Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

her ser jeg at jeg ikke har hengt med ja.. men ja, bra du ble utskrevet fra sykehuset da :) håper inderlig du blir bedre, kvalmen min gikk vekk rundt uke 11-12.. var bare kvalm fra uke 8-12.. var heldig.. håper kvalmen din forsvinner.. *krysse fingrer og tær*

 

nei ikke ennå... kan vel si at jeg er i fornektelse. vil liksom ikke snakke med noen om det, tenker ikke så mye på det... ble ganske sjokkert, trist og lei meg når jeg fikk beskjeden om nakkefold. satt og grein i 2 dager. men så etter på så ble jeg bare mer distansert fra hele greia. vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. 

 

skal bli godt å sette seg på flyet til tr.heim på tirsdag kveld. skal inn onsdag formiddag, så ja, håper jeg får svarene fort, slik at jeg kan komme ut av bobbla mi. lurer faktisk på om jeg får vite kjønnet, så på babyverden at kjønnet skulle begynne å bli tydelig denne uka. så kanskje jeg får vite om d blir hun eller han :) lov å håpe :D

 

Hvordan gikk det med deg i går?

 

heei :)

jo alt gikk veldig bra, de fant ingen nakkefold... bebisen var noe av d søteste. vinket til kamera, viftet med tærne, hadde hikke.... fikk se begge hjernehalvdelene, urinblæra, tarmer, føtter, albuer, hender... alt så perfekt ut :) og fikk vite at d mest sannsynlig er en gutt :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen.. jeg finner ingen fb gruppe på facebook? noen som kan sende link?

hei :) svarte på pm'en din :) du får ikke til å søke den opp på facebook siden den er hemmelig, men hvis du sender en pm til CamillaT86 eller Mamsen til AT:) *prøver igjen* så får du komme du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så godt at alt gikk bra boukhoubza! :-D

takk nemi <3 du må komme deg inn i fb gruppa vår :)

 

Er det sånn at du må legge meg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er litt synd at alle forsvinner til FB-grupper på ulike forum.  Da mister jeg oversikten i vertfall..  

 

17+2 i dag, helt urolig hvor fort tiden går :).  Noen som har kjøpt vogn ennå???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligge ein dag bak deg Antoine. Har ikkje sett på vogn eingong. Mangle absolutt alt av utstyr, men må venta litt te. Har så masse på gong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Eg har vore så engsteleg i det siste. MEn i dag var eg til legen pga mistanke om uiv ( som eg har og skal behandlast for) Legen hadde ultralyd og eg fekk sjå den vesle igjen! :) Den lever i beste velgåande, full aktivitet :) Veldig letta no.17+1, men ho hadde ikkje kompetanse på å sjekka kjønn, så det får bli på kk 2. januar :)

 

Riktig god jul til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes egentlig det er litt synd at alle forsvinner til FB-grupper på ulike forum.  Da mister jeg oversikten i vertfall..  

 

17+2 i dag, helt urolig hvor fort tiden går :).  Noen som har kjøpt vogn ennå???

Ja, jeg vet ikke om jeg gidder facebook grupper, da det har vært ulumskheter her inne før når noen har avslørt navnet bak nickene. Er litt ekkelt.

 

Jeg er faktisk så heldig at jeg har en datter fra før, så derfor er vogna i boden. Men før jeg fikk tulla mi, var det mye som ikke ble ordnet/kjøpt inn før tiden rett før hun kom. Det er jo ikke alt man trenger å ha klart til baby kommer heller. Kjøpte vogna brukt, og er superfornøyd!

 

Jeg runder uke 15 i går, og i dag har jeg på meg gravidbukse^^ ha ha, er så rart å gå med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, snart er vi halvveis!!!  Jeg er 17+2 i dag og 2. januar er det OUL og det er jaggu ikke lenge til... også kjenner jeg jeg små spark daglig og de kjenner jeg godt med hånden utenpå.  Rett og slett magisk...

 

Godt vi er noen som fremdeles holder litt liv her da.  Etter at gruppen fra storebror (f. 2006) flyttet til FB, så har jeg falt helt av.

