Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ååå, frustrert nå. Mannen vil plutselig vente til våren med å bli gravid :-( Jeg vil gjerne ha under to år mellom de to minste, og da er siste frist for å bli gravid april/mai. Det tok tre måneder sist, så vi bør jo egentlig starte så fort som mulig. Men jeg kan jo ikke akkurat tvinge han heller. Så nå hopper vi av i svingen og jeg håper på et "uhell"!

Fortsetter under...

Ååå, frustrert nå. Mannen vil plutselig vente til våren med å bli gravid :-( Jeg vil gjerne ha under to år mellom de to minste, og da er siste frist for å bli gravid april/mai. Det tok tre måneder sist, så vi bør jo egentlig starte så fort som mulig. Men jeg kan jo ikke akkurat tvinge han heller. Så nå hopper vi av i svingen og jeg håper på et "uhell"!

Så synd da :( Men to år mellom barn er jo allikevel ganske tett da. Lykke til!

Sukk... Lillemann våkna i det vi la oss, og ga seg ikke før han fikk komme inne til oss... Har nok blitt litt bortskjemt med å få komme inn i senga vår om natta ja!  Så det ble dårlig med aksjer i går kveld kan du si.Vel , med positiv el-test i går bør jo el være i dag. Men hadde altså sånne el-smerter når jeg la meg i går, at jeg måtte ta smertestillende. Og helt klart på høyre side. Så sjansen er vel ikke så voldsomt stor denne mnd. Vi får kline til i kveld, og hvis el var i går får  vi håpe gutta fra onsdags kveld var still going strong;) Ikke alt man kan planlegge med småbarn i hus...

Ikm uke 51:

Mandag 16/12: ANHENG , Misa+2 jenter+spire nr 3? 2pp, Metzie 1pp

Tirsdag 17/12: Mia og gullgutten 5 pp (første TR etter BO), Moli24 7 pp, Frøken87 <3, camilla 5 pp

Onsdag 18/12: Mrs-impatient 4 pp

Torsdag 19/12: *Sofiegullet*

Fredag 20/12:

Lørdag 21/12:
Girasol, 32 år, 2pp

Krumelur, 2. pp etter exu

Søndag 22/12:
Apex, 38 år, pp 5
Violeta, 30 år, 1. pp (nr. 4)

Gravide:

Setter lit på neste IKM:

selv om jeg har sagt at vi skal legge babymaking på hylla for en periode, er det ikke lett. hehe.

Var hos legen på torsdag, og han mente på at jeg kunne ha stresset meg selv til å være ufruktbar. denne uka har jeg og mannen bare koset oss og slappet av myyye med å vare være kjærester osv uten å tenke på det å prøve å bli gravide.

har merket noe til EL smertene men ikke slik som de andre måneden. i henhol til mine utregninger så er EL i morgen.

Med tanke på EL i morgen, så vil jeg si at vi har laaagt inn en heeel del aksjer de siste dagene, vel den siste uka. kan brått hende det klaffer allikevel. :-)

Annonse

Jeg har el i morgen, men får ikke mannen med på notene... Var han som nevnte et barn til, men har snudd til "kanskje"... Takk for det! Så frustrerende å kjenne at el er på vei og at det blir et "bortkastet" egg :( Må ta en alvorsprat om antall barn, for jeg vil vite hva han vil så jeg kan forberede meg på det. Hadde jo sett for meg å være gravid i vår/sommer.

Jeg har el i morgen, men får ikke mannen med på notene... Var han som nevnte et barn til, men har snudd til "kanskje"... Takk for det! Så frustrerende å kjenne at el er på vei og at det blir et "bortkastet" egg :( Må ta en alvorsprat om antall barn, for jeg vil vite hva han vil så jeg kan forberede meg på det. Hadde jo sett for meg å være gravid i vår/sommer.

