremover nå da:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mammadrøm: Har hørt om flere som blir forskjøla når de blir gravide ;)

 

nordlys13: åååå, så spennende! Hvilken dag er du på igjen?

 

Her er det mye mensmurring idag :( Er redd det ikke blir noen baby på meg i november. Er jo altfor tidlig å si noe sikkert, er på rugedag 7 inkl innsettingsdag, men har ingen gravid-symptomer idag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammadrøm: Har hørt om flere som blir forskjøla når de blir gravide ;)

 

nordlys13: åååå, så spennende! Hvilken dag er du på igjen?

 

Her er det mye mensmurring idag :( Er redd det ikke blir noen baby på meg i november. Er jo altfor tidlig å si noe sikkert, er på rugedag 7 inkl innsettingsdag, men har ingen gravid-symptomer idag :(

Takk for oppmuntringen:-) Satser på at det er pga det at forkjølelsen kom igjen:-)

 

Mensmurringer kan jo absolutt være et bra tegn! Mange av de som blir gravide skriver jo at de tror mensen skal komme pga alle murringene. Håper det er tilfelle for deg:-) Det er usansett ikke mange som får symptomer så tidlig i graviditeten heller, så keep up the positive mind:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

mammadrøm: Har hørt om flere som blir forskjøla når de blir gravide ;)

 

nordlys13: åååå, så spennende! Hvilken dag er du på igjen?

 

Her er det mye mensmurring idag :( Er redd det ikke blir noen baby på meg i november. Er jo altfor tidlig å si noe sikkert, er på rugedag 7 inkl innsettingsdag, men har ingen gravid-symptomer idag :(

Takk for oppmuntringen:-) Satser på at det er pga det at forkjølelsen kom igjen:-)

 

Mensmurringer kan jo absolutt være et bra tegn! Mange av de som blir gravide skriver jo at de tror mensen skal komme pga alle murringene. Håper det er tilfelle for deg:-) Det er usansett ikke mange som får symptomer så tidlig i graviditeten heller, så keep up the positive mind:-)

 

 

Da er jeg superpostiv fra og meeeeeeeeeed NÅH :duskedame::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammadrøm; Jeg liker teorien til snartmamma! ;-) håper det er graviditet du brygger på ;-) 

 

Snartmamma83; som mammadrøm sier, mange som beskriver "mensmurring" som et tidlig graviditetstegn. Så fortsett å vær superpositiv ;-)

Rugetiden er jo til å bli gal av med all symptomtolking ;-) Jeg tolker ALT! ;-) 

 

Det er 6 dager siden innsett av blasto. Så sikker urintest er vel ikke før fredag om jeg skjønner det rett. Blodprøve er ikke før neste uke en gang. ALT for lenge ift hva jeg klarer å vente ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt skjelven her jeg sitter, klarer så vidt å treffe tastene på tastaturet riktig ;-) 

Ny g-test i morges viste en veldig svak men tydelig strek!!

Vel og merke kan det ha gått litt over tida før den dukket opp, men det kan vel ikke ha så mye å si.

Tok testen og så bare en strek med en gang, så gikk i dusjen. Så den ble vel liggende 5-10 minutter. Skal jo egentlig leses av etter 5. Men streken er der! og den er så absolutt tydeligere enn i går. Så jeg velger å tro at JEG ER GRAVID !! :-))))))

Vet jo dessverre fra første forsøk at det fort kan endre seg og resultere i kjemisk. Men pr nå er der et lite embryo som forsøker å klamre seg fast, og jeg krysser alt jeg har for at han/hun gjør det til ut i november!!! 

Jeg tør enda ikke dele det med pappan. Han ble så sykt lei seg første gangen. Venter til i morgen, for å bekrefte det først med en tydeligere test. 

første gang ble testen aldri tydeligere enn hva jeg så i dag, så å se en tydeligere strek vil være veldig betryggende. 

Men i dag skal jeg like vel glede meg over at der er en god sjanse for at vi kan ha lyktes :-)))))) 

Endret av nordlys13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Nordlys! Et forsiktig gratulerer herfra! Jeg gikk amok med tester når jeg fikk positiv, og min åttende test siden søndag ble positiv i går tidlig. Da sto det så fint 'Gravid 1-2 uker". ;) lykke!! Skal ta blodprøve nå om en time og får telefon fra sykehuset litt seinere i dag. Gjett om timene kommer til å snegle seg avgårde til tlf ringer... Spent på hva hcg er og hva som skjer videre nå. Hvor lenge jeg evt skal fortsette med lutinus og hvilken dato vi får for tidlig ul. Spennendeeeee :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, nordlys!!!:-) Gratulerer så mye!

 

Limona- Gratulerer så mye til deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på 225, så de var veldig fornøyde! Fikk time til ul i slutten av måneden så nå kan vi senke skuldrene litt, og bare nyte! Fikk beskjed om å fortsette med lutinus til ul, så skal vi se det an da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Limona! Nyt de neste ukene, og ikke minst mnd! Fikk du foreløpig termin? :babysmokk:

 

Det er så gøy å lese at det går bra for noen, jeg følte en stund at det så helt håpløst ut her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fikk ikke det men jeg har prøvd ulike terminkalkulatorer. Og når jeg da legger inn befruktningsdato/uttaksdato som jeg tror er riktig å gjøre (?), så har de fleste gitt dato 12. november. :) får vel vite mer nøyaktig på ul i uke 7 kanskje?

 

Føler sånn med alle det ikke har gått bra for denne måneden. Vet hvor vondt det er når det ikke går bra. Hjerteskjærende. Gode klemmer sendes fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mammadrøm: hvordan går det med deg idag? Er forskjølelsen blitt noe bedre?

Forkjølelsen er den samme gitt, så har ligget under pleddet og halvsovet i hele kveld. Bra med deg? Noen symptomer som har kommet snikende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer jenter og lykke til til dere som venter. Ser ut som jeg er "ikke gravid" når testdag i dag sier det og smugtesten tirsdag sa det, så da er jeg vel ikke det. :( ikke helt gått opp for meg, men må vel godta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mammadrøm: hvordan går det med deg idag? Er forskjølelsen blitt noe bedre?

Forkjølelsen er den samme gitt, så har ligget under pleddet og halvsovet i hele kveld. Bra med deg? Noen symptomer som har kommet snikende?

 

 

Jeg har mindre vondt nå, mest ubehag. Det kjennes noen ganger ut akkurat som når jeg skal få mensen, men innimellom får jeg annerledes vondt og er uvel. Og jeg har mye uren hud og småkviser. Det pleier jeg ikke ha få. Men jeg regner med at det er crinonen som gjør mye, som at puppene er digre :)

 

Vurderer å ta en liten test imorgen tidlig, men er da bare på dag 10 (inkl innsett). Så det er kanskje litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig leit med negativ test, Limale:-( Vet hvor vondt det er...

 

Spennende symptomer du har, snart mamma:-) Kanskje det er noe i gjære! Jeg tenker å vente med test til lørdag morgen. Noen får utslag på testene tidlig og andre sent, men klarer ikke å vente helt til blodprøven på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...