 

Vognen jeg har lyst på er ganske så ny, så finner den ikke brukt ennå.  Må kjøre til Karlstad om jeg skal ha den så billig som mulig, for de sender jo ikke emmaljunga :(.  Jaja, kommer nok til å vente.  Har ikke turt å kjøpe inn noe som helst.  Klær har jeg fra storesøsteren som blir seks år neste år.  Seng og vippestol får jeg låne og det er strengt tatt kun vogn og bilstol vi må ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+3 i dag og det føles som om vi nettopp fant ut at vi var gravide. Tiden går så fort! Vi har ikke kjøpt noe, men tenkte vi skulle se på vogn nå i januar og litt salg:) må spare inn der det går. Det er vår første så har ikkje noe utstyr fra før av. Men har søstre som jeg kan kjøpe utstyr fra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, snart er vi halvveis!!!  Jeg er 17+2 i dag og 2. januar er det OUL og det er jaggu ikke lenge til... også kjenner jeg jeg små spark daglig og de kjenner jeg godt med hånden utenpå.  Rett og slett magisk...

 

Godt vi er noen som fremdeles holder litt liv her da.  Etter at gruppen fra storebror (f. 2006) flyttet til FB, så har jeg falt helt av.

 

Vognen jeg har lyst på er ganske så ny, så finner den ikke brukt ennå.  Må kjøre til Karlstad om jeg skal ha den så billig som mulig, for de sender jo ikke emmaljunga :(.  Jaja, kommer nok til å vente.  Har ikke turt å kjøpe inn noe som helst.  Klær har jeg fra storesøsteren som blir seks år neste år.  Seng og vippestol får jeg låne og det er strengt tatt kun vogn og bilstol vi må ha.

Er det super viking du har lyst på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nr 1 og må ha alt. Jeg har falt veldig for emmaljunga sine vogner og mine foreldre kommer til å kjøpe vogn til oss. De har hytte i Sverige, ca en time unna Karlstad. Har uansett tenkt å kjøpe i Sverige da vogna blir litt billigere…. :) Så jeg lurer på hvor i Karlstad er det dere kjøper barnevogn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å ser på stokke vogn jg.. de skal visst være god kvalitet på.. førstegangs.. så trenger alt.. har heldigvis familie som stiller opp med mye. .

 

 

GOD JUL da søte jenter med juni bebisen i magen :) gå løs på pinnekjøttet og ribba :) kose dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere, snart er vi halvveis!!!  Jeg er 17+2 i dag og 2. januar er det OUL og det er jaggu ikke lenge til... også kjenner jeg jeg små spark daglig og de kjenner jeg godt med hånden utenpå.  Rett og slett magisk...

 

Godt vi er noen som fremdeles holder litt liv her da.  Etter at gruppen fra storebror (f. 2006) flyttet til FB, så har jeg falt helt av.

 

Vognen jeg har lyst på er ganske så ny, så finner den ikke brukt ennå.  Må kjøre til Karlstad om jeg skal ha den så billig som mulig, for de sender jo ikke emmaljunga :(.  Jaja, kommer nok til å vente.  Har ikke turt å kjøpe inn noe som helst.  Klær har jeg fra storesøsteren som blir seks år neste år.  Seng og vippestol får jeg låne og det er strengt tatt kun vogn og bilstol vi må ha.

Er det super viking du har lyst på? :)

 

Ja...  Jeg er egentlig en trehjulingtype, men ønsker nå å ha barnet mot meg når hun sitter i sportsdelen.  Dette er jo sistemann og lille attpåklatten <3.

 

Sjekket i butikken i nabobyen og der koster bare understellet 2.000 kr mer på superviking enn på viking.  I Sverige er differansen på 100 kr ca...  De har vognen på kattis i Strömstad også, men 1.000+ kr dyrere enn i Karlstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle juni damer:-) emmaljunga city cross limited har vi kjøpt, men bag-delen er dark grey. Den er utrolig grei, lett, liten nok til legge i bagasjerommet, og kan vendes begge veier:-) liker detaljene og tilbehøret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul alle sammen!

 

Jeg ønsker meg også Emmaljunga vogn, men har ikke begynt å titte enda. Det blir gøy med utstyrshopping og babyrom-fiksing til neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...