Ååååh så utrolig frustrerende!! Sier han noe om hvorfor han har snudd? Håper dere finner ut av det :)

Mamma_til_2_gutter: Huff da!! Ikke bra.. Men så fint at du og din kjære har kost dere masse :) Krysser fingrene for at aksjene dine blir en aldri så liten gullpott ;)

Ble vekt av katten min i natt (min kjære er borte på guttetur, og da får katten sove sammen med meg ;) ), tok litt tid før jeg sovnet og da kjente jeg "små-murringer" i magen.. Lurer på om det er TR-murringer eller gravid-murringer..! Får vel ikke vite det før om 1,5 uker, men er jo så utålmodiiiiiiiiig ;)

Ååååh så utrolig frustrerende!! Sier han noe om hvorfor han har snudd? Håper dere finner ut av det :)

Mamma_til_2_gutter: Huff da!! Ikke bra.. Men så fint at du og din kjære har kost dere masse :) Krysser fingrene for at aksjene dine blir en aldri så liten gullpott ;)

Ble vekt av katten min i natt (min kjære er borte på guttetur, og da får katten sove sammen med meg ;) ), tok litt tid før jeg sovnet og da kjente jeg "små-murringer" i magen.. Lurer på om det er TR-murringer eller gravid-murringer..! Får vel ikke vite det før om 1,5 uker, men er jo så utålmodiiiiiiiiig ;)

Det er vel at minstemann er så liten enda og at han vil være litt uten spedbarn en stund. Vi har knapt sex når jeg er gravid og har nyfødt, så han har lyst til å "ha sex først" som han sa... Men jeg vil bare kjøre på og bli ferdig med det :) Synes vi kan ta to på rappen isteden for å ha småbarn så veldig lenge.

Men man har jo masse sex i prøveperioden(e)?? Eller mener han at han vil ha jevnlig sex over flere år før dere prøver på nr 2? Skjønner VELDIG godt at du vil ha spedbarn tett (blir fortere "ferdig" med den perioden), tenker sånn selv :) Hvis vi skulle være så heldige å faktisk få barn da.. Ikke lett dette altså!

kan vel egentlig bare krysse fingrene. ble sykemeldt av legen, så har fått noen dager til å bare bruke tid på meg selv. ikke tenke jobb eller noe, og det har hjulpet mye her hjemme. det har vært en tøff høst både fysisk og psykisk.

Men man har jo masse sex i prøveperioden(e)?? Eller mener han at han vil ha jevnlig sex over flere år før dere prøver på nr 2? Skjønner VELDIG godt at du vil ha spedbarn tett (blir fortere "ferdig" med den perioden), tenker sånn selv :) Hvis vi skulle være så heldige å faktisk få barn da.. Ikke lett dette altså!

Det er vel helst å ha jevnlig sex over lengre tid før vi "ødelegger" sexlivet med et svangerskap og spedbarn igjen. Men jeg blir da så utålmodig!! Trodde vi ble enige om å starte prøving i høst..

Annonse

Da var innsatsen gjort, og ventetiden står for tur igjen. 99% sikker på at el var i går. Forventer egentlig ikke klaff denne mnd, pga at eggløsningen var på feil side, men det skal visst være godt mulig. Så håpe gjør man jo! Sinnsykt travelt de neste to ukene, så regner med at tida går fort! Tvi tvi, jenter;-)

Når kan jeg evt starte å teste ? Har bestilt en pakke med billigtester, og kjenner det klør i fingrene allerede....

Klør i fingrene her også!!! Har hørt at man kan teste veldig tidlig med el tester... kanskje jeg skal prøve det!!
Kan jo ikke skade, men tror kanskje jeg skal vente 2-3 dager til, hadde jo tross alt EL på fredag, så kan vel umulig slå noe ut nå... :))))

Når kan jeg evt starte å teste ? Har bestilt en pakke med billigtester, og kjenner det klør i fingrene allerede....

Klør i fingrene her også!!! Har hørt at man kan teste veldig tidlig med el tester... kanskje jeg skal prøve det!!
Kan jo ikke skade, men tror kanskje jeg skal vente 2-3 dager til, hadde jo tross alt EL på fredag, så kan vel umulig slå noe ut nå... :))))

Nå er det du har IKM igjen? jeg har den 17. tror jeg.. men har følelse av at den kommer dagen før... så det er bare en uke til.

Nå er det du har IKM igjen? jeg har den 17. tror jeg.. men har følelse av at den kommer dagen før... så det er bare en uke til.
Jeg har IKM den 20.. Så spennende, vi får håpe og krysse alt vi har for at vi får en skikkelig fin førjulsgave :